Wie wil meebestellen op Hööks?

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
ShadowFax
Berichten: 2334
Geregistreerd: 11-08-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-18 22:19

Ik wil ook bestellen bij Hööks, maar woon niet in de buurt van TS. Heb een creditcard, dus kan ook zelf bestellen maar zit net niet aan het te bestellen bedrag. Iemand die ook graag iets wil hebben van Hööks maar net als ik niet in de buurt van TS woont, maar misschien wel in de omgeving van Den Haag, Breda of Eindhoven, dus kunnen we misschien samen bestellen.

Daphara

Berichten: 7211
Geregistreerd: 05-08-16
Woonplaats: Aan de IJssel

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-05-18 00:01

ShadowFax schreef:
Ik wil ook bestellen bij Hööks, maar woon niet in de buurt van TS. Heb een creditcard, dus kan ook zelf bestellen maar zit net niet aan het te bestellen bedrag. Iemand die ook graag iets wil hebben van Hööks maar net als ik niet in de buurt van TS woont, maar misschien wel in de omgeving van Den Haag, Breda of Eindhoven, dus kunnen we misschien samen bestellen.


Tof dat meer mensen gebruik maken van dit topic!

Ik was jarig vandaag (gister) dus heb zoveel mogelijk van de toegezonden doosjes bewaard voor het opsturen van de bestellingen als het binnen is.

egnie

Berichten: 2369
Geregistreerd: 26-03-05
Woonplaats: oet ut Oosten

Re: Wie wil meebestellen op Hööks?

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-18 08:27

Gefeliciteerd en inderdaad handig die doosjes.

Billy

Berichten: 20710
Geregistreerd: 06-07-01
Woonplaats: Gemeente Tholen

Re: Wie wil meebestellen op Hööks?

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-18 22:19

Al besteld?

Daphara

Berichten: 7211
Geregistreerd: 05-08-16
Woonplaats: Aan de IJssel

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-05-18 22:35

Billy schreef:
Al besteld?


Ik wel, maar misschien ShadowFax nog niet.

Daphara

Berichten: 7211
Geregistreerd: 05-08-16
Woonplaats: Aan de IJssel

Re: Wie wil meebestellen op Hööks?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-05-18 13:06

Ik heb zaterdag 05-05 besteld en nog steeds niets ontvangen. Een gedeelte van de order werd een backorder voor 25-05 en de rest staat al de hele week in de order lijst als “processing/shipped” nou opende ik net de order in de lijst en daar staat “status delivered” terwijl in de lijst zelf nog steeds processing/shipped staat.
Ik heb geen bonnetje in de bus dat er een pakket niet geleverd kon worden of ergens anders afgeleverd is, net nog een dubbel check gedaan.
Geprobeerd de Hööks klantenservice te bereiken, maar die zijn alleen op werkdagen bereikbaar tussen 9:00-16:30 uur. Dus maar een mailtje gestuurd met screenshots van mijn order met de vraag hoe het nu zit en waar mijn bestelling zich ergens bevind.

Zo frustrerend!

egnie

Berichten: 2369
Geregistreerd: 26-03-05
Woonplaats: oet ut Oosten

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-18 13:08

O nee!!!!!!! -O-

Hopelijk weet jij en wij dus ook gauw meer.

Ik heb een keer gemaild met Hooks en zij waren wel snel met antwoorden.

Daphara

Berichten: 7211
Geregistreerd: 05-08-16
Woonplaats: Aan de IJssel

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-05-18 15:14

Net een mailtje gehad...

Citaat:
Hi Rebekka,

Thank you for your email.
In this case 'delivered' means that the order has been sent from our warehouse. I apologize for the confusion this may have caused. Your package is on its way. If you want to track your parcel you can do so on www.bring.com using ID-number CT**********NO.

Please let us know if you have any further questions.
Have a lovely Monday!


Fanny
Kundtjänst
Hööks Hästsport AB
501 77 Borås, Sweden
Telefon: 020- 691000
Växel: 033- 205100
Web: www.hooks.se


Lekker verwarrend dus! Maar het schijnt onderweg te zijn, hoewel de track site niet erg duidelijk is over hoe en wat.

Daphara

Berichten: 7211
Geregistreerd: 05-08-16
Woonplaats: Aan de IJssel

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-05-18 12:10

Daphara schreef:
Net een mailtje gehad...

Citaat:
Hi Rebekka,

Thank you for your email.
In this case 'delivered' means that the order has been sent from our warehouse. I apologize for the confusion this may have caused. Your package is on its way. If you want to track your parcel you can do so on http://www.bring.com using ID-number CT**********NO.

Please let us know if you have any further questions.
Have a lovely Monday!


Fanny
Kundtjänst
Hööks Hästsport AB
501 77 Borås, Sweden
Telefon: 020- 691000
Växel: 033- 205100
Web: http://www.hooks.se


Lekker verwarrend dus! Maar het schijnt onderweg te zijn, hoewel de track site niet erg duidelijk is over hoe en wat.


Stap twee in het Hööks bestel drama...
Uiteindelijk uitgefrigelierd hoe je de track en tracé werkt, je moet niet de code invoeren op het land waar het verzonden is, maar op het land waar het aankomt.
Blijkt dat mijn/ons pakket al sinds 09/05 in een terminal in JÖNKÖPING Zweden is.
Ik heb Hööks dus maar weer een mail gestuurd of zij er achteraan willen gaan dat het pakket doorgestuurd wordt naar Nederland. Dat had mevrouw Fanny gister ook zelf wel kunnen bedenken toen ze mij de track gegevens stuurde.

Ik zit ernstig te twijfelen om daar ooit weer een bestelling te doen, ik ben toch wel erg gecharmeerd van snelle levering, duidelijke sites (bestel overzicht en status) en niet overal zelf achteraan te moeten zitten....

egnie

Berichten: 2369
Geregistreerd: 26-03-05
Woonplaats: oet ut Oosten

Re: Wie wil meebestellen op Hööks?

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-18 07:47

Bah wat vervelend. Ik ga duimen dat het snel binnen is.

Daphara

Berichten: 7211
Geregistreerd: 05-08-16
Woonplaats: Aan de IJssel

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-05-18 19:10

*\o/* Pakket is binnen, ik zal dinsdag de pakketjes doorsturen.

egnie

Berichten: 2369
Geregistreerd: 26-03-05
Woonplaats: oet ut Oosten

Re: Wie wil meebestellen op Hööks?

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-18 20:03

Joepie!

ShadowFax
Berichten: 2334
Geregistreerd: 11-08-03

Re: Wie wil meebestellen op Hööks?

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-18 10:21

Wat fijn dat ze toch binnen zijn! Kon me al niet voorstellen.

Zijn er nog mensen die wat willen bestellen?

Daphara

Berichten: 7211
Geregistreerd: 05-08-16
Woonplaats: Aan de IJssel

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-05-18 16:24

ShadowFax schreef:
Wat fijn dat ze toch binnen zijn! Kon me al niet voorstellen!


Nou, de Hööks site is dus redelijk onduidelijk over de status en de track&trace site zo mogelijk nog onduidelijker.
Maar na aardig wat mailtjes en ook nog een klacht bij post NL kon ik het dan toch afhalen bij het postkantoor.
PostNL was een half uur eerder aan de deur dan de app van PostNL aangegeven had, maar ik was thuis en heb serieus geen deurbel gehoord, dus pakket gemist. Ik ben er redelijk van overtuigd dat er niet aangebeld is. Geen bonnetje in de brievenbus, ik zag alleen op de app dat ik de levering gemist had. Ik heb er dus voor gekozen om het pakket zaterdag bij het postkantoor (in een boekhandel) een dorp verderop af te laten leveren en kon het zaterdag middag daar afhalen. Helaas nu pinksterweekend er tussen, dus moet iedereen net wat langer op hun pakketjes wachten.

Normaal maak ik me er ook niet zo druk over, maar omdat het niet alleen mijn pakket was, voelde ik me toch meer verantwoordelijk dat het er op tijd en in goede orde zou zijn.

Hööks heeft de backorder helaas ook weer bijna 2 weken opgeschoven. Dus ik moet nu nog langer wachten op mijn hoofdstel en een item voor iemand anders die meebestellen had.

siskeh
Berichten: 8677
Geregistreerd: 13-05-08
Woonplaats: Drenthe

Re: Wie wil meebestellen op Hööks?

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-18 16:41

Ik zet hier ook even een 'stipje' zo nu en dan hebben ze echt hele gave dingen! Lees ik nou goed dat een bestelling boven 100 euro gratis verzonden wordt, en anders zo'n 7,90? Ook dat zijn nette prijzen...

kaatje89

Berichten: 2862
Geregistreerd: 02-07-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-18 16:28

Afbeelding

Mijn hoofdstel past. Moet alleen nog even uitzoeken of het zo klopt met het bakstuk en de neusriem of dat die andersom moeten? :o
Wel heel fijn leer!

Edit: hij moet dus wel andersom. Dus dat nog even omwisselen morgen!

Daphara

Berichten: 7211
Geregistreerd: 05-08-16
Woonplaats: Aan de IJssel

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-05-18 16:35

kaatje89 schreef:
[ [url=m/laEe17.jpg]Afbeelding[/url] ]

Mijn hoofdstel past. Moet alleen nog even uitzoeken of het zo klopt met het bakstuk en de neusriem of dat die andersom moeten? :o
Wel heel fijn leer!



Ziet er goed uit, misschien even op Hööks site naar foto’s kijken hoe ze de bakstuk en neusriem bevestigd hebben? Mijn gevoel zegt andersom namelijk. Post je de foto ook in het anatomische hoofdstellen topic?

Toen ik jouw hoofdstel in de hand had, viel mij het zachte leer en goede kwaliteit ook op. Ik hoop dat de Lingus ook dat fijne zachte leer heeft. Helaas heeft Hööks de uitleverdatum alweer opgeschreven naar 06-06, het was 05-05 toen ik bestelde, werd al vrij snel 25-05 en nu dus weer doorgeschoven -O-

We wachten maar weer af.

Edit: je was me net voor met je Edit, idd andersom dus.
Laatst bijgewerkt door Daphara op 25-05-18 16:37, in het totaal 1 keer bewerkt

siskeh
Berichten: 8677
Geregistreerd: 13-05-08
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-18 16:36

Nou kaatje, jij hebt precies het hoofdstel gekocht waar ik geïnteresseerd in was! (of ben) Maar ik wil graag eerst proberen hoe pony reageert op een lage neusriem

Granoek
Blogger

Berichten: 10475
Geregistreerd: 26-11-13

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-18 16:36

ShadowFax schreef:
Ik wil ook bestellen bij Hööks, maar woon niet in de buurt van TS. Heb een creditcard, dus kan ook zelf bestellen maar zit net niet aan het te bestellen bedrag. Iemand die ook graag iets wil hebben van Hööks maar net als ik niet in de buurt van TS woont, maar misschien wel in de omgeving van Den Haag, Breda of Eindhoven, dus kunnen we misschien samen bestellen.

Als dit nog geldig is wil ik graag meebestellen!

kaatje89

Berichten: 2862
Geregistreerd: 02-07-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-18 16:39

Daphara, hij moet dus inderdaad wel andersom. Zal ik morgen even omwisselen en weer een foto maken voor in het anatomische hoofdstellen topic!

Siskeh, ik ben ook heel benieuwd hoor, mijn pony loopt tot nu toe het fijnste op een heel simpel hoofdstel, maar deze wou ik graag voor het springen en mocht hij er wel heel fijn op lopen bestel ik hem ook nog wel in het zwart O:)

siskeh
Berichten: 8677
Geregistreerd: 13-05-08
Woonplaats: Drenthe

Re: Wie wil meebestellen op Hööks?

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-18 18:00

En mocht het niet bevallen dan neem ik hem wel over ;p alhoewel, ik twijfel of ik maatje cob of full moet hebben.
Nog een vraag, maar misschien heb jij daar ook geen antwoord op, hoe hoog/laat moet de neusriem?!

LindyTH

Berichten: 573
Geregistreerd: 07-09-09

Re: Wie wil meebestellen op Hööks?

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-18 10:39

Hey allemaal,

Ik wilde de Chester hoofdstellen bestellen bij Hooks, maar nu staat dit erbij "Prel. shipping 2018-08-15".
Dat betekend toch dat ze 15 augustus pas verzonden kunnen worden?

Bedankt alvast :D

Daphara

Berichten: 7211
Geregistreerd: 05-08-16
Woonplaats: Aan de IJssel

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-05-18 16:51

xLindy91 schreef:
Hey allemaal,

Ik wilde de Chester hoofdstellen bestellen bij Hooks, maar nu staat dit erbij "Prel. shipping 2018-08-15".
Dat betekend toch dat ze 15 augustus pas verzonden kunnen worden?

Bedankt alvast :D


Ja, dat klopt! Maar ik zou wel bestellen, ik heb met de Lingus ook gewacht tot de datum die aangegeven was, maar hun hoofdstellen lopen nu zo goed, dat ze al uitverkocht zijn voordat de datum gehaald is.
Dus als je wacht tot augustus, kan het zo zijn dat je weer tot september moet wachten.

LindyTH

Berichten: 573
Geregistreerd: 07-09-09

Re: Wie wil meebestellen op Hööks?

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-18 17:06

Ik heb heel veel geluk gehad. Ging het hoofdstel nog eens bekijken en toen was er ineens weer 1 op voorraad. Die is nu onderweg. :D

Daphara

Berichten: 7211
Geregistreerd: 05-08-16
Woonplaats: Aan de IJssel

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-05-18 17:11

xLindy91 schreef:
Ik heb heel veel geluk gehad. Ging het hoofdstel nog eens bekijken en toen was er ineens weer 1 op voorraad. Die is nu onderweg. :D

Fijn joh! Hopelijk staat die mooi.