Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 51 van de 510 [ 12743 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 48, 49, 50, 51, 52, 53, 54 ... 510  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

PS of Sweden en Equestrian Stockholm

 
Profiel   

Mijn ES heeft dat trouwens ook en een anky ook een keer mee gehad?? Andere dekjes nooit geen problemen mee :')
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 05-08-19 23:54 



 
Profiel   

Jaa ik heb geen es. Met anky of lemieux of eskadron nooit problemen mee gehad. Maarja ze zijn zo mooi maar dit is wel bagger haha

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-08-19 00:22 



 
Profiel   

Wat apart, geen last van. Hoe vaak wassen jullie de dekjes dan? Ik meestal na 4/5 keer gebruiken.

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-08-19 00:33 



 
Profiel   

Weet iemand of de stofjes van es en ps een beetje met elkaar overeen komen? Ik heb zelf geen ps, maar met es met wassen nog nooit problemen gehad. Ik zat ook te kijken naar ps, maar zit hier niet zo op te wachten...

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-08-19 00:36 



 
Profiel   

Ik meestal als ze vies zijn. Spuit ze tussendoor wel eens af maar na een keer of 10. Het lijkt wel of ze te dik/groot voor me wasmachine zijn en zo dus als een prop erin blijven

Mijn witte heb ik echt veel moeite voor moeten doen. Nu zweet mijn paard enorm maar echt 4x gewassen voor hij weer schoon was. Gedoe haha

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-08-19 04:05 



 
Profiel   

Maar hoe groot is jullie wasmachine en op welk programma wassen jullie? Hier wordt zelfs de witte moeiteloos schoon. Ik heb een paard dat nogal overmatig zweet, de witte is zwart na het gebruiken. Ik spray hem dan in met ossengal, gooi hem in de wasmachine met wat vanish, en hij is echt weer spierwit erna. Vorige keer had ik geen vanish en ossengal, toen was alleen op de singellus wat vuil blijven hangen, niet heel veel, maar een beetje grauw.

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-08-19 07:48 



 
Profiel   

Ik heb het probleem dat er precies zand ofzo blijft inzitten na het wassen. Zo'n vuile waas inderdaad. Met mijn Lemieux enz heb ik het probleem niet.

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-08-19 08:36 



 
Profiel   

Ik was op een katoen programma op 30 graden en niet teveel toeren. Mijn wasmachine centrifugeert soms alleen niet omdat ie met 1 dekje niet in balans kan blijven :+ maar dat maakt niet uit welk merk. Dat het huidvet eraan blijft plakken heb ik alleen bij die gladde stofjes en dus Anky :Y) Ik stop ze wel in een zak zodat niet alle haren in de machine terecht komen. Maar dat doe ik dus ook met allemaal haha.
En hoe vaak ik ze gebruik geen idee. Rij er twee paarden mee totdat ze vies zijn.

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-08-19 09:08 



 
Profiel   

Misschien eerder wassen? Ik gebruik de witte 1x en de andere kleur max 3 a 4 keer.

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-08-19 09:12 



 
Profiel   

Ik heb dat altijd met mijn QHP dekjes gehad, dan stopte ik er een handdoek bij in. Heel raar maar het werkte wel!

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-08-19 13:07 



 
Profiel   

Mijn ES dekjes komen echt heel mooi uit de was. Daarin zie je wel echt het kwaliteitsverschil.

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-08-19 13:29 



 
Profiel   

Mijn ES komen er ook altijd perfect uit, bij de 1ste keer wassen

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-08-19 18:26 



 
Profiel   

Hoe wassen jullie ES precies? :)
Heb er nog nooit een gewassen, nog niet nodig maar voor als ik er een moet wassen haha.

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-08-19 20:01 



 
Profiel   

XiiaaooNaa schreef
Hoe wassen jullie ES precies? :)
Heb er nog nooit een gewassen, nog niet nodig maar voor als ik er een moet wassen haha.


Een uurtje op 30 graden :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-08-19 20:29 



 
Profiel   

Een tennisbal schijnt ook te helpen

Link naar dit berichtGeplaatst: 07-08-19 09:33 



 
Profiel   

<3
[ img ]

[ img ]

Ik heb alleen m’n cap er niet bij, dat is de Samshield glossy

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-08-19 14:43 



 
Profiel   

Wauw! <3 erg mooi Maanlicht! Heel chique

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-08-19 15:44 



 
Profiel   

Lichen Green & Olive beenbeschermers van Eskadron!

[ img ]


Ik ga de Olive van ES afwachten...
Twijfel of ik dit dekje ga houden of niet, maar dat zie ik dan haha.

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-08-19 17:48 



 
Profiel   

ah..ik was al benieuwd of die Eskadron Olive dezelfde kleur zou zijn als de Olive van ES, want die heb ik al. Zoals het eruit ziet is de ES ietsje donkerder dan de eskadron beschermers. Die PS past er wel super bij!!

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-08-19 20:45 



 
Profiel   

orion456 schreef
ah..ik was al benieuwd of die Eskadron Olive dezelfde kleur zou zijn als de Olive van ES, want die heb ik al. Zoals het eruit ziet is de ES ietsje donkerder dan de eskadron beschermers. Die PS past er wel super bij!!


Ah goed om te weten!!
Naja hopelijk matchen ze wel een beetje, gelukkig zitten de beschermers niet dicht op het dekje als het paard ze draagt. Wellicht past het wel dan hahaha.

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-08-19 21:06 



 
Profiel   

Prachtige setjes beide!!

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-08-19 21:39 



 
Profiel   

Ik heb door heel veel te zoeken eindelijk ook de olive van ps kunnen vinden. En ben er zo happy mee
[ img ]

Ik vind de winter collectie echt tof! Ik merk wel dat ik echt verslaafd ben aan de ps... En dat is niet wat ik wilde. Maar de drang om iets te kopen is snel aanwezig nu ik ook weer t paarse setje gezien heb vd najaarscollectie.

Link naar dit berichtGeplaatst: 10-08-19 23:18 



 
Profiel   

Merry98 schreef
Ik heb door heel veel te zoeken eindelijk ook de olive van ps kunnen vinden. En ben er zo happy mee
[ [url=m/jtsR2a.jpg]Afbeelding[/url] ]

Ik vind de winter collectie echt tof! Ik merk wel dat ik echt verslaafd ben aan de ps... En dat is niet wat ik wilde. Maar de drang om iets te kopen is snel aanwezig nu ik ook weer t paarse setje gezien heb vd najaarscollectie.


*\o/* :):) *-:)

Wow wat een manen :wow: jaloers O:) en staat erg mooi dat kleur dekje <3

Link naar dit berichtGeplaatst: 11-08-19 00:34 



 
Profiel   

Heeft iemand ervaring met hun hoofdstellen? Is de kwaliteit een beetje goed, fijn leer en mooi afgewerkt?

Link naar dit berichtGeplaatst: 11-08-19 08:28 



 
Profiel   

Venthe schreef
Heeft iemand ervaring met hun hoofdstellen? Is de kwaliteit een beetje goed, fijn leer en mooi afgewerkt?

Ja het is heel mooi soepel leer!! Vind mijn ps hoofdstel kwa kwaliteit wel de mooiste die ik heb!
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 11-08-19 09:07 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 51 van de 510 [ 12743 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 48, 49, 50, 51, 52, 53, 54 ... 510  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen