Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 1 van de 510 [ 12743 berichten ]
Ga naar pagina 1, 2, 3, 4, 5 ... 510  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

PS of Sweden en Equestrian Stockholm

 
Profiel   

Ha bokkers,

Best benieuwd wie er hier nog meer een obsessie met PsOS en ES hebben? <3 <3 Wat zijn jullie favorieten?



[ img ]
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 07-06-18 12:11 



 
Profiel   

Oh wat jammer dat dit topic niet echt loopt. Ik heb nog geen PS of Sweden spul, maar heb mezelf een shabrak beloofd voor kerst. Had er wel zin in om even een beetje plaatjes te kijken van andere bokkers, want het zijn echt prachtige dekjes.

Ook een erg mooi setje heb je Manioux! Ik hoop dat je topic nu even een schopje heeft gekregen en er meer mensen spul gaan posten ^^

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-09-18 08:16 



 
Profiel   

Ja! Ik!! :D

Nu alleen nog het Navy-Silver dek van Stockholm equestrian (Heb zo even geen foto, zal eens graven..) maar er staan meer op het lijstje, de Spring Olive vindt ik onwijs mooi en houd ik al een tijdje in de gaten. Dat op een zwart paard.. _/-\o_ Vind het zo fijn dat er eens andere stijlen zijn dan alle standaard bekende merken per seizoen.

Manioux, heb je nou ook rosé-gouden beugels bij je set? Ziet er gaaf uit!

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-09-18 08:34 



 
Profiel   

Ik!

Heb van Equestrian Stockholm, Plum, Burgundy, Champagne en de eigenaresse van mijn bijrijdpaard heeft de Olive. Ik had eerst ook de Steel Grey, maar die vond ik niet zo mooi op de Fries staan dus heb ik verkocht. Nu rij ik een schimmeltje en baal ik dat ik hem niet meer heb. Ook heb ik van de Plum een vest en van de Champagne een jas. Ik heb ook de dressuur rijbroek. Ik hoop dit weekend de Black of Emerald te scoren.

[ img ]

[ img ]

[ img ]

[ img ]

[ img ]

[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-09-18 08:39 



 
Profiel   

Yay!!! *\o/*

Ziet er gaaf uit zo op de Fries en schimmel Maanlicht. Trouwens... Jij zit ook in het LeMieux topic toch? Hoe groot is jouw dekjes verzameling?

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-09-18 08:48 



 
Profiel   

AlphaDaemon schreef
Yay!!! *\o/*

Ziet er gaaf uit zo op de Fries en schimmel Maanlicht. Trouwens... Jij zit ook in het LeMieux topic toch? Hoe groot is jouw dekjes verzameling?


Haha ja klopt.

De Fries rijd ik niet meer, dus alle lichte dekjes heb ik verkocht omdat ze niet op de schimmel staan. Heb bovenstaande dekjes, dat zijn er 3. Ik heb nog 2 LeMieux dekjes over, de Mustard (staat niet op de schimmel maar ik kan er geen afstand van doen) en een ProSport Numnah zadelvormig dressuurdekje in zwart. Die moet ik eigenlijk ook nog verkopen. En ik heb nog een Eskadron Heritage Bicross, maar die heb ik ook te koop. Dus valt mee toch? :+

Ik snap wel dat het veel lijkt, maar ik verkoop ook veel dekjes na 1 keer gebruik weer, omdat ik het toch niet zo vind staan. Zo had ik ook de LeMieux Olive en de Green. Allebei verkocht. Van de Green heb ik toch een beetje spijt, want die zou weer prachtig zijn op de schimmel.

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-09-18 08:59 



 
Profiel   

wil niks anders meer dan equestrian stockholm !

Nu de midnight blue, en dinsdag komt de burgundy binnen. Was helaas net te laat met het bestellen van de plum..


[ img ]

[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-09-18 09:07 



 
Profiel   

Die Midnight is ook mooi! Donkerder dan ik dacht!

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-09-18 09:08 



 
Profiel   

Oh ik ben er ook helemaal weg van!
Heb nu voornamelijk eskadron en Anky, maar deze gaan er ook zeker komen.
Binnkort jarig, mooi idee :))

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-09-18 09:09 



 
Profiel   

Maanlicht schreef
Die Midnight is ook mooi! Donkerder dan ik dacht!



Ja hij staat ook heel gaaf op zijn palomino vacht, heb helaas alleen geen foto waar dat goed op uitkomt. Wil stiekem nog heel graag de roze, maar daar is mijn vriend het nog niet mee eens. :Y)

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-09-18 09:12 



 
Profiel   

Maanlicht schreef
AlphaDaemon schreef
Yay!!! *\o/*

Ziet er gaaf uit zo op de Fries en schimmel Maanlicht. Trouwens... Jij zit ook in het LeMieux topic toch? Hoe groot is jouw dekjes verzameling?


Haha ja klopt.

De Fries rijd ik niet meer, dus alle lichte dekjes heb ik verkocht omdat ze niet op de schimmel staan. Heb bovenstaande dekjes, dat zijn er 3. Ik heb nog 2 LeMieux dekjes over, de Mustard (staat niet op de schimmel maar ik kan er geen afstand van doen) en een ProSport Numnah zadelvormig dressuurdekje in zwart. Die moet ik eigenlijk ook nog verkopen. En ik heb nog een Eskadron Heritage Bicross, maar die heb ik ook te koop. Dus valt mee toch? :+

Ik snap wel dat het veel lijkt, maar ik verkoop ook veel dekjes na 1 keer gebruik weer, omdat ik het toch niet zo vind staan. Zo had ik ook de LeMieux Olive en de Green. Allebei verkocht. Van de Green heb ik toch een beetje spijt, want die zou weer prachtig zijn op de schimmel.


Oke ja dat valt inderdaad mee. =P

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-09-18 14:04 



 
Profiel   

Oh wauw, die dekjes Ik vind het zo'ke prachtige dekjes! Alleen heb ik een probleem, want mijn pony kan alleen de anatomisch gevormde dekjes hebben.. ( met zwanenhals ) weet iemand van jullie toevallig of die dekjes dat ook hebben? Op de foto leek het wel zo, maar niet zoals bij lemieux :(

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-09-18 20:45 



 
Profiel   

Zeker weten PS of Sweden. Helemaal verliefd op dit merk. Heb al aardig wat sjabrakken en een hoofdstel.

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-09-18 20:52 



 
Profiel   

Cryssie schreef
Zeker weten PS of Sweden. Helemaal verliefd op dit merk. Heb al aardig wat sjabrakken en een hoofdstel.


Ik vind het ook echt prachtige dekjes Wil er denk ik ook 1 gaan bestellen... Ik vind rood of groen zo'n mooie kleur bij ps of sweden, maar staan die kleuren ook mooi op een vos? Ik heb bijna alleen maar blauwe dekjes omdat ik die zo mooi vind staan, maar wil even uit de comfort zone...

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-09-18 21:10 



 
Profiel   

Groen vind ik sowieso heel mooi op vos, rood ligt er een beetje aan.

Ik ben goed geslaagd bij de sale van Hypostore!

[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-09-18 13:26 



 
Profiel   

Maanlicht schreef
Groen vind ik sowieso heel mooi op vos, rood ligt er een beetje aan.

Ik ben goed geslaagd bij de sale van Hypostore!

[ [url=m/ijM2oO.jpg]Afbeelding[/url] ]


En taupe of beige? Mijn pony is een vos, maar wel met witte haren er doorheen..

Wat een mooi dekje! Ben zo jaloers! Divoza heeft nu een actie boven de 75€, 20€ korting. <3 ik denk dat ik de verleiding niet kan weerstaan...

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-09-18 15:28 



 
Profiel   

Divoza heeft PS nooit in de sale toch? Ik wil eigenlijk graag die donkergroene hebben, maar die viel buiten de sale afgelopen week...

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-09-18 15:46 



 
Profiel   

Op hun website is het soms in de sale maanlicht, op het moment zijn het bv verschillende halsters

https://www.psofsweden.se/sv/grimmor/

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-09-18 15:54 



 
Profiel   

Ik had gekeken of het ook lukte bij dat dekje en dat lukte wel bij mij!

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-09-18 16:31 



 
Profiel   

De 20 euro korting bij Divoza heeft mij ook over de streep voor een zadeldek. Ik heb na wat twijfelen over de kleur de Merlot (bordeaux) besteld voor op mijn schimmeltje. Levertijd was wel 7 dagen dus ik wacht met smart af, ben benieuwd hoe hij staat!

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-09-18 19:25 



 
Profiel   

ik heb de Olive.. maar ik grijp toch sneller naar mn Eskadron cottons.

Hij is zo mooi, maar te mooi om te gebruiken hahahaa

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-09-18 19:39 



 
Profiel   

[ img ]
Ik heb de olive van twee lieve vriendinnetjes gekregen van PS <3 ben echt fan

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-09-18 20:12 



 
Profiel   

Wauw TS wat een gaaf plaatje zo met je paard :D

Ik heb de Golden Brass van ES <3
[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-09-18 20:19 



 
Profiel   

Die Golden Brass is ook zo mooi!

Ik houd me nu even gedeisd, anders krijg ik ruzie met mijn vriend.

Link naar dit berichtGeplaatst: 01-10-18 09:27 



 
Profiel   

"Even huilen" vandaag kwam mijn pakketje met het dekje binnen, maar helaas was full toch echt wel te groot |( nu wachten tot ze naat Cob ook hebben bij divoza :D
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-10-18 16:18 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 1 van de 510 [ 12743 berichten ]
Ga naar pagina 1, 2, 3, 4, 5 ... 510  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen