PS of Sweden en Equestrian Stockholm

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Colinda20

Berichten: 322
Geregistreerd: 21-08-09
Woonplaats: neede

Re: PS of Sweden en Equestrian Stockholm

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-20 11:50

Net de emerald van es besteld :D *\%/*

Lys_PPA

Berichten: 1346
Geregistreerd: 30-09-19

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-20 11:51

Ik ben dus Lysanne, voornamelijk stille meelezer aangezien ik altijd wel in ben voor een koopje. Ik heb een arabofries (en 2 minipaardjes en 2 minishetten) en momenteel pas twee ES dekjes. Ik heb ook andere merken zoals LeMieux, maar op de een of andere manier ga ik daar toch iets minder zuinig mee om, waarschijnlijk omdat ze er wat minder 'luxe' uitzien. Gelukkig hebben ze de dekjes niet in mini mini maat anders zouden de mini's zelfs nog een eigen ES krijgen.

Afbeelding
Afbeelding

Ik heb momenteel een koopstop omdat er dus een grote kans is dat mijn paard aan huis komt te staan en dan ben ik voorlopig wel even zoet qua kosten ivm grond kopen, stal bouwen etc. Maar ik kan niet garanderen dat er niets aan mijn vingers blijft plakken. Ik wil momenteel nog graag de ES Emerald, Faded Fuchsia en Dark Sky... reden voor mij om minimaal 2x per dag even dit topic te checken :+

Iris, deze spant voor mij wel de kroon:
Iriscope schreef:
Mijn man vindt dat ik teveel heb, maar omdat alles eerst naar Steffie in Nederland gaat voor ik het naar Namibie haal, heeft ie geen idee hoeveel ik koop :Y)

Ik heb geen zelfcontrole en heb voor veel setjes nog geen complete sets met beschermers/shirt maar heb wel een Excel bestand waarin ik bij hou wat ik heb, waar het ligt/track & trace codes naar NL/Namibie en welke shirts/kappen ik nog zoek.

Hahaha een Exel hebben om bij te houden welke spullen je hebt :D :D

Samantha_

Berichten: 10809
Geregistreerd: 20-12-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-20 11:57

Wauw Kelsz wat een knapperd!

Ben wel heel benieuwd naar die excel. _/-\o_

Waar heb je besteld Colinda?

Lotte_Wessel

Berichten: 3587
Geregistreerd: 12-05-08
Woonplaats: Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-20 12:02

Oh ideaal lysanne, je dekjes zijn gelijk dekens! :')

Kelsey wat een prachtig paard heb je zeg!! <3 kan me voorstellen dat alles daar mooi op staat!

Maartje spannend zeg! Hoop voor je dat paardje er nog is in januari! Ja zag hier op bokt een jaarling (nou ja, 10 maanden oud) paardje geadverteerd, naar geïnformeerd want op foto was ze prachtig. Haar gekocht en toen was er bij de fokker waar ze stond ook een cremello geboren en daar ook voor blok gevallen dus haar ook gekocht. Ach ja, ook al zijn ze jong, ze zijn echt geweldig en heel anders dan de ruinen die ik altijd heb gehad. Mijn jaarling is echt super knuffelig en gek op aandacht <3

Jaarling
Afbeelding

En mijn veulen van dit jaar die dus per ongeluk gekocht was :')
Afbeelding

En mijn paardje met pensioen, kan ik nu niet achter laten natuurlijk. Hij is inmiddels 17 jaar, heeft met mij gewoond in Engeland voor 7 jaar en echt overal geweest met mij (verhuist van Nederland naar Engeland, toen naar London verhuist samen, toen weer naar Nederland en weer verhuist van ene kant van land naar andere).
Afbeelding

Samantha_

Berichten: 10809
Geregistreerd: 20-12-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-20 12:04

Wat een leukerds! Dit is mijn paardje,met m’n dochter.
Afbeelding

Tango1979

Berichten: 2530
Geregistreerd: 21-08-09
Woonplaats: Noord Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-20 12:06

Ik heb ook een Excel gemaakt.... :D maar niet zo zeer om bij te houden wat ik heb, maar juist wat ik wil. Ik kan nogal impulsief kopen, dus daarom heb ik een kleurlijst gemaakt met een ja, nee, misschien *\%/*

Dat weerhoudt me (misschien) van dekjes kopen die niet mijn eerste keus zijn

ivy_power89

Berichten: 5860
Geregistreerd: 16-09-06
Woonplaats: almere

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-20 12:07

nu kan ik echt niet achterblijven natuurlijk :D

Mijn (momenteel geblesseerde) Z paard.
Afbeelding

En mijn 3,5 jarige, waar we denk in totaal 5x opgezeten hebben.
Afbeelding

Vooral voor de laatste vind ik het onwijs lastig om daar goed matchende kleuren op te vinden

Colinda20

Berichten: 322
Geregistreerd: 21-08-09
Woonplaats: neede

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-20 12:12

Samantha_ schreef:
Wauw Kelsz wat een knapperd!

Ben wel heel benieuwd naar die excel. _/-\o_

Waar heb je besteld Colinda?


Horse boutique :o

rosslover

Berichten: 1133
Geregistreerd: 11-05-11
Woonplaats: Zuid-Holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-20 12:19

Nouu dan zal ik ook wel wat meer mee komen kletsen :D

Ik ben Tessa, 20 jaar & paarden fotograaf! Heel leuk, want daardoor kan ik vaak de nieuwe collecties al op de foto zetten voordat ze online komen :o

Doordat ik de dekjes steeds tijdens shoots in het echt zag en ik ze in het echt nog veeel mooier vind ben ik ook een collectie begonnen :') Ik heb samen met mijn moeder een Fries, maar die is pas geopereerd dus dat duurt nog wel even voor ik mijn dekjes kan gebruiken! Ook heb ik nog een tweejarige new forest pony staan.

Ondertussen heb ik van ES de steelblue, Bordeaux, rose breeze, lavender, sapphire, Black gold en de no boundaries white. Van ps heb ik de blueberry, maar ik vind die toch een stuk minder fijn dan ES.


Afbeelding

ricojoreen

Berichten: 531
Geregistreerd: 23-07-13
Woonplaats: Emmen

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-20 12:34

Mijn verzameling begon pas halverwege dit jaar met de eerste horselet, oepssss...
Gelukkig (of juist niet) zijn er vaak genoeg kortingsacties *\o/*
Ik vind es niks ivm de lusjes aan de voorkant, dus ik hou het bij ps.
Momenteel een blessure, dus de helft ligt er nog met kaartje eraan :+

Afbeelding
<3 <3 <3

absque_dubio

Berichten: 7850
Geregistreerd: 19-04-05
Woonplaats: Ik in Leusden, pony’s in Ederveen

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-20 12:42

Super leuk om foto’s te zien. :D

Ik ben Anouk. Ik heb 2 welsh rijpony’s (bruin en valk) waar mee gereden en gefokt word. Daarnaast nog mede eigenaar van een valk veulen van 2019, en volledig eigenaar van een palomino veulen van 2020. Beide eigen fok hengsten, en voor de hengstenkeuring bedoelt.
In mijn profiel staan wel meer foto’s. Al moet ik deze nodig updaten met recente foto’s.
Afbeelding

Iris jij bent wel de held hoor. Ik lees vooral stil mee, maar ik lig elke keer weer dubbel om jouw foto’s en aankopen en berichten. _O-

Is er voor de crystal merlot een bijpassend softshelljasje oid te vinden? Ik denk dat de plum/wine/Bordeaux tinten allemaal niet overeen komen?

anoukwendy

Berichten: 4505
Geregistreerd: 01-01-10
Woonplaats: Zweden

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-20 12:47

In het echt zijn ze nog veel mooier <3
Afbeelding

Nu eerst paarden binnen halen voor de dierenarts dus de gevraagde vergelijkingsfoto komt later

Yummy

Berichten: 424
Geregistreerd: 01-04-20
Woonplaats: Drenthe

Re: PS of Sweden en Equestrian Stockholm

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-20 12:54

De mail van hypostore is binnen

absque_dubio

Berichten: 7850
Geregistreerd: 19-04-05
Woonplaats: Ik in Leusden, pony’s in Ederveen

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-20 12:55

Yummy schreef:
De mail van hypostore is binnen

Bij mij niet..
Maar zie op de site wel 30% korting op alles. Maar bij mij werkt de code nu nog niet.
Laatst bijgewerkt door absque_dubio op 26-11-20 12:59, in het totaal 1 keer bewerkt

Lotte_Wessel

Berichten: 3587
Geregistreerd: 12-05-08
Woonplaats: Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-20 12:57

Ja heel leuk om nu de paardjes te zien van iedereen. Goed idee die voorstelronde zo :)

Ik ben ook pas sinds medio dit jaar begonnen met sparen van ES en PSOS. Heb de PS Cranberry en nu onderweg de PS Scarlet, PS Moss, PS lila (weet precieze naam niet meer) en de ES steel blue. Zou de ES emerald nog wel graag willen en de Bordeaux van ES. Mochten die 2 met veel korting gaan zal het lastig zijn om je in te houden die niet te kopen. Helaas echt een shopaholic soms :=

Kelszz_
Berichten: 1887
Geregistreerd: 04-06-08
Woonplaats: Emmer-Compascuum

Re: PS of Sweden en Equestrian Stockholm

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-20 13:00

Hier inmiddels bij HypoStore besteld met de kortingcode. Wel is waar Kentucky :+

Lotte_Wessel

Berichten: 3587
Geregistreerd: 12-05-08
Woonplaats: Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-20 13:01

absque_dubio schreef:
Yummy schreef:
De mail van hypostore is binnen

Bij mij niet..
Maar zie op de site wel 30% korting op alles. Maar bij mij werkt de code nu nog niet.


Bij mij werkt de code niet en zie ik nergens korting.. misschien nog steeds een storing? Heb ook geen email van Hypostore.

Lys_PPA

Berichten: 1346
Geregistreerd: 30-09-19

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-20 13:02

absque_dubio schreef:
Yummy schreef:
De mail van hypostore is binnen

Bij mij niet..
Maar zie op de site wel 30% korting op alles. Maar bij mij werkt de code nu nog niet.


Ik heb wel een mail ontvangen, daar staat hetzelfde in als dat op de website staat.. die kortingscode.
De code werkt 'gelukkig' niet op de items die ik graag wil hebben...

Lotte_Wessel

Berichten: 3587
Geregistreerd: 12-05-08
Woonplaats: Amsterdam

Re: PS of Sweden en Equestrian Stockholm

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-20 13:03

Bij mij staat er dat de code niet geldig is helaas.. even afwachten misschien?

Lys_PPA

Berichten: 1346
Geregistreerd: 30-09-19

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-20 13:04

Lys_PPA schreef:
Ik heb wel een mail ontvangen, daar staat hetzelfde in als dat op de website staat.. die kortingscode.
De code werkt 'gelukkig' niet op de items die ik graag wil hebben...


Correctie, volgens mij werkt hij uberhaupt niet... #toosgeduldloos

absque_dubio

Berichten: 7850
Geregistreerd: 19-04-05
Woonplaats: Ik in Leusden, pony’s in Ederveen

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-20 13:05

Code werkt nu bij mij wel. Maar niks van ES. Heb m nu op verschillende ‘oude’ ES producten geprobeerd.
Ook dit is weer goed voor de portemonnee. :')

Kimley

Berichten: 9156
Geregistreerd: 04-10-12
Woonplaats: Oudemirdum

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-20 13:05

Kelszz_ schreef:
Nou komt tie hoor :P


[ [url=m/vSIzHg.jpg]Afbeelding[/url] ]

Bedankt overigens voor het compliment Urbiezira &matheno <3


Oh jaa <3

Samantha_

Berichten: 10809
Geregistreerd: 20-12-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-20 13:06

O even sproken zo, al mag ik niks meer kopen van mezelf. M’n kinderen willen ook nog Sinterklaas en kerst kadootjes.

Jenara

Berichten: 1569
Geregistreerd: 30-09-17
Woonplaats: Gent

Re: PS of Sweden en Equestrian Stockholm

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-20 13:07

Ik had ook wel degelijk aangemeld, maar ook nog geen mail gekregen :/

Lindor92
Berichten: 7002
Geregistreerd: 14-05-07
Woonplaats: Hardenberg

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-20 13:07

Lindor92 schreef:
Topic mag van mij ook zo blijven :)

Ik heb inderdaad ook Eskadron dekjes, en heb er een aantal weg gedaan. Krijg er inderdaad niks meer voor.

Ik ben Lindy, 28 jaar en heb een bonte merrie Doressa. Vanaf februari rijd ik al niet meer ivm zwangerschap en heb inmiddels een dochter van ruim 5 weken oud. Wel dit jaar dus 4 ES/PS dekjes gekocht terwijl ik niet rijd :p



Dan moet ik ook maar ff een foto toevoegen he :p


Afbeelding
Laatst bijgewerkt door Nicole288 op 11-04-21 22:03, in het totaal 1 keer bewerkt
Reden: In overleg aangepast