Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 1 van de 1 [ 5 berichten ]
Plaats een nieuw onderwerp

[Training] Bit

 
Profiel   

Hoi
Ik heb een paard dat heel erg heet wordt in de winter. Hij moest vroeger namelijk 3uur per dag lopen, maar hij heeft nooit zijn tijd gekregen om zich te onwikkelen en daarom om hem die tijd te geven wil ik het rustiger aandoen met hem (ook omdat ik er gewoonweg geen tijd heb om 3u te laten lopen). Nu liep hij vroeger met een heel erg streng bit dat wil ik ook niet meer, maar nu twijfel ik welk bit dat het best past voor hete paarden die ook stil in de mond liggen
Alvast bedankt



Laatst bijgewerkt door C_arola op 22-07-18 20:24, in het totaal 1 keer bewerkt

Typefout uit de titel gehaald

Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-07-18 18:50 



 
Profiel   

Denk niet dat je vraag hier hoort, ik heb getemd

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-07-18 19:41 



 
Profiel   

Omdat jouw topic beter past op [HAR] Harnachement dan op [WZ] Wikizaken, verplaats ik het daarheen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-07-18 19:48 



 
Profiel   

Van een bit wordt een paard niet minder heet. Ik zou eerder kijken naar hoeveel uur hij buiten komt, wat je hem voert, of hij spanning in zijn lijf heeft en hoe laat je dat afvloeien tijdens het rijden. Daar wordt hij misschien ook rustiger van. Goed dat je hem nu de tijd geeft om te ontwikkelen +:)+ . Bitten is ook een kwestie van proberen, wat voor eentje heb je nu?

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-07-18 19:49 



 
Profiel   

@warboel heel erg bedankt ik ken deze site niet zo goed
@pistasche dat weet ik ook, maar je kan uiteraard wat meer controle houden met een bit die goed bij de situatie past. Eigenlijk twijfel ik tussen een D-trens enkel gebroken en D-trens dubbel gebroken
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-07-18 08:32 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 1 van de 1 [ 5 berichten ]
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen