Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 201 van de 285 [ 7110 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 198, 199, 200, 201, 202, 203, 204 ... 285  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

Anatomische hoofdstellen deel 2

 
Profiel   

Eempje je kan ook het bit bij de gesp omhoog halen. Dat is gelijk aan een half gaatje dan. Misschien is dat beter?
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 04-01-22 22:47 



 
Profiel   

@wendy1987 oke bedankt! Dan kan ik met mijn volbloed denk ik wel gaan voor een cob :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 04-01-22 23:04 



 
Profiel   

Die zit echt prachtig!

Link naar dit berichtGeplaatst: 04-01-22 23:55 



 
Profiel   

Klopt het dat het kopstuk op de foto verkeerd om zit? Het lijkt me wanneer je het om doet op de manier waarop het is afgebeeld dat het juist druk achter de oren geeft of zie ik dat verkeerd?

[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 05-01-22 14:01 



 
Profiel   

Die zit zeker niet verkeerd om lijkt me. Weer niet hoe je het andersom voor je ziet? Deze sluit aan langs de oren en laat de nek vrij zo te zien.

Link naar dit berichtGeplaatst: 05-01-22 14:48 



 
Profiel   

Bij andere anantomische hoofdstellen die ik heb gezien wijst de boog in het kopstuk naar het hoofd en niet richting de nek. Op de afbeelding is het andersom.

Link naar dit berichtGeplaatst: 05-01-22 16:01 



 
Profiel   

Nog 1 laatste poging tot een anatomisch hoofdstel..
Ik zoek een zwart hoofdstel waar een verwijderbare sperriem aan zit.
Zo'n neusriem als op bijgevoegde foto is niet passend te krijgen op mijn paard, heb hier al meerdere hoofdstellen van geprobeerd en elke keer is de neusriem het struikelpunt. ik zoek dus eentje waar een ander type (anatomische) neusriem bij zit.. met ook nog eens een anatomisch kopstuk.

Max 150 euro.
Wie weet iets?

[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 05-01-22 16:03 



 
Profiel   

misschien equiblingh ? super fijne kwaliteit en je kan alles van bakstuk tot neusriem zelf samenstellen kwa maten

Link naar dit berichtGeplaatst: 05-01-22 16:12 



 
Profiel   

En kan je niet met zo'n tussenstukje zelf een sperriem eraan zetten? Dan kan je ook kijken naar modellen waar geen sperriem aanzit namelijk..

Link naar dit berichtGeplaatst: 05-01-22 16:51 



 
Profiel   

wendy1987 schreef
En kan je niet met zo'n tussenstukje zelf een sperriem eraan zetten? Dan kan je ook kijken naar modellen waar geen sperriem aanzit namelijk..

Dat is inderdaad ook een idee!

Link naar dit berichtGeplaatst: 05-01-22 20:46 



 
Profiel   

OfToTheWoods schreef
Nog 1 laatste poging tot een anatomisch hoofdstel..
Ik zoek een zwart hoofdstel waar een verwijderbare sperriem aan zit.
Zo'n neusriem als op bijgevoegde foto is niet passend te krijgen op mijn paard, heb hier al meerdere hoofdstellen van geprobeerd en elke keer is de neusriem het struikelpunt. ik zoek dus eentje waar een ander type (anatomische) neusriem bij zit.. met ook nog eens een anatomisch kopstuk.

Max 150 euro.
Wie weet iets?

[ [url=m/1GlyTs.jpg]Afbeelding[/url] ]


Kijk eens bij decathlon, anatomisch hoofdstel te koop met verwijderbare sperriem zonder dat je nog ziet dat er eentje heeft gezeten

Link naar dit berichtGeplaatst: 05-01-22 21:22 



 
Profiel   

Kymalin schreef
Klopt het dat het kopstuk op de foto verkeerd om zit? Het lijkt me wanneer je het om doet op de manier waarop het is afgebeeld dat het juist druk achter de oren geeft of zie ik dat verkeerd?

[ [url=m/zqzJpy.jpg]Afbeelding[/url] ]


Dit is de equitus beta toch? Want dan zit hij inderdaad verkeerdom hier. Tenminste als je foto's van de Equitus beta googled zit tie andersom. Ik heb hem ook andersom geleverd gekregen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 05-01-22 22:07 



 
Profiel   

eempje41 schreef
Kymalin schreef
Klopt het dat het kopstuk op de foto verkeerd om zit? Het lijkt me wanneer je het om doet op de manier waarop het is afgebeeld dat het juist druk achter de oren geeft of zie ik dat verkeerd?

[ [url=m/zqzJpy.jpg]Afbeelding[/url] ]


Dit is de equitus beta toch? Want dan zit hij inderdaad verkeerdom hier. Tenminste als je foto's van de Equitus beta googled zit tie andersom. Ik heb hem ook andersom geleverd gekregen.

Nee, dit is de horze luton. Maar ze lijken inderdaad wel veel op elkaar. Alleen de prijs is een groot verschil :wow:

Link naar dit berichtGeplaatst: 05-01-22 22:22 



 
Profiel   

Ik heb vandaag de HH Release gepast. Vind 'm behoorlijk fors vallen..
[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 07-01-22 21:46 



 
Profiel   

Faya__ schreef
Ik heb vandaag de HH Release gepast. Vind 'm behoorlijk fors vallen..
[ [url=m/1J3sHe.jpg]Afbeelding[/url] ]

Ik vond vroeger HH atijd best groot vallen. Misschien is dat dan nogsteeds?

Link naar dit berichtGeplaatst: 07-01-22 22:58 



 
Profiel   

Ik heb het anatomische hoofdstel van Micklem gekocht in de competition uitvoering. Het is wel echt een gedoe om te kijken of het nou wel of niet goed zit en het leer is ook echt goed stug. Maar na trial and error. Lees bijna elk gaatje geprobeerd te hebben (LOL) en even goed invetten zit hij echt heel goed en ben ik erg tevreden :))

Link naar dit berichtGeplaatst: 07-01-22 23:19 



 
Profiel   

Faya__ schreef
Ik heb vandaag de HH Release gepast. Vind 'm behoorlijk fors vallen..
[ [url=m/1J3sHe.jpg]Afbeelding[/url] ]


Ik vind hem sws er een beetje gek uitzien alsof de neusriem hoger moet zitten op de neus. heb je niet een plaatje van de producent hoe hij moet zitten?

Link naar dit berichtGeplaatst: 07-01-22 23:22 



 
Profiel   

Ik heb hetzelfde met de HH release. Leuk hoofdstel maar ik krijg die neusriemen niet perfect voor m'n gevoel. Doe je hem een gaatje hoger dan past ie niet lekker om je bit heen. De keelriem is ook totaal overbodig maar dat kan eraf. Verder vind ik het een super mooi hoofdstel.

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-01-22 13:21 



 
Profiel   

.


Laatst bijgewerkt door Marigo op 12-01-22 12:51, in het totaal 1 keer bewerkt

Link naar dit berichtGeplaatst: 12-01-22 12:47 



 
Profiel   

wendy1987 schreef
Hoe vinden jullie deze zitten?


[ [url=m/DoLutB.jpg]Afbeelding[/url] ]

[ [url=m/xrXOGq.jpg]Afbeelding[/url] ]

Incl centenbakkie :+
[ [url=m/FqU6ds.jpg]Afbeelding[/url] ]


Heel mooi! Welke maat heb je gepakt voor je haf?

Link naar dit berichtGeplaatst: 12-01-22 12:50 



 
Profiel   

Dankje, is de maat full.

Maar ooit, komt er denk ik wel degene met de sperriem zodat ik daarmee ook kan starten. Ze kauwt wel lekker op het bit en laat haar kaken weer mooi los met deze :) Dat is wel echt fijn! Soms ietsje sterker, maar dat is natuurlijk vooral rijtechnisch en niet zozeer hoofdstel technisch.. Als ze lekker loopt, hoor je echt die kaken klapperen hahaha!

Link naar dit berichtGeplaatst: 12-01-22 15:12 



 
Profiel   

Ik ga morgen een stubben magic tack freedom hoofdstel ophalen. Vind het een super mooi hoofdstel, maar nieuw echt te prijzig. Nu voor een mooie prijs 2e hands op de koppelen weten te tikken.

Hopelijk past hij!

Link naar dit berichtGeplaatst: 12-01-22 18:09 



 
Profiel   

Trouwens als aanvulling, ik denk, dat een cob der ook wel zou passen hoor. Heb overal nog genoeg gaatjes over en de neusriem zit op zijn strakst nog los genoeg..

Link naar dit berichtGeplaatst: 12-01-22 18:18 



 
Profiel   

Dank je voor de info! Met haffies altijd lastig inschatten of je met full of cob uit de voeten kunt. Ik ga denk ik ook voor de full, maar vooral omdat hij nu een XL neusriem heeft van zijn Bridle2Fit hoofdstel.

Link naar dit berichtGeplaatst: 12-01-22 19:33 



 
Profiel   

Ja de mijne heeft eigenlijk alle hoofdstellen wel in full. Dit is de eerste waarvan ik denk, hmm, misschien had cob ook wel gekund. Maar hij past zo ook prima dus laat t lekker zo!
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 12-01-22 20:17 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 201 van de 285 [ 7110 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 198, 199, 200, 201, 202, 203, 204 ... 285  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen