Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 11 van de 13 [ 308 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 8, 9, 10, 11, 12, 13  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

Ervaringen met de Award zadels ?

 
Profiel   

In haar eerste zin in dit topic verteld ze meteen dat mensen die zelf geen ervaring met Award hebben geen negatieve mening erover mogen hebben. Daarmee gaat ze imo zelf meteen in de aanval. Hoewel ze het in het begin nog netjes brengt, zet ze zichzelf meteen tegenover iedereen die niet lyrisch is over dit merk en de zadelpasser. Tja, dan kun je verwachten dat mensen gaan reageren op een minder positieve manier. Als je vervolgens ook nog Bokkers “domme Penny’s” gaat noemen, tja....

Zeker als je vanaf het begin dit topic gevolgd hebt, inclusief de inmiddels verwijderde berichten, dreigementen van Kelly gezien hebt en gezien hebt hoeveel schade deze zadels al hebben aangericht bij sommige paarden, dan is het best lastig om niet te reageren als iemand vind dat je geen negatieve mening mag hebben, omdat je zelf het zadel nog niet geprobeerd hebt.
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 01-10-20 08:33 



 
Profiel   

Ik vind het dan best weer apart dat je zegt nooit op Bokt te komen omdat er van die vreselijke akelige mensen zitten die alleen maar onaardig en vervelend doen, maar ineens wel een topic dat alweer een tijdje stil ligt omhoog schopt.

En wat betreft de vervelende reacties: juist van de positieve reacties hier wordt ik heel achterdochtig. Er zit altijd iets in, een toon of zo, de manier waarop er wordt gereageerd, waardoor ik denk, neh. Voor mij geen Award. Lijkt me dat je dat ook niet wil als verkoper van deze zadels.

Link naar dit berichtGeplaatst: 01-10-20 09:17 



 
Profiel   

Dustinlover schreef
Weer geen reactie op de vraag van het keurmerk.. Heel apart.


Ohja sorry die zag ik nog over het hoofd.
Award is aangesloten bij The Society of Master Saddlers. Dit is een Engels keurmerk.


Maar voor die verdere vragen moet je niet bij mij zijn. Ik was hier om mijn positieve ervaring te delen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 01-10-20 10:27 



 
Profiel   

Ik heb geen ervaringen met award zadels. Ben wel langs gekomen bij dit merk met het zoeken naar een nieuw zadel maar in advies van zadelmaker op iets anders uitgekomen.

Nu volg ik zelf akash saddelry ivm zijn leuke en interessante verhalen en zag een foto van dit zadel een Kingsley.
[ img ]
Nu was mijn vraag vooral, jullie gaven aan dat de award zadels een erg dwingende zit hebben.

Ik had het zelf mer zadelmaker over dat elke lepel een percentage heeft van de lepel hoe stijl deze is. Hij gaf aan dat ook customs vaak een stijle lepel hebben.
Kan mij dan ook niet voorstellen dat je in zo'n zadel echt een hand achter je billen kan leggen die binnen de lepel moet vallen. Of kan iemand mij daar wat over vertellen.

Moet nu namelijk zelf een nieuw zadel zoeken omdat mijn eigen zadel duidelijk te klein was voor mijn billen.

Dit is pure interesse! Zelf geen ervaringen met award zadels ze leken me interessant doordat je hem naar eigen smaak kan samenstellen maar vond ze fors aan de prijs.

Link naar dit berichtGeplaatst: 01-10-20 11:10 



 
Profiel   

lydiawess schreef
Dustinlover schreef
Weer geen reactie op de vraag van het keurmerk.. Heel apart.


Ohja sorry die zag ik nog over het hoofd.
Award is aangesloten bij The Society of Master Saddlers. Dit is een Engels keurmerk.


Maar voor die verdere vragen moet je niet bij mij zijn. Ik was hier om mijn positieve ervaring te delen.


Oh die ken ik, want mijn zadelmaker is daarbij aangesloten. Het is geen keurmerk, maar een vereniging. Helaas geven zij dus ook geen keurmerk af aan zadels, dus daarvan kan het zeker niet zijn.
Blijft de vraag dus open staan waar dat “keurmerk” van Award nou vandaan komt.

Ok trouwens, ook staat Kelly of Award Saddles niet in hun lijsten van aangesloten zadelmakers, zadelpassers of retailers. Dat kun je hier allemaal na kijken, heb ik ook gedaan toen ik mijn zadelmaker uitkoos.

https://www.mastersaddlers.co.uk/direct ... ton=Search

Link naar dit berichtGeplaatst: 01-10-20 11:59 



 
Profiel   

Sjezus wat een topic. Sprekende van een persoon die hier een paar berichten van op facebook heeft gezien over dat merk maar er niet veel over dacht, 95 % negatief wat negatief trouwens. En even kwam om op bokt om bij te lezen en dit topic zag staan. Ik vind het allemaal zo vaag, de random personen die "vandaag 'een acc hebben gemaakt binnen komen vallen en vertellen "hoe goed het zadel wel niet is" . Terwijl duidelijk is dat heel veel mensen daar niet mee eens zijn. Waarschijnlijk iemand die dicht bij dat merk staat die vragen vermijd over het concept of het zadel een keurmerk heeft. Een ding weet ik in iedergeval wel dit merk zadel zal nooit op mijn paard zijn rug worden gelegd.

Link naar dit berichtGeplaatst: 01-10-20 12:21 



 
Profiel   

Staat iig op het zweetblad[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 01-10-20 13:03 



 
Profiel   

lydiawess schreef
Staat iig op het zweetblad[ [url=m/aQ8swq.jpg]Afbeelding[/url] ]


Interessant, ik heb er een mailtje aan gewaagd naar The Society of Master Saddlers om te vragen hoe dat nou precies zit, want ik kan geen Kelly, Sebastiaan, Award of hun bedrijf (Merkpaardenzadels) terug vinden als zijnde aangesloten bij Master Saddlers.
Naar aanleiding van eerde contact dat ik met ze gehad heb, delen ze graag informatie over hun leden en waar zij als vereniging voor staan, dus hopelijk komt er snel een antwoord over die stempel op dat zadel en wat het inhoudt.

Wat me vandaag wel opviel is dat het woord “keurmerk” spontaan van de Award zadel website is verdwenen sinds we hier lastige vragen over dat keurmerk zijn gaan stellen.
Ook is Kelly d’r naam is inmiddels nergens meer genoemd op de website, alleen in de “RECENSIES VAN TEVREDEN KLANTEN“

http://www.awardzadel.nl/

Toch jammer dat ze zelf een pick en choose doen welke recensies ze plaatsen en het niet gewoon alles openbaar hebben, wel goed dat ze er er duidelijk bij vermelden dat dit alleen recensies zijn van tevreden klanten, wat voor mij duidelijk aangeeft dat er ook veel ontevreden klanten zijn. :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 01-10-20 17:15 



 
Profiel   

Dustinlover schreef
Weer geen reactie op de vraag van het keurmerk.. Heel apart.



Precies, terwijl daar toch netjes naar gevraagd wordt.

Link naar dit berichtGeplaatst: 01-10-20 17:30 



 
Profiel   

Ik heb geen ervaringen met het zadel en ik sta er neutraal in.

Maar om misschien wat opheldering te geven, de zadels worden gemaakt door winner circle, zij staan wel ingeschreven bij de mastersaddlers en zijn ook uk based.

Op de facebook zie je ook de award zadels voorbij komen met het logo.
https://m.facebook.com/pages/category/E ... 560279378/

Daarom staat het waarschijnlijk in het zadel gestempeld.

Link naar dit berichtGeplaatst: 01-10-20 17:54 



 
Profiel   

cp112 schreef
Dustinlover schreef
Weer geen reactie op de vraag van het keurmerk.. Heel apart.



Precies, terwijl daar toch netjes naar gevraagd wordt.


Nou ik ben absoluut geen fan van dit merk. Zal het nooit kopen of aanraden.
Maar de toon van de ‘tegenstanders’ vind ik ook wel een hoog azijngehalte hebben hoor.

Bedoel... ik behoor ook tot de tegenstanders.. en die plotselinge voorstanders zijn idd wel wat verdacht, maar laten we er geen kruistocht van maken zeg.

Vind de foto van de Kingsley ook een vreselijke lepel hebben hoor.

Link naar dit berichtGeplaatst: 01-10-20 18:12 



 
Profiel   

Knert schreef
Vind de foto van de Kingsley ook een vreselijke lepel hebben hoor.


Ik dacht dat het gephotoshopt was..

De meeste zadels zien er steeds meer uit als zadel voor lichamelijk beperkte mensen.
En dat is niet alleen Award..

Staan zeker nog 3 topics op deze pagina, over merken die van die gehandicapte stoeltjes verkopen..
Bling, lak, 'maatwerk' zijn de keywords. Kwaliteit is allemaal zo ongeveer hetzelfde, het leder is echt geen sedgewick..

Kelly, mocht je meelezen, lees je in in die andere topics, en dan weet je hoe je je klanten moet bedienen.
Zoveel verschil heeft jouw merk niet met de andere 3. Het is het verhaaltje wat de klanten net over de streep trekt.

Link naar dit berichtGeplaatst: 01-10-20 18:26 



 
Profiel   

Myou schreef
Ik heb geen ervaringen met het zadel en ik sta er neutraal in.

Maar om misschien wat opheldering te geven, de zadels worden gemaakt door winner circle, zij staan wel ingeschreven bij de mastersaddlers en zijn ook uk based.

Op de facebook zie je ook de award zadels voorbij komen met het logo.
https://m.facebook.com/pages/category/E ... 560279378/

Daarom staat het waarschijnlijk in het zadel gestempeld.


Ahhh dat verklaard een boel! Dan is het dus niet wat lydiawess vertelde “Award is aangesloten bij The Society of Master Saddlers“ Award, Kelly of hun bedrijf zijn daar helemaal niet bij aangesloten of door the society of Master Saddlers getraind.

De zadels zijn gewoon gemaakt door een goed aangeschreven zadelmaker, zij meten het zadel helaas niet aan. De problemen met Award komen dus niet (per definitie) van de kwaliteit van het zadel, dan kan het nog maar aan 1 ding liggen, de kwaliteit van de zadelfitter....

Het leek mij al zo vreemd dat een zadelpasser die getraind is bij TSOMS zo regelmatig slecht aangemeten zadels verkoopt en dan ook nog zo’n waardeloze klantenservice heeft voor ontevreden klanten, dat is totaal niet mijn ervaring met zadelpasser die daar getraind zijn.

Link naar dit berichtGeplaatst: 01-10-20 20:44 



 
Profiel   

Ahhh dat verklaard een boel! Dan is het dus niet wat lydiawess vertelde “Award is aangesloten bij The Society of Master Saddlers“ Award, Kelly of hun bedrijf zijn daar helemaal niet bij aangesloten of door the society of Master Saddlers getraind.

De zadels zijn gewoon gemaakt door een goed aangeschreven zadelmaker, zij meten het zadel helaas niet aan. De problemen met Award komen dus niet (per definitie) van de kwaliteit van het zadel, dan kan het nog maar aan 1 ding liggen, de kwaliteit van de zadelfitter....

Het leek mij al zo vreemd dat een zadelpasser die getraind is bij TSOMS zo regelmatig slecht aangemeten zadels verkoopt en dan ook nog zo’n waardeloze klantenservice heeft voor ontevreden klanten, dat is totaal niet mijn ervaring met zadelpassers die daar getraind zijn.

Link naar dit berichtGeplaatst: 01-10-20 20:45 



 
Profiel   

Ik vind dit best krom wat je zegt, eerst waren de zadels steeds slecht. Nu staat er een stempel in en is dit in eens niet meer zo.

Zelf weet ik dat Kelly de zadels wel zelf ontwikkeld heeft en dat ze daarna daar gemaakt worden. En dat zei een goede opleiding gevolgd heeft. Met oog op de steeds korter wordende paarden vind ik dat Kelly daarin een goede slag geslagen heeft.

Voor als nog ben ik na meer dan een jaar nog mega blij met kelly die mijn zadels altijd keurig aanmeet op mijn paarden.
Ook mijn chiropractor geeft complimenten over de bespiering onder het zadel en schoftgebied, en vind daar nooit pijntjes.

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-10-20 07:08 



 
Profiel   

lydiawess schreef
Ik vind dit best krom wat je zegt, eerst waren de zadels steeds slecht. Nu staat er een stempel in en is dit in eens niet meer zo.

Zelf weet ik dat Kelly de zadels wel zelf ontwikkeld heeft en dat ze daarna daar gemaakt worden. En dat zei een goede opleiding gevolgd heeft. Met oog op de steeds korter wordende paarden vind ik dat Kelly daarin een goede slag geslagen heeft.

Voor als nog ben ik na meer dan een jaar nog mega blij met kelly die mijn zadels altijd keurig aanmeet op mijn paarden.
Ook mijn chiropractor geeft complimenten over de bespiering onder het zadel en schoftgebied, en vind daar nooit pijntjes.


Ja joh? Quote mij eens in dit topic waar ik zeg dat deze zadels slecht zijn, want ik heb nooit hier iets beweerd over de kwaliteit van de zadels. Wel heb ik het gehad over de problematiek vanwege de hoge lepel die er op zit, maar that’s it. En ja, ik acht leden van TSOMS hoog in, hun reputatie is doorgaans als beste van de wereld, maar dat is bij Award alleen de zadelbouwer en zegt dus niets over de kunsten van diegene die het zadel aanmeet.

Dat jouw ervaring met Kelly goed is, is alleen maar fijn voor je en ik hoop echt dat jij tevreden klant blijft, want Kelly’s reputatie is echt niet mis als het gaat over contact met ontevreden klanten. Ook heeft ze via verschillende schaduw accounts hier in het topic zichzelf en haar Award zadels aan lopen prijzen, terwijl zij zich telkens voordeed als een tevreden klant. Een valse manier van reclame maken imo.
Vanuit andere schaduwaccounts heeft ze mensen, die hun negatieve ervaringen met dit zadel durfde te delen, bedreigd met rechtszaken en intrekken van de (wettelijke) garantie, dus ze konden fluiten naar hun geld als ze openbaar negatief durfde te zijn en als bonus nog een rechtszaak aan hun broek krijgen.

Veel berichten zijn uit het topic verwijderd, maar diegene die het topic al vanaf het begin volgen hebben het allemaal wel meegekregen.

Dus nee, ik vind niet de zadels per definitie slecht, maar wel de zadelpasser.
En daarover geef ik hier uitgebreid mijn mening, mede omdat veel benadeelde klanten dat niet openbaar durven.

Maar het, als jij tevrenden bent +:)+ toppie!
Als jij Kelly en haar gedrag wilt verdedigen, dan moet je dat vooral doen, maar ga mij aub niet beschuldigen van dingen die ik niet gezegd heb.

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-10-20 18:40 



 
Profiel   

Ik krijg nog steeds PB’s van mensen die slechte ervaringen met deze zadels hebben en het vaak niet openbaar in dit topic durven delen.

Hoe zijn de ervaringen van de tevreden klanten inmiddels?

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-03-21 21:20 



 
Profiel   

Paard is bij mij verkocht dus het zadel ook, diegene heeft ook een Award springzadel dus denk dat ze er wel blij mee is :j .

Ik ben inderdaad wel benieuwd naar de negatieve verhalen

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-03-21 21:23 



 
Profiel   

Nowiexx schreef
Paard is bij mij verkocht dus het zadel ook, diegene heeft ook een Award springzadel dus denk dat ze er wel blij mee is :j .

Ik ben inderdaad wel benieuwd naar de negatieve verhalen


Vreemde opmerking, je hoort toch liever positieve ervaringen?

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-03-21 18:43 



 
Profiel   

Daniquebyoux schreef
Nowiexx schreef
Paard is bij mij verkocht dus het zadel ook, diegene heeft ook een Award springzadel dus denk dat ze er wel blij mee is :j .

Ik ben inderdaad wel benieuwd naar de negatieve verhalen


Vreemde opmerking, je hoort toch liever positieve ervaringen?

Is niet mijn bedrijf dus maakt mij niet uit of het positief of negatief is. Volgens mij mag ik dus gewoon benieuwd zijn naar de negatieve verhalen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-03-21 18:48 



 
Profiel   

Oh mag zeker hoor. Het topic staat er vol mee en facebook ook als je goed zoekt haha.

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-03-21 18:52 



 
Profiel   

Daniquebyoux schreef
Oh mag zeker hoor. Het topic staat er vol mee en facebook ook als je goed zoekt haha.

Ja die zijn echter wat ouder.. momenteel ben ik vooral benieuwd naar huidige ervaringen. Dit ook ivm een discussie/communicatie probleem met Award zelf :j

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-03-21 18:54 



 
Profiel   

Nowiexx schreef
Daniquebyoux schreef
Oh mag zeker hoor. Het topic staat er vol mee en facebook ook als je goed zoekt haha.

Ja die zijn echter wat ouder.. momenteel ben ik vooral benieuwd naar huidige ervaringen. Dit ook ivm een discussie/communicatie probleem met Award zelf :j


Je mag me altijd een pb sturen ;)

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-03-21 20:46 



 
Profiel   

Daphara schreef
Ik krijg nog steeds PB’s van mensen die slechte ervaringen met deze zadels hebben en het vaak niet openbaar in dit topic durven delen.

Hoe zijn de ervaringen van de tevreden klanten inmiddels?


Dat komt omdat je gezeur krijgt als je wel wat deelt..

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-04-21 13:17 



 
Profiel   

Gin_93 schreef
Daphara schreef
Ik krijg nog steeds PB’s van mensen die slechte ervaringen met deze zadels hebben en het vaak niet openbaar in dit topic durven delen.

Hoe zijn de ervaringen van de tevreden klanten inmiddels?


Dat komt omdat je gezeur krijgt als je wel wat deelt..



Als ik het goed begrijp... heb jij ook ‘dreigementen’ van haar ontvangen?
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-04-21 13:18 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 11 van de 13 [ 308 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 8, 9, 10, 11, 12, 13  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen