Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 3 van de 6 [ 145 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

Graziozo zadels

 
Profiel   

Dat logo is chique !
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 14-04-21 19:22 



 
Profiel   

Oh gaaf dat logo <3 is dat duur?

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-04-21 14:39 



 
Profiel   

Leuk dat jullie het ook tof vinden haha! Ik heb eigenlijk geen idee hoe duur zoiets is :o
Had nogal pech toen José het zadel kwam brengen.. Een van de paarden had besloten om achterwaarts onder de stang door de trailer uit te komen. Wat natuurlijk niet ging, maar ze wel echt probeerde. Dus daarna kon ik de schoft en de rug op de foto gaan laten zetten voor eventuele schade te bekijken. (Gelukkig niets ernstigs aan de hand!)
Toen heb ik deze gratis van haar gekregen :D.

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-04-21 08:27 



 
Profiel   

een geluk bij een ongeluk dus :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-04-21 14:52 



 
Profiel   

Hier ook in afwachting van een Grazioso zadel ! Samen met mijn stalgenootje een passessie gehad. Alhoewel ik eerst even moest wennen, merkte ik meteen verschil bij mijn paard ! Wat een fijn zadel .. van José heb ik een leenzadel kunnen krijgen, aangezien mijn paard onder mijn oude zadel echt niet meer fijn liep. Inmiddels heb ik het zadel zo'n 7 weken in gebruik, maar wat een sprongen al gemaakt in de ontwikkeling van mijn (jonge) paard ! Terwijl dit zadel niet eens optimaal ligt. Kijk dus heel erg uit naar mijn eigen zadel. Hopelijk hoeven we niet heel lang meer te wachten ;)

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-04-21 10:59 



 
Profiel   

Laat je straks ook weten hoe je eigen zadel je bevalt? Ik ben benieuwd naar ervaringen!

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-04-21 11:44 



 
Profiel   

Ik ga ook volgen...

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-04-21 11:46 



 
Profiel   

Hallo allemaal,
Normaal ben ik niet zo van de reviews en recensies maar over Graziozo wil ik graag de moeite nemen.
Ik heb onlangs mijn aangemeten Graziozo zadel mogen ontvangen en ben zo positief verrast!
Ik zit als een huis in het zadel!
Ook merkte ik op dat ons paardje vrijwel meteen ontspant! Dat duurde bij ons oude zadel ontzettend lang... ook heb ik geen probleem meer met aanspringen in galop en merk ik dat ik zelf zoveel fijner kan zitten in de galop! Dit beloofd alleen maar goeds voor de toekomst als ik dit nu al bereikt heb op zo een korte tijd.
Graziozo is wel een uitgave maar ik vind het nu echt zijn geld waard.
Er wordt echt de tijd voor je genomen en met je meegedacht. Ook wordt je echt door de eigenaresse zelf geholpen met veel kennis en ervaring. Ook nadien kan je met al je eventuele vragen terecht! Verder zijn het natuurlijk prachtige zadels van mooie kwaliteit die je ook nog eens leuk kan personaliseren.
Ik ben er echt zeer tevreden over! Groetjes chantal

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-05-21 21:44 



 
Profiel   

Yay, na bijna 3 maanden heb ik mijn zadel.
[ img ]
[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-05-21 19:15 



 
Profiel   

Heel mooi!! <3

Die van mij zal als het goed is ook binnen ongeveer twee weken binnen zijn *\o/*

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-05-21 19:25 



 
Profiel   

Heel mooi :j

Heb een stalgenoot met een Fries die ook heel tevreden zijn over dit zadel.

Na mijn laatste poging een passend zadel voor mijn merrie te krijgen was ik er een beetje klaar mee, maar na haar enthousiasme en ook een paard met een weke rug hebbende, zit ik er toch aan te denken dit merk als laatste nog een kans te geven :o

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-05-21 07:03 



 
Profiel   

Ben nog steeds wachtende op mijn zadel. Had begin juni een berichtje van José dat de levering helaas vertraging had opgelopen, naar verwachting zou het eind juni worden .... ik hoop het zo, mijn huidige zadel ligt echt niet meer fijn :o

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-06-21 13:33 



 
Profiel   

Vanmorgen heb ik een zadelpas sessie gehad voor mijn 10 jarige Gelderse merrie.
Er wordt heel uitgebreid de tijd genomen om zowel jezelf als je paard op te meten en te beoordelen.

Op basis daarvan ga je testrijden met een zadel dat het beste matcht bij jou qua houding en zit, de boom is dan al direct passend bij de vorm van het paard.
Nou dat was me een openbaring! Ik kon eindelijk ontspannen en onafhankelijk zitten. En fijn doorzitten!

Daarna wel nog wat andere opties geprobeerd, vooral om het verschil te voelen en voor de zekerheid. Maar de eerste keus is de beste, meteen raak!

Nu 10-11 weken geduld hebben… :=

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-06-21 16:16 



 
Profiel   

Helaas dacht José vanaf de foto's te zien dat ze voor mijn merrie geen passend zadel zou hebben -O- -O-

Voor mij geen Graziozo dus -O- Het leek me zo fijn, geen pijn meer na het rijden.

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-06-21 17:36 



 
Profiel   

Ik ben ook erg in dubio om José te laten komen. Ik lees op haar site dat ze een gratis pasconsult doet, is dat enkel bij aankoop, of ook bij enkel een oriënterend consult?

Is er een mogelijkheid tot een leenzadel en zijn de zadels soms uit voorraad leverbaar?

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-06-21 20:57 



 
Profiel   

He wat ontzettend jammer Caresse70!
Wel eerlijk.. maar niet leuk om te horen.

Pasconsult is bij mijn weten ook gratis als je besluit niks af te nemen. Dat weet je vaak niet van tevoren.

Ik heb een leenzadel gehad, ging heel makkelijk. Moet ze net wel iets hebben dat ok is voor jou en je paard natuurlijk.
Ze heeft wel wat zadels op voorraad maar omdat het best wel wat maatwerk is wordt volgens mij het meeste besteld :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-06-21 21:18 



 
Profiel   

Thanks voor je informatie. Ik ga er eens goed over nadenken en dan beslissen. Keertje proefrijden is natuurlijk nooit verkeerd.
Vind zadels altijd zo'n gedoe..

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-06-21 21:19 



 
Profiel   

Ik heb wat contact gehad en ga een afspraak maken.

De insertz, moet je die er nog bij kopen?

Link naar dit berichtGeplaatst: 04-07-21 19:19 



 
Profiel   

Leuk! Ben benieuwd wat je er van vind.
Ik mocht er toen 2 bij uitkiezen meen ik :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 04-07-21 19:20 



 
Profiel   

Pattypaard schreef
Leuk! Ben benieuwd wat je er van vind.
Ik mocht er toen 2 bij uitkiezen meen ik :)


Ja ik ook. Ben een echte amateur ruiter, ben benieuwd wat ze daarmee kan.

Zie wel op tegen de levertijd, dan zit ik straks nog een lange tijd met mijn oude zadel.

Link naar dit berichtGeplaatst: 04-07-21 20:28 



 
Profiel   

Mijn zadel komt eindelijk a.s. zondag *\o/*

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-07-21 14:54 



 
Profiel   

Wat fijn! Je hebt wel erg lang gewacht!

Ik heb ook een zadel besteld. Vond het proefrijden erg fijn.
Heb een zwart zadel besteld met grijs stiksel.

Weet eigenlijk niet hoe het zit met de insertz. Daar heb ik niets over gevraagd.

Misschien kunnen jullie me helpen haha

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-07-21 18:01 



 
Profiel   

14 weken heb ik moeten wachten -O-

Door de corona duurde het allemaal veel langer, ben wel blij dat ik nu echt af kan tellen!

Ik dacht dat je 2 insertz krijgt bij je nieuwe zadel .... ik wil er graag ook nog een laten maken met het logo van stal, dus ga zondag eens informeren hoeveel dat dit kost :o

Link naar dit berichtGeplaatst: 15-07-21 14:37 



 
Profiel   

En? Blij met je zadel?

Hoe werkt het eigenlijk met de insertz? Kies je die bij levering uit?

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-07-21 20:50 



 
Profiel   

PSvanLot schreef
Hoe werkt het eigenlijk met de insertz? Kies je die bij levering uit?


Zoals het tegen mij verteld is, mag je bij de levering van het zadel 2 insertz uitzoeken. En dat is, zoals ik het begrepen heb, inderdaad kiezen uit een grote bak.
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-07-21 10:03 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 3 van de 6 [ 145 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen