Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 5 van de 6 [ 150 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

Graziozo zadels

 
Profiel   

Bij ons kwam het zadel na 16 weken binnen! April-juli. Er waren wat problemen met de douane waardoor het 2 weken langer duurde. Ze waren al wel met 14 weken verstuurd geloof ik en dat was ook wat José destijds tegen ons gezegd. ;) (Ik denk dat het dezelfde levering was als die van Moratoetje als ik de data zo bekijk)

Mijn paard was in juli echter nog geblesseerd, dus ik had pas gisteren de afleverafspraak met José. (Mijn stalgenootjes hebben hem dus al wel een maand)
Ik reed er eigenlijk zo mee weg! Natuurlijk even wat dingetjes die wennen waren, maar gevoel was hetzelfde als met proefrijden (zie eerdere post) :).

Ik ben mijn paard nog aan het opbouwen in training dus de echte verschillen in de oefeningen zal ik aankomende weken (hopelijk) merken! Maar voor nu zat ik in ieder geval al veel rechter op en het voelde alsof mijn paard meer beweging en vrijheid had.
Ik voel me juist heel vrij in het zadel, in mijn Custom zit ik veel meer in een houding gedrukt. Daar werd ik zelf fysiek erg in beperkt en heb ik veel heup, knie en enkel klachten van. Ik hoop met mijn Graziozo zadel echt mijn houding te verbeteren en daarvan profijt te hebben in de oefeningen :).

Ik heb nu een achterkantje met zilver en bij de controle wil ik dan een tweede uitzoeken. Ze zou dan namelijk weer nieuwe voorraad binnen krijgen. ;) Ik heb ook een Graziozo singel.

Ik zou later wel even een te paard foto laten maken!
[ img ]
[ img ]
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 01-09-21 16:12 



 
Profiel   

Heel mooi Britt! Mooie achterkant ook. Ik wil echt wat simpels. Hopelijk heeft ze dat.

Link naar dit berichtGeplaatst: 01-09-21 20:41 



 
Profiel   

PSvanLot schreef
Heel mooi Britt! Mooie achterkant ook. Ik wil echt wat simpels. Hopelijk heeft ze dat.


Ik hou het ook liever subtiel en zo zwart mogelijk :)

https://graziozo.com/webshop-exclusieve-zadels/ Hier kun je trouwens een heleboel Insertz vinden hoor. De meesten ervan heeft ze mee. Binnenkort kwam er een nieuwe voorraad en ik geloof ook nieuwe ontwerpen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-09-21 10:46 



 
Profiel   

Mijn 4 achterkantjes :o :

[ img ]


[ img ]


[ img ]


[ img ]

En deze wil ik nog graag bestellen:

[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 07-09-21 11:18 



 
Profiel   

Oh, die eerste en de laatste !

Link naar dit berichtGeplaatst: 07-09-21 16:28 



 
Profiel   

Beetje laat, maar ik heb ook een foto van mijn achterkant gemaakt.
[ img ]

Heb nog een bruine, en dan met Zilver aan de onderkant.

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-09-21 22:11 



 
Profiel   

Mooi!

Ben nu 9 weken aan het wachten. Hoop echt dat het er met een week of 5 is, maar heb er een hard hoofd in haha.

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-09-21 22:17 



 
Profiel   

Ik zag deze achterkant voorbij komen. Dat wil ik, gewoon simpel.

[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-09-21 22:23 



 
Profiel   

Ik ben me aan het oriënteren op een nieuw zadel. Ik heb nu een albion SLK. Deze begint helaas nu wat slechter te worden.

En ik heb een heel irritant probleem bij dit zadel. Ik rij mij zelf regelmatig door, met wondjes op mijn billen als gevolg :evaw: %)

Nu ik een tweede paard er bij heb, moet ik toch serieus naar iets anders gaan zoeken.

Dus nu is mijn vraag; hoe zitten Graziozo zadels? Wat is jullie ervaring hiermee?? :D

Ik ben erg benieuwd!

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-09-21 22:56 



 
Profiel   

Ze zitten echt heel fijn ! Net met een stalgenootje naar Texel geweest. We hebben beide een nieuw grazioso zadel, en beide geen last van doorrijden. (Na een 18 km lange rit en 20 km lange rit )

Zowel voor paard als ruiter een heel fijn zadel:)

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-09-21 22:30 



 
Profiel   

Mijn zadel zit super <3

Alleen het schuift momenteel naar voren op mijn pony, heb al contact gehad met José. Binnenkort komt ze langs voor de nacontrole, hopelijk kan ze dit oplossen maar ik heb hier alle vertrouwen in :o

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-09-21 21:36 



 
Profiel   

Ik lees hier heel veel positieve reacties, wat er voor zorgt dat ik ook wel heel nieuwsgierig geworden ben naar deze zadels.

Ik was benieuwd of er ook mensen waren met negatieve ervaringen (mag ook via pb).
En hoe blijven de zadels in gebruik? Zijn er ervaringen na een aantal jaren gebruik?

Ik ben heel benieuwd!

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-09-21 11:15 



 
Profiel   

Ik ben ook een (hopelijk gelukkige) afwachter van een graziozo zadel!
Wacht nu 8 weken dus ik denk nog wel een tijdje te wachten als ik jullie berichten lees
Zijn jullie nog steeds tevreden, ook met de leefkwaliteit?
Weten jullie of er ooo blanco inlays zijn of kun je ze ook zonder inlay gebruiken?

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-10-21 15:07 



 
Profiel   

Niemand:)?

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-10-21 16:01 



 
Profiel   

Ma_n0n schreef
Niemand:)?



Ik zit inmiddels op 21.5 week wachten :+

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-10-21 17:58 



 
Profiel   

Ik zit inmiddels op bijna 16 weken wachten… krijg volgende week wel op verzoek een leenzadel.

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-10-21 18:02 



 
Profiel   

Pfff wat een tijden, daar zou ik echt absoluut niet blij van worden! Kan toch eigenlijk niet dat je 5 maanden moet wachten...

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-10-21 20:16 



 
Profiel   

PSvanLot schreef
Pfff wat een tijden, daar zou ik echt absoluut niet blij van worden! Kan toch eigenlijk niet dat je 5 maanden moet wachten...


Aan de ene kant ben ik het met je eens, daarom heb ik nu ook gevraagd om een leenzadel. Omdat mijn eigen zadel echt niet lekker meer ligt (merrie reageert ook zuur) en ik nu noodgedwongen 2 paarden rij met 1 zadel.

Aan de andere kant is dit een uitzonderlijke situatie (corona) waar niemand iets aan kan doen. Ik hoor het op stal van andere zadelmakers ook dat het niet beter is.
Maar ook op mijn werk (export gerelateerde sector) is het drama met containers, leveringen, tekorten etc.

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-10-21 20:47 



 
Profiel   

Klopt, maar bij andere maatwerk zadels is de wachttijd toch wel wat korter.

Helaas heb ik inmiddels mijn bestelling moeten annuleren een tijdje geleden, maar als ik nu de wachtlijsten zie ben ik daar niet zo rauwig om.

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-10-21 21:09 



 
Profiel   

eva92 schreef
Ma_n0n schreef
Niemand:)?



Ik zit inmiddels op 21.5 week wachten :+


Serieus? Dat is eigenlijk wel schandalig. Had jij bijzondere wensen ? Weet je wel al iets over wanneer het komt

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-10-21 22:36 



 
Profiel   

Citaat
Serieus? Dat is eigenlijk wel schandalig. Had jij bijzondere wensen ? Weet je wel al iets over wanneer het komt



Nee helemaal geen apparte dingen.. maar ik kan denk ik nog wel 5 a 6 weken wachten minimaal. Ik denk ook dat ik hem ga annuleren. Het duurt mij echt te lang

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-10-21 16:05 



 
Profiel   

eva92 schreef
Citaat
Serieus? Dat is eigenlijk wel schandalig. Had jij bijzondere wensen ? Weet je wel al iets over wanneer het komt



Nee helemaal geen apparte dingen.. maar ik kan denk ik nog wel 5 a 6 weken wachten minimaal. Ik denk ook dat ik hem ga annuleren. Het duurt mij echt te lang


Kan dat zomaar dan? Ik heb al de helft aanbetaald, kun je dan nu nog annuleren en krijg je dan je goed terug?

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-10-21 17:02 



 
Profiel   

eva92 schreef
Citaat
Serieus? Dat is eigenlijk wel schandalig. Had jij bijzondere wensen ? Weet je wel al iets over wanneer het komt



Nee helemaal geen apparte dingen.. maar ik kan denk ik nog wel 5 a 6 weken wachten minimaal. Ik denk ook dat ik hem ga annuleren. Het duurt mij echt te lang


Zo lang nog? Kan begrijpen dat het nu wat langer duurt, maar dit vind ik heel bijzonder..

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-10-21 17:45 



 
Profiel   

Beste allemaal,

Ik lees met jullie mee en ik snap jullie onbegrip en frustratie wat betreft de levertijden. Helaas is het zo dat er een heleboel merken die maatwerk zadels leveren ook kampen met dezelfde uitdaging. Hier zijn de levertijden van een half jaar tot 9 maanden al realiteit. Het is ontzettend vervelend dat voor de Corona de levertijden 8 tot 10 weken waren en deze op dit moment niet haalbaar zijn. Wel zorg ik dat mijn klanten leenzadels krijgen om deze tijd te overbruggen. Natuurlijk wordt iedereen op de hoogte gehouden. Gelukkig zijn de volgende zadels er nu heel snel.

Op basis van deze Corona situatie heb ik hard gewerkt om een oplossing te vinden in de vorm van een hoogwaardige nieuwe fabrikant. Natuurlijk gaat hier enige tijd overheen voordat alles operationeel is. Wel ben ik ontzettend blij dat ik een oplossing heb gevonden voor deze uitdaging. Wel ben ik ontzettend dankbaar voor alle lieve klanten die begrip hebben voor deze uitzonderlijke situatie. Helaas heb ik niet overal invloed op. Als er vragen zijn mogen jullie mij gerust een mail sturen. jose.veltman@graziozo.com

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-10-21 11:04 



 
Profiel   

Hoi hoi..

Ik ben ook van plan een afspraak te maken de zadels lijken me ontzettend fijn en de service klinkt ook wel goed , jammer van de levertijdrn maar dat is helaas onmacht in deze tijden denk ik.

Ik ben wel een beetje nieuwschierig hoe het met de betaling gaat
Betaal je een deel aan en dan de rest met levering van het zadel of hoe zit dat?

Groetjes
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 04-12-21 10:19 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 5 van de 6 [ 150 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen