Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 15 van de 25 [ 622 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 12, 13, 14, 15, 16, 17, 18 ... 25  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

Winderen half pad

 
Profiel   

Ik trek m gewoon in de kamer

[ img ]
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-04-21 15:53 



 
Profiel   

Wat zijn de ervaringen met de schokdempende werking van deze pad?

Ik heb een goedliggend, nagekeken zadel, maar mijn paard gooit giga hoog op. Een hoop zitlessen verder kan ik wel netjes blijven zitten, maar een beetje extra schokdemping voor haar rug (en mijn comfort) zou natuurlijk fijn zijn!

Merken jullie echt wat meer 'demping' in het rijden? Of is het verschil de prijs niet waard?

Omdat mijn zadel verder goed ligt wil ik er geen bontje onder leggen en liever ook niet mijn zadel aan laten passen aan een onderlegger.

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-04-21 20:45 



 
Profiel   

@dreamguide, daarom heb ik hem ook aangeschaft. Die van mij 1.85 en die geeft ook giga op. Hij is mega gevoelig onder zadel en merk dat die nu echt losser is en prettig vindt en mijn rug ook :)
Zoals beloofd nog een foto [ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-04-21 21:38 



 
Profiel   

Chess heb je dan de dunne of dikke variant?

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-04-21 22:39 



 
Profiel   

De dunne variant, ik wil er namelijk niet teveel tussen en m’n zadelmaker staat egels ter controle bij

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-04-21 23:16 



 
Profiel   

Ik heb heel de tijd het gevoel dat ik ruimte wegneem aan de schoft, en het lijkt alsof ik ze niet symmetrisch krijg aan elke kant.

Ik ga er ook eens een foto van nemen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-04-21 07:24 



 
Profiel   

Chesss schreef
@dreamguide, daarom heb ik hem ook aangeschaft. Die van mij 1.85 en die geeft ook giga op. Hij is mega gevoelig onder zadel en merk dat die nu echt losser is en prettig vindt en mijn rug ook :)
Zoals beloofd nog een foto [ [url=m/yzpa7Q.jpg]Afbeelding[/url] ]


Misschien dat ik het dan ook maar moet overwegen. Ze zijn natuurlijk wel erg duur en zie ze niet echt tweedehands aangeboden worden.

Ik zal ook nog even met mijn zadelmaker overleggen. :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-04-21 10:22 



 
Profiel   

Ik ben toch een winderen pad rijker, de correctie versie via m’n zadel passer omdat het zadel ietsje te ruim is geworden na afvallen paard. Als die weer bijgekomen is kunnen de inlages er gewoon uit dus wel blij mee!

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-04-21 21:10 



 
Profiel   

Chesss schreef
De dunne variant, ik wil er namelijk niet teveel tussen en m’n zadelmaker staat egels ter controle bij


Misschien moet ik mijn dikke winderen pad maar verkopen en de dunne in de plaats. Ik ben zo benieuwd naar de pad, maar mijn zadel is gewoon op maat gemaakt..
Mocht iemand willen ruilen :')

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-04-21 21:43 



 
Profiel   

Ik verkoop mijn winderen 18” pad dressuur, kleur grey goose. Ik heb net een custom laten aanmeten, en paard loopt beter zonder.. moest iemand interesse hebben!

Link naar dit berichtGeplaatst: 01-05-21 18:34 



 
Profiel   

Toch weer eentje besteld. Had eerste de dunne die te lang was. Daarna de dikke die qua lengte goed was maar m’n zadels teveel beïnvloedde. Nu na half jaar zonder toch maar weer eentje besteld. Met name voor springen en bosritten :-)

Link naar dit berichtGeplaatst: 07-05-21 07:11 



 
Profiel   

Kay_CMoll schreef
Ik verkoop mijn winderen 18” pad dressuur, kleur grey goose. Ik heb net een custom laten aanmeten, en paard loopt beter zonder.. moest iemand interesse hebben!


Is dat een dikke of een dunne? En wat vraag je ervoor?

Link naar dit berichtGeplaatst: 07-05-21 12:22 



 
Profiel   

Iemand die een dunne dressuur 17” heeft en wil ruilen tegen een zwarte dunne dressuur 18”? Ik heb de 18 en bevalt heel goed, maar een 17 zou net wat mooier onder mijn zadel passen denk ik

Link naar dit berichtGeplaatst: 07-05-21 14:45 



 
Profiel   

[ img ]
[ img ]
De dunne dressuur onder m'n springzadel.

Link naar dit berichtGeplaatst: 15-05-21 14:27 



 
Profiel   

Is er hier nog iemand die een winderen pad verkoopt die onder een 17.5 inch dressuurzadel past? :o

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-05-21 18:53 



 
Profiel   

Lies09 schreef
Is er hier nog iemand die een winderen pad verkoopt die onder een 17.5 inch dressuurzadel past? :o


Ik, maar pas als ik de 17 inch gevonden hebben haha

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-05-21 20:40 



 
Profiel   

Haha let me know!

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-05-21 00:41 



 
Profiel   

Ik ben 2 winderen pads rijker en mijn bank is een heel stuk armer :+

Maar wat bewegen die van mij er fijn onder. Mijn bonte paardje heeft snel rugklachten en een ingespoten SI gewricht. Paardje staat elk half jaar onder controle en toch merk ik dat hij soms niet helemaal fijn is.
Dus pad eronder, ik had een constante aanleuning. Geen gebok en fijn door zijn hele lichaam. En zelf vond ik het heerlijk stabiel liggen. Beter dan een bontje of een gelpad.
Voor mijn jonge paardje ook gelijk 1 gehaald een dunne en daar liep hij ook heerlijk mee.

Mocht iemand in de buurt van Elburg/zwolle wonen ben je welkom om te testen :) ik ben in ieder geval heel blij :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-05-21 13:33 



 
Profiel   

xCynthiaVos schreef
Ik ben 2 winderen pads rijker en mijn bank is een heel stuk armer :+

Maar wat bewegen die van mij er fijn onder. Mijn bonte paardje heeft snel rugklachten en een ingespoten SI gewricht. Paardje staat elk half jaar onder controle en toch merk ik dat hij soms niet helemaal fijn is.
Dus pad eronder, ik had een constante aanleuning. Geen gebok en fijn door zijn hele lichaam. En zelf vond ik het heerlijk stabiel liggen. Beter dan een bontje of een gelpad.
Voor mijn jonge paardje ook gelijk 1 gehaald een dunne en daar liep hij ook heerlijk mee.

Mocht iemand in de buurt van Elburg/zwolle wonen ben je welkom om te testen :) ik ben in ieder geval heel blij :D


Fijn om goede ervaring te lezen. Hoe lang gebruik je al de pad? 3 maanden? Langer? Ben toch ook aan het denken...

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-05-21 16:55 



 
Profiel   

Ik heb ze vandaag met een zadelmaker gepast. Heb ze allemaal geprobeerd, de spring versie zorgt ervoor dat hij de schouder nog vrijer maakt van het zadel en dat vinden die van mij heel fijn dus liepen gelijk heel anders. :)

Ik maak binnenkort een filmpje met pad en zonder pad. Is er behoefte om deze hier ook te delen?

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-05-21 17:54 



 
Profiel   

xCynthiaVos schreef
Ik heb ze vandaag met een zadelmaker gepast. Heb ze allemaal geprobeerd, de spring versie zorgt ervoor dat hij de schouder nog vrijer maakt van het zadel en dat vinden die van mij heel fijn dus liepen gelijk heel anders. :)

Ik maak binnenkort een filmpje met pad en zonder pad. Is er behoefte om deze hier ook te delen?


Ik zou zeker wel benieuwd zijn naar dat filmpje! Zit te twijfelen om tegen de tijd dat wij springen echt gaan oppakken deze pad aan te schaffen :j

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-05-21 10:08 



 
Profiel   

Ik verkoop de dressuur 18”, ik ben toch voor de 17” gegaan

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-06-21 18:44 



 
Profiel   

Heb de mijne net besteld! Maar bij la equistyle wordt hij benoemd als 17/18 inch?

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-06-21 19:06 



 
Profiel   

Je hebt drie maten. Ik heb de 17 inch onder mijn 17,5 inch zadels. De 18 inch was veel te lang. En toen was de 17.5 er nog niet.

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-06-21 20:05 



 
Profiel   

Ik heb net een dunne dressuur versie tweedehands over kunnen nemen, ben benieuwd of het net zo'n succes wordt als onze spring correction pad :D

Ik heb beide in 18" alhoewel een 17.5 inderdaad ook beter had gepast, maar die is hier in Canada niet te krijgen en de import tax is zo duur :=
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-06-21 20:50 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 15 van de 25 [ 622 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 12, 13, 14, 15, 16, 17, 18 ... 25  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen