Kaptoom ervaringen gezocht! Biotane, leer, stof

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
abcxx
Berichten: 146
Geregistreerd: 11-12-17

Re: Kaptoom ervaringen gezocht! Biotane, leer, stof

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-19 18:07

Ben ook wel benieuwd of de equizaum bevalt. Vooral of hij niet schuift.

Obelix95

Berichten: 638
Geregistreerd: 12-09-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-19 18:31


Slmt9

Berichten: 4800
Geregistreerd: 25-11-12

Re: Kaptoom ervaringen gezocht! Biotane, leer, stof

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-19 18:34

Ik neem de Equizaum eerst even een weekje in gebruik voordat ik een terugkoppeling geef hoor :)
Mede ivm de neusboog die ik erbij heb en eerst zonder gebruik. Jullie horen van me.

Slmt9

Berichten: 4800
Geregistreerd: 25-11-12

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-19 14:07

Ik ben er erg blij mee. Hulpen komen veel gevoeliger door dan mn Micklem. Dat had ik niet verwacht.
Ik heb hem nu gebruikt om te longeren als kaptoom en als dubbele longe (gebruik daar expres de ringen vd sidepull nog voor).

Het is even zoeken naar de juiste afstelling. Als ik hem een ringetje langer doe trekt hij op de kaptoom wat naar beneden, zoals hij nu zit sluit hij mooier aan, maar door de ringen vd longeersingel komt hij dan soms iets omhoog. Ik train nu revaliderend en vooral lang en laag. Doordat het zo zacht is vind ik dat niet erg.

Ik heb besloten de neusboog te retourneren, omdat ik deze te stug vind. Omschreven punten komen dan vast minder voor, maar ik gebruik liever het soepele en niet het stuggere. Dat is persoonlijk :)

Vooral pluspunt dat de micklem nog wel eens tegen een oog aan kwam, daar heb je hier totaal geen last van.

Inmiddels alle teugels (dubbele longe, lange teugel en gewone teugel) allemaal van biothane. Wat een fantastisch spul. Nooit meer schoonmaken :)

Ik ben dus blij met mn aankoop. Komende 24 uur hier te bezichtigen:
https://instagram.com/stories/nonavr46. ... 9beku45ccr

abcxx
Berichten: 146
Geregistreerd: 11-12-17

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-19 19:52

Klinkt goed. Misschien dat ik ook nog wel eentje ga kopen. :)

swatch
Berichten: 1384
Geregistreerd: 08-08-07

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-19 21:02


_LiliM_
Berichten: 275
Geregistreerd: 18-08-10

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-08-19 13:10

Ik heb deze laatst gekocht op marktplaats. Was iets van €25,- gemaakt van biothane. Tot nu toe erg tevreden over en zeker voor die prijs prima:)

Afbeelding