Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 1 van de 3 [ 68 berichten ]
Ga naar pagina 1, 2, 3  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

Masterdeken stuk in 6 dagen: Nieuwe Masterdeken kopen of...?

 
Profiel   

Zoals de titel zegt vond ik mijn paard, na 6 dagen zijn nieuwe deken opgehad te hebben, in de wei met een losgelaten staartflap en stiksel aan de achterkant van de deken (ik heb een paar foto's toegevoegd).

Ik vraag me nu af wat verstandig is om te doen. Weer dezelfde Masterdeken aanschaffen of een lichtere versie van de Kerbl RugBe aanschaffen (hij doet al drie jaar met de 300 grams RugBe maar wilde graag een lichtere deken ernaast hebben).

De prijs van beide merken is ongeveer gelijk, maar de Masterdeken zou over een veel sterkere stof beschikken op papier.

Iemand ervaring met de Master of Kerbl RugBe die 1 van deze dekens aanraadt?


[ img ]

[ img ]

[ img ]
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-09-19 16:07 



 
Profiel   

Laten maken?

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-09-19 16:09 



 
Profiel   

Kun je deze niet laten maken? zo te zien is alleen het stiksel los?

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-09-19 16:09 



 
Profiel   

Terug naar de leverancier? Wat doet die van jou dat die deken zo kapot is?

Ik zou er eerst mee terug gaan, dit is wel extreem. Of je moet een giga sloper hebben of 1 die de weidepalen gebruikt als schuurpaal.

Dan zou ik hem laten maken. Geen nieuwe kopen, dat is wel erg zonde.

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-09-19 16:11 



 
Profiel   

Ik zou even contact opnemen met waar het hem gekocht hebt. Zou zomaar een productiefout kunnen zijn. Of je paard moet echt een sloper zijn of bij slopers

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-09-19 16:11 



 
Profiel   

De stof is niet stuk, alleen het stiksel is los.
Zou idd eerst contact opnemen met de leverancier en als die niet thuis geven, naar zo'n naai atelier als de zilveren schaar oid en de staartflap weer vast laten zetten.

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-09-19 16:15 



 
Profiel   

Ik volg even. Heb zelf net een master deken gekocht (300 gram), maar voorlopig kan ik hem nog niet gebruiken.
Ik las erg weinig ervaringen over dit merk op internet, dus heb het er maar op 'gegokt'.

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-09-19 16:20 



 
Profiel   

@Amyyy Daar had ik nog niet bij stilgestaan. Het zal dan misschien wel iets gaan doorlekken aan de achterkant, maar een natte staartwortel vindt paardlief misschien nog niet zo een ramp ;-)

@ MarliesV MiniMaxi en Marije_jiplover Ik heb de leverancier al benaderd. De leverancier is van mening dat mijn paard het zelf heeft gesloopt en het daarom niet onder de garantie valt.

Ik weet niet of hij het zelf heeft gedaan. Ik was er niet bij toen het gebeurde (niemand die het gezien heeft). Ik vond hem met los stiksel aan de achterkant en een staartflap die door het losse stiksel op zijn hakken hing. Het is normaal gesproken geen sloper en schuren zie ik hem nooit doen (wei is afgezet met kuntstof palen en draad).

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-09-19 16:23 



 
Profiel   

@ Dispar_Vulgo op de website waar ik de deken besteld had stonden erg goede reviews. Vandaar dat ik het wel aandurfde om te kopen, maar na 6 dagen al stuk is toch wel zuur.

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-09-19 16:25 



 
Profiel   

Oeh ik sta net op het punt om een master deken te bestellen...

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-09-19 16:29 



 
Profiel   

Ik heb ook geen goede ervaring met een master deken. Na 1 regenbui (eerste keer gebruik van de deken) was mijn paard drijfnat. Met een master regendeken... behalve de kwaliteit van de deken was de kwaliteit van de service van de webshop helaas net zo slecht. Voor mij geen Master dekens of HypoStore meer.

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-09-19 16:37 



 
Profiel   

Ik ook niet.. ik had een eczeemdeken van Master die enorm schoof waardoor die niet bruikbaar was.

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-09-19 16:49 



 
Profiel   

Ik heb ook een Master deken gekocht. Een vliegendeken welliswaar. Bij aanschaf bleek een stuk klittenband niet vastgenaaid te zijn. Omdat ik op vakantie ging heb ik hem wel op gedaan. De volgende dag bleek er gelijk een scheur in te zitten. Wat me in drie jaar rambo dekens nog niet gebeurd was.
Ik vond het toeval wel heel erg groot.

Ze wilden voor het eerste probleem 10,- reparatiekosten betalen. Na melding van de scheur in de deken wilden ze een nieuwe toesturen. De oude heb ik geretourneerd, maar ik heb liever mn geld terug. Heb nu een week niets meer gehoord. Weinig belang bij een nieuwe deken.

Bijzonder wel van al die reviews. Want dat overtuigde mij. Wellicht zijn het fake reviews.

Overigens lag de deken op mijn paard wel heel goed en bedekte hij veel huid, wat ik voor mijn eczemer een pluspunt vindt.

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-09-19 16:49 



 
Profiel   

Mijn ervaring met de klantenservice is ook niet om over naar huis te schrijven. Ze reageerden erg nors toen ik vroeg waarom het niet onder de garantie valt. Daarbij heb ik dezelfde ervaring als Slmt9 dat het lang duurt voordat ze reageren.

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-09-19 16:56 



 
Profiel   

Eigenaresse van de shop zit op bokt. Wellicht wil ze hier toelichting geven?


Het lijkt me niet dat je paard dit zo keurig zelf gedaan heeft. Ik zou dan toch meer schade verwachten.

Ik kan alleen maar zeggen probeer te investeren in een loeisterke deken zoals amigo, rambo of bucas.

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-09-19 17:02 



 
Profiel   

Saaams schreef
Eigenaresse van de shop zit op bokt. Wellicht wil ze hier toelichting geven?


Het lijkt me niet dat je paard dit zo keurig zelf gedaan heeft. Ik zou dan toch meer schade verwachten.

Ik kan alleen maar zeggen probeer te investeren in een loeisterke deken zoals amigo, rambo of bucas.


Ik deel die mening. Na 8 jaar horseware was dit een eenmalig uitstapje naar een ander merk. Ik kreeg zojuist een mail dat ik een nieuwe deken toegestuurd krijg. Had net vanmiddag zelf een reminder gestuurd ;)

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-09-19 17:59 



 
Profiel   

@Slmt9 wel fijn dat je een nieuwe toegestuurd krijgt al was dat niet wat je wilde.

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-09-19 18:05 



 
Profiel   

kincsem schreef
@Slmt9 wel fijn dat je een nieuwe toegestuurd krijgt al was dat niet wat je wilde.

Prima eerste oplossing maar ik ging hier niet mee akkoord gezien ze eerst zeiden ‘je zult de deken niet goed hebben gelegd’ en het was herfst dus ik had direct een nieuwe deken nodig. Ik snap dat ze dit aanbieden, voor hen natuurlijk de voordeligste oplossing maar dit zou niet de oplossing moeten zijn.

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-09-19 18:11 



 
Profiel   

@vaaleriee bij jou is dus uiteindelijk helemaal geen oplossing gekomen vanuit het verantwoordelijke bedrijf?

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-09-19 19:47 



 

Mijn vorige paard heeft een Master regendeken (100 of 150 grams?)gehad en ik was juist super tevreden. Paard heeft er 3 jaar plezier van gehad en inmiddels heeft een oud stalgenoot hem overgenomen en wordt hij nog steeds naar volle tevredenheid gebruikt.

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-09-19 20:04 



 
Profiel   

Ik ben ook erg tevreden, ik denk na over mn tweede Masterdeken zelfs, ze passen nog op brede quarters ook.

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-09-19 20:29 



 
Profiel   

vaaleriee schreef
kincsem schreef
@Slmt9 wel fijn dat je een nieuwe toegestuurd krijgt al was dat niet wat je wilde.

Prima eerste oplossing maar ik ging hier niet mee akkoord gezien ze eerst zeiden ‘je zult de deken niet goed hebben gelegd’ en het was herfst dus ik had direct een nieuwe deken nodig. Ik snap dat ze dit aanbieden, voor hen natuurlijk de voordeligste oplossing maar dit zou niet de oplossing moeten zijn.


Bedoel je dit naar mij of ts?

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-09-19 20:34 



 
Profiel   

kincsem schreef
@vaaleriee bij jou is dus uiteindelijk helemaal geen oplossing gekomen vanuit het verantwoordelijke bedrijf?

Ja uiteindelijk wel. ik ben niet akkoord gegaan met hun ‘oplossing’ en na meerdere keren bellen, mailen en uiteindelijk geeist dat ik de manager wilde spreken, heb ik met veel moeite mijn geld terug ontvangen. Maar netjes vond ik het absoluut niet.

Slmt9: op ts :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-09-19 21:04 



 
Profiel   

@ Orchidee14 dat is wat ik op basis van de reviews ook had gehoopt...

@ vaalerie ik vraag me af in hoeverre je als consument recht hebt op het terugkrijgen van geld. Ik heb zelf helaas te weinig kaas gegeten van rechten. Ze adverteren met "niet goed = geld terug", maar als je doorklikt op de website stellen zij een aantal voorwaarden aan het daadwerkelijk terugkrijgen van geld.

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-09-19 21:10 



 
Profiel   

kincsem schreef
@ Orchidee14 dat is wat ik op basis van de reviews ook had gehoopt...

@ vaalerie ik vraag me af in hoeverre je als consument recht hebt op het terugkrijgen van geld. Ik heb zelf helaas te weinig kaas gegeten van rechten. Ze adverteren met "niet goed = geld terug", maar als je doorklikt op de website stellen zij een aantal voorwaarden aan het daadwerkelijk terugkrijgen van geld.

Juridisch weet ik dit ook niet. Maar vond het geen service hoe ze met hun klant omgingen. Communicatie was hier voornamelijk het probleem.

Maar goed, voor mij niks anders dan horseware meer. Geen uitstapjes naar andere merken.
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-09-19 21:12 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 1 van de 3 [ 68 berichten ]
Ga naar pagina 1, 2, 3  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen