Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 1 van de 1 [ 15 berichten ]
Plaats een nieuw onderwerp

Waar gekleurde bies op dekje laten maken?

 
Profiel   

Voor bij mijn blauw met oranje spring outfit zou ik héél graag een bijpassend sjiek veelzijdigheid dekje willen.
Zat te denken aan wit met een oranje bies eventueel misschien met een 2e blauwe bies
Ik wil graag écht een goed dekje. Iets als LeMieux. Naar mijn ervaring kruipen de goedkopere dekjes makkelijk op en dat vind ik echt zonde.

Weet iemand misschien waar ik zelf een lemieux dekje kan brengen om een oranje bies aan te laten brengen?

Of andere tips zijn ook welkom!
Ik heb zo'n mooi Lotus Romeo jasje <3 en vind de aankleding van mijn paard nogal eenvoudig nu. Dus mocht je een beter idee hebben dan vind ik dat heel leuk!

Ik vind overigens wit als dekje wel zo netjes staan op wedstrijd. Dus een blauw dekje met oranje bies heb ik wel (bucas recuptex) maar vind ik zelf dus niet netjes om mee op spring wedstrijd te gaan.

Mijn jasje (is wat donker op de foto maar is blauw) met huidig opkruipend dekje:

[ img ]
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-11-19 23:28 



 
Profiel   

Kun je er niet mee naar een gouden schaar winkel of een turkse kleermaker? Of anders een handige tante/buurvrouw met naaimachine?

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-11-19 23:47 



 
Profiel   

pjer schreef
Kun je er niet mee naar een gouden schaar winkel of een turkse kleermaker? Of anders een handige tante/buurvrouw met naaimachine?


Is wel een betaalbaar idee! Zou dat ook wel echt mooi worden?

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-11-19 23:49 



 
Profiel   

https://equichique.nl

Zoiets een idee? Kan je zelf je dekje laten samenstellen op kleur. Dit voorbeeld vond ik (google dekje wit oranje blauw :') );

[ img ]

Geen ervaring met de site overigens

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-11-19 00:11 



 
Profiel   

Die had ik inderdaad wel gevonden maar voor die prijs heb ik wel liever een lemieux zodat ik zeker ben van kwaliteit van het dekje
Desondanks wel bedankt voor het meedenken! +:)+

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-11-19 00:22 



 
Profiel   

Ik heb een custom pad laten maken bij JV dekjes.
Ik gok dat zij een bestaand lemieux dekje best zou kunnen voorzien van een blauwe en oranje bies :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-11-19 00:27 



 
Profiel   

Laurora schreef
Ik heb een custom pad laten maken bij JV dekjes.
Ik gok dat zij een bestaand lemieux dekje best zou kunnen voorzien van een blauwe en oranje bies :)


Ga ik naar kijken, bedankt voor de tip!

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-11-19 00:32 



 
Profiel   

Er zijn een aantal goede merken die de mogelijkheid hebben zelf een dekje naar jou voorkeur samen te stellen, Equest, Equiline, Mattes(ja die maken ook gewoon normale dekjes zonder bont ;) ) zijn de betere varianten hierop.

Persoonlijk vind ik Mattes de mooiste(en blijven in ieder geval bij mij echt perfect liggen!), hebben ook echt spring dekjes dus mooier gevormd aan de voorkant(net als Lemieux) dan een vzh dekje. En zijn goedkoper als de andere 2 genoemde :j

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-11-19 12:38 



 
Profiel   

Mattes kan je inderdaad zelf samenstellen in de configurator (zonder bont ook) en zijn echt hele fijne dekjes!

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-11-19 12:40 



 
Profiel   

mattes ff snel 2 in elkaar gezet(de normale en de eurofit), beide met de standaard kantoenen stof:

[ img ]
[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-11-19 12:58 



 
Profiel   

De gemiddelde kleermaker zou dit gewoon voor je moeten kunnen hoor :) zal ook geen vermogen kosten :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-11-19 13:02 



 
Profiel   

dieseltje09 schreef
mattes ff snel 2 in elkaar gezet(de normale en de eurofit), beide met de standaard kantoenen stof:

[ [url=m/HzYydW.png]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/3XfabP.png]Afbeelding[/url] ]



Oh dit is wel echt mooi en als het ook goede kwaliteit is is dit zeker wel echt wat! Ik ga me erin verdiepen, dank je wel!! +:)+

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-11-19 22:38 



 
Profiel   

equichic maakt dekjes op maat.

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-11-19 22:55 



 
Profiel   

https://www.design-dekjes.nl/
Hier heb ik heel goede ervaring mee.

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-11-19 22:59 



 
Profiel   

Ik ben voor de mattes gegaan, bedankt voor het meedenken!

[ img ]
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-11-19 12:32 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 1 van de 1 [ 15 berichten ]
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen