Wat doen met gewonnen dekens

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
dieseltje09

Berichten: 1856
Geregistreerd: 26-11-13

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-20 16:04

Moet je toevallig nog nieuwe zadelhoezen? Dat zag ik eens bij iemand anders die had van de gewonnen (fleece) dekens zadelhoezen laten maken met dus de opdrukken zichtbaar. Daardoor was het een leuke herinnering geworden en was het ook nog eens functioneel! Maar had wel meerdere zadels, anders kom je er nog steeds niet "vanaf"

Ik heb er ook een paar waarvan ik niet zo goed weet wat ik er mee moet, weggeven doe ik niet(daar zit er gewoon te veel emotionele waarde voor aan) aantal andere heb ik wel gedoneerd maar deze in de kast laten verstoffen is ook weer zo wat.

Dus ik lees even mee, die zadelhoezen vond ik een fantastisch idee maar met 1 zadel in mijn geval schiet dat ook niet zo heel erg op :D

MelanieB

Berichten: 25869
Geregistreerd: 06-08-06
Woonplaats: Lathum (GLD)

Re: Wat doen met gewonnen dekens

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-20 16:55

Ik geef ze gewoon weg op de wedstrijd zelf aan iemand waarvan ik weet dat ze r blij van worden en de juiste maat hebben.
Krijgen helaas sporadisch een deken en eigenlijk nooit de juiste maat :')
En anders verkopen of weggeven aan goed doel.

christel0908
Berichten: 343
Geregistreerd: 06-11-08
Woonplaats: Oost- Vlaanderen Belgiƫ

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-01-20 19:55

[quote="dieseltje09"]Moet je toevallig nog nieuwe zadelhoezen? Dat zag ik eens bij iemand anders die had van de gewonnen (fleece) dekens zadelhoezen laten maken met dus de opdrukken zichtbaar. Daardoor was het een leuke herinnering geworden en was het ook nog eens functioneel! Maar had wel meerdere zadels, anders kom je er nog steeds niet "vanaf"

Ik heb er ook een paar waarvan ik niet zo goed weet wat ik er mee moet, weggeven doe ik niet(daar zit er gewoon te veel emotionele waarde voor aan) aantal andere heb ik wel gedoneerd maar deze in de kast laten verstoffen is ook weer zo wat.

Dus ik lees even mee, die zadelhoezen vond ik een fantastisch idee maar met 1 zadel in mijn geval schiet dat ook niet zo heel erg op :D[/quote

Zadelhoes is wel een leuk idee, ka ik al eetje voor kiezen ;-)

Romeo2007
Berichten: 4694
Geregistreerd: 24-06-06

Re: Wat doen met gewonnen dekens

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-20 15:48

In het kader van duurzaamheid en groene wereld is het inderdaad mooi om dekens weg te geven aan iemand die het kan gebruiken en er daardoor geen nieuwe voor hoeft te kopen

moonfish13
Berichten: 18228
Geregistreerd: 20-08-07

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-20 15:53

Ik vind het idee kussenhoezen helemaal niet raar, leuk idee!