Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 1 van de 2 [ 38 berichten ]
Ga naar pagina 1, 2  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

Ervaringen zadels: Bates / Kent & Masters / andere?

 
Profiel   

Na een bezoek van de zadelpasser is het duidelijk dat ik stilaan toe ben aan een nieuw zadel
voor mijn jonge merrie van 4,5. Het oude occasiezadel waar ik sinds deze zomer mee gereden heb,
ligt op zich niet slecht, maar naar verdere ontwikkeling toe, zouden we toch beter uitkijken naar iets nieuws. Ik zou willen gaan voor een veelzijdigheidszadel, aangezien ik graag allround recreatief wil rijden.

De zadelpasser zelf is verdeler van Kent & Masters, dus ik vraag me af of iemand hier ervaringen mee heeft?

Verder is hier in de buurt een fijne ruiterwinkel met service voor Bates, dus ook hier graag ervaringen over!

Als er dan nog suggesties zijn van merken, verdelers, .. in de buurt van Gent / Laarne (BE)
hoor ik het graag! Ik heb nog geen ervaring met het kopen van een nieuw zadel, dus alle kennis en tips zijn welkom!
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-01-20 17:23 



 
Profiel   

Ik heb sinds 2 maanden een kent en Masters zadel en ben erg tevreden! Een dresuurzadel, 17 inch, de Original voor een E pony. Zit super :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-01-20 17:31 



 
Profiel   

Ik heb een dressuurzadel van Bates. Zelf erg tevreden over aangezien heel veel aangepast kan worden. Ook tussentijds de boom kunnen wisselen vind ik erg fijn. Ons paard veranderde nog aardig in bespiering dus vond het een fijn idee dat het zadel mee aangepast kon worden en dat is tot nu toe ook gelukt. Ook ben ik fan van het CAIR systeem :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-01-20 17:35 



 
Profiel   

Volgens mij zijn beiden an sich prima zadelmerken. Er zit vanalles boven en vanalles onder. Maar het valt of staat heel erg met de kunde van de zadelpasser. Dat komt zo nauw!