Ervaringen kingekruist hoofdstel

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
LisaVH96

Berichten: 183
Geregistreerd: 25-01-15
Woonplaats: Katwijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-20 02:57

Sterrenpony schreef:
LisaVH96 schreef:
Nu willen we de pastel roze ook zien natuurlijk O:)
En moet mezelf wel tegenhouden om hem niet over te kopen, vind de coral wel een hele mooie kleur :+


Ja die coral blijft ook echt een hele mooie kleur en blijf ik zelf ook verliefd op alleen die pastel roze past gewoon beter bij de rest.
Dus hij gaat alleen echt maar weg voor de liefhebber en me vaste prijs anders ga ik er lekker mee op pad als ik met me bareback pad op pad ga
En is me pastel roze voor als ik met zadel op pad ga


Groot gelijk hoor, vind de pastel roze ook echt prachtig. Hou toch wel van deze soort kleuren. Beetje afwisseling is ook leuk. De meeste doen het met dekjes/setjes, waarom niet met een hoofdstel wat je al hebt.

Sterrenpony

Berichten: 562
Geregistreerd: 16-03-17

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-02-20 03:51

Ja al heb ik geen setjes aangezien ik straks me ghost heb en dus me pads met inlages heb en die heb ik dus in die licht roze en een donkerbruine.

Maar de coral kan ik wel gewoon gebruiken bij me donkerbruine of bij me barebackpad.

Dus wat ik zeg voor de liefhebber mag die weg en anders blijft die lekker bij mij en zal ik heb vast wel gebruiken naast me pastel roze

Sterrenpony

Berichten: 562
Geregistreerd: 16-03-17

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-03-20 16:47

Voor degene die nog iets twijfelen voor een kingekruist hoofdstel met goede release.
Hier mijn hoofdstel met dubbel biothane op de neus hier zie je goed de release op met een lang teugeltje *D

Afbeelding