Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 171 van de 211 [ 5253 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 168, 169, 170, 171, 172, 173, 174 ... 211  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

Anky dekjes

 
Profiel   

hoi hoi


Weet 1 van u of er ergens een lijstje is met po nummers?

Ik heb een aantal shirts met het jaartal er bij... (dan lukt het me nog wel..) maar ook 2xde nummers 51545
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-01-22 18:02 



 
Profiel   

Als je in mijn berichten terugzoekt, heb ergens in het topic een hele lijst met (bijna alle) PO nummers geplaatst. Is wel van de dekjes en niet van de kleding, maar meestal zijn de eerste paar cijfers wel identiek :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-01-22 18:29 



 
Profiel   

x_ankieee schreef
Als je in mijn berichten terugzoekt, heb ergens in het topic een hele lijst met (bijna alle) PO nummers geplaatst. Is wel van de dekjes en niet van de kleding, maar meestal zijn de eerste paar cijfers wel identiek :)


ahh thanks.. nu snap ik waarom die cijfers ligt afwijken... is het verschil tussen coltrui en het dekje... thanksie :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-01-22 20:05 



 
Profiel   

Kan iemand misschien ceramic en lagoon vergelijken?

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-01-22 00:05 



 
Profiel   

Ik wil ook al langere tijd een dekje van de Anky collectie kopen, vind ze er echt leuk uitzien <3
Vroeg mij alleen af of mensen weten waar je goedkoop zo'n dekje kan vinden (goedkoop voor 'merk' dekjes, niet goedkoop goedkoop). Bij de winkel waar ik vaak mijn paardrij spullen haal verkopen ze hem voor 65 euro, vind ik toch wel een beetje duur.

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-01-22 10:29 



 
Profiel   

lantern schreef
Ik wil ook al langere tijd een dekje van de Anky collectie kopen, vind ze er echt leuk uitzien <3
Vroeg mij alleen af of mensen weten waar je goedkoop zo'n dekje kan vinden (goedkoop voor 'merk' dekjes, niet goedkoop goedkoop). Bij de winkel waar ik vaak mijn paardrij spullen haal verkopen ze hem voor 65 euro, vind ik toch wel een beetje duur.


Ooteman heeft er meerdere voor 45 euro te koop. Denk dat je ze nieuw niet heel veel goedkoper gaat vinden.

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-01-22 10:43 



 
Profiel   

lantern schreef
Ik wil ook al langere tijd een dekje van de Anky collectie kopen, vind ze er echt leuk uitzien <3
Vroeg mij alleen af of mensen weten waar je goedkoop zo'n dekje kan vinden (goedkoop voor 'merk' dekjes, niet goedkoop goedkoop). Bij de winkel waar ik vaak mijn paardrij spullen haal verkopen ze hem voor 65 euro, vind ik toch wel een beetje duur.


De kroo heeft ze goedkoper

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-01-22 10:49 



 
Profiel   

Goed de websites in de gaten houden. De Kroo had ik inderdaad vorige week 1 voor 35 van de laatste collectie. Ooteman gooit ze wel eens in 12uurtje en soms tijdens de sale bepaalde kleuren die ook afgeprijsd zijn. Bij Divoza doen ze meestal mee met korting, EJ vaak niet. En zo zijn er nog veel meer online winkels die ze in de aanbieding gooien :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-01-22 11:32 



 
Profiel   

Vandaag gelest in Ceramic <3

[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 11-01-22 15:46 



 
Profiel   

Heel mooi <3

Ik zit te twijfelen over wat ik morgen aan doe. Denk de Navy?

Link naar dit berichtGeplaatst: 12-01-22 22:29 



 
Profiel   

AlwaysH schreef
Heel mooi <3

Ik zit te twijfelen over wat ik morgen aan doe. Denk de Navy?

Wat ga je morgen doen?

Link naar dit berichtGeplaatst: 12-01-22 23:05 



 
Profiel   

Ik rij altijd hele weken met hetzelfde dekje, die gaat dan mee naar huis om uit te wassen en geruild te worden met een andere. Om die reden liggen er hier ook nog 2 ongebruikt in de kast.. :')

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-01-22 07:29 



 
Profiel   

AlwaysH schreef
Heel mooi <3

Ik zit te twijfelen over wat ik morgen aan doe. Denk de Navy?


Ja navy is altijd goed <3

Ik wissel bewust veel af, anders kan ik mijn 30+ verzameling dekjes niet verantwoorden vrees ik :')

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-01-22 07:37 



 
Profiel   

Ik gebruik een dekje 1 keer en dan gaat ie de was in. Heb mn paard iets teveel vermenselijkt denk ik :')

Als mens draag je een bezweet t-shirt liever ook geen 2e keer denk ik :Y)

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-01-22 07:56 



 
Profiel   

Ik heb er altijd 2 per paard op stal, en dan na tijdje gaan die beide de was in en komen er weer 2 schone

In de winter worden ze minder vaak gewassen dan in de zomer ligt er echt aan hoeveel de paarden zweten ( in de winter geschoren dus dan zweten ze amper en ook geen haar erop )

Friesfanaat: maar vind je het niet zonde je dekjes zovaak te wassen? Ze worden toch altijd wat slapper na x aantal keer wassen dan blijven ze toch veel minder lang echt mooi

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-01-22 09:40 



 
Profiel   

Shari_B schreef
Ik heb er altijd 2 per paard op stal, en dan na tijdje gaan die beide de was in en komen er weer 2 schone

In de winter worden ze minder vaak gewassen dan in de zomer ligt er echt aan hoeveel de paarden zweten ( in de winter geschoren dus dan zweten ze amper en ook geen haar erop )

Friesfanaat: maar vind je het niet zonde je dekjes zovaak te wassen? Ze worden toch altijd wat slapper na x aantal keer wassen dan blijven ze toch veel minder lang echt mooi


Nee, heb dusdanig veel dekjes dat ik 2 maanden vooruit kan met elke dag een schone. Dus zovaak hoeven ze niet gewassen te worden :=

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-01-22 09:47 



 
Profiel   

Na elke keer wassen? Hoe doe je dat dan met dekens? Was je die ook elke dag uit? :=

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-01-22 09:55 



 
Profiel   

J0anieke schreef
Na elke keer wassen? Hoe doe je dat dan met dekens? Was je die ook elke dag uit? :=


Mn Recuptex, die ik als onderdeken gebruik, was ik ook regelmatig ja. Heb er 2 dus kan ze omwisselen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-01-22 10:08 



 
Profiel   

Ik laat de mijne niet zweten, dat is het geheim _O-

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-01-22 10:15 



 
Profiel   

Oh nee, ik rij 3 paarden. Dus ik heb ook 3 dekjes in gebruik. Maar als ze echt flink gezweet hebben, dan was ik hem uit, maar echt niet na elke keer rijden, ik blijf niet aan de gang :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-01-22 10:17 



 
Profiel   

Ik ga toch voor de ceramic _O-
Heb dressuurles.

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-01-22 10:32 



 
Profiel   

Vind ze wel snel drogen, vroeger had je van die katoenen dekjes: was wel drama soms. Deze hang ik na rijden even uit, afborstelen en klaar.

Ook mooi Always! Maar ben bevooroordeeld :P

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-01-22 12:15 



 
Profiel   

Gelest in de crown jewel. <3
[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-01-22 16:14 



 
Profiel   

Ik heb echt zeven dekjes in gebruik ofzo. Rijd een paard, nu twee keer per week :')

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-01-22 18:52 



 
Profiel   

k_m schreef
Gelest in de crown jewel. <3
[ [url=m/y4xJcp.jpg]Afbeelding[/url] ]


Ohhh mooi!

En ja snap ik, @Marrit :') :j

Ik doe bijna elke rit een ander dekje op. Maar heb wel een ‘goedkoper’ dekje in de kast voor alledaags gebruik!
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-01-22 19:22 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 171 van de 211 [ 5253 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 168, 169, 170, 171, 172, 173, 174 ... 211  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen