Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 148 van de 211 [ 5253 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 145, 146, 147, 148, 149, 150, 151 ... 211  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

Anky dekjes

 
Profiel   

Dit dekje blijft zo mooi.. <3
[ img ]
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 15-09-21 17:16 



 
Profiel   

Kwam deze net tegen, ben stiekem wel benieuwd of deze bij de Green Gables zullen passen :D

[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 15-09-21 18:11 



 
Profiel   

Oh ja en bij mijn geruite groene :9 Sowieso mooie kleur <3

Link naar dit berichtGeplaatst: 15-09-21 18:13 



 
Profiel   

x_ankieee schreef
Kwam deze net tegen, ben stiekem wel benieuwd of deze bij de Green Gables zullen passen :D

[ [url=m/m3ubVC.png]Afbeelding[/url] ]

Kwam ze ook tegen dacht gelijk hetzelfde

Link naar dit berichtGeplaatst: 15-09-21 20:15 



 
Profiel   

Ik heb een Jasper weten te scoren. :D

Was gisteren nog bij de Epplejeck hier maar ik kon de nieuwe collectie
dekjes nog niet vinden. De kleding wel maar hoewel ik de Green Gables vanaf de foto heel mooi vind, vond ik hem qua kleding in de winkel nogal tegenvallen.. Weet nu wel zeker dat ik het dekje eerst in het echt wil zien voor ik hem bestel.

Link naar dit berichtGeplaatst: 15-09-21 20:38 



 
Profiel   

[ img ]

[ img ]


Voor de liefhebbers heb ik deze 2 te koop :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-09-21 15:57 



 
Profiel   

[ img ]
Een beetje een wazige foto...maar wel een favoriet kleurtje. Slate blue *\o/* zeker nu onze pony haar donkere wintervacht weer krijgt <3

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-09-21 21:18 



 
Profiel   

eva92 schreef
[ [url=m/r2v4sf.jpg]Afbeelding[/url] ]

[ [url=m/fzWjG0.jpg]Afbeelding[/url] ]


Voor de liefhebbers heb ik deze 2 te koop :D


Wat vraag je voor de 2de?

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-09-21 22:23 



 
Profiel   

Vraagje: wat zou een hummingbird met mockneck (maat s) nu waard zijn? Ik denk erover deze set te verkopen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-09-21 08:36 



 
Profiel   

Die slate blue blijft echt prachtig!! Die staat nog wel bovenaan mijn verlanglijstje, dus mocht iemand hem ooit weg willen doen, of te koop zien staan..

Nathalie, lastig, ik zou als set in heel nette staat iets van 50-60 willen geven.

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-09-21 09:01 



 
Profiel   

Ik denk ik ook wel zo iets, denk dat €50 à €60 daarvoor redelijk is. Mocht hij echt in hele nette staan zijn wellicht nog iets meer.

Ps ik houd me aanbevolen voor je Hummingbird set mocht je hem echt verkopen :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-09-21 09:42 



 
Profiel   

Heeft iemand foto's van Green Gables en Crown Jewel op het paard? Vind ze allebei super mooi maar vrees dat ik wel moet kiezen tussen de twee :n

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-09-21 10:45 



 
Profiel   

Beetje slechte foto, maar paar pagina’s terug staan er nog een paar. Dit is Green Gables.

[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-09-21 12:15 



 
Profiel   

evelynCB schreef
Heeft iemand foto's van Green Gables en Crown Jewel op het paard? Vind ze allebei super mooi maar vrees dat ik wel moet kiezen tussen de twee :n


Ontvang de crown jewel over +/- 2 weken O:)

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-09-21 12:45 



 
Profiel   

Zojuist toch overstag gegaan en de green gables besteld. Ik zat te wachten op een korting van 25%, maar ze worden overal steeds slimmer en sluiten de nieuwe collectie allemaal uit voor kortingen. Ben toch te bang dat hij straks niet meer verkrijgbaar is en ik een zelfde zoektocht moet houden als met de Tundra green :+
Gelukkig wel nog €7,50 korting van agradi, scheelt toch weer wat haha!

Is er hier al iemand die de Tawny port heeft aangeschaft? Ben wel benieuwd naar een foto te paard. Zag een paar pagina's terug een foto van een stapel Anky's waar hij volgens mij bovenop lag, maar dat is maar een klein stukje en op de pagina van Anky atc zelf heb ik hem ook niet in z'n geheel voorbij zien komen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-09-21 09:41 



 
Profiel   

filou schreef
Zojuist toch overstag gegaan en de green gables besteld. Ik zat te wachten op een korting van 25%, maar ze worden overal steeds slimmer en sluiten de nieuwe collectie allemaal uit voor kortingen. Ben toch te bang dat hij straks niet meer verkrijgbaar is en ik een zelfde zoektocht moet houden als met de Tundra green :+
Gelukkig wel nog €7,50 korting van agradi, scheelt toch weer wat haha!

Is er hier al iemand die de Tawny port heeft aangeschaft? Ben wel benieuwd naar een foto te paard. Zag een paar pagina's terug een foto van een stapel Anky's waar hij volgens mij bovenop lag, maar dat is maar een klein stukje en op de pagina van Anky atc zelf heb ik hem ook niet in z'n geheel voorbij zien komen.



Ik kom even onder mijn meelees steen vandaan. Vind jullie collecties echt geweldig om te zien! :D

Ik heb de Tawny <3 twijfelde tussen de Green Gables en de Tawny.

[ img ]
Niet de beste foto haha.

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-09-21 11:52 



 
Profiel   

Bedankt voor je foto! Hmm op donkere paarden of schimmels is deze kleur heel chique, maar ik heb een vos dus denk dat dit voor mij een net niet kleurtje is... Misschien dan toch gek doen en voor de paarse gaan := :=

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-09-21 12:45 



 
Profiel   

ja doe paars!!!! ik zit nog te wachten op het paarse dekje. maar denk echt dat die prachtig staat op een vos.

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-09-21 13:03 



 
Profiel   

Ik denk dat paars heel gaaf staat op een vos!

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-09-21 13:09 



 
Profiel   

Oke ruggengraat van een vis, jullie hebben me overgehaald. Ik heb hem besteld :')

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-09-21 13:59 



 
Profiel   

[ img ]
Hij is binnen! Zal hem morgen eens op m’n koffievos jaarling leggen voor een foto. Geen zorgen, alleen een dekje gaat erop. Heb het shirt ook dus morgen in paarse set rijden!!

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-09-21 19:33 



 
Profiel   

Heb gister alles bekeken bij EJ en vond de zwarte mockneck met regenboogglitters zo leuk <3 De groene trui ook en alle blauwe dingen dus ook. En Ceramic :') Paarse dekje hadden ze niet maar die is ook gaaf zeg!

Denk dat ik het blauwe dekje tzt wel koop. Maar dan moet royal blue de verkoop in van mezelf :P

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-09-21 20:24 



 
Profiel   

Marrit13 schreef
Heb gister alles bekeken bij EJ en vond de zwarte mockneck met regenboogglitters zo leuk <3 De groene trui ook en alle blauwe dingen dus ook. En Ceramic :') Paarse dekje hadden ze niet maar die is ook gaaf zeg!

Denk dat ik het blauwe dekje tzt wel koop. Maar dan moet royal blue de verkoop in van mezelf :P


Haha precies dat Marit...dan moet de Royal blue of de Cossack blue weg. En dat vindt ik nog lastig :j . Ik ben erg benieuwd naar alle "aan op het paard" foto's van alle nieuwe dekjes. *\o/*

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-09-21 20:38 



 
Profiel   

Danique_G schreef
[ [url=m/jhSufr.jpg]Afbeelding[/url] ]
Hij is binnen! Zal hem morgen eens op m’n koffievos jaarling leggen voor een foto. Geen zorgen, alleen een dekje gaat erop. Heb het shirt ook dus morgen in paarse set rijden!!


Hij is echt mooi ik wil hem ook maar moet nog even wachten van mezelf

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-09-21 21:23 



 
Profiel   

Danique_G schreef
[ [url=m/jhSufr.jpg]Afbeelding[/url] ]
Hij is binnen! Zal hem morgen eens op m’n koffievos jaarling leggen voor een foto. Geen zorgen, alleen een dekje gaat erop. Heb het shirt ook dus morgen in paarse set rijden!!


Wauw prachtige kleur.
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-09-21 21:29 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 148 van de 211 [ 5253 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 145, 146, 147, 148, 149, 150, 151 ... 211  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen