Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 158 van de 211 [ 5253 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 155, 156, 157, 158, 159, 160, 161 ... 211  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

Anky dekjes

 
Profiel   

Super mooi, wel balen van de blessure. Welke kleur peesbeschermers van BR zijn dat?
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-11-21 13:39 



 
Profiel   

Mijn Queens blue is ook binnen! <3

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-11-21 15:45 



 
Profiel   

janneke584 schreef
Super mooi, wel balen van de blessure. Welke kleur peesbeschermers van BR zijn dat?


Dat raad je nooit. Princess Blue _O-

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-11-21 16:16 



 
Profiel   

Mijn mocknecks zijn er ook *\o/* Ooteman is altijd zo lekker snel he, heerlijk.

Bah Anky, vervelend van de peesblessure -O-

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-11-21 17:08 



 
Profiel   

Sorry dat ik zo binnen val, maar heb een vraag over het Anky trainingsshirt met ritsje. Aangezien ik hier de prachtigste combinaties voorbij zie komen. Hoe valt dat trainingsshirt? Heb vergelijkbare schirts van LeMieux, een maat L die iets te ruim zit, en van Harry's Horse altijd een maat M. Welke maat adviseren jullie dan te nemen? Heb een normale maat 40, soms m en soms l %)

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-11-21 20:34 



 
Profiel   

[ img ]
<3

Wat een prachtige kleur is het! Helemaal verliefd haha.

Link naar dit berichtGeplaatst: 04-11-21 13:32 



 
Profiel   

Ik ben heel blij met deze herfstige kleur <3 Ook heel benieuwd hoe die op mijn bruin bonte staat.
[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 04-11-21 14:02 



 
Profiel   

Gaaf die blauwe op een schimmel! :oo

En die rode hierboven ook heel mooi. Vgm staat dat op bijna elke kleur, vast wel op een bonte!

Vandaag gelest in Copper Leopard <3 [ img ]
[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 04-11-21 18:03 



 
Profiel   

Weer mooie setjes <3 Die copper panter moet hier tzt ook maar komen. Heb hem destijds niet gekocht wat heb de gewone copper ook al. Maar als ie op mp keer komt…

Gister weer de grijze limited snake, mn nieuwe legging en mockneck erbij (die je niet ziet :+ )

[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 05-11-21 08:42 



 
Profiel   

O dames wat mooi allemaal!!!

Die blauwe vind ik ook zo gaaf, misschien toch eens 2e hands een echt blauwe op de kop tikken.

Krijg vandaag wat shirtjes binnen hopelijk passend bij mijn Jasper set *\o/*

Link naar dit berichtGeplaatst: 05-11-21 08:44 



 
Profiel   

Werkt wel verslavend als je verknocht bent aan die pads, dan wil je alle kleuren wel hahahaha vreselijk

Link naar dit berichtGeplaatst: 05-11-21 08:53 



 
Profiel   

Noble-Girl schreef
Werkt wel verslavend als je verknocht bent aan die pads, dan wil je alle kleuren wel hahahaha vreselijk


En niet alleen de pads...we hebben een veulen en ik heb nu al 3 halsters maat full klaar liggen ;) *D iedereen verklaard me voor gek :=

Link naar dit berichtGeplaatst: 05-11-21 09:14 



 
Profiel   

Sandy_2girls schreef
Noble-Girl schreef
Werkt wel verslavend als je verknocht bent aan die pads, dan wil je alle kleuren wel hahahaha vreselijk


En niet alleen de pads...we hebben een veulen en ik heb nu al 3 halsters maat full klaar liggen ;) *D iedereen verklaard me voor gek :=


Ik ken het mijn veulen heeft ook al 10 halsters in verschillende kleuren hihi

Link naar dit berichtGeplaatst: 05-11-21 09:44 



 
Profiel   

Ik ben dinsdag jarig en heb aan mijn moeder en zusje anky pads gevraagt hoop zo dat ik ze krijg hihi

Link naar dit berichtGeplaatst: 05-11-21 09:45 



 
Profiel   

oooooohhhhhh zoveel halsters hahahaha daar heb ik dan weer niets mee
wel heel leuk om te lezen

@tundra leuk welke heb je gevraagd?

Link naar dit berichtGeplaatst: 05-11-21 12:35 



 
Profiel   

Noble-Girl schreef
oooooohhhhhh zoveel halsters hahahaha daar heb ik dan weer niets mee
wel heel leuk om te lezen

@tundra leuk welke heb je gevraagd?


Leopard copper en de paarse

Link naar dit berichtGeplaatst: 05-11-21 15:09 



 
Profiel   

Ik heb even een vraagje, misschien kunnen jullie me helpen

Ik lees weleens dat de Anky pads niet altijd goed onder het zadel blijven liggen. Om die reden durf ik ze ook niet zo goed aan te schaffen eigenlijk. Ik heb een vrij rondgeribte Fries, wat is jullie ervaring met het schuiven van de pads op de wat rondgeribtere rassen? :o

Link naar dit berichtGeplaatst: 05-11-21 16:00 



 
Profiel   

NoTrouble schreef
Ik heb even een vraagje, misschien kunnen jullie me helpen

Ik lees weleens dat de Anky pads niet altijd goed onder het zadel blijven liggen. Om die reden durf ik ze ook niet zo goed aan te schaffen eigenlijk. Ik heb een vrij rondgeribte Fries, wat is jullie ervaring met het schuiven van de pads op de wat rondgeribtere rassen? :o


Ik heb ze eigenlijk op alle soorten paarden gehad. Tinker, barock pinto die bijna zelfde bouw hebben als fries maar bleven bij alle goed liggen wel met anti slip letters.

Link naar dit berichtGeplaatst: 05-11-21 16:05 



 
Profiel   

Hier ook geen problemen. Heel soms de 1ste 2 keer iets omdat ze nog zo stijf zijn. Maar als je ze goed naar voren legt, zadel op de letters en omhoog trekt in de kamer liggen ze perfect!

Link naar dit berichtGeplaatst: 05-11-21 17:02 



 
Profiel   

NoTrouble schreef
Ik heb even een vraagje, misschien kunnen jullie me helpen

Ik lees weleens dat de Anky pads niet altijd goed onder het zadel blijven liggen. Om die reden durf ik ze ook niet zo goed aan te schaffen eigenlijk. Ik heb een vrij rondgeribte Fries, wat is jullie ervaring met het schuiven van de pads op de wat rondgeribtere rassen? :o


Ik vind ze juist heel fijn op mijn Friese dames!

Link naar dit berichtGeplaatst: 05-11-21 18:37 



 
Profiel   

Bij alle zadels die niet goed lagen waarop ik heb gereden met Anky pads, schoven de pads. Bij mijn huidige zadel, wat goed ligt, doen ze dat zeker niet. Wat Marrit zegt, alleen de eerste keer even goed omhoog trekken in de kamer. Vind ik ook altijd mooier staan _O-

Ik kwam dit linkje tegen op facebook, iemand heeft (bijna) alle pads verzameld en op een website geplaatst. Cool!
https://l.facebook.com/l.php?u=https%3A ... Gexvg0&s=1

Link naar dit berichtGeplaatst: 05-11-21 18:58 



 
Profiel   

Mijn haflinger foto staat hierboven is echt heel breed. Heeft kopijzer 4xwijd in haar zadel zitten. Anky's schuiven bij mij niet onder het zadel.

Link naar dit berichtGeplaatst: 05-11-21 21:14 



 
Profiel   

Aah top! Thanx voor jullie reacties! :D

Ga me er dan toch maar aan wagen haha.

Link naar dit berichtGeplaatst: 05-11-21 21:24 



 
Profiel   

Hier schuift het ook nooit op mijn PRE, als het schuift dat denk ik idd dat het een kwestie van niet goed passend zadel is (op een enkele uitzondering na misschien :o)

Link naar dit berichtGeplaatst: 05-11-21 21:34 



 
Profiel   

NoTrouble schreef
Aah top! Thanx voor jullie reacties! :D

Ga me er dan toch maar aan wagen haha.



Oh jee :+
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 05-11-21 21:35 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 158 van de 211 [ 5253 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 155, 156, 157, 158, 159, 160, 161 ... 211  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen