Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 1 van de 1 [ 21 berichten ]
Plaats een nieuw onderwerp

Arena zadel

 
Profiel   

Lieve bokkers,

Heeft iemand heel toevallig al ervaring met de Arena zadels ? Bedoel het nieuwste "zusje/broertje" uit de Wintec-Bates familie.

Gaat mij vooral even om het comfort, begreep al dat ligging verder niets verschilt met de Wintec lijn.

Wintec 500 kan ik niet in zitten(is me te hard) en de Bates veel te prijzig :+ Dit lijkt me een mooie tussenstap maar voor ik hem bestel wil ik wel graag ervaringen over hoe het zit :D (het equisuede van wintec dus de pro/isabell kan ik pas mee overweg als iemand hem heeft ingereden en glad heeft gemaakt(dus pas na flink wat gebruik), als nieuw zadel vind ik dat stroeve echt vreselijk :7 )
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-04-20 12:19 



 
Profiel   

Heb je een linkje naar deze zadels? Ben benieuwd hoe ze eruitzien

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-04-20 14:53 



 
Profiel   

Skogan schreef
Heb je een linkje naar deze zadels? Ben benieuwd hoe ze eruitzien


Ff naar hun facebook aangezien de site niet lekker werkt:
https://m.facebook.com/arenasaddles/

Dit is in ieder geval de dressuur:

[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-04-20 20:00 



 
Profiel   

Als ik het goed heb, heeft Ella van Boomloos Zadelpasservice deze zadels ook. Wellicht kun je via haar eentje testen?

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-04-20 20:05 



 
Profiel   

marley93 schreef
Als ik het goed heb, heeft Ella van Boomloos Zadelpasservice deze zadels ook. Wellicht kun je via haar eentje testen?


Klopt, Ella heeft ze in het assortiment maar die komt niet in mijn omgeving helaas... :\

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-04-20 20:11 



 
Profiel   

Oh, da's balen...

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-04-20 20:31 



 
Profiel   

Jammer dat de site het niet goed doet. Ik heb het idee dat wintec/bates een beetje dezelfde kant op wil als hun concurrent thorowgood/kent&master/fairfax, al doet het arena zadel me meer denken aan de thorowgood t8 doordat deze half leder half kunststof is, dan aan de kent&master.

Ik ben het met je eens TS, dat de wintec 500 voor de ruiter niet de meest comfortabele zit heeft. Als ik goed naar het arena zadel kijkt lijkt de basis redelijk hetzelfde als de wintec 500 met als grootste verschil dat de bovenkant van leer is en het kniestuk wat minder is voorgevormd. Ik denk dat het een kwestie van uitproberen is.

Ben wel altijd erg tevreden geweest over de kwaliteit van wintec en bates dus als ze die lijn doortrekken naar het arena zadel dan zul je er een prima zadel aan hebben.

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-04-20 06:22 



 
Profiel   

Ik heb 'm liggen ook voor de passervice. Het leer is niet superglad, iets stugger. Zijn mooie zadels voor een nette prijs.

[ img ]

[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-04-20 08:31 



 
Profiel   

Kitty_ schreef
Ik heb 'm liggen ook voor de passervice. Het leer is niet superglad, iets stugger. Zijn mooie zadels voor een nette prijs.

[ [url=m/yi072a.jpg]Afbeelding[/url] ]

[ [url=m/gt4Zbb.jpg]Afbeelding[/url] ]


Op welk type van wintec/bates vind je hem het meest lijken?
Mij lijkt het wel wat, zeker als het een half diepe zit is. Zo op de foto lijkt hij wel op de wintec dressuur pro.

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-05-20 12:17 



 
Profiel   

Ginger1991 schreef
Kitty_ schreef
Ik heb 'm liggen ook voor de passervice. Het leer is niet superglad, iets stugger. Zijn mooie zadels voor een nette prijs.

[ [url=m/yi072a.jpg]Afbeelding[/url] ]

[ [url=m/gt4Zbb.jpg]Afbeelding[/url] ]


Op welk type van wintec/bates vind je hem het meest lijken?
Mij lijkt het wel wat, zeker als het een half diepe zit is. Zo op de foto lijkt hij wel op de wintec dressuur pro.


Tja goede vraag :') ergens tussen de 500 en de isabell

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-05-20 18:46 



 
Profiel   

Heb je ook een foto van het springzadel?

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-05-20 14:08 



 
Profiel   

Kitty_ schreef
Ik heb 'm liggen ook voor de passervice. Het leer is niet superglad, iets stugger. Zijn mooie zadels voor een nette prijs.

[ [url=m/yi072a.jpg]Afbeelding[/url] ]

[ [url=m/gt4Zbb.jpg]Afbeelding[/url] ]


heb je er toevallig al zelf eens mee gereden?

Link naar dit berichtGeplaatst: 05-06-20 20:32 



 
Profiel   

vica schreef
Kitty_ schreef
Ik heb 'm liggen ook voor de passervice. Het leer is niet superglad, iets stugger. Zijn mooie zadels voor een nette prijs.

[ [url=m/yi072a.jpg]Afbeelding[/url] ]

[ [url=m/gt4Zbb.jpg]Afbeelding[/url] ]


heb je er toevallig al zelf eens mee gereden?


Nope, past niet op mijn IJslander ;-)
Hoor wel van veel klanten dat ze hem heel fijn vinden zitten.

Link naar dit berichtGeplaatst: 05-06-20 20:35 



 
Profiel   

Kitty_ schreef
Ik heb 'm liggen ook voor de passervice. Het leer is niet superglad, iets stugger. Zijn mooie zadels voor een nette prijs.

[ [url=m/yi072a.jpg]Afbeelding[/url] ]

[ [url=m/gt4Zbb.jpg]Afbeelding[/url] ]


heb je er toevallig al zelf eens mee gereden?[/quote]

Nope, past niet op mijn IJslander ;-)
Hoor wel van veel klanten dat ze hem heel fijn vinden zitten.[/quote]

Zou u mij in contact kunnen brengen met iemand die er al heeft mee gereden misschien iemand die de andere wintec zadels ook kent.

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-06-20 22:03 



 
Profiel   

Is dit zadel nou helemaal van leer, of gedeeltelijk?

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-05-21 12:38 



 
Profiel   

ik heb beide de wintec 500 en de arena. de pasvorm is erg fijn en het zadel blijft mooi in gebruik, de arena zit veel fijner en zachter dan de 500. je hebt genoeg vrijheid in de beweging en tegelijk ook genoeg ondersteuning. verdere vragen mogen altijd per PB

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-05-21 13:00 



 
Profiel   

Ik weet dat het een ouder topic is, maar vond het zonde om er een nieuwe voor te openen en kon geen recentere topics hierover vinden.

Zijn er inmiddels meer mensen met een Arena zadel? Hoe zijn de ervaringen zo na een langere tijd?
Ik was benieuwd of er inmiddels meer mensen zo'n zadel hebben aangezien ze nu iets langer op de markt zijn.

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-12-21 09:32 



 
Profiel   

JustLizz schreef
Ik weet dat het een ouder topic is, maar vond het zonde om er een nieuwe voor te openen en kon geen recentere topics hierover vinden.

Zijn er inmiddels meer mensen met een Arena zadel? Hoe zijn de ervaringen zo na een langere tijd?
Ik was benieuwd of er inmiddels meer mensen zo'n zadel hebben aangezien ze nu iets langer op de markt zijn.


ik heb die van mij nu anderhalf jaar, super fijn zadel en nog amper slijtage plekken. rij zo'n 6x per week met het zadel

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-12-21 11:15 



 
Profiel   

Ik heb ook een Arena dressuur zadel, op zich een prima zadel, maar hij ligt niet lekker meer op mijn paard. Zodra ik een nieuwe heb gaat hij de verkoop in!

Ik vind het ideaal dat er veel aanpasbaar is. Heb al meerdere keren van boom gewisseld bijvoorbeeld.

[ img ]
Foto na iets meer dan een jaar in gebruik

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-01-22 22:04 



 
Profiel   

Mocht iemand interesse hebben:
Arena hart dressuur zadel wide 18''
Zie omschrijving
https://link.marktplaats.nl/m1810574223 ... ons_seller

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-02-22 21:19 



 
Profiel   

Omdat ik me wat oriënteer op aanpasbare zadels als “ start zadel”, kwam ik ook arena tegen.
Hebben die in vzh een wat open zit? Hoe vallen ze qua lengte en inch?
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-11-22 10:44 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 1 van de 1 [ 21 berichten ]
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen