Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 1 van de 2 [ 29 berichten ]
Ga naar pagina 1, 2  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

Nalanta bitloos hoofdstel

 
Profiel   

Hallo!
Ik ben van plan om bitloos te beginnen rijden met mn paard. Ik kan ze met een halster rijden. Ik had wel interesse in het Nalanta bitloos hoofdstel. Je kan hier een lichte hackamore en een sidepull van maken. Het ziet er heel mooi uit enz.

Heeft iemand ervaring met dit hoofdstel ?

Groetjes
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-04-20 12:05 



 
Profiel   

Nog niet, maar zojuist besteld. Dus ben benieuwd.

Link naar dit berichtGeplaatst: 01-05-20 21:07 



 
Profiel   

Ik heb er een!
Je moet in ieder geval goed opletten met in elkaar zetten! Er zijn veel mogelijkheden.
Ik rij eigenlijk altijd met bit, maar met dit hoofdstel liep ze prima!

Link naar dit berichtGeplaatst: 01-05-20 21:23 



 
Profiel   

Oké bedankt allemaal! Ik ga er nog even over nadenken

Link naar dit berichtGeplaatst: 01-05-20 23:40 



 
Profiel   

Zijn er al meer mensen met een nalanta.
Ik ben heel benieuwd naar de ervaringen

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-07-21 07:41 



 
Profiel   

Heel toevallig heb ik er gisteren mee gereden! Paardlief was naar de tandarts geweest en ik dacht een dagje zonder bit kan geen kwaad.
De vorige keer hadden we de teugels niet helemaal goed vastgemaakt en toen was ze er een beetje sterk op.

Nu ging het echt supergoed! Ze liep gewoon nagefelijk en ging zelfs schuimen. Ik was echt supertrots! Vroeg me wel even af of het niet heel scherp inwerkt, maar ik heb wat zitten proberen en kan het me niet echt voorstellen.

Overigens ook nog even op de neckrope gereden. Ik kan niet op een dubbeltje wenden, maar het gaat steeds beter!
[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-07-21 08:29 



 
Profiel   

Met neckrope lijkt me helemaal lastig

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-07-21 20:28 



 
Profiel   

Ik heb m in bestelling, dus kan hopelijk volgende week mijn ervaring delen :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-07-21 23:31 



 
Profiel   

boemel schreef
Ik heb m in bestelling, dus kan hopelijk volgende week mijn ervaring delen :D


Weet jij meer? Ik wacht al 2 maanden dus ik mag hopen dat hij volgende week eindelijk binnen gaat vallen. *\o/* Heb je bericht gekregen?

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-07-21 23:58 



 
Profiel   

Ik heb begrepen dat de hoofdstellen op korte termijn binnen gaan komen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-07-21 01:20 



 
Profiel   

boemel schreef
Ik heb begrepen dat de hoofdstellen op korte termijn binnen gaan komen.


Op Instagram kwam daar wel iets voorbij ruim een maand geleden dat het zeker in Juli weer op voorraad zou moeten zijn. Dus het zal mij benieuwen of ze dat gaan redden.

Vorige week vrijdag 16 juli kreeg ik in een keer een mail dat mijn bestelling compleet zou zijn. Dat is toch een beetje raar als het blijkbaar nog steeds niet is. Maakte ze mij blij met een dooie mus. -O-
Nu is het paard kreupel dus ga ik er voorlopig weinig aan hebben. Zo jammer hoop in ieder geval dat het hoofdstel wel echt fijn is.

Sorry moest even mijn frustratie van mij afschrijven.

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-07-21 11:37 



 
Profiel   

Even inhaken, wil ook graag het nalanta hoofdstel in het zwart. Ik durf niet zo goed te pre orderen. Het is toch 120 euro, en als het dan uiteindelijk niet geleverd wordt, is het vrij zonde. Bovendien wil ik het graag op korte termijn. Paard aan het beleren, laaghangend rooster, overgevoelig dus wil dit bitloos gaan doen. Daar is de zomervakantie de ideale periode voor en is dan zonde dat hij pas met kerst of niet geleverd wordt ik volg even of jullie wat geleverd krijgen en hou me aanbevolen voor tips.

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-07-21 21:48 



 
Profiel   

Geen ervaring met dit hoofdstel maar Jesse zegt op insta vaak dat ze problemen met de levering hebben. Als je bestelt krijg je uit eindelijk wel je hoofdstel maar dat ligt er dus aan wanneer hij de levering binnen krijgt. Was het door corona dat de levering moeizaam gaat? Het is dus niet dat ze niet leveren wat hier wel gesuggereerd wordt.

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-07-21 21:53 



 
Profiel   

Ik heb een zwart cob hoofdstel hangen die ik niet meer gebruik, heb ik ongeveer een maand gebruikt.

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-07-21 22:30 



 
Profiel   

Rovinia schreef
Ik heb een zwart cob hoofdstel hangen die ik niet meer gebruik, heb ik ongeveer een maand gebruikt.


Ik stuur je pb

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-07-21 22:38 



 
Profiel   

friezenfan2 schreef
Geen ervaring met dit hoofdstel maar Jesse zegt op insta vaak dat ze problemen met de levering hebben. Als je bestelt krijg je uit eindelijk wel je hoofdstel maar dat ligt er dus aan wanneer hij de levering binnen krijgt. Was het door corona dat de levering moeizaam gaat? Het is dus niet dat ze niet leveren wat hier wel gesuggereerd wordt.


Ik weet niet of je dat bedoelt over mijn post dat ik suggereer dat het niet zou komen. Ik heb het volste vertrouwen dat het komt de vraag is alleen wanneer. En inmiddels baal ik daar wel behoorlijk van maar ik ga er vanuit hij ook.

Als je het hoofdstel op korte termijn wil hebben zou ik het niet doen. Dan moet het echt op voorraad zijn wil je de zekerheid hebben dat het er snel is.

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-07-21 22:48 



 
Profiel   

Volgens mijn track & trace komt ie morgen binnen :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-08-21 15:42 



 
Profiel   

boemel schreef
Volgens mijn track & trace komt ie morgen binnen :D


Ben benieuwd of je hem morgen binnen krijgt. De mijne staat nog steeds als bezorging onbekend. Wanneer had jij hem besteld?

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-08-21 20:41 



 
Profiel   

Volgens mij op 24 Juni.

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-08-21 21:05 



 
Profiel   

Ik ben benieuwd laat je het weten als je hem binnen hebt. Als ik hem aan het einde van de week nog niets heb dan ga ik toch eens contact met ze opnemen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-08-21 23:07 



 
Profiel   

Ja, doe ik

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-08-21 23:31 



 
Profiel   

Hoofdstel is binnen! Ziet er goed uit!

Link naar dit berichtGeplaatst: 11-08-21 11:56 



 
Profiel   

Dat is fijn dat je hem binnen hebt.

Ik nog steeds niet. En heel eerlijk wil ik hem eigenlijk ook niet meer. Wat een gezeik met dat ding.
Ligt trouwens niet geheel bij Nalanta. PostNL werkt ook niet mee. Alle frustratie bij elkaar maakt het het gewoon rot.

Link naar dit berichtGeplaatst: 11-08-21 16:21 



 
Profiel   

Gezeik? Je bedoelt dat je lang moet wachten?

Dat is niet leuk,maar is helaas momenteel wel bij meer producten het geval.

Link naar dit berichtGeplaatst: 11-08-21 17:04 



 
Profiel   

Ik heb em ook binnen :) ongeveer tegelijk met boemel besteld
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 11-08-21 18:04 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 1 van de 2 [ 29 berichten ]
Ga naar pagina 1, 2  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen