Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 64 van de 103 [ 2571 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 61, 62, 63, 64, 65, 66, 67 ... 103  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

[FOTO] Mix & Match setjes voor paard en ruiter

 
Profiel   

Dat shirtje heb ik en is veel donkerder als de Bordeaux :o
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-09-21 15:23 



 
Profiel   

De bordeaux van ES vind ik ook meer tussen rood en donkerrood in dan echt bordeaux. Ik heb er volgens mij een Quur shirt bij in dark red.

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-09-21 15:32 



 
Profiel   

Mariettjj schreef
Hartje schreef
Hebben jjllie tips voor shirt lange mouwen bij de ES Bordeau en Amazonite?


Zou deze matchen? Ik heb het shirt zelf, maar het dekje niet. Moest er gelijk aan denken dus even gegoogeld, lijkt vrij aardig, maar van internet af weet je nooit precies zeker of de kleurweergave correct is natuurlijk. Misschien het proberen waard :)
https://www.agradi.nl/hkm-shirt-basic-bordeaux.htm


Misschien een stalgenoot die het dekje heeft?

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-09-21 22:02 



 
Profiel   

@ Hartje, bij de Amazonite heb ik het Mondoni Active shirt in de kleur Petrol deze past er perfect bij! Ik zag dat ze hem ook met lange mouwen hebben.

Ik wil binnenkort ook graag de ES Bordeaux bestellen en ga dan proberen of die Active shirts in het bordeaux hierbij passen. Of heeft iemand hier dat toevallig al geprobeerd?

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-09-21 22:07 



 
Profiel   

Juniores schreef
@ Hartje, bij de Amazonite heb ik het Mondoni Active shirt in de kleur Petrol deze past er perfect bij! Ik zag dat ze hem ook met lange mouwen hebben.

Ik wil binnenkort ook graag de ES Bordeaux bestellen en ga dan proberen of die Active shirts in het bordeaux hierbij passen. Of heeft iemand hier dat toevallig al geprobeerd?


Ahhh top dat deze er nu ook met lange mouwen zijn. Deze passen heel goed qua kleur !

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-09-21 23:13 



 
Profiel   

@ Hartje, heb jij het Mondoni bordeaux shirt met korte mouwen bij de ES Bordeaux en zo ja heb jij daar een foto van?

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-09-21 09:15 



 
Profiel   

Ik heb ook de Mondoni Active bij de Amazonite. Ik dacht eens uit het PS/ES topic begrepen te hebben dat die rode goed bij de Bordeaux zou passen, maar helemaal zeker weten doe ik het ook niet meer. Dan zou je wellicht in dat topic even terug moeten zoeken :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-09-21 09:29 



 
Profiel   

Vandaag met mijn nieuwe setje gereden. De kleur is Vineyard. Het shirtje is nog onderweg.

[ img ]

Het is dus best lastig om deze meid op de foto te krijgen met ogen open en oren naar voren. :Y) Maar het gaat om de kleur. ^^

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-09-21 17:56 



 
Profiel   

Mariettjj schreef
Vandaag met mijn nieuwe setje gereden. De kleur is Vineyard. Het shirtje is nog onderweg.

[ [url=m/HhLeZ4.jpg]Afbeelding[/url] ]

Het is dus best lastig om deze meid op de foto te krijgen met ogen open en oren naar voren. :Y) Maar het gaat om de kleur. ^^


Die is van Kramer toch? Heb daar ook een setje van, wel de Felix Bühler set dan dus geen mix&match. De kleur staat goed op een fjord :Y)

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-09-21 18:01 



 
Profiel   

Oeps, je hebt gelijk. Geen mix en match :o :=
Ik had er wel een shirtje van de Hema bij aan :+

Idd van Kramer!

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-09-21 11:28 



 
Profiel   

Mariettjj schreef
Oeps, je hebt gelijk. Geen mix en match :o :=
Ik had er wel een shirtje van de Hema bij aan :+

Idd van Kramer!


Kan gebeuren! Misschien haal je er nog een ander merk peesjes bij? Er is een Kramer topic:

[RUI] Kramer Paardensport Fans

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-09-21 11:56 



 
Profiel   

Ik heb eigenlijk nog nooit wat bij Kramer gekocht, tot dus vorige week, die bovenstaande set. :)
Ik had me even niet gerealiseerd dat het hier alleen om mixen van merken ging. Zal er op letten! :P

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-09-21 14:00 



 
Profiel   

Juniores schreef
@ Hartje, heb jij het Mondoni bordeaux shirt met korte mouwen bij de ES Bordeaux en zo ja heb jij daar een foto van?


Ja die heb ik. Heb er alleen geen foto van. Als ik er aan denk zal ik deze voor je maken.

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-09-21 21:06 



 
Profiel   

Mariettjj schreef
Ik heb eigenlijk nog nooit wat bij Kramer gekocht, tot dus vorige week, die bovenstaande set. :)
Ik had me even niet gerealiseerd dat het hier alleen om mixen van merken ging. Zal er op letten! :P


Het gaat er vooral hier over de perfecte match vinden tussen verschillende merken, om zo toch een mooi set samen te kunnen stellen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-09-21 21:36 



 
Profiel   

Heb al jaren een Eskadron big square in de kleur Capri liggen maar kon er geen bijpassende kleding bij vinden. Nu blijkt azure van LeMieux een perfecte match te zijn <3 navy vest en rijbroek zijn van Harry's Horse en de Taupe broek van Pikeur, Had ik al en past er ook perfect bij :D [ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-09-21 13:23 



 
Profiel   

Es purple white met Felix buhler peesjes

[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-09-21 14:42 



 
Profiel   

Equestrian Stockholm Dark Olivine met horsegear beenbeschermers en DIY oornetje.

[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-09-21 22:44 



 
Profiel   

Ik heb een Anky lagoon set en heb hem zo wat compleet en ben er helemaal verliefd op, alleen het dekje schuift verschrikkelijk onder mijn zadel. Nu wil ik dus heel graag een ander dekje in precies dezelfde kleur wat bij mijn set past. Eskadron heeft super veel kleurtjes uitgebracht en die staat nu ook voor kleine prijzen op marktplaats, weet iemand toevallig een kleur van eskadron in precies dezelfde kleur als de lagoon?

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-09-21 21:33 



 
Profiel   

Weet iemand hier ook een mooi warm vest voor bij de Chili red van le mieux? En beenbeschermers? En beenbeschermers voor bij es Emerald? Die van Kramer zijn uitverkocht helaas? En heeft iemand al beschermers en of een vest voor bij de faded fuchsia?

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-09-21 11:49 



 
Profiel   

Heeft iemand toevallig de vintage gold van Eskadron en weet iemand er een passend shirtje bij?[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-10-21 08:39 



 
Profiel   

Sjong schreef
Heeft iemand toevallig de vintage gold van Eskadron en weet iemand er een passend shirtje bij?[ [url=m/74YR7s.jpg]Afbeelding[/url] ]


Die van pikeur past er sowieso bij, zo’n coltrui!

https://www.ej.nl/ruiter/kleding-access ... ur%20sina&

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-10-21 08:51 



 
Profiel   

xLiez schreef
Sjong schreef
Heeft iemand toevallig de vintage gold van Eskadron en weet iemand er een passend shirtje bij?[ [url=m/74YR7s.jpg]Afbeelding[/url] ]


Die van pikeur past er sowieso bij, zo’n coltrui!

https://www.ej.nl/ruiter/kleding-access ... ur%20sina&


Ah top!

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-10-21 08:55 



 
Profiel   

welke beenbescherming zou passen bij de LeMieux Hunter green loire? Zou de Felix Buhler lake green passen?

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-10-21 16:53 



 
Profiel   

Hoi allemaal,
Ik ben opzoek naar iets bijpassend bij de kentucky velvet purple.
Iemand ideeën? Ik dacht zelf om misschien een donkerdere paars te doen als shirtje als ik niks bijpassend kan vinden maar twijfel of dat mooi staat.

Foto van de nieuwe aanwinst <3
[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-10-21 19:04 



 
Profiel   

Misschien de lavender van es stockholm?
Of lila van ps of sweden?
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-10-21 06:19 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 64 van de 103 [ 2571 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 61, 62, 63, 64, 65, 66, 67 ... 103  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen