Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 63 van de 103 [ 2574 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 60, 61, 62, 63, 64, 65, 66 ... 103  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

[FOTO] Mix & Match setjes voor paard en ruiter

 
Profiel   

Vandaag met dit setje gereden:
Lemieux paprika met woof wear beenbeschermers
[ img ]
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 14-08-21 21:16 



 
Profiel   

lovelance schreef
Vandaag met dit setje gereden:
Lemieux paprika met woof wear beenbeschermers
[ [url=m/SH4rTG.jpg]Afbeelding[/url] ]



Lovee!! <3



Wat hebben jullie bij de ES ice blue?

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-08-21 11:03 



 
Profiel   

Ik zoek eigenlijk nog een shirt (liefst polo) voor bij de golden Olive, dus mosgroen of champagne. Iemand een idee?

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-08-21 11:14 



 
Profiel   

absque_dubio schreef
Ik zoek eigenlijk nog een shirt (liefst polo) voor bij de golden Olive, dus mosgroen of champagne. Iemand een idee?


Er lag laatst een mooi champagne kleurig shirt bij de shein staan, geen idee of de kleur in het echt ook zo is.

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-08-21 08:45 



 
Profiel   

YentlShots schreef
Ook zoek ik nog een shirtje die past bij de ice-blue LeMieux . Iemand tips?


Dit is de smokey blue van Kramer, geen idee of hij ook bij de ES ice blue past?

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-08-21 17:19 



 
Profiel   

Fangio schreef
YentlShots schreef
Ook zoek ik nog een shirtje die past bij de ice-blue LeMieux . Iemand tips?

[ Video ]
Dit is de smokey blue van Kramer, geen idee of hij ook bij de ES ice blue past?

Mooie set dit

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-08-21 20:46 



 
Profiel   

Ice Blue is veel feller qua kleur dan de smokey dus ik denk niet dat dat zal passen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-08-21 20:54 



 
Profiel   

Goedemorgen iedereen,

Mooie setjes komen hier voorbij. Geen idee of ik hier op de juiste plek ben voor deze hulp vraag, anders hoor ik het graag.

Ik heb een mooi Lemieux champagne suede setje bij elkaar gevonden, waar ik erg blij mee ben. Momenteel ben nog opzoek naar een bijpassende shirt/vest met lange mouwen, heeft of weet iemand waar ik een bijpassend shirt/vest kan vinden? (winkels/internet afstruinen heeft nog niet de gewenste resultaten opgeleverd.)

[ img ]

Hoor het erg graag, ook andere ideeen zijn welkom.

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-08-21 10:41 



 
Profiel   

Vandaag de deep olivine van ES en oak van Lemieux er naast gezet maar helaas is het geen match

[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-09-21 18:47 



 
Profiel   

[ img ]

Anky Lime Light (zomer 2021) op bruin/blauw tuig.

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-09-21 18:55 



 
Profiel   

Hoihoi!

Ik heb een prachtig dekje + oornetje, deze:
[ img ]

Weet iemand toevallig een t-shirt met lange mouwen of een vest precies in deze kleur? :o

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-09-21 18:57 



 
Profiel   

Leuke sets komen hier voorbij zeg! Misschien kan ik wat inspiratie op doen hier :)
Sinds ik met een cognac tuig rijd is het een stuk lastiger om leuke dekjes te vinden. Veel kleuren vind ik er, in combinatie met een licht paard, niet mooi bij staan. Roze/rood tinten en geel bijv. vind ik er echt niet mooi bij staan. Daar krijg ik een beetje een suikerspin gevoel bij. :')
Vaak neig ik dus al richting blauw, donkerblauw, donkergroen, beige, wit en zwart.

Hier heb ik mijn wedstrijdset dus gecombineerd met donkerblauw.
[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-09-21 18:58 



 
Profiel   

Mariettjj schreef
Leuke sets komen hier voorbij zeg! Misschien kan ik wat inspiratie op doen hier :)
Sinds ik met een cognac tuig rijd is het een stuk lastiger om leuke dekjes te vinden. Veel kleuren vind ik er, in combinatie met een licht paard, niet mooi bij staan. Roze/rood tinten en geel bijv. vind ik er echt niet mooi bij staan. Daar krijg ik een beetje een suikerspin gevoel bij. :')
Vaak neig ik dus al richting blauw, donkerblauw, donkergroen, beige, wit en zwart.

Hier heb ik mijn wedstrijdset dus gecombineerd met donkerblauw.
[ [url=m/l7d91Z.jpg]Afbeelding[/url] ]



Ik heb er inderdaad ook dat soort kleuren bij.
En bruintinten.
Mag ik vragen wat voor merk jouw hoofdstel is?
Heb je er misschien een duidelijkere foto van?
Ik ben al even op zoek naar zoiets…

Link naar dit berichtGeplaatst: 10-09-21 07:03 



 
Profiel   

Mijn hoofdstel heb ik een jaar of 5 geleden costum made laten maken bij Döbert. Daar kon ik alles zelf kiezen van kleuren tot gespjes, etc. Het was heel lastig om een hoofdstel te vinden wat bij de rest past. Maar mijn trens hoofdstel, in dezelfde kleur, is van Premiera. :) [ img ]
[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 10-09-21 07:59 



 
Profiel   

Mariettjj schreef
Mijn hoofdstel heb ik een jaar of 5 geleden costum made laten maken bij Döbert. Daar kon ik alles zelf kiezen van kleuren tot gespjes, etc. Het was heel lastig om een hoofdstel te vinden wat bij de rest past. Maar mijn trens hoofdstel, in dezelfde kleur, is van Premiera. :) [ [url=m/iVBUWD.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/xbAs68.jpg]Afbeelding[/url] ]


Mooi!
Trens heb ik van Passier en BR maar stang en trens nog niet passend kunnen vinden…
Zit inderdaad ook aan Dobert te denken omdat je dat zelf op maat samen kunt stellen.
Heel mooi!

Link naar dit berichtGeplaatst: 10-09-21 12:26 



 
Profiel   

Dan zou ik zeker Döbert aanraden! Kost wel wat, maar S&T in die kleur vinden is echt heel lastig is mijn ervaring. En de kwaliteit is echt heel goed. Via de website kun je al je opties doorgeven en je kunt kleurstalen opvragen :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 10-09-21 13:50 



 
Profiel   

Echt héél gaaf dat cognac!!

Ik zit met een dilemma, heb dinsdag een rijshoot met mn haf, maar kan maar niet bedenken welk setje ik er op wil. Heb zoveel leuke liggen :x
Wat denken jullie? Ik heb oa.de ps black mamba, moss, wine, soft lemon, plum ruffle, Es morrocan blue, golden brass, Esk deeppurple, Anky Hummingbird.. Gewoon téveel keus.. -O- (en hoezo een luxe probleem :o)

Link naar dit berichtGeplaatst: 10-09-21 16:32 



 
Profiel   

PS moss is echt super mooi!

Link naar dit berichtGeplaatst: 10-09-21 16:52 



 
Profiel   

@ Maessie: waar doe je de shoot ? Ik vind de setting wel doorslaggevend voor de keuze van het setje. In een binnenbak mag het mss wat meer kleur. Doe je het tussen de bloeiende heide, zou ik daar op matchen, of erg neutraal gaan.
Wil je een uitvergroting tegen een bepaalde kleur wand, kan je daar weer rekening mee houden…

Link naar dit berichtGeplaatst: 10-09-21 17:00 



 
Profiel   

Ooh das een goeie idd, we gaan 'gewoon' in de buitenbak met weiland als achtergrond.

Link naar dit berichtGeplaatst: 10-09-21 17:03 



 
Profiel   

maessie schreef
Ooh das een goeie idd, we gaan 'gewoon' in de buitenbak met weiland als achtergrond.


Met groen als achtergrond zou ik niet voor moss gaan. Kans groot dat het groen erg verschilt. Maja, dat is persoonlijk he.

Link naar dit berichtGeplaatst: 10-09-21 17:12 



 
Profiel   

[ img ]

Iemand een tip voor springschoenen bij Eskadron Bordeaux liefst zonder bont.

Link naar dit berichtGeplaatst: 10-09-21 18:27 



 
Profiel   

Hebben jjllie tips voor shirt lange mouwen bij de ES Bordeau en Amazonite?

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-09-21 14:25 



 
Profiel   

Hartje schreef
Hebben jjllie tips voor shirt lange mouwen bij de ES Bordeau en Amazonite?


Heb zelf daarvoor de Qhp Sportshirt Florence en Quur Catoo Green. (Zie m’n berichten)

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-09-21 14:31 



 
Profiel   

Hartje schreef
Hebben jjllie tips voor shirt lange mouwen bij de ES Bordeau en Amazonite?


Zou deze matchen? Ik heb het shirt zelf, maar het dekje niet. Moest er gelijk aan denken dus even gegoogeld, lijkt vrij aardig, maar van internet af weet je nooit precies zeker of de kleurweergave correct is natuurlijk. Misschien het proberen waard :)
https://www.agradi.nl/hkm-shirt-basic-bordeaux.htm
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-09-21 15:33 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 63 van de 103 [ 2574 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 60, 61, 62, 63, 64, 65, 66 ... 103  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen