Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 62 van de 103 [ 2574 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 59, 60, 61, 62, 63, 64, 65 ... 103  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

[FOTO] Mix & Match setjes voor paard en ruiter

 
Profiel   

Ik vind het linker setje ook sprekender en leuker voor een shoot. Rechts is wat neutraler/zakelijker bijna. Dus ook beetje wat zelf je voorkeur heeft. En ook in wat voor omgeving je gaat shooten (bak koffie f heel veel groen gras bijvoorbeeld)
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-08-21 09:26 



 
Profiel   

Ik vind persoonlijk rechts chiquer :j

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-08-21 09:51 



 
Profiel   

Het is dezelfde rijbroek. :')

Zwarte broek heb ik ook overwogen en nu gekocht, maar dan is er geen enkel contrast meer tussen mijn laarzen, broek en zadel en dat vind ik zelf ook minder.

Was overigens wel het idee om het nette vestje aan te houden, zodat het niet teveel motief wordt allemaal en het zwart uit het zadel en de laarzen weer terug komt. Maar kan misschien ook wel uit!

Ben het eens dat die grijze mooi is maar niet bijzonder. Ik moet zeggen dat je op deze wazige foto het mooie stofje niet kunt zien van mijn zwarte shirtje, maar dat kun je vast op de foto ook niet straks. :j

Tot nu toe hoor ik (ook via mijn Instagram) een 50/50 verdeelde mening haha.

Edit: we gaan een shoot doen op de Veluwe, deels hei, deels bos, deels zonsondergang. Helpt dit bij de keuze?

Paard in kwestie voor de kleur:
[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-08-21 09:59 



 
Profiel   

Ik zei de zwarte rijbroek bij de linkerset omdat dan de focus meer op je speciale shirt en matching dekje komt te liggen, èn je paard. Wanneer ik nu naar de foto kijk, wordt mijn blik ook naar je rijbroek getrokken en dat zou ik dan persoonlijk bij een shoot minder belangrijk vinden.

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-08-21 10:34 



 
Profiel   

Ik zal het testen met zwart. Gelukkig heb ik nog een kleine maand om te beslissen. :j

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-08-21 10:49 



 
Profiel   

Wat vinden we van deze springschoenen bij de Anky?

De Anky springschoenen zijn maatje cob voor mijn ene bijrijdpaard en die andere zijn full.

Vind m stiekem best wel vet [ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-08-21 12:25 



 
Profiel   

Gaaf! :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-08-21 13:48 



 
Profiel   

Sinds kort heb ik de Kentucky velvet Orange, alleen ik zoek er nog een baselayer/shirt/jasje bij. Tot nu toe heb ik niet echt iets kunnen vinden. Ik hoop dat jullie een idee hebben?

[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 05-08-21 17:07 



 
Profiel   

Mag ik meekletsen hier?

Sinds ik m'n fjord heb, verslaafd aan setjes. Soms nog een uitdaging om de juiste dingen te vinden.

Helemaal verliefd op m'n Bordeaux rode setje.
Dekje van Equestrian stockholm
T-shirt van BR
Longsleeve (lang gezocht := ) van QHP, echt exact dezelfde kleur en helemaal niet duur.
Peesjes van Decathlon

En de Quur groen past (grotendeels) bij het Amazonite dekje van Equestrian Stockholm

[ img ]

[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-08-21 09:09 



 
Profiel   

Ik ben opzoek naar een bijpassend shirtje bij de es pistachio. Ik had een shirt bij kramer gezien maar die zijn steeds uitverkocht. Heeft iemand misschien nog een andere optie ?

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-08-21 09:22 



 
Profiel   

Marritx schreef
Ik ben opzoek naar een bijpassend shirtje bij de es pistachio. Ik had een shirt bij kramer gezien maar die zijn steeds uitverkocht. Heeft iemand misschien nog een andere optie ?


Ik zoek ook bij de seagrass van PS (zelfde kleur dekje andere kleur bies) nog niet gevonden.

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-08-21 09:40 



 
Profiel   

Fantastische setjes komen hier voorbij! Ik heb een Rosewood Cotton op de kop getikt en probeer nu een bijpassend shirt te vinden. Kramer heeft verschillende kleuren roze: pastell pink, nude, frozen rose... Is er iemand die recent iets aangeschaft heeft wat er goed bijpast?

Link naar dit berichtGeplaatst: 11-08-21 11:22 



 
Profiel   

Marritx schreef
Ik ben opzoek naar een bijpassend shirtje bij de es pistachio. Ik had een shirt bij kramer gezien maar die zijn steeds uitverkocht. Heeft iemand misschien nog een andere optie ?


Ik heb een bijpassend shirt gevonden!

Past perfect bij mijn PS Seagrass, dus zal ook bij de Pistachio van ES passen, omdat die dekjes bijna dezelfde kleur hebben. Het is deze van Zealand’s (Marks & Spencer)

https://www.zalando.nl/marks-and-spence ... 4ef30205b7


[ img ]

De vergelijking met PS Seagrass & ES Pistachio
[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 11-08-21 21:40 



 
Profiel   

Daphara schreef
Marritx schreef
Ik ben opzoek naar een bijpassend shirtje bij de es pistachio. Ik had een shirt bij kramer gezien maar die zijn steeds uitverkocht. Heeft iemand misschien nog een andere optie ?


Ik heb een bijpassend shirt gevonden!

Past perfect bij mijn PS Seagrass, dus zal ook bij de Pistachio van ES passen, omdat die dekjes bijna dezelfde kleur hebben. Het is deze van Zealand’s (Marks & Spencer)

https://www.zalando.nl/marks-and-spence ... 4ef30205b7


[ [url=m/lO5ydE.jpg]Afbeelding[/url] ]

De vergelijking met PS Seagrass & ES Pistachio
[ [url=m/nDBGgq.jpg]Afbeelding[/url] ]


Die eerste foto lijkt bijna zwart-wit := Mooie match!

Link naar dit berichtGeplaatst: 12-08-21 09:53 



 
Profiel   

[ img ]
Vanmiddag de perfecte rijbroek gevonden om mn Plum setje compleet te maken. EquiTights van Harry's Horse, zit super. Rest had ik al, maar deze broek maakt het af <3

Link naar dit berichtGeplaatst: 12-08-21 21:03 



 
Profiel   

Dekje: ES Rose Breeze
Oornetje: LeMieux French Rose
Beenbeschermers: HV Polo
Broek: Montar
Shirts:
Only Baroque Rose
Decathlon oud roze https://www.decathlon.nl/p/t-shirt-met- ... 1199405668


[ img ]

Met (iets te groot) Only shirt
[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 12-08-21 22:35 



 
Profiel   

Prima match, nice!
Shirt is misschien nog wat in te nemen op de naden als je het storend vind :)*

Link naar dit berichtGeplaatst: 12-08-21 23:47 



 
Profiel   

BopjeBo schreef
Prima match, nice!
Shirt is misschien nog wat in te nemen op de naden als je het storend vind :)*


Ach ja, dan valt mijn blubber buik voor nu even minder op. :+

Mocht ik weer verder afvallen, dan kan die voor volgend korte mouwen seizoen inderdaad ingenomen worden. Ik ben redelijk handig met een naaimachine en deze stof leent zich er wel voor, met veel sportshits zou dat niet kunnen, omdat de naden daarvan vaak anders lopen en die stof ontzettend rekt.

Link naar dit berichtGeplaatst: 12-08-21 23:59 



 
Profiel   

BopjeBo schreef
[ [url=m/6oMBDS.jpg]Afbeelding[/url] ]
Vanmiddag de perfecte rijbroek gevonden om mn Plum setje compleet te maken. EquiTights van Harry's Horse, zit super. Rest had ik al, maar deze broek maakt het af <3


Welk shirtje heb je erbij? Ik zoek ook nog iets voor mijn Plum, maar kan nooit de juiste kleur paars vinden :+

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-08-21 06:26 



 
Profiel   

Straww_ schreef
BopjeBo schreef
[ [url=m/6oMBDS.jpg]Afbeelding[/url] ]
Vanmiddag de perfecte rijbroek gevonden om mn Plum setje compleet te maken. EquiTights van Harry's Horse, zit super. Rest had ik al, maar deze broek maakt het af <3


Welk shirtje heb je erbij? Ik zoek ook nog iets voor mijn Plum, maar kan nooit de juiste kleur paars vinden :+

De paarse kleur van PSoS past er ook goed bij. Die van dat Faith vest bijv. Geloof dat de baselayer Willow (?) dezelfde kleur ook is. Iig de kleur paars die bij de ruffle plum past :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-08-21 07:23 



 
Profiel   

Dat trainingsshirt is van vorige wintercollectie van Harry's Horse en de polo van Kramer. Die waren iets vriendelijker geprijsd dan PSoS :o

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-08-21 08:59 



 
Profiel   

Ik zoek nog steeds een shirt met korte mouwen voor bij de plum.. zowel eskadron als psos plum :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-08-21 09:39 



 
Profiel   

Thanks voor de tips, ik ga er eens naar kijken!

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-08-21 10:11 



 
Profiel   

Oehh sinds gister staan een hoop nieuwe winter collecties op de EJ website
https://www.ej.nl/ruiter/?filteritem=24793&sort=6
Weet niet of daar verder nog andere topics voor zijn maar er zit veel moois tussen!

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-08-21 10:21 



 
Profiel   

ir_2021 schreef
Oehh sinds gister staan een hoop nieuwe winter collecties op de EJ website
https://www.ej.nl/ruiter/?filteritem=24793&sort=6
Weet niet of daar verder nog andere topics voor zijn maar er zit veel moois tussen!


Er is inderdaad een HK “koopziek” topic voor alle bokkers die zich zeer regelmatig niet in kunnen houden als het om dekjes en setjes gaat.

[HK] Koopzieke dekjes kopers 1 - Beter een gat in je hand dan...
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-08-21 10:36 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 62 van de 103 [ 2574 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 59, 60, 61, 62, 63, 64, 65 ... 103  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen