Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 1 van de 103 [ 2570 berichten ]
Ga naar pagina 1, 2, 3, 4, 5 ... 103  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

[FOTO] Mix & Match setjes voor paard en ruiter

 
Profiel   

Ik dacht dat het wel handig zou zijn een topic te openen over het mixen van verschillende merken wat in kleur goed bij elkaar past voor het “perfecte” setje.

Ik ben zelf bijvoorbeeld dol op Equestrian Stockholm dekjes, maar hun oornetjes zijn echt te klein voor mijn paard. Soms zijn er voor shirts, base layers of ook peesbeschermers ook goed matchende kleuren te vinden in andere merken.

Er lopen al verschillende topics die merk gerelateerd zijn, maar ik vind het zelf wel handig om een centraal topic te hebben van mix&match met verschillende merken.

Dus heb je een set die bestaat uit verschillende merken, post dan vooral hier een foto met welke merken het zijn en de originele naam van de kleur.
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-07-20 21:47 



 
Profiel   

Hier alvast twee combinaties van mij:

Het Equestrian Stockholm Bordeau dekje met LeMieux Burgundy oornetje.
[ img ]

Het Equestrian Stockholm Saphire dekje met LeMieux Benetton Blue oornetje.
[ img ]


De Benetton Blue is geen 100% match, maar ik vind het wel goed bij elkaar passen!

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-07-20 21:50 



 
Profiel   

Ik meld me hier graag! Vind trainingsshirtjes vaak duur of, zoals bij equito, net niet mijn smaak dus dan is het ideaal om wat te mixen qua merken.
Dit is de equito oud roze (uit mn hoofd) gecombineerd met een trainingsshirt van felix buhler in de kleur terra cotta.
[ img ]
Mijn wedstrijdset is ook een combinatie aangezien ik de es jasjes toch wel heel prijzig vind (zeker voor de hoeveelheid wedstrijden die ik start). Es dekje white bordeaux en het jasje is de QHP Coco in het rood!
[ img ]

Ik vind die sapphire met het lemieux oornetje best een leuke combinatie zo! Op het paard valt het waarschijnlijk nog minder op dat ze net niet hetzelfde zijn.

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-08-20 11:13 



 
Profiel   

Goed topic! Ik volg :))

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-08-20 11:17 



 
Profiel   

Ik ga volgend altijd handig om wat inspiratie op te doen :D
Even wat foto's opzoeken!

Heb niet zoveel beenbeschermers en geen oornetjes, dus voornamelijk kleding!

ES Brick orange dekje + PS of Sweden ice coffee rijbroek + shirtje van Esprit en het merk van de trui ben ik vergeten. (Ik negeer even bruine shirt en beige trui, die had ik al langer). Heb de oranje kleding gevonden via zalando door te zoeken op kleur :p
[ img ]

ES Rose breeze dekje + PS of Sweden charcoal legging + Superdry trui (oudere collectie) + nog wat oudere shirts die ik al had (H&M / Esprit)
[ img ]

PS of Sweden wine dekje + PS of Sweden ice coffee rijbroek + BR event beschermers in beet red + Superdry trui + oudere shirts
[ img ]

ES Steel blue dekje + Bijhorend ES jasje + Peeskappen ES in steel blue + oudere shirts + oudere rijbroek
[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-08-20 12:30 



 
Profiel   

Mooi gecombineerd dames! Ik ga volgen. Inspiratie opdoen kan nooit kwaad :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-08-20 12:37 



 
Profiel   

Ik ben persoonlijk niet zo'n fan van de peesbeschermers van ES. Dat zijn meer flextrainers heb liever met zo'n harde schaal. Dus ik kijk daarvoor graag mee.

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-08-20 12:57 



 
Profiel   

Leuk topic!

Ik ben dol op setjes!! Ik zoek nog bij mijn Anky hummingbird dekje de bandages. Nu kwam ik van LeMieux de kleur plum tegen, deze lijkt er erg op maar ik twijfel toch nog een beetje.

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-08-20 13:14 



 
Profiel   

liliekska schreef
Ik meld me hier graag! Vind trainingsshirtjes vaak duur of, zoals bij equito, net niet mijn smaak dus dan is het ideaal om wat te mixen qua merken.
Dit is de equito oud roze (uit mn hoofd) gecombineerd met een trainingsshirt van felix buhler in de kleur terra cotta.
[ [url=m/HEyLpV.jpg]Afbeelding[/url] ]
Mijn wedstrijdset is ook een combinatie aangezien ik de es jasjes toch wel heel prijzig vind (zeker voor de hoeveelheid wedstrijden die ik start). Es dekje white bordeaux en het jasje is de QHP Coco in het rood!
[ [url=m/JXmNai.jpg]Afbeelding[/url] ]

Ik vind die sapphire met het lemieux oornetje best een leuke combinatie zo! Op het paard valt het waarschijnlijk nog minder op dat ze net niet hetzelfde zijn.


Staat prachtig!!

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-08-20 13:20 



 

Ik volg! Leuk dit!

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-08-20 13:35 



 
Profiel   

Ik volg ook! Match regelmatig verschillende merken, zal binnenkort is wat op de foto zetten :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-08-20 15:01 



 
Profiel   

Wat een leuk topic!

Ik zal voorlopig meelezen aangezien paardlief nog niet onder het zadel is, maar aangezien ik ook van de setjes ben en ik alvast ben begonnen met het verzamelen van setjes zal het vast niet lang duren voordat ik mee kan kletsen!

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-08-20 21:22 



 
Profiel   

liliekska schreef
Ik meld me hier graag! Vind trainingsshirtjes vaak duur of, zoals bij equito, net niet mijn smaak dus dan is het ideaal om wat te mixen qua merken.
Dit is de equito oud roze (uit mn hoofd) gecombineerd met een trainingsshirt van felix buhler in de kleur terra cotta.
[ [url=m/HEyLpV.jpg]Afbeelding[/url] ]
Mijn wedstrijdset is ook een combinatie aangezien ik de es jasjes toch wel heel prijzig vind (zeker voor de hoeveelheid wedstrijden die ik start). Es dekje white bordeaux en het jasje is de QHP Coco in het rood!
[ [url=m/JXmNai.jpg]Afbeelding[/url] ]

Ik vind die sapphire met het lemieux oornetje best een leuke combinatie zo! Op het paard valt het waarschijnlijk nog minder op dat ze net niet hetzelfde zijn.



Mooie setjes, vooral je wedstrijd outfit!


Jenara schreef
Ik ga volgend altijd handig om wat inspiratie op te doen :D
Even wat foto's opzoeken!

Heb niet zoveel beenbeschermers en geen oornetjes, dus voornamelijk kleding!

ES Brick orange dekje + PS of Sweden ice coffee rijbroek + shirtje van Esprit en het merk van de trui ben ik vergeten. (Ik negeer even bruine shirt en beige trui, die had ik al langer). Heb de oranje kleding gevonden via zalando door te zoeken op kleur :p
[ [url=m/Rr6aGq.jpg]Afbeelding[/url] ]

ES Rose breeze dekje + PS of Sweden charcoal legging + Superdry trui (oudere collectie) + nog wat oudere shirts die ik al had (H&M / Esprit)
[ [url=m/JsTd1I.jpg]Afbeelding[/url] ]

PS of Sweden wine dekje + PS of Sweden ice coffee rijbroek + BR event beschermers in beet red + Superdry trui + oudere shirts
[ [url=m/nfKUPw.jpg]Afbeelding[/url] ]

ES Steel blue dekje + Bijhorend ES jasje + Peeskappen ES in steel blue + oudere shirts + oudere rijbroek
[ [url=m/h69uEQ.jpg]Afbeelding[/url] ]


Wat een leuke bijdrage! Echt leuk bij elkaar gezocht!

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-08-20 21:56 



 
Profiel   

meld me ook. Ik heb veel lemieux dekjes, maar vind shirts niet super mooi en dan eigenlijk ook te duur. Heb wel 2 j'adore shirts, die zijn wel fijn. Maar ideeen van anderen zijn altijd leuk

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-08-20 07:37 



 
Profiel   

Ik vind het prachtig om te zien, maar hoe gaat het met de outfit mix als er iets versleten is en vervangen moet worden?. is het dan A een heel andere set, of B iets vervangen in de kleur die bij je set past?
Zelf had/heb ik die setjes drang niet en ben dan minder gebonden aan iets van kleur materiaal of merk vandaar mijn vraag. :o

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-08-20 07:46 



 
Profiel   

Als iets echt versleten is ga ik opzoek naar of hetzelfde item, en anders iets in dezelfde kleur :)

Maar ik heb zelf meerdere setjes, dus als er iets stuk gaat hoef ik niet perse direct een vervanger.
En ik kan ook prima in alle kleuren tegelijk rond rijden, dus lig er niet wakker van als ik ergens geen shirtje bij heb maar wordt er gewoon vrolijk van als alles mooi bij elkaar past :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-08-20 08:45 



 
Profiel   

Thuis maakt het me niet uit of het setje is, als ik wegga vind ik het wel leuk om te doen. Als er iets versleten is maakt het me niet zoveel uit, dan is set al ouder en is er vast wel een ander

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-08-20 09:23 



 
Profiel   

Even een foto van één van m'n gemixte setjes! :D
- Equestrain Stockholm Brick Orange dekje
- Horka Eventing baselayer
- QHP kappen (wel al een paar jaar oud)

[ img ]
[ img ]
[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-08-20 10:51 



 
Profiel   

Hier nog niet geplaatst, maar als je geen bijpassend (en dan vooral passend) oornetje kunt vinden, dan even crea bea met sierkoord aan de gang.

Ik zocht een oornetje bijpassend bij mijn ES Golden Olive dekje, mijn paard past de standaard ES oornetjes niet, die zijn hem veel te klein. De XL oornetjes van LeMieux past hij wel.

Dus een LeMieux Champagne Loire oornetje in XL besteld, deze is iets lichter dan de bies van de Golden Olive, maar omdat het sierkoord op dat dekje lichter is, stoorde dat mij niet.
[ img ]

[ img ]

Op het oornetje heb ik een olijfkleurig plat sier koord/lint genaaid die even lang is als het sierkoord dat er al op zat, ook de bovenkant van het satijnen stofje afgewerkt met het olijfkleurige koord.
Langs de rand een olijfkleurige franje gezet, zo doet het gelijk dienst als vliegenwering rond de ogen.

[ img ]

Tja, als je het niet kunt vinden, dan maar zelf maken. :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-08-20 14:09 



 
Profiel   

Wat een leuk topic!! Ik volg ook :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-08-20 14:56 



 
Profiel   

Wat een super idee zo met dat oornetje Daphara!
Ik volg ook! :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-08-20 15:04 



 
Profiel   

Wat een gaaf topic! Als recreatieve ruiter/menner ben ik niet van de setjes, maar af en toe... :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-08-20 15:06 



 
Profiel   

Wat een geweldig topic!! Ik volg <3

Link naar dit berichtGeplaatst: 04-08-20 09:38 



 
Profiel   

Ja erg leuk deze topic! Ik volg ook

Heb inmiddels 5 Le Mieux setjes, zal nog even een keer foto's maken, die heb ik niet

Link naar dit berichtGeplaatst: 04-08-20 09:43 



 
Profiel   

Leuk! Ik kom ook gezellig volgen, ben gek op setjes maar ben zelf vaak te lui om mezelf er op af te stemmen. Vind het wel altijd leuk om met andere mee te kijken.

Ik zal meteen jullie ogen verbranden met deze oranje nachtmerrie:
[ img ]


Spoiler:
Het oranje shirt van HV polo past niet goed bij het oranje dekje van Lemieux. :P
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 04-08-20 09:59 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 1 van de 103 [ 2570 berichten ]
Ga naar pagina 1, 2, 3, 4, 5 ... 103  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen