Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 1 van de 2 [ 47 berichten ]
Ga naar pagina 1, 2  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

Lemieux Gel Tek singel

 
Profiel   

Ik was benieuwd of er al mensen ervaringen hebben met de Lemieux Gel Tek singel? Helaas op dit moment niet heel goed verkrijgbaar (geloof door corona), maar hij is nu toch wel al even uit.

Dus: heeft iemand deze singel al gebruikt? :D


[ img ]

[ img ]

[ img ]

[ img ]

[ img ]
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 11-09-20 16:18 



 
Profiel   

Ik ben fan! Ik gebruik hem zelf, maar ik gebruik hem ook veel voor mijn klanten (ik ben zadelmaker). Hele mooie kwaliteit, voorheen had ik de fairfax maar door de kwaliteit heb ik die uit het assortiment gehaald. Ik vind het echt een aanrader!

Link naar dit berichtGeplaatst: 14-09-20 06:51 



 
Profiel   

Inmiddels meer ervaringen?
Ik overweeg hem aan te schaffen :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-12-20 09:44 



 
Profiel   

Ik ben ook erg benieuwd!

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-12-20 21:59 



 
Profiel   

Ja ik heb hem, is een hele fijne singel mooi zacht en de kwaliteit is ook erg goed.

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-12-20 22:13 



 
Profiel   

Ik heb hem ook en de kwaliteit is zoveel beter dan de Fairfax singel die ik daarvoor had. Die ging scheuren en werd hard. De lemieux is boterzacht en een super mooie kwaliteit leer. En dit schrijf ik niet omdat ik ze zelf verkoop maar omdat mijn paard en ik er echt heel blij mee zijn. Ik ben ze gaan verkopen nadat ik er zelf zulke goede ervaringen mee had. Ook van klanten en stalgenootjes hoor ik alleen maar hele positieve dingen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-12-20 22:27 



 
Profiel   

Ik heb 'm ook besteld! Ben heel benieuwd.

Heb nu een jaar of 3 de prolite en ben eigenlijk wel helemaal klaar met dat ding. Heel vaak nat/vies/goor, als je 'm wast (wat vaak moet) niet droog te krijgen en als je 'm niet vaak genoeg wast wordt ie knetterhard met schuurplekken tot gevolg. Nee, onze liefde is over :D
Paard vindt 't model wel fijn.

We waren dus al een tijdje opzoek naar een nieuwe, al een aantal keer de Fairfax in m'n mandje gehad, maar durf 't toch niet aan met alle slechte recensies en zachte leer. Toch iets te duur om binnen een jaar kapot te gaan, of iig groot risico op te hebben.

Zodoende nu de lemieux besteld, ben heel benieuwd!

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-01-21 12:21 



 
Profiel   

Waar heb je hem besteld? Hij is lang eruit geweest namelijk!

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-01-21 12:45 



 
Profiel   

Lemieux is nu op heel veel plaatsen weer beschikbaar of te bestellen. :j

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-01-21 13:18 



 
Profiel   

Ah goed om te weten. Op de eigen site nog niet, maar voorlopig heb ik hem nog niet nodig. Blijf het een mooie singel vinden, alleen jammer dat 75 de grootste maat is haha

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-01-21 13:58 



 
Profiel   

Divoza!

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-01-21 15:44 



 
Profiel   

Mijne gaat weer retour, wat een groot en lomp ding zeg..... Echt super breed ook, zat helemaal niet mooi.......

Link naar dit berichtGeplaatst: 10-01-21 10:56 



 
Profiel   

Faya__ schreef
Mijne gaat weer retour, wat een groot en lomp ding zeg..... Echt super breed ook, zat helemaal niet mooi.......


Welke had je ontvangen? Ik zie online verschillende foto’s, en vind met name de onderste inderdaad grof ogen.

Foto’s in linkjes, kreeg ze niet goed geüpload. :Y)

https://i1.wp.com/www.limburgsruiterhui ... 1000&ssl=1

https://www.divoza.com/media/catalog/pr ... 01-a_2.jpg


https://images-na.ssl-images-amazon.com ... SY355_.jpg

Link naar dit berichtGeplaatst: 10-01-21 11:26 



 
Profiel   

Ik had 'm van divoza maar hij lijkt wel wat op die onderste idd.

Link naar dit berichtGeplaatst: 10-01-21 11:32 



 
Profiel   

Ik heb hem ook. Heel fijn en zacht leer! Dat is wat mij de doorslag gaf nadat ik er meerdere in mijn handen had gehad. Het enige jammere is dat mijn klipjes van de dubbele longe niet om de karabijnhaak van de singel past

Link naar dit berichtGeplaatst: 10-01-21 11:57 



 
Profiel   

Weet iemand het verschil tussen de mono en de gewone, behalve de prijs?

Link naar dit berichtGeplaatst: 07-02-21 08:25 



 
Profiel   

De sluiting die erop zit voor een borsttuig of hulpteugels aan te bevestigen. Verder zijn ze exact hetzelfde.

Link naar dit berichtGeplaatst: 07-02-21 13:08 



 
Profiel   

Ah, fijn dank je!

Link naar dit berichtGeplaatst: 07-02-21 13:32 



 
Profiel   

Zijn er nog recente ervaringen met de singel? Heb hem besteld maar levertijd duurt eventjes. Nu begin ik te twijfelen, zag hem bij de divoza maar vond hem erg dik.. helemaal ivm de fairfax. Hoe ervaren jullie dat?

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-03-21 11:05 



 
Profiel   

Ik vind het in gebruik heel erg meevallen. Ik heb een ranke merrie maar ik vind hem niet te dik. Op de polite was ze nog weleens narrig maar ik kan nu makkelijk aansingelen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-03-21 11:08 



 
Profiel   

Hier ook een blij paard met de singel en doordat het leer zo soepel is (veel soepeler dan fairfax is mijn mening) merk je ook niet echt veel van de dikte

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-03-21 11:47 



 
Profiel   

Ik heb hem al enige tijd in gebruik!
Paard loopt er goed mee! Geen wondjes oid! Bij goed onderhoud kan je hier heel lang plezier mee hebben.
Ik vind het een aanrader!

Link naar dit berichtGeplaatst: 01-08-21 13:40 



 
Profiel   

Ik heb ‘m vanavond besteld, ben heel benieuwd!

Link naar dit berichtGeplaatst: 05-08-21 21:52 



 
Profiel   

Ik heb hem ook pas! Heel blij mee, zacht en soepel leer, paard loopt er lekker mee weg! Enige puntje van opmerking, ik had de prolite en deze is net iets bovenaan (wel beter eigenlijk) maar de gespen zitten wel een stuk lager. De maat is dus gewoon dezelfde gebleven tov mijn prolite maar het eerste gaatje aansingelen was de eerste dagen wat zoeken :+

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-08-21 09:16 



 
Profiel   

Ik heb de singel nu sinds kort in gebruik. Is zacht en heel soepel. Nadeel vind ik dat de gespen vrij laag zitten. Eerlijk gezegd heb ik hier niet op gelet/over nagedacht toen ik de singel bestelde.
[ img ]

[ img ]
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-08-21 22:53 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 1 van de 2 [ 47 berichten ]
Ga naar pagina 1, 2  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen