Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 2 van de 2 [ 47 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1, 2
Plaats een nieuw onderwerp

Lemieux Gel Tek singel

 
Profiel   

Ben ik het mee eens, ik moest een maat korter bestellen waardoor eigenlijk de gespen te laag komen te zitten. Maar anders loopt dat leren uiteinde weer over mn dekje heen. Zonde en onnodig vind ik het.
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-08-21 23:36 



 
Profiel   

Ja heel jammer, bij het PS of Sweden dekje raakt hij het stof al aan dus dan kan ik geen langere maat nemen. Heb nu 55cm. Bij de ES dekjes zou net 1 maatje langer kunnen. Maarja ik ga niet m’n dekjes vervangen om rekening te houden met m’n singel…

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-08-21 07:54 



 
Profiel   

Ik heb deze singel ook besteld. Hopelijk niet te lang. Maar dan breng ik hem gewoon terug.

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-10-21 21:47 



 
Profiel   

Iemand ervaring met deze singel?

Hadden alleen nog 60 en dat is opzich wel m’n paard z’n maat alleen zit er nog stuk boven dus hopelijk daardoor niet te lang

https://www.ej.nl/paard/zadels-toebehor ... 4d7c&sqr=&

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-10-21 06:37 



 
Profiel   

Hele fijne singel. Heb hem bij divoza gekocht met 25% korting. Moest wel besteld worden omdat ik een bruine nodig had.

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-10-21 06:59 



 
Profiel   

Ik vond 'm heeel groot en grof! Hopelijk past ie wel goed op je haflinger, voor mijn kwpn van 163 was ie te breed.

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-10-21 07:32 



 
Profiel   

Dat snap ik ja, ik gebruik hem op Groninger paarden.

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-10-21 08:07 



 
Profiel   

Hier op D pony's zit ie gewoon mooi, niet te grof of te breed. :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-10-21 08:32 



 
Profiel   

Singel die ik nu heb wintec cair is ook breed

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-10-21 12:39 



 
Profiel   

plutolover schreef
Iemand ervaring met deze singel?

Hadden alleen nog 60 en dat is opzich wel m’n paard z’n maat alleen zit er nog stuk boven dus hopelijk daardoor niet te lang

https://www.ej.nl/paard/zadels-toebehor ... 4d7c&sqr=&


Vind ‘m wel duur bij ej. Sommige sites verkopen deze voor minder, of korting. Daar heb ik naar gezocht en bij Limburgs Ruiterhuis besteld.

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-10-21 16:51 



 
Profiel   

Queijo schreef
plutolover schreef
Iemand ervaring met deze singel?

Hadden alleen nog 60 en dat is opzich wel m’n paard z’n maat alleen zit er nog stuk boven dus hopelijk daardoor niet te lang

https://www.ej.nl/paard/zadels-toebehor ... 4d7c&sqr=&


Vind ‘m wel duur bij ej. Sommige sites verkopen deze voor minder, of korting. Daar heb ik naar gezocht en bij Limburgs Ruiterhuis besteld.


Klopt ik wou m’n 25% verjaardag korting gebruiken maar die deed het niet.. en ik vind bij EJ makkelijker met terug brengen

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-10-21 18:44 



 
Profiel   

EJ heeft best veel ‘vaste prijs’ artikelen..

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-10-21 21:21 



 
Profiel   

Ongeveer bijna alles behalve ej eigen merk :+. Wij lopen er altijd over tree dollen als het weer eens korting op een artikel naar keuze is, omdat ca 80% er buiten valt.

Valt mij mee dat le mieux de standaard kleurtjes nog geen vaste prijs artikel is

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-10-21 21:26 



 
Profiel   

Stom dat ze dan zeggen 25% korting op artikel na keuze.. afijn zodra ik singel op ga halen ga ik eens kijken naar nog wat leuks erbij heb ook nog 2 ej cadeau bonnen.

Daarnaast wil ik de singel in bruin en dat was alleen nog bij EJ

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-10-21 21:29 



 
Profiel   

Hoi, ik schop dit topic even omhoog. Denk er ook over om deze singel te kopen, maar twijfel over de maat.
Heb een paardje van zo'n 1.57, vrij rond gebouwd. Welke maat hebben jullie en hoe groot is jullie paard? Ik probeer een beetje een idee te krijgen. Bedankt vast!

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-01-22 20:13 



 
Profiel   

Mijn paard is 1.60 en heb van de Lemieux gel-tek de 70cm. Hij eindigt aan iedere kant 5cm onder mijn zweetblad, wat ideaal gezien is qua drukverdeling. Ik heb er helaas geen foto van, alleen de foto’s van Lemieux zelf op de website staan.

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-01-22 21:14 



 
Profiel   

Mijn paard is 164 en heb de 55cm singel. Ik verwacht wel dat ik tzt een langere moet. Hij gaat nog wel breder worden.

[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-01-22 21:19 



 
Profiel   

Zo, dat zijn wel grote lengteverschillen. Is de maat van gesp tot gesp gemeten bij deze singel? Twijfel zo. Heb nu een msfc van 65cm eraan, maar die is te groot. Er ligt nu een gevormd zadeldek onder het zadel, maar als ik een vierkan dekje zou gebruiken dan komt dan nog verder onder het zweedblad vandaag. Tja.. wat is wijsheid. Hopelijk op deze foto een beetje de msfc te zien. Hij is pas net onder het zadel dus zal ook nog groeien.

[ img ]


Trouwens, Queijo, wat een gaaf paard heb je zeg!

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-01-22 21:48 



 
Profiel   

Zie de tabel van Lemieux;

[ img ]

Van mijn nieuwe zadel zijn de zweetbladen ook langer, die komen tot onderaan het dekje.

En thanks! :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-01-22 21:54 



 
Profiel   

Mijn paard vind de singel toch niet fijn dus ik ga hem verkopen

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-01-22 14:12 



 
Profiel   

Niet alle paarden vinden hem fijn. Ik denk mijn jonge merrie ook niet. Nu 3 x gelongeerd met 2 verschillende zadels. Eerst met haar wintec met de Lemieux singel. Ze ging af alsof ze nog nooit een zadel op had gehad. De dag daarna met andere singel en toen 1 bokje en daarna klaar. Vandaag met m’n Frank Baines en de Lemieux singel, weer af alsof ze nooit een zadel heeft gevoeld. Van de week even m’n Baines met andere singel. Kijken wat dat doet.

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-01-22 15:27 



 
Profiel   

Ik gebruik de singel momenteel op 3 verschillende paarden, hij is inderdaad voor 65 cm misschien aan de lange kant maar de paarden zijn content.
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-01-22 11:45 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 2 van de 2 [ 47 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1, 2
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen