Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 1 van de 1 [ 11 berichten ]
Plaats een nieuw onderwerp

Inky Dinky kinderzadel ervaring / zadel gezocht

 
Profiel   

Zijn er bokt leden met ervaring met een Inky Dinky kinderzadel?
En wellicht ook iemand die ons kan helpen aan een gebruikt Inky Dinky kinderzadel?!
Horen het dan graag!
Alvast bedankt!
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 04-12-20 10:03 



 
Profiel   

Ik ben ook benieuwd ☺️

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-01-21 17:31 



 
Profiel   

Geen ervaring maar wat ik zie lijkt het erop dat het kind bijna vast zit. Wat opzich heel veilig is alleen vraag me een beetje af of een kind daardoor goed leert zitten.

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-01-21 22:21 



 
Profiel   

Ik schop m even omhoog :)

Zag net toevallig een advertentie over dit zadel en vind het wel interessant. Zijn er mensen die een Inky Dinky zadel gebruiken voor kinderen?

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-10-21 05:44 



 
Profiel   

Ik schop 'm even omhoog.

Ik overweeg er eentje aan te schaffen maar vind ze wel erg duur. Ben benieuwd of jullie bijvoorbeeld geïnteresseerd zouden zijn in een huur/test periode? Beetje zo'n concept
https://www.boomlooszadelbecidor.nl/testzadels/

Dan kun je testen voor een periode voor aanschaf. En dan verdien ik er nog een beetje aan terug :D zoveel zou ik 'm immers niet gebruiken met m'n dochtertje.


Laatst bijgewerkt door Willeke_ op 06-01-22 19:02, in het totaal 1 keer bewerkt

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-01-22 18:18 



 
Profiel   

Huur/test periode vind ik wel interessant! Ik heb heel erg getwijfeld om m te kopen. Uiteindelijk toch niet gedaan omdat dochtertje van toen net 2, nu bijna 3, voor die enkele keer ook wel even op het kinderzadeltje dat we al hebben kan.

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-01-22 18:30 



 
Profiel   

Jenkins schreef
Huur/test periode vind ik wel interessant! Ik heb heel erg getwijfeld om m te kopen. Uiteindelijk toch niet gedaan omdat dochtertje van toen net 2, nu bijna 3, voor die enkele keer ook wel even op het kinderzadeltje dat we al hebben kan.


Ja dat heb ik hier precies hetzelfde! Ik vraag me ook zo af of het leuk is voor een keer of dat je hem in de praktijk weinig gebruikt.

Wat zou je voor zo'n huurperiode willen betalen? Ter indicatie?

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-01-22 18:32 



 
Profiel   

Heb even een plaatje erbij gezocht, want kon me er niets bij voorstellen. Zo afgaande op het plaatje lijkt het me niet echt comfortabel zitten zo op een midden randje. Dan zou mijn voorkeur waarschijnlijk toch uitgaan naar een normaal zadel. En het lijkt erop dat kinderen erg snel uit dit zadel groeien, terwijl ze op een normaal zadel nog enige tijd de ruimte hebben.

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-01-22 18:33 



 
Profiel   

Shenavallie schreef
Heb even een plaatje erbij gezocht, want kon me er niets bij voorstellen. Zo afgaande op het plaatje lijkt het me niet echt comfortabel zitten zo op een midden randje. Dan zou mijn voorkeur waarschijnlijk toch uitgaan naar een normaal zadel. En het lijkt erop dat kinderen erg snel uit dit zadel groeien, terwijl ze op een normaal zadel nog enige tijd de ruimte hebben.


Volgens de site kunnen ze tot 9 jaar er op. Of je dat wil is een andere vraag :o
Van de site:
Voor welke leeftijden zijn uw kinderzadels geschikt?
Onze Inky Dinky zadels zijn ontworpen voor kinderen van minder dan een jaar tot 9 jaar oud. Onze kinderzadels kunnen worden aangepast naarmate uw kind groeit, wat betekent dat ze meegaan totdat ze klaar zijn en groot genoeg om over te stappen op standaardzadels.

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-01-22 19:04 



 
Profiel   

Toch hangt dit ook van de bouw en groeispurt van een kind af. Mijn buurmeisje kon met bijna 9 jaar al niet meer op het 'tot 10 jaar'-zadel zitten. Die reed uiteindelijk weer op een barebackpad, zoals we ook ooit zijn begonnen. Maar even los daarvan: die midden'balk' lijkt me niet prettig zitten. Zeker niet als ze ouder worden.

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-01-22 19:47 



 
Profiel   

Ik vraag mij af of het ook past op een ezel? Hiervoor zou ik het best willen "huren" voor een paar weken.
Ik moet daar voor nl naar Frankrijk en ga niet iedere week :D .
€50 euro voor die tijd lijkt mij een redelijke vergoeding.
Groetjes Wouter
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-01-22 16:55 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 1 van de 1 [ 11 berichten ]
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen