Ervaringen equestriangloves.nl?

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Babbelaar20
Berichten: 1722
Geregistreerd: 29-12-12

Ervaringen equestriangloves.nl?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-12-20 18:07

Hallo allemaal,

Ik kwam deze site tegen die dus handschoenen aanbieden die mij ideaal lijken voor koude/natte handen in de winter.

Iemand ervaringen met deze site? Ik kan er namelijk op internet niets over vinden.

https://equestriangloves.nl/products/w-w™-ruiter-handschoenen

future_vet
Berichten: 2614
Geregistreerd: 01-05-10

Re: Ervaringen equestriangloves.nl?

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-20 18:22

Is een dropshipper. Dus je bestelt eigenlijk bij Ali express, maar via hun. Duurt lang dus, is duurder en kwaliteit is twijfelachtig

bowie_pluis
Berichten: 111
Geregistreerd: 01-02-09

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-20 18:22

Dit zijn handschoenen die ook op aliexpress worden verkocht. Ik gebruik ze om motor mee te rijden. Zitten heerlijk. Warm. Maar ze slijten denk ik vrij snel met paardrijden. Bestel ze voor 5 euro bij alie, dan kun je ze goedkoop zelf proberen.

siskeh
Berichten: 8677
Geregistreerd: 13-05-08
Woonplaats: Drenthe

Re: Ervaringen equestriangloves.nl?

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-20 18:26

Ik heb ze ook van Alie besteld, volgens mij niet eens 5 euro, maar voor het werken in de paarden niet handig vond ik, niet ver genoeg over mn polsen heen.

Babbelaar20
Berichten: 1722
Geregistreerd: 29-12-12

Re: Ervaringen equestriangloves.nl?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-12-20 20:22

Aah oke, dat wilden wij idd niet. Normaal prik ik er wel snel doorheen, maar deze zag er vrij professioneel uit. Alleen het gebrek aan recensies en de slecht geschreven ‘over ons’ trok mijn aandacht. Thanks!

future_vet
Berichten: 2614
Geregistreerd: 01-05-10

Re: Ervaringen equestriangloves.nl?

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-20 20:25

Tip: check altijd de KVK ;) deze staat niet op de website en als je op hun merknaam zoekt zijn ze ook niet in de database te vinden.

Babbelaar20
Berichten: 1722
Geregistreerd: 29-12-12

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-12-20 22:21

future_vet schreef:
Tip: check altijd de KVK ;) deze staat niet op de website en als je op hun merknaam zoekt zijn ze ook niet in de database te vinden.


Oh das een goeie tip. Dankje!

Earth

Berichten: 7911
Geregistreerd: 09-04-20
Woonplaats: 1,5 meter

Re: Ervaringen equestriangloves.nl?

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-20 22:26

Die over ons is wel goed gecopied pasted :')

ellepel

Berichten: 47339
Geregistreerd: 24-02-04
Woonplaats: assen

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-20 22:28

ik heb echt precies dezelfde handschoenen via wish.
ze zijn mij te groot,zijn niet winddicht en er mee rijden zou niet lukken.

Mazida
Berichten: 1384
Geregistreerd: 31-07-15

Re: Ervaringen equestriangloves.nl?

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-20 22:44

Op de site staat 'over ons' dat ze een lange weg hebben afgelegd, ja van Ali naar het postadres wel ja ;(

Noukie
Berichten: 10942
Geregistreerd: 27-12-01

Re: Ervaringen equestriangloves.nl?

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-20 22:47

Ik heb ze ooit van een collega gekregen. Bosritje lukt me nog wel, maar echt rijden kan ik er niet mee, kan echt mn teugels niet vasthouden :+
Daarnaast voor mijn altijd ijs handen ook echt niet warm genoeg, maar dat zijn weinig tot geen handschoenen, dus daar kunnen deze handschoenen weinig aan doen. Voor de paar euro die ze normaal kosten zijn ze dus best oké, maar niet de beloofde gouden bergen

Dabo

Berichten: 11130
Geregistreerd: 25-03-04
Woonplaats: Vaassen

Re: Ervaringen equestriangloves.nl?

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-20 23:46

Ik heb ze vorig jaar besteld, ook via een dropshipper, toen ik nog nooit van dropshippers gehoord had... En ik maar denken wat duurt het toch lang voor ik ze binnen heb!
Nu ben ik er heel alert op, ik denk dat 90% van de 'gesponsorde' advertenties die je op facebook tegenkomt van dropshippers zijn...
Wordt lid van de Ali vs de rest groep op FB, en je trapt er NOOIT meer in ;-)

Ohja, de handschoenen zijn best oke, maar beloven idd meer dan dat ze waarmaken.

Snippergroen

Berichten: 6680
Geregistreerd: 03-09-06
Woonplaats: in de polder

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-20 00:22

Dabo schreef:
Ik heb ze vorig jaar besteld, ook via een dropshipper, toen ik nog nooit van dropshippers gehoord had... En ik maar denken wat duurt het toch lang voor ik ze binnen heb!
Nu ben ik er heel alert op, ik denk dat 90% van de 'gesponsorde' advertenties die je op facebook tegenkomt van dropshippers zijn...
Wordt lid van de Ali vs de rest groep op FB, en je trapt er NOOIT meer in ;-)

Ohja, de handschoenen zijn best oke, maar beloven idd meer dan dat ze waarmaken.


Hetzelfde hierzo. Ik vind het wel fijne handschoenen. Ik gebruik ze vooral bij het stalwerk. Als je ze voor 5euro kan krijgen zou ik het dat waard vinden. Dan is het niet zo erg als ze geen jaren meegaan :)

Earth

Berichten: 7911
Geregistreerd: 09-04-20
Woonplaats: 1,5 meter

Re: Ervaringen equestriangloves.nl?

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-20 13:24

Moest wel lachen, op facebook kwam ook een soort advertentie voorbij en mensen vonden het ook wat lang duren. Dus ik heb maar even gereageerd dat ze nog wel even konden wachten :P

KimberleyBos

Berichten: 82
Geregistreerd: 02-01-08
Woonplaats: Lunteren

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-21 07:27

Onbetrouwbare site.

Via reclame op Facebook kwam ik bij deze website terecht.
Handschoenen besteld, echter komen ze indd gewoon van aliexpress en waren te klein. Ik heb aangeven dat ik wil retourneren. Helaas beantwoorden ze mijn mails niet. Ik heb met een ander mailadres een vraag gestuurd over het product, hier krijg ik wél reactie op.

Mogelijkheid tot geld terug is er dus niet. Ik ga aangifte doen.

Pepperrr

Berichten: 8387
Geregistreerd: 28-07-16
Woonplaats: Nistelrode (NB)

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-21 07:53

Ik heb ze net voor nog geen €4 op AliExpress besteld :')

Ben benieuwd. Handschoenen die ik nu heb zijn voor op de scooter net iets te koud eigenlijk. Als de bestelde handschoenen ook niks zijn zijn ze mooi voor het paardrijden.
Heb een maat groter besteld voor de zekerheid.

Earth

Berichten: 7911
Geregistreerd: 09-04-20
Woonplaats: 1,5 meter

Re: Ervaringen equestriangloves.nl?

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-21 12:12

Het verbaast me hoeveel reclames van dropshippers op facebook voorbij komen. En ze doen steeds meer hun best om niet als dropshipper op te vallen.

Babbelaar20
Berichten: 1722
Geregistreerd: 29-12-12

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-01-21 14:24

Earth schreef:
Het verbaast me hoeveel reclames van dropshippers op facebook voorbij komen. En ze doen steeds meer hun best om niet als dropshipper op te vallen.


Dat klopt inderdaad. Zie nu ook steeds een advertentie over 'smiling socks' tien paar voor 40 euro, op Ali voor een tientje :')
Zoveel reacties ook van mensen die totaal niet door hebben dat ze gewoon 30,- teveel hebben betaald... zonde.

Earth

Berichten: 7911
Geregistreerd: 09-04-20
Woonplaats: 1,5 meter

Re: Ervaringen equestriangloves.nl?

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-21 14:27

Ja idd. Ik krijg steeds reclames van een bijzondere zuiverende douchekop. Ziet er op het eerste oog best mooi uit, goede site ook zelfs. Maar ik tik shower had in Wish.com in, en ik krijg meteen als eerste die te zien, voor €3.- :') En zij vragen er €39.- voor _O-

Peerke_

Berichten: 6643
Geregistreerd: 20-02-10
Woonplaats: Hoogeveen

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-21 14:30

Ik vind vooral hun beoordelingen leuk :j

Beoordeling door klanten: 9,4 / 10 - 2.570 reviews
Maar je kunt niet doorklikken om ze daadwerkelijk te lezen. -O-

Matheno

Berichten: 7942
Geregistreerd: 06-01-11
Woonplaats: Luttelgeest

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-21 14:33

Dabo schreef:
Nu ben ik er heel alert op, ik denk dat 90% van de 'gesponsorde' advertenties die je op facebook tegenkomt van dropshippers zijn...


Maak daar maar gerust 99,99% van.

Laatst reageerde ik ook onder zoiets advertentie om mensen te attenderen dat het een dropshipper was. Kreeg ik me daar toch dreigberichten van een "kennis van de eigenaren". :')

Dabo

Berichten: 11130
Geregistreerd: 25-03-04
Woonplaats: Vaassen

Re: Ervaringen equestriangloves.nl?

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-21 23:11

Mijn facebook tijdlijn staat nu vol met dropshit advertenties van die knuffelringen whaha. zet er nog wel eens een boze smilie onder, die kunnen ze niet weghalen. Reacties wel.
De handschoenen heb ik ook, helaas ook via een dropshipper besteld voordat ik wist hoe dat werkte....
Beetje flauw als je ze dan eindelijk binnenkrijgt in een grijs plastic zakje met chinese tekens en Aliexpress erop.
Er is een groep op Facebook, Alie versus de rest. die ontmaskert er heel veel, hilarische groep! :D

Neroo
Berichten: 10272
Geregistreerd: 16-03-04
Woonplaats: Zuid-oost Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-21 23:15

Matheno schreef:
Dabo schreef:
Nu ben ik er heel alert op, ik denk dat 90% van de 'gesponsorde' advertenties die je op facebook tegenkomt van dropshippers zijn...


Maak daar maar gerust 99,99% van.

Laatst reageerde ik ook onder zoiets advertentie om mensen te attenderen dat het een dropshipper was. Kreeg ik me daar toch dreigberichten van een "kennis van de eigenaren". :')

Dat is een leuk tijd verdrijf hè :') Reageren onder de advertenties inclusief linkje van Alie erbij.

Afgeprijsd van 89.95 naar 49.95 en 12 euro op Alie.

rensju

Berichten: 1593
Geregistreerd: 13-08-05
Woonplaats: Friesland

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-21 23:17

Ik heb ze ook, via deze site. Dom he, maar ben er wel blij mee.
Passen goed en gebruik ze op de fiets.

germie

Berichten: 25934
Geregistreerd: 02-04-02
Woonplaats: Ergens

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-21 09:40

Ik heb de handschoenen ook, rechtstreeks via ali. Bevallen goed.

Ik reageer ook vaak op de advertenties van dropshippers en sommigen halen de reacties weg, of stellen in dat je niet meer kunt reageren. Ook geef ik geregeld aan dat de advertenties ongepast zijn.

Echter, er komt soms ook een advertentie langs van een bepaald soort mountain horse achtige winterlaarzen (een ouder model van 10 jaar terug ofzo), van leer. En die kan ik niet op ali vinden.
Wie dus een tip heeft voor goede ali rijlaarzen of westernboots bij ali, ik hou me aanbevolen.