Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 1 van de 1 [ 19 berichten ]
Plaats een nieuw onderwerp

Veiligheidsbeugels Decathlon

 
Profiel   

In mijn zoektocht naar veiligheidsbeugels kwam ik deze op de site van de Decathlon tegen:

https://www.decathlon.nl/p/stijgbeugels ... gK7t_D_BwE

Heeft iemand al ervaring met deze beugels? Zo ja, wat zijn de fijne en minder fijne punten?
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 07-12-20 15:50 



 
Profiel   

Geen ervaring met de variant van Decathlon maar wel enorm goede ervaring met de Kwik-out veiligheidsbeugel. Zijn net een stukje duurder dan die van Decathlon maar die van mij zijn al ruim 10 jaar oud en zien er nog steeds heel goed uit en werken nog perfect.

Link naar dit berichtGeplaatst: 07-12-20 19:50 



 
Profiel   

Ik ken ze niet, maar vind ze er goed uitzien! De kwikouts hadden wij maar waren wel behoorlijk zwaar. De beugels met elastiekjes verliezen die elastiekjes heel snel. Moeilijk om het vanaf een plaatje op internet precies te beoordelen maar het ziet er in elk geval uit als iets waar over nagedacht is.
Ik denk dat het vooral afhangt hoe de veer zich houdt en hoe ze voelen (niet te licht en niet te zwaar.)

Ben benieuwd of iemand ze al wel eens in handen heeft gehad want het ziet er best goed uit.

Link naar dit berichtGeplaatst: 07-12-20 19:59 



 
Profiel   

Ze zijn helaas in de winkel nog niet verkrijgbaar, alleen online. Wellicht dan binnenkort toch maar eens bestellen om te kijken of het systeem prettig werkt etc.

Link naar dit berichtGeplaatst: 11-12-20 10:24 



 
Profiel   

Deze bestaan echt nog maar pas, dus denk niet dat er veel mensen ervaringen mee hebben. Ik heb ze wel in een winkel vast gehad en ze zagen er erg goed uit en ook heel stevig.

Link naar dit berichtGeplaatst: 11-12-20 10:35 



 
Profiel   

In welke winkel was dat Deborah? Toen ik keek waren ze in geen enkele vestiging op voorraad.

Link naar dit berichtGeplaatst: 11-12-20 10:58 



 
Profiel   

Jessica007 schreef
In welke winkel was dat Deborah? Toen ik keek waren ze in geen enkele vestiging op voorraad.


Dat was in een belgische winkel, Alleur.

Link naar dit berichtGeplaatst: 11-12-20 11:11 



 
Profiel   

Ah, dan klopt het dus dat ze nog niet in Nederland in de winkels liggen

Link naar dit berichtGeplaatst: 11-12-20 11:42 



 
Profiel   

Ik volg! Zien er uit als ideale beugels! Vind de veiligheidsbeugels met elastiek vaak zo knullig staan, maar heb deze wel omdat ik de andere toch wat te duur vind :')

Link naar dit berichtGeplaatst: 11-12-20 11:59 



 
Profiel   

Is er ondertussen toevallig al iemand die deze in gebruik heeft?

Link naar dit berichtGeplaatst: 11-01-21 13:48 



 
Profiel   

Even een schopje, inmiddels meer mensen ervaring met de beugels? Ts, heb jij ze nog gekocht?

Ik overweeg deze te kopen, de reviews bij Decathlon zijn goed

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-08-21 18:31 



 
Profiel   

Ja, ik heb ze al weer een poosje. Bevallen heel goed. Mooi breed voetbed en worden geleverd met degelijke hoesjes. Stevige beugels (geen lichtgewicht) die mij een veilig gevoel geven.

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-08-21 20:25 



 
Profiel   

Interessant! Ik heb zelf de kwikout beugels maar om de zoveel tijd beginnen ze te piepen en het griplaagje zit in de beugel geplakt en iedere keer met het warme weer smelt de lijm en moet ik ze weer vervangen, ze zitten nu helemaal scheef en los in mn beugel, dat begint me een beetje te irriteren. Dus ik ga deze beugels zeker eens beter bekijken, want ik vind het toch een prettig gevoel die veiligheidsbeugels dus wil deze eigenlijk niet zomaar vervangen voor normale beugels.

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-08-21 20:57 



 
Profiel   

Hoe is de grip ervan? Lijkt me een beetje rubber achtig en heb nu van die metalen puntjes waar ik heel tevreden over ben..

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-08-21 21:03 



 
Profiel   

De grip is goed, ik heb nog geen enkele keer gedacht of het gevoel gehad eruit te glijden.Ook geen gedoe met loslatende lijm oid. Gewoon echt fijne beugels die er netjes uitzien voor een normale prijs. Ik ben er echt blij mee :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-08-21 15:29 



 
Profiel   

Ik heb al jaren veiligheidbeugels met elastiekjes. Ik heb maar een keer gehad dat er een elastiekje knapte. Prima beugels!

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-08-21 15:35 



 
Profiel   

Anouk_H schreef
Interessant! Ik heb zelf de kwikout beugels maar om de zoveel tijd beginnen ze te piepen en het griplaagje zit in de beugel geplakt en iedere keer met het warme weer smelt de lijm en moet ik ze weer vervangen, ze zitten nu helemaal scheef en los in mn beugel, dat begint me een beetje te irriteren. Dus ik ga deze beugels zeker eens beter bekijken, want ik vind het toch een prettig gevoel die veiligheidsbeugels dus wil deze eigenlijk niet zomaar vervangen voor normale beugels.

Deze heb ik ook al30 jaar.
Piepen doen ze gelukkig niet.
Zooltje was ik hier het eerste jaar ook al kwijt.
In die tijd bij de Hema een schoenzool reparatie rubber gekocht.
Zelf op maar geknipt. Ik heb hem zo geknipt dat hij over de hele onderkant valt, dus groter dan het origineel.
En met weet niet meer welke lijm vast gelijmd, maar dat was goede, want zit nog steeds :D

Beetje offtopic, maar misschien hebben mensen er wat aan.

zoiets
https://nl.aliexpress.com/item/10050013 ... 5a2e88a0-9

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-08-21 16:27 



 
Profiel   

Anouk_H schreef
Interessant! Ik heb zelf de kwikout beugels maar om de zoveel tijd beginnen ze te piepen en het griplaagje zit in de beugel geplakt en iedere keer met het warme weer smelt de lijm en moet ik ze weer vervangen, ze zitten nu helemaal scheef en los in mn beugel, dat begint me een beetje te irriteren. Dus ik ga deze beugels zeker eens beter bekijken, want ik vind het toch een prettig gevoel die veiligheidsbeugels dus wil deze eigenlijk niet zomaar vervangen voor normale beugels.





Ik heb bij de kwik outs kleine gaatjes onderin geboord en een ander zooltje met tierips vast gezet.
[ img ]

Zo heb je meer grip en klappen ze gewoon open

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-08-21 19:36 



 
Profiel   

Thanks voor de tips!
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-08-21 09:50 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 1 van de 1 [ 19 berichten ]
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen