Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 397 van de 516 [ 12887 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 394, 395, 396, 397, 398, 399, 400 ... 516  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

PS of Sweden & Equestrian Stockholm 2.0

 
Profiel   

Toevallig een top match met de ES Burnt Copper
TerStal had vorig voorjaar gewatteerde jacks die er perfect bij passen. Ik heb destijds ook wat shirts in dezelfde tint daar gekocht, die moet ik nog op de foto zetten, maar het daglicht was op.

Met en zonder kunstlicht.


[ img ]

[ img ]


Dit jack:

[ img ]

Denk dat ik binnenkort nog even bij TerStal ga shoppen voor hopelijk nog wat tops in deze tint.
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-10-21 19:50 



 
Profiel   

Misschien een hele domme vraag hoor maar klopt het dat ES 2 soorten pistache dekjes heeft?
Eentje daarvan is de pistachio white volgens mij en dan een normale pistache? Die eerste zie je echt overal en die laatste lijkt haast onmogelijk te vinden :? (Of ik kijk niet goed haha)
Zijn er hier toevallig mensen met een ‘normaal’ pistache dekje en/of eventueel iemand die een vergelijkingsfoto van beide dekjes heeft?

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-10-21 19:59 



 
Profiel   

Volgens mij klopt dat, ik zag laatst ook de ES Pistache voorbij komen op Facebook en deze vind ik eigenlijk mooier dan de Pistachio White.

Ik denk dat de Equito Peppermint een iets andere kleur is dan de PS Thyme, volgens mij is de Equito een iets frissere kleur.

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-10-21 20:29 



 
Profiel   

Ik heb de ES pistache zonder wit randje overgenomen van een bokker. Ik heb de pistachio white niet. Wel de PS sage en het is praktisch dezelfde kleur.

[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-10-21 20:58 



 
Profiel   

Zijn dat de Equestrian Stockholm Midnight Blue en de PS of Sweden Marine die op elkaar liggen? Is het de €85 waard om de ES Midnight Blue nog te kopen als je de PS Marine al hebt? Ik vind de ES zo mooi maar tot nu toe heb ik mezelf iedere keer nog weten te overtuigen dat hij het niet waard is als je de Marine al hebt :+ Maar het lijkt me toch wel weer een hele andere kleur nu :+

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-10-21 21:07 



 
Profiel   

Klopt, die liggen op elkaar. Ik had eerst de Midnight Blue en kocht daarna de Marine + Neptuna in set. Daar heb ik de baselayers en jasjes ook van. En die zijn ideaal voor de mix & match. De Midnight Blue is daardoor misschien wat overbodig, maar die vind ik ergens net een fractie netter, omdat hij volledig nachtblauw is. Ik ben gek op blauwtinten op een vos. Daarom toch maar gehouden. :P De Deep Sapphire lijkt er ook veel op, maar die match ik dan weer met bruin. :))

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-10-21 21:13 



 
Profiel   

Ik twijfel nog steeds, eigenlijk mag ik geen dekjes meer kopen van mezelf :+ En de PS Marine is ook heel mooi, dus misschien is de Midnight voor mij ook wel overbodig.. En toch vind ik hem iedere keer weer zo mooi als ik hem in de winkel zie.. Maar het lukt me wel al een jaar om hem toch niet te kopen :+

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-10-21 21:19 



 
Profiel   

Wat vinden jullie van de ruitergoed outlet?

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-10-21 09:43 



 
Profiel   

Tegenvallen, ik ging meteen om 8:00 checken. Wel beter voor mijn portemonnee :=

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-10-21 09:50 



 
Profiel   

KB12 schreef
Wat vinden jullie van de ruitergoed outlet?


Ze hebben wel al vaker outlet gehad en telkens lijken het steeds nog dezelfde producten :+

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-10-21 09:51 



 
Profiel   

Drico schreef
Ze hebben wel al vaker outlet gehad en telkens lijken het steeds nog dezelfde producten :+


Dat vond ik dus ook :') het enige interessante vind ik de Minna shirtjes. Maar daar wacht ik nog even mee

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-10-21 09:54 



 
Profiel   

Ik heb de Pink monogram (cob) en de bijpassende polo met 50 & 60% korting gekocht in de outlet. Blij mee :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-10-21 10:00 



 
Profiel   

Ik heb wat PS trainingsshirts gekocht. Die zijn wel super fijn

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-10-21 10:01 



 
Profiel   

KB12 schreef
Wat vinden jullie van de ruitergoed outlet?


Heb het idee dat dit dezelfde dingen zijn als uit de zomer sale.. maar niet erg, heb het Thyme shirtje besteld voor bij mijn PS sage :)


Nog een tipje voor degenen die een jas zoeken bij de Dark Olivine, dit jasje van Kramer in forest is een match! :D
https://www.kramer.nl/Ruiter/Dames-bove ... -Emelie-II

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-10-21 10:08 



 
Profiel   

Word je bij ruitergoed automatisch vip eigenlijk of moet je erover mailen?

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-10-21 10:20 



 
Profiel   

Ik twijfel mega over de floret dekjes....

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-10-21 10:23 



 
Profiel   

Je moet ze wel mailen Anouk, ook als je een level hoger komt.

Ik heb het Mina shirtje Grey en 2 kleuren vest besteld. De sales vind ik altijd ideaal om kleding te kopen. Straks met BF hopelijk wat meer winterkleding in de sale

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-10-21 10:25 



 
Profiel   

Als ze een floret thyme zouden uitbrengen zou ik die wel willen denk ik

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-10-21 10:25 



 
Profiel   

Ik heb al heel de dag de floret aqua incl bandages in mijn winkelmandje zitten. Maar moet eigenlijk op mijn handen zitten want financieel heb ik niet echt de ruimte voor een nieuwe set. Help _O-

Iemand een vergelijking tussen de ES Steel Blue en de PS Floret Aqua? Als die teveel op elkaar lijken qua kleur kan ik mezelf er uit praten :j

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-10-21 11:45 



 
Profiel   

Ik heb wel de aqua bow en steel blue die ik voor je naast elkaar kan leggen?

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-10-21 12:16 



 
Profiel   

billionache schreef
Ik heb al heel de dag de floret aqua incl bandages in mijn winkelmandje zitten. Maar moet eigenlijk op mijn handen zitten want financieel heb ik niet echt de ruimte voor een nieuwe set. Help _O-

Iemand een vergelijking tussen de ES Steel Blue en de PS Floret Aqua? Als die teveel op elkaar lijken qua kleur kan ik mezelf er uit praten :j



Zonde van je geld! Volgensmij lijken ze enorm op elkaar
En als je je ogen maar dicht genoeg samen knijpt zijn ze gewoon exact hetzelfde

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-10-21 12:18 



 
Profiel   

[ img ]


Oeps

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-10-21 12:58 



 
Profiel   

@Kimley oh dat mag zeker!!

@Danique_G ja daar twijfel ik dus over inderdaad :+ vind de floret per foto zo wisselen qua kleur dus kan niet inschatten of ze hetzelfde zijn. Vind de floret wel heel chique met dat motiefje...

Mooi die Sand!! Daar was ik ook over aan het twijfelen maar heb de ES champagne ook al :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-10-21 13:01 



 
Profiel   

Zien jullie al iets op the horselet?

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-10-21 13:03 



 
Profiel   

Moet zeggen dat ik mijn steel blue misschien wil verkopen omdat ik dus de aqua bow & ruffle sea ook al heb en die bijna dezelfde blauwtint zijn.

Ik zal vanmiddag even een foto maken!
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-10-21 13:04 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 397 van de 516 [ 12887 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 394, 395, 396, 397, 398, 399, 400 ... 516  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen