PS of Sweden & Equestrian Stockholm 2.0

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Ania

Berichten: 6101
Geregistreerd: 25-12-04
Woonplaats: Kampen

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-21 13:28

ivy_power89 schreef:
Ps is wel actief met nieuwe dekjes maar vanaf ES is het stil...
Ben benieuwd wanneer die weer wat nieuws gaan doen


Ik vind ES anders aardig actief, brengen ongeveer 2 "nieuwe" kleuren per maand uit.
Is een prima tempo voor mijn portemonee hoor. :')

Muronia

Berichten: 19504
Geregistreerd: 29-04-09
Woonplaats: Aan het kanaal, achter de spoordijk

Re: PS of Sweden & Equestrian Stockholm 2.0

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-21 13:30

Ik ben nieuw met deze merken, ik heb al jaren eskadron dekjes onder mijn zadels, maar nu met BF heb ik de gok gewaagd en 3 PS dekjes besteld bij the horselet. Ik hoop dat ze mooi ruim vallen en stevig zijn:
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Ania

Berichten: 6101
Geregistreerd: 25-12-04
Woonplaats: Kampen

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-21 13:41

Muronia schreef:
Ik ben nieuw met deze merken, ik heb al jaren eskadron dekjes onder mijn zadels, maar nu met BF heb ik de gok gewaagd en 3 PS dekjes besteld bij the horselet. Ik hoop dat ze mooi ruim vallen en stevig zijn:
[ [url=m/wmGcSf.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/8qi5rj.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/4bacQs.jpg]Afbeelding[/url] ]


Ik heb de onderste 2 en ze vallen mooi ruim en zijn in mijn ogen echt heel degelijk en stevig! Ik heb er helaas meer voor betaald (heb ze dan ook al even) maar zelfs toen vond ik ze het geld waard.

Muronia

Berichten: 19504
Geregistreerd: 29-04-09
Woonplaats: Aan het kanaal, achter de spoordijk

Re: PS of Sweden & Equestrian Stockholm 2.0

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-21 13:50

Oh dat is goed om te horen (niet dat je er meer voor hebt betaald natuurlijk), ik ben erg benieuwd! Ik heb ook geen idee hoe lang het duurt voordat ik ze in huis heb.

Django_Mette

Berichten: 1370
Geregistreerd: 25-03-13
Woonplaats: Betuwe

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-21 13:52

Muronia schreef:
Oh dat is goed om te horen (niet dat je er meer voor hebt betaald natuurlijk), ik ben erg benieuwd! Ik heb ook geen idee hoe lang het duurt voordat ik ze in huis heb.

Ik heb mijn Horselet bestelling vorige week maandag besteld en die was donderdagmiddag binnen. Ik kan hem vanmiddag pas ophalen omdat mijn UPS-punt maar van 13 tot 17 geopend is doordeweeks :o

Bielsje

Berichten: 1376
Geregistreerd: 17-09-09

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-21 14:10

Ik ga even huilen hoor... De bestelde Zoe rijbroek van PS is gewoon te groot |o

anoukwendy

Berichten: 4494
Geregistreerd: 01-01-10
Woonplaats: Zweden

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-11-21 14:51

_Lorette_ schreef:
Ik sta er wel wat dubbel in. Aan de ene kant wil je dat ze vernieuwend blijven, maar aan de andere kant worden de nieuwe dekjes niet heel goed ontvangen (ik dacht eerst dat het gewoon mijn smaak was)... Ik vraag me ook af hoe lang je een hype kunt blijven. De Eurostar stripe-in dekjes konden ook niet eeuwig mee blijven doen.


Ik heb er daar echt nog iets van 35 van liggen, zulke fijne dekjes <3 laatst weer een hele hoop gekocht, die liggen echt perfekt onder mn zadel. Maar dat is natuurlijk ook een smaakdingetje

anoukwendy

Berichten: 4494
Geregistreerd: 01-01-10
Woonplaats: Zweden

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-11-21 14:52

dosmith schreef:
Weet iemand ook of de lichte bies/bow van de bow thyme past bij de Karen broek, beige? Of is dat echt een totaal andere kleur? Ik vind de echte kleuren zo lastig te zien via hun website.


Dat is een totaal andere kleur, randje is meer geel terwijl de broek wel echt bruin is zegmaar

darkadia

Berichten: 5245
Geregistreerd: 08-09-05
Woonplaats: Bussum

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-21 14:56

Bielsje schreef:
Ik ga even huilen hoor... De bestelde Zoe rijbroek van PS is gewoon te groot |o


oliebol, en je had in 36 besteld toch? Ik hoop niet dat mijn broeken te groot gaan zijn dan…

_Lorette_

Berichten: 12072
Geregistreerd: 27-09-04
Woonplaats: Onder Zwolle

Re: PS of Sweden & Equestrian Stockholm 2.0

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-21 15:02

Ik heb ook nog 2 stripe-in dekjes. Was er smoorverliefd op toen ze uitkwamen. Mijn vader heeft mijn grote favoriet destijds voor me gekocht. En we vonden het een hele uitgave. :P Maar de hype is over. Er is een grote kans dat PS en ES het ook niet eeuwig volhouden, tenzij ze een manier vinden om vernieuwend te blijven zonder zichzelf te verliezen.

anoukwendy

Berichten: 4494
Geregistreerd: 01-01-10
Woonplaats: Zweden

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-11-21 15:11

_Lorette_ schreef:
Ik heb ook nog 2 stripe-in dekjes. Was er smoorverliefd op toen ze uitkwamen. Mijn vader heeft mijn grote favoriet destijds voor me gekocht. En we vonden het een hele uitgave. :P Maar de hype is over. Er is een grote kans dat PS en ES het ook niet eeuwig volhouden, tenzij ze een manier vinden om vernieuwend te blijven zonder zichzelf te verliezen.


Nee maar dat zie je nu met eskadron en anky ook natuurlijk. Die eskadrons die voor 3/400€ weggingen |o

anoukwendy

Berichten: 4494
Geregistreerd: 01-01-10
Woonplaats: Zweden

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-11-21 15:15

Ik moet van the horselet iets terug sturen van twee bestellingen, denk mooi, dan heb ik ook niet 2x retourkosten, maar mooi wel dus

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-21 15:42

anoukwendy schreef:
Ik moet van the horselet iets terug sturen van twee bestellingen, denk mooi, dan heb ik ook niet 2x retourkosten, maar mooi wel dus

Kan je het niet gewoon op marktplaats zetten?

Grr ik haat wachten… ik wil mijn dekjes :)

Bielsje

Berichten: 1376
Geregistreerd: 17-09-09

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-21 16:47

darkadia schreef:
Bielsje schreef:
Ik ga even huilen hoor... De bestelde Zoe rijbroek van PS is gewoon te groot |o


oliebol, en je had in 36 besteld toch? Ik hoop niet dat mijn broeken te groot gaan zijn dan…


36 idd... Ik zat volgens de maattabel wel tussen 36 en 38 in dus eigenlijk had ik maar een halve maat kleiner maar het zal echt overal te los :')

Aatrox
Berichten: 364
Geregistreerd: 28-12-19

Re: PS of Sweden & Equestrian Stockholm 2.0

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-21 16:54

Ik heb bijna al mijn PS of sweden broeken 2 maten kleiner dan normale broeken, ligt volgens mij enorm aan je lichaamsbouw hoe ze vallen.

Urbiezira

Berichten: 2918
Geregistreerd: 29-05-07
Woonplaats: Rotterdam

Re: PS of Sweden & Equestrian Stockholm 2.0

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-21 17:05

Nu word ik heeeeel nerveus voor mijn broek die woensdag binnenkomt :\ als die te groot is, kan je die dan ruilen voor een andere maat maar je korting behouden? Is van PS of Sweden zelf, niet The Horselet

_Lorette_

Berichten: 12072
Geregistreerd: 27-09-04
Woonplaats: Onder Zwolle

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-21 17:08

Ik denk dat je moet retourneren en opnieuw moet bestellen als het niet past. Net iets anders dan ruilen dus.

2 maten kleiner dan normaal? Wow. Ik heb mijn gewone broekmaat ook als rijbroekmaat (36). PS steekt af bij de taille in die maat en zit beter in een maatje kleiner, maar dat is dan wel bij broeken waarvan bekend is dat ze wat ruim vallen. Ik kan me niet voorstellen dat ik mijn lijf in een maat 32 zou kunnen persen.

Kimley

Berichten: 9146
Geregistreerd: 04-10-12
Woonplaats: Oudemirdum

Re: PS of Sweden & Equestrian Stockholm 2.0

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-21 17:13

Haha nee dan zou ik dus een 34 moeten hebben.. nou i wish :')

Ik heb ze juist maat 40 genomen ipv 38 en dat viel met de Nathalie goed dus ik hoop met de komende 2 ook :)

urosa

Berichten: 2453
Geregistreerd: 23-05-06
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-21 17:14

Mijn Horselet bestelling wordt afgeleverd bij een pick up point met voor mij heel onhandige openingstijden, pas vanaf 16.00 en het is 8 km verderop :roll:

En vervelend zeg die verkeerde maten..ik heb het net gehad met 2x een bestelling van LeMieux dus was ook al klaar met online kleding kopen. Zou toch fijn zijn als dit soort normale dure merken kleding hun maten goed hebben :+

Ania

Berichten: 6101
Geregistreerd: 25-12-04
Woonplaats: Kampen

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-21 17:58

Ik heb het dus met ES, ik stop denk ik met het steeds proberen om hun bovenkleding te kopen, het zit bij mij echt voor geen meter.

Dus als iemand nog interesse heeft in een nieuwe Victory jacket Monaco Blue voor een mooie prijs, hit me up. :P

anoukwendy

Berichten: 4494
Geregistreerd: 01-01-10
Woonplaats: Zweden

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-11-21 18:18

Romy1234 schreef:
anoukwendy schreef:
Ik moet van the horselet iets terug sturen van twee bestellingen, denk mooi, dan heb ik ook niet 2x retourkosten, maar mooi wel dus

Kan je het niet gewoon op marktplaats zetten?

Grr ik haat wachten… ik wil mijn dekjes :)


Ik woon in zweden :P heb het hier wel te koop gezet maar niemand hapt, denk dat ik t morgen maar gewoon terugstuur

maessie

Berichten: 5741
Geregistreerd: 22-04-02
Woonplaats: Hurdegaryp/Bornwird

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-21 19:10

Hmm dit is toch wel weer hoopvol!
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
Laatst bijgewerkt door maessie op 29-11-21 19:24, in het totaal 1 keer bewerkt

Drico

Berichten: 4492
Geregistreerd: 14-06-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-21 19:18

Mmm ik weet het niet... alleen de rode spreekt me een beetje aan, maar wel lastig te zien.

En de dekjes met de parels vind ik een beetje té aanwezig.
Het is zowat geen dekje met parels maar parels met dekje :')

Flubberboot

Berichten: 2853
Geregistreerd: 14-09-21

Re: PS of Sweden & Equestrian Stockholm 2.0

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-21 19:32

Pfff. Net een mailtje van UPS dat bezorging van mijn pakket bij het afhaalpunt niet gelukt is, terwijl het morgen pas bij het punt geleverd zou worden? Heb nu twee nieuwe bezorgdata gekregen dus ben benieuwd....

Oeh die rode lijkt mij gaaf van wat ik ervan kan zien! Die parels moet ik nog maar even kijken wat ik er van vind.

Saaams

Berichten: 13262
Geregistreerd: 20-01-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-21 19:36

urosa schreef:
Mijn Horselet bestelling wordt afgeleverd bij een pick up point met voor mij heel onhandige openingstijden, pas vanaf 16.00 en het is 8 km verderop :roll:

En vervelend zeg die verkeerde maten..ik heb het net gehad met 2x een bestelling van LeMieux dus was ook al klaar met online kleding kopen. Zou toch fijn zijn als dit soort normale dure merken kleding hun maten goed hebben :+


Ik had de optie om de afleverlocatie te wijzigen. Jij niet?