Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 360 van de 516 [ 12887 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 357, 358, 359, 360, 361, 362, 363 ... 516  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

PS of Sweden & Equestrian Stockholm 2.0

 
Profiel   

Ooh die lichte vind ik ook best gaaf :j En die roze <3 Dikke mazzel bugs, ps mag officieel niet eerder verkocht, kan je stal het dealerschap kosten als ps er achter komt ;) komen officieel de 21ste uit.

Mistral de orchid staat zo wel heel gaaf! Staat zo denk ik ook gaaf op mn haf, zoet kleurtje zo. :j maar dat is de nieuwe van ps ook.. ik voel weer keuzestress opkomen :x
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-09-21 21:15 



 
Profiel   

Autumnn schreef
Oh wauw die beige <3 <3


Van de groene is ook nog een serie voor de ruiter.
Rijbroek en sweater heb ik gezien.
Persoonlijk vond ik die niet zo, op 1 of andere manier vond ik hem meer voor mannen ofzo weet niet.

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-09-21 21:17 



 
Profiel   

Ola, die roze en die groene 8-)

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-09-21 21:19 



 
Profiel   

Als Hypostore nu goede beugelriemen voor mij heeft, bestel ik de Monaco Blue daar.. Weet iemand toevallig of deze QHP beugelriemen goed zijn (blijven de steentjes mooi zitten, rekken ze niet uit en blijven ze een poos goed)? https://hypostore.nl/qhp-beugelriem-lupine.html

Edit: en kun je bij Hypostore pre-orderen en betalen met credit card?

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-09-21 22:43 



 
Profiel   

Omg love de nieuwe collectie van ps die rib stofjes!

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-09-21 06:59 



 
Profiel   

Ik vind die ribstofjes allemaal heel gaaf. Krijg winstuitkering deze maand, maar ik rijd niet eens meer :+. Echt even op mijn handen zitten ben ik bang. Ik denk dat mijn man me vermoord als ik iets koop B-)

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-09-21 09:55 



 
Profiel   

Texas02 schreef
Als Hypostore nu goede beugelriemen voor mij heeft, bestel ik de Monaco Blue daar.. Weet iemand toevallig of deze QHP beugelriemen goed zijn (blijven de steentjes mooi zitten, rekken ze niet uit en blijven ze een poos goed)? https://hypostore.nl/qhp-beugelriem-lupine.html

Edit: en kun je bij Hypostore pre-orderen en betalen met credit card?


Pre-orderen voor klanten is ten strengste verboden vanuit Equestrian Stockholm, daar gaan andere dealers dus nog flinke problemen mee krijgen! Maar we krijgen er zo dusdanig genoeg binnen dat je niet bang hoeft te zijn dat je niet 1tje kan krijgen. Je kan inderdaad ook met credit card betalen.

Over de beugelriemen zijn nog geen klachten over binnen gekomen. Ik ben zelf erg fan van die van Schockemöhle of Passier met het nylon van binnen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-09-21 10:01 



 
Profiel   

Nicole schreef
Texas02 schreef
Als Hypostore nu goede beugelriemen voor mij heeft, bestel ik de Monaco Blue daar.. Weet iemand toevallig of deze QHP beugelriemen goed zijn (blijven de steentjes mooi zitten, rekken ze niet uit en blijven ze een poos goed)? https://hypostore.nl/qhp-beugelriem-lupine.html

Edit: en kun je bij Hypostore pre-orderen en betalen met credit card?


Pre-orderen voor klanten is ten strengste verboden vanuit Equestrian Stockholm, daar gaan andere dealers dus nog flinke problemen mee krijgen! Maar we krijgen er zo dusdanig genoeg binnen dat je niet bang hoeft te zijn dat je niet 1tje kan krijgen. Je kan inderdaad ook met credit card betalen.

Over de beugelriemen zijn nog geen klachten over binnen gekomen. Ik ben zelf erg fan van die van Schockemöhle of Passier met het nylon van binnen.



Ja die van Schockemohle zijn top!

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-09-21 10:05 



 
Profiel   

Ik heb hoge dierenartskosten gehad deze zomer, en ben op zoek naar een paardje voor erbij, en in combinatie met mijn verlanglijstje gaat het helemaal niet goed!!!
Forest green, purple gold, grenadine, ice blue, de nieuwe PS collectie en de Monaco… help!

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-09-21 11:35 



 
Profiel   

Huh, maar als pre-order niet mag waarom doen zoveel winkels dat dan? Dat is toch een beetje jezelf een probleem aanreiken..

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-09-21 12:18 



 
Profiel   

Misschien geen probleem, mits je het niet eerder geleverd krijgt dan de releasedatum?

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-09-21 12:20 



 
Profiel   

Daniquebyoux schreef
Huh, maar als pre-order niet mag waarom doen zoveel winkels dat dan? Dat is toch een beetje jezelf een probleem aanreiken..


Pre-orderen is wat anders dan daadwerkelijk verkopen ;)

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-09-21 12:51 



 
Profiel   

Nicole schreef
Texas02 schreef
Als Hypostore nu goede beugelriemen voor mij heeft, bestel ik de Monaco Blue daar.. Weet iemand toevallig of deze QHP beugelriemen goed zijn (blijven de steentjes mooi zitten, rekken ze niet uit en blijven ze een poos goed)? https://hypostore.nl/qhp-beugelriem-lupine.html

Edit: en kun je bij Hypostore pre-orderen en betalen met credit card?


Pre-orderen voor klanten is ten strengste verboden vanuit Equestrian Stockholm, daar gaan andere dealers dus nog flinke problemen mee krijgen! Maar we krijgen er zo dusdanig genoeg binnen dat je niet bang hoeft te zijn dat je niet 1tje kan krijgen. Je kan inderdaad ook met credit card betalen.

Over de beugelriemen zijn nog geen klachten over binnen gekomen. Ik ben zelf erg fan van die van Schockemöhle of Passier met het nylon van binnen.


Bedankt! :j

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-09-21 13:04 



 
Profiel   

Texas ik zou idd ook voor de Schockemohle gaan. :j Die hebben altijd zo'n fijne leerkwaliteit :j

Nicole wanneer gaat de nieuwe winkel eigenlijk open?

Ik zag vanochtend het orchidbloom vest en oornetje in de winkel liggen, zelfde kleur als mijn winejas zo ongeveer. Toevallig iemand die de ps wine en orchid bloom beide heeft? Stoffen willen ook nog wel eens vertekenen.

En mocht iemand nog een goeie tip voor een crème/offwhite rijbroek hebben, let me know! Ik heb voor het eerst in jaren weer een wedstrijd opgegeven en wil een nieuwe rijbroek bij mijn ps offwhite velvet dekje. :j
[ img ]


Laatst bijgewerkt door maessie op 20-09-21 13:08, in het totaal 2 keer bewerkt

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-09-21 13:05 



 
Profiel   

Daniquebyoux schreef
Huh, maar als pre-order niet mag waarom doen zoveel winkels dat dan? Dat is toch een beetje jezelf een probleem aanreiken..


Het is gewoon niet toegestaan. Liefst zet ik hun e-mail hier neer zodat jullie kunnen zien maar dat doe ik maar niet. Bepaalde winkels zullen hier ook mee in de problemen raken al proberen ze alleen via een e-mailtje te doen dat je kan pre orderen. Het is gewoonweg niet toegestaan en wij houden ons er netjes aan, wij kopen namelijk ook dusdanig zoveel in ervan dat pre orderen gelukkig niet eens nodig is, voorraad genoeg :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-09-21 13:06 



 
Profiel   

Autumnn schreef
Daniquebyoux schreef
Huh, maar als pre-order niet mag waarom doen zoveel winkels dat dan? Dat is toch een beetje jezelf een probleem aanreiken..


Pre-orderen is wat anders dan daadwerkelijk verkopen ;)


Pre orderen is zelfde als verkopen, word gewoon voor je in bestelling gezet onder je naam en krijgt gewoon een betaal linkje, lijkt me niet veel anders dan gewoon verkopen.

Regels van ES zijn gewoon PRE orders is niet toegestaan.

Note that it is not allowed to take PRE-orders or in any way start selling the collection before this date

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-09-21 13:09 



 
Profiel   

Maar pre orderen bij bijvoorbeeld ruitergoed is toch in feite alleen iets reserveren tot aan de release datum? Bedoel jij dan bedrijven die pre orders eerder verkopen dan de releasedatum?

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-09-21 13:49 



 
Profiel   

Mmm dat soort dingen weten we dan weer niet....
Geen pre orders, als ik dat wist....
Ik was al verbaasd dat er hier mensen zijn die van PS al de nieuwe collectie in huis hebben, dat vind ik dan misschien nog wel vreemder dan het niet mogen pre orderen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-09-21 14:06 



 
Profiel   

Volgens mij gaat het erom dat de producten van de voren betaald worden.. en dat mag dus niet.

Een mailtje sturen en vragen of ze er 1 voor je vasthouden en hem ophalen op release datum moet wel mogen denk ik :)

Dat van die ps of sweden setjes vind ik ook heel raar! Ps of sweden zelf heeft ze nog niet eens gelanceerd..

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-09-21 14:25 



 
Profiel   

Ben echt benieuwd met wat PS met hun instagram gaat doen. Alles is eraf gehaald

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-09-21 14:45 



 
Profiel   

_Bootsie schreef
Ben echt benieuwd met wat PS met hun instagram gaat doen. Alles is eraf gehaald


Ze maken het wel spannend zo :=

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-09-21 15:17 



 
Profiel   

Niet alleen insta hun laatste post op fb is ook zwart

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-09-21 15:26 



 
Profiel   

Mijn mail was blijkbaar niet helemaal geladen. Ik dacht eerst dat ik een save the date kreeg zonder datum. :P Verder hoop ik dat het echt zeer uitzonderlijk nieuws is, anders vind ik dit nogal overdreven. :+

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-09-21 15:28 



 
Profiel   

Hun site staat ook alleen een datum op.

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-09-21 15:37 



 
Profiel   

_Lorette_ schreef
Mijn mail was blijkbaar niet helemaal geladen. Ik dacht eerst dat ik een save the date kreeg zonder datum. :P Verder hoop ik dat het echt zeer uitzonderlijk nieuws is, anders vind ik dit nogal overdreven. :+


Nou dit dus. Ik hoop op een enorme gave launch, niet een normale drop zoals we die altijd hebben.

Maar ben benieuwd...
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-09-21 15:45 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 360 van de 516 [ 12887 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 357, 358, 359, 360, 361, 362, 363 ... 516  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen