PS of Sweden & Equestrian Stockholm 2.0

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
lieke2
Berichten: 2131
Geregistreerd: 12-12-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-21 22:39

Heeft iemand deze al ooit gezien / gepast? Hoe valt deze? en hoe zit/rijdt deze?
Dit is de PS cardi camel <3
(niet de meest handige link zie ik )

Afbeelding

Bielsje

Berichten: 1391
Geregistreerd: 17-09-09

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-21 23:10

Tango1979 schreef:
Kimley schreef:
Ik heb het nog niet gebruikt :o


Laat ff weten :D , kleurt wel super mooi!

Op de PS site staan komende releases: de Suede oranje en Beige en ruffle Black!

[ [url=m/ORfuQs.jpg]Afbeelding[/url] ]

[ [url=m/70Uhzf.jpg]Afbeelding[/url] ]

[ [url=m/ak3h1T.jpg]Afbeelding[/url] ]


Waarom nou.... Ik hou van antraciet maar ik weet niet wat ik van die ruffles moet vinden :roll:
Blijven dat soort dekjes mooi?

In mn oranje suede zaten allemaal zwarte strepen (heb ik echt nog nooit gehad) maar gelukkig heeft de wasmachine hem weer als nieuw gemaakt. Ik kneep hem wel even :')

anoukwendy

Berichten: 4503
Geregistreerd: 01-01-10
Woonplaats: Zweden

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-10-21 06:57

lieke2 schreef:
Heeft iemand deze al ooit gezien / gepast? Hoe valt deze? en hoe zit/rijdt deze?
Dit is de PS cardi camel <3
(niet de meest handige link zie ik )

[ Afbeelding ]


Oh bah :=
Maar het lijkt me dat dat vrij snel slijt? Weet niet hoe die aan de binnenkant voelt maar ik hoop toch niet hetzelfde. Dan schuurt het ook nog vreselijk en plakt het als je zweet. En niet veel stretch? Misschien is dit allemaal niet zo maar zo zie ik het voor me :P

lieke2
Berichten: 2131
Geregistreerd: 12-12-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-21 07:09

anoukwendy schreef:
lieke2 schreef:
Heeft iemand deze al ooit gezien / gepast? Hoe valt deze? en hoe zit/rijdt deze?
Dit is de PS cardi camel <3
(niet de meest handige link zie ik )

[ Afbeelding ]


Oh bah :=
Maar het lijkt me dat dat vrij snel slijt? Weet niet hoe die aan de binnenkant voelt maar ik hoop toch niet hetzelfde. Dan schuurt het ook nog vreselijk en plakt het als je zweet. En niet veel stretch? Misschien is dit allemaal niet zo maar zo zie ik het voor me :P



Ik denk dat je hem kunt vergelijken met die van de decathlon, al zou ik hopen dat dit een betere kwaliteit is :=
Deze bedoel ik Afbeelding

Raineri
Berichten: 6235
Geregistreerd: 21-02-11

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-21 07:18

lieke2 schreef:
Heeft iemand deze al ooit gezien / gepast? Hoe valt deze? en hoe zit/rijdt deze?
Dit is de PS cardi camel <3
(niet de meest handige link zie ik )

[ Afbeelding ]


Yes een medestander! Ik wil nog een weekje nadenken en dan de cardi kopen. Ben er nog niet uit of ik donkerbruin of zwart wil. O:)

lieke2
Berichten: 2131
Geregistreerd: 12-12-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-21 08:02

Danique_G schreef:
lieke2 schreef:
Heeft iemand deze al ooit gezien / gepast? Hoe valt deze? en hoe zit/rijdt deze?
Dit is de PS cardi camel <3
(niet de meest handige link zie ik )

[ Afbeelding ]


Yes een medestander! Ik wil nog een weekje nadenken en dan de cardi kopen. Ben er nog niet uit of ik donkerbruin of zwart wil. O:)


Ik vind de spijkerbroek van PS bijzonder goed passen en mee te rijden. De kipwarmbroek vond ik daarentegen weer niks. Ik ben dus erg benieuwd! Ik twijfel tussen de donkerbruin en de camel :D

Ik heb deze broeken trouwens volgens mij nog niet gezien op een nederlandse site?

Phrono

Berichten: 8940
Geregistreerd: 06-01-05
Woonplaats: Friesland

Re: PS of Sweden & Equestrian Stockholm 2.0

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-21 08:11

Bij agradi is de zwarte carli te koop. Ik heb er ook al even naar gekeken, de pasvorm lijkt mij wel fijn. En geen siliconen, ook een pluspunt.

Nessie

Berichten: 8581
Geregistreerd: 29-03-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-21 08:12

Die van Decathlon vond ik een veel betere pasvorm hebben dan die van PS (in ieder geval met een zandloperfiguur) en gaat nu al een jaar ruim mee zonder ook maar iets van slijtage. Heb hem hier rechts aan bij de Black Mamba.

Afbeelding

ir_2021
Berichten: 78
Geregistreerd: 27-07-21

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-21 09:09


Luca_Arpana
Berichten: 69
Geregistreerd: 09-12-20

Re: PS of Sweden & Equestrian Stockholm 2.0

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-21 09:14

hoii! ik heb de psos marine full jump! zou iemand die eventueel willen ruilen tegen een esstockholm spring dekje in maat full? (geen roze of paars)

Lotte_Wessel

Berichten: 3587
Geregistreerd: 12-05-08
Woonplaats: Amsterdam

Re: PS of Sweden & Equestrian Stockholm 2.0

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-21 10:18

Bij ruitergoed lijkt de burnt Orange alweer uitverkocht. Had hem in mijn mandje rond 10:10 maar nu kon ik niet uitchecken want nu is het tijdelijk niet verkrijgbaar ;( dat ging snel! Lijkt wel een erg mooie kleur!

_Lorette_

Berichten: 12084
Geregistreerd: 27-09-04
Woonplaats: Onder Zwolle

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-21 10:24

De Bronze gold bedoel je? ES is/blijft meestal goed verkrijgbaar. Als het niet bij Ruitergoed is, dan wel bij Hypostore of een andere winkel. Ik kan hem overigens gewoon in mijn winkelmand stoppen.

rosslover

Berichten: 1132
Geregistreerd: 11-05-11
Woonplaats: Zuid-Holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-21 10:29

Lotte_Wessel schreef:
Bij ruitergoed lijkt de burnt Orange alweer uitverkocht. Had hem in mijn mandje rond 10:10 maar nu kon ik niet uitchecken want nu is het tijdelijk niet verkrijgbaar ;( dat ging snel! Lijkt wel een erg mooie kleur!


Ik heb hem nu net na jou bericht besteld, dus volgensmij is hij gewoon nog te krijgen :D

Lotte_Wessel

Berichten: 3587
Geregistreerd: 12-05-08
Woonplaats: Amsterdam

Re: PS of Sweden & Equestrian Stockholm 2.0

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-21 11:13

Sorry lekker bezig, inderdaad bedoelde ik de bronze gold. 8)7

Het is inderdaad nu gelukt met bestelen *\o/* de monaco blue is ook zo opeens het mandje erbij ingevlogen :')

Matheno

Berichten: 7942
Geregistreerd: 06-01-11
Woonplaats: Luttelgeest

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-21 11:18

Lotte_Wessel schreef:
Sorry lekker bezig, inderdaad bedoelde ik de bronze gold. 8)7

Het is inderdaad nu gelukt met bestelen *\o/* de monaco blue is ook zo opeens het mandje erbij ingevlogen :')


Oeps, dat overkomt mij nou ook altijd _O-

mariekie
Berichten: 5159
Geregistreerd: 10-02-04

Re: PS of Sweden & Equestrian Stockholm 2.0

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-21 12:27

Owww dillemma.


Ik twijfel tussen de PS mamba coffee of de ES bronze gold.

Verzuip in de dekjes, heb de black mamba niet eens nog gebruikt, maar er kan er nog wel 1 bij hahaha!

k_m

Berichten: 5332
Geregistreerd: 03-02-10

Re: PS of Sweden & Equestrian Stockholm 2.0

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-21 12:41

Pff ik wil die bronze gold echt wel graag met dat truitje erbij maar ik heb nog nooit nieuw een ES dekje gekocht wat een geld,..

Sterrenpony

Berichten: 562
Geregistreerd: 16-03-17

Re: PS of Sweden & Equestrian Stockholm 2.0

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-21 12:45

Ik wil de bronze gold eerst op de Haflingers zien.
Twijfel of de kleur goed gaat staan op hun

Ania

Berichten: 6103
Geregistreerd: 25-12-04
Woonplaats: Kampen

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-21 13:11

k_m schreef:
Pff ik wil die bronze gold echt wel graag met dat truitje erbij maar ik heb nog nooit nieuw een ES dekje gekocht wat een geld,..


Er gaan best veel kortingscodes rond, 10-20 en soms zelfs 50%

ivy_power89

Berichten: 5856
Geregistreerd: 16-09-06
Woonplaats: almere

Re: PS of Sweden & Equestrian Stockholm 2.0

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-21 13:16

Ik heb mezelf voorgenomen nu te wachten op alle acties met de feestdagen en black friday......
Vind de PS floret blauw (als ik het goed schrijf) ook nog steeds heel gaaf, maar voorlopig kan ik zelf niet rijden en heb nog zoveel nieuwe dekjes liggen.....

Tango1979

Berichten: 2527
Geregistreerd: 21-08-09
Woonplaats: Noord Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-21 13:55

Ivy:De Floret was bij horseboutique vorige week voor €49 dacht ik :o

Km: Bij ES zou ik wel durven wachten op Black friday of de kerstkortingen. Ik heb ze nog niet vaak snel uitverkocht gezien.

Lotte_Wessel

Berichten: 3587
Geregistreerd: 12-05-08
Woonplaats: Amsterdam

Re: PS of Sweden & Equestrian Stockholm 2.0

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-21 14:14

Hier standaard korting bij ruitergoed want ben hoogste niveau vip :')

Mariekie, gewoon beide doen! :j :')

Hier inmiddels waarschijnlijk 40 dekjes en 3 paarden, waarvan geen enkele rijbaar. Woeps! _O-

Raineri
Berichten: 6235
Geregistreerd: 21-02-11

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-21 14:20

lieke2 schreef:
Ik vind de spijkerbroek van PS bijzonder goed passen en mee te rijden. De kipwarmbroek vond ik daarentegen weer niks. Ik ben dus erg benieuwd! Ik twijfel tussen de donkerbruin en de camel :D

Ik heb deze broeken trouwens volgens mij nog niet gezien op een nederlandse site?


Ik zag ze op de ps of Sweden site. Geloof dat je ze daar gewoon kunt bestellen? :j

Besje

Berichten: 819
Geregistreerd: 23-02-08
Woonplaats: Brecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-21 14:31

k_m schreef:
Pff ik wil die bronze gold echt wel graag met dat truitje erbij maar ik heb nog nooit nieuw een ES dekje gekocht wat een geld,..


haha idem hier! de Monaco Blue staat ook op mijn verlanglijstje... Maar idd wat een geld! en helaas is ES uitgesloten bij de 2+1 gratis bij EJ -O-

maessie

Berichten: 5746
Geregistreerd: 22-04-02
Woonplaats: Hurdegaryp/Bornwird

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-21 15:06

Hier is de bronze gold ook onderweg. Jammer dat er dit keer geen vest bij zit, die truien trek ik altijd in no time haken in :o Horsegloss heeft een baselayer die weleens goed zou kunnen passen qua kleur :j De jas hierboven is denk ik wat te oranje. Ik koop ze ook niet meer voor de volle mep, maar dat is ook alleen omdat ik al hoogste level vip zit. :o Ej heeft ook de desert rose in een weekeindactie, terwijl die bij de rest de hele maand in de actie is..
Afbeelding