Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 74 van de 516 [ 12887 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 71, 72, 73, 74, 75, 76, 77 ... 516  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

PS of Sweden & Equestrian Stockholm 2.0

 
Profiel   

Wat een verhalen komen er voorbij, jammer dat je niet iedereen kan vertrouwen :n

Moss is echt een mooie kleur!

Twijfelde nog over de Golden Brass en dan zie je ‘m hier ook nog steeds :') Heeft iemand de Champagne en Golden Brass? Zou je willen vertellen of het wat toevoegt om ze allebei te hebben?

De modelfoto’s zijn steeds vaker zo afwijkend.. Parisian Blue is dus smurfenblauw i.p.v. zachtblauw, dan hoef ik ‘m gelukkig ook niet :P
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-01-21 15:19 



 
Profiel   

Mosh schreef
Wat een verhalen komen er voorbij, jammer dat je niet iedereen kan vertrouwen :n

Moss is echt een mooie kleur!

Twijfelde nog over de Golden Brass en dan zie je ‘m hier ook nog steeds :') Heeft iemand de Champagne en Golden Brass? Zou je willen vertellen of het wat toevoegt om ze allebei te hebben?

De modelfoto’s zijn steeds vaker zo afwijkend.. Parisian Blue is dus smurfenblauw i.p.v. zachtblauw, dan hoef ik ‘m gelukkig ook niet :P


Zoek even tussen mn berichten dan kan je vergelijkingsfoto’s zien

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-01-21 15:29 



 
Profiel   

Ik lees nog steeds mee en word echt ongelofelijk hebberig van dit topic! Heb wel van de week eeeeeindelijk de ES forest green gekocht! Iemand bood m aan op marktplaats, lucky me!

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-01-21 15:34 



 
Profiel   

Lindor92 schreef
De ps broeken bevallen jullie wel goed ofniet? Ik heb wat rijbroeken die ik niet gebruik te koop staan. Dan wil ik graag een neutrale broek van ps kopen denk ik.


Ik heb 2x de Brooklyn en 1 legging. Ik vind ze fantastisch zitten, voor de winter zijn degenen die ik heb wel aan de dunne kant dus als het koud is blijf ik trouw aan m’n Montar broeken. Ik heb geen winterbroek van PS dus geen idee hoe die zit. Ik draag erg graag hoge broeken, de Brooklyn is lekker hoog en heeft 3x 2 schuifjes aan de bovenkant, waardoor de druk netjes verdeeld is. De siliconen-grip is precies goed, niet te plakkerig.

De Brooklyn staat trouwens nu in de sale bij ruitergoed (hint :P )

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-01-21 15:49 



 
Profiel   

Devic schreef
Lindor92 schreef
De ps broeken bevallen jullie wel goed ofniet? Ik heb wat rijbroeken die ik niet gebruik te koop staan. Dan wil ik graag een neutrale broek van ps kopen denk ik.


Ik heb 2x de Brooklyn en 1 legging. Ik vind ze fantastisch zitten, voor de winter zijn degenen die ik heb wel aan de dunne kant dus als het koud is blijf ik trouw aan m’n Montar broeken. Ik heb geen winterbroek van PS dus geen idee hoe die zit. Ik draag erg graag hoge broeken, de Brooklyn is lekker hoog en heeft 3x 2 schuifjes aan de bovenkant, waardoor de druk netjes verdeeld is. De siliconen-grip is precies goed, niet te plakkerig.

De Brooklyn staat trouwens nu in de sale bij ruitergoed (hint :P )


Dankje! Deze heeft alleen geen lussen voor een riem zie ik? Ik heb namelijk altijd dat ze wijd zijn om mijn taille. En hoe valt deze broek qua maat?

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-01-21 16:04 



 
Profiel   

Ooh mazzel Iris!! Die had ik ook graag gewild de winterlake. Hoop maar dat er nog een x wat soortgelijks uitkomt. Ben nog zuur van de sale toen :x

Past mooi al dat paars bij de blackberry deken Anouk! Ik heb die beschermers er bij, dat past ook super. Als ik de deken ook ooit nog tegenkom.. :j Lijkt gelijk heel anders met een andere bies. Je vergelijkingsfotos zijn btw voor de anderen sneller terug te vinden als je de namen er bij zet. (No offense verder hoor Y;( )

Had even nagevraagd van de offwhite velvet, maar het schijnt wel overal dezelfde te zijn. Maar de foto's zijn weer erg verschillend.. :x

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-01-21 16:15 



 
Profiel   

Zag deze net op facebook. Blijkbaar geleaked en dit is een ruffle plum dat PS dit jaar uitbrengt?

[ img ]

Ze zijn gek op Velvet en ruffle opeens volgens mij! :=

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-01-21 16:20 



 
Profiel   

Lotte_Wessel schreef
Zag deze net op facebook. Blijkbaar geleaked en dit is een ruffle plum dat PS dit jaar uitbrengt?

[ [url=m/06vKn7.png]Afbeelding[/url] ]

Ze zijn gek op Velvet en ruffle opeens volgens mij! :=


Oh mijn god! Maar waarom die ruffle |(

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-01-21 16:25 



 
Profiel   

Owww die ruffle vind ik moooooi!

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-01-21 16:26 



 
Profiel   

anoukwendy schreef
Mosh schreef
Wat een verhalen komen er voorbij, jammer dat je niet iedereen kan vertrouwen :n

Moss is echt een mooie kleur!

Twijfelde nog over de Golden Brass en dan zie je ‘m hier ook nog steeds :') Heeft iemand de Champagne en Golden Brass? Zou je willen vertellen of het wat toevoegt om ze allebei te hebben?

De modelfoto’s zijn steeds vaker zo afwijkend.. Parisian Blue is dus smurfenblauw i.p.v. zachtblauw, dan hoef ik ‘m gelukkig ook niet :P


Zoek even tussen mn berichten dan kan je vergelijkingsfoto’s zien


Gevonden, dank! zit inderdaad zeker verschil tussen.

Lindor, ik heb de legging Mathilde. Zit erg comfortabel. Valt naar mijn idee wel redelijk groot.

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-01-21 16:27 



 
Profiel   

Ja dat dacht ik ook al! En waarom alles dressuur formaat :\ |(

dan vriend lief aankijken en ook een dressuur zadel kopen

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-01-21 16:27 



 
Profiel   

Mooie kleuren die nieuwe ruffles, beetje jammer dat er ruffles aan zitten :')

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-01-21 16:39 



 
Profiel   

Ik wil een mooie bordeaux kleur van PS... en dan wel gewoon de normale Monogram collectie en niet die stomme ruffles :n

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-01-21 17:08 



 
Profiel   

Ooh die kleur is wel geweldig idd! Ik had hem ook liever zonder ruffles gezien. :j

Ik heb de velvet offwhite kunnen preorderen, ben benieuwd! Had de laatste te pakken :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-01-21 17:12 



 
Profiel   

Lindor92 schreef
Dankje! Deze heeft alleen geen lussen voor een riem zie ik? Ik heb namelijk altijd dat ze wijd zijn om mijn taille. En hoe valt deze broek qua maat?


Hij valt wat groter uit. Ik heb mijn rijproeven altijd een maatje groter dan m’n gewone broeken, maar bij de Brooklyn niet.

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-01-21 17:16 



 
Profiel   

[ img ]

[ img ]


ES Emerald :+:

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-01-21 17:28 



 
Profiel   

Even off topic maar wat voor zadel is dit aub?

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-01-21 17:42 



 
Profiel   

Wat mooi die Emerald zeg!!! Staat echt prachtig

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-01-21 17:43 



 
Profiel   

O wauw die is mooi! Die wil ik ook nog.
Bij jullie sneeuw? Hier een mini beetje.
[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-01-21 17:49 



 
Profiel   

Mosh schreef
Wat een verhalen komen er voorbij, jammer dat je niet iedereen kan vertrouwen :n

Moss is echt een mooie kleur!

Twijfelde nog over de Golden Brass en dan zie je ‘m hier ook nog steeds :') Heeft iemand de Champagne en Golden Brass? Zou je willen vertellen of het wat toevoegt om ze allebei te hebben?

De modelfoto’s zijn steeds vaker zo afwijkend.. Parisian Blue is dus smurfenblauw i.p.v. zachtblauw, dan hoef ik ‘m gelukkig ook niet :P


Ik heb de Golden Brass en Champagne en vind het 2 hele andere kleuren. Golden brass vind ik net een ‘toverbal’ in het zonnetje of bij het licht is hij net goud en anders wat bruiner. En de champagne is echt een stuk lichter! Hier liggen ze naast elkaar
[ img ]

Ik heb bij Ruitergoed gisteren de blauwe baselayer gekocht en het blauwe jasje ervan had ik ook al gekocht, dus staat leuk zo in set van de zomer bij het dekje.
En de Cindy rijbroek! Heel benieuwd :o

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-01-21 18:04 



 
Profiel   

Lukasje schreef
Even off topic maar wat voor zadel is dit aub?


Bovenste zadel is de Deuber Ibero Verano! Is te koop voor de liefhebber..

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-01-21 18:08 



 
Profiel   

Samantha_ schreef
O wauw die is mooi! Die wil ik ook nog.
Bij jullie sneeuw? Hier een mini beetje.
[ [url=m/BsHlnB.jpg]Afbeelding[/url] ]


Hier ook een beetje , maar het is ondertussen alweer gestopt.

[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-01-21 18:35 



 
Profiel   

Ik neem aan dat deze nieuw is? :P


[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-01-21 18:52 



 
Profiel   

Matheno schreef
Samantha_ schreef
O wauw die is mooi! Die wil ik ook nog.
Bij jullie sneeuw? Hier een mini beetje.
[ [url=m/BsHlnB.jpg]Afbeelding[/url] ]


Hier ook een beetje , maar het is ondertussen alweer gestopt.

[ [url=m/LeYG8K.jpg]Afbeelding[/url] ]

Hier nu ondertussen wel meer maar ook al donker. Misschien ligt er morgen nog wel wat. Wilde eigenlijk foto’s in het bos maken met sneeuw.

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-01-21 20:03 



 
Profiel   

Als iemand trouwens de ps of sweden velvet in het groen verkoopt!? Ik zoek hem nog hahah
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-01-21 20:31 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 74 van de 516 [ 12887 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 71, 72, 73, 74, 75, 76, 77 ... 516  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen