Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 452 van de 516 [ 12887 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 449, 450, 451, 452, 453, 454, 455 ... 516  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

PS of Sweden & Equestrian Stockholm 2.0

 
Profiel   

kim2008 schreef
Zo blij met m’n bronze gold met trui <3 <3

[ [url=m/yqdV9g.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/hOmN30.jpg]Afbeelding[/url] ]


Oh wat gaaf!! <3
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-11-21 19:28 



 
Profiel   

Ik heb nog geen verzend bevestiging van the horselet, vorige keer echt gelijk. Heb zondag besteld,.. Ben aan het denken of ik ze moet mailen of dat dit vanzelf komt. Niet dat ik gelijk verwacht dat het verzonden is maar vorige keer had ik gelijk dat mailtje erbij.

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-11-21 20:13 



 
Profiel   

Mijn horselet pakket is ook onderweg :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-11-21 20:29 



 
Profiel   

maessie schreef
Marigo, poosje terug wel eens eerder geplaatst, maar hier nog een x <3

[ [url=m/WGjoeJ.jpg]Afbeelding[/url] ]

Twee fotos met best verschillende kleuren, en Matchy geeft weer wat anders aan met een exclusieve release voor hun erbij.. Afwachten dan maar..


Oehh nice! Oranje staat verrassend goed op een haf!! Haha gevaarlijk topic dit…. O:)

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-11-21 21:06 



 
Profiel   

kim2008 schreef
Zo blij met m’n bronze gold met trui <3 <3

[ [url=m/yqdV9g.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/hOmN30.jpg]Afbeelding[/url] ]


Prachtig! Maar bij jullie als combinatie staat volgens mij alles mooi.

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-11-21 23:00 



 
Profiel   

Is die nieuwe blauwe niet precies dezelfde kleur als de marine maar dan met goudkleurige rand?

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-11-21 23:08 



 
Profiel   

Daar doet hij me wel aan denken.

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-11-21 23:20 



 
Profiel   

Wie gebruikt er hier cob dekjes van ps of sweden en onder welke inch zadel? Ik heb op de gok 2 cob dekjes gekocht ( cranberry en scarlet)

Ik hoop zo dat ze goed zullen zijn voor op me Haflinger van 1.43 :=

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-11-21 23:27 



 
Profiel   

k_m schreef
Ik heb nog geen verzend bevestiging van the horselet, vorige keer echt gelijk. Heb zondag besteld,.. Ben aan het denken of ik ze moet mailen of dat dit vanzelf komt. Niet dat ik gelijk verwacht dat het verzonden is maar vorige keer had ik gelijk dat mailtje erbij.


Ik had vrijdag besteld, en vandaag pas een verzendbevestiging. Ik zal nog even afwachten. Door Black Friday & Cyber Monday zal het allemaal best druk voor ze zijn

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-11-21 23:30 



 
Profiel   

Sterrenpony schreef
Wie gebruikt er hier cob dekjes van ps of sweden en onder welke inch zadel? Ik heb op de gok 2 cob dekjes gekocht ( cranberry en scarlet)

Ik hoop zo dat ze goed zullen zijn voor op me Haflinger van 1.43 :=


Ik heb cob van zowel PS als ES onder mijn 17" zadel en onder mijn vorige zadel van 17,5" gehad

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-11-21 23:31 



 
Profiel   

Denken jullie dat de kerst PS dekjes allemaal dressuur dekjes zullen zijn? Of ook spring formaat? Ben erg benieuwd!

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-11-21 23:35 



 
Profiel   

Drico schreef
Sterrenpony schreef
Wie gebruikt er hier cob dekjes van ps of sweden en onder welke inch zadel? Ik heb op de gok 2 cob dekjes gekocht ( cranberry en scarlet)

Ik hoop zo dat ze goed zullen zijn voor op me Haflinger van 1.43 :=


Ik heb cob van zowel PS als ES onder mijn 17" zadel en onder mijn vorige zadel van 17,5" gehad


Hier ook maat cob onder mijn 2 17,5” zadels op paarden van 1.57 en 1.65.

Voorbeeldje met de wine. Full schoof bij hem en ging kreukelen tijdens het rijden.
[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-11-21 23:36 



 
Profiel   

Dit is bij mij de full van ps, ergens vind ik het best wel veel dekje op me pony. Es daar in tegen maat full dan weer niet maar die vallen sowieso wat kleiner als ps

[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-11-21 23:42 



 
Profiel   

k_m schreef
Ik heb nog geen verzend bevestiging van the horselet, vorige keer echt gelijk. Heb zondag besteld,.. Ben aan het denken of ik ze moet mailen of dat dit vanzelf komt. Niet dat ik gelijk verwacht dat het verzonden is maar vorige keer had ik gelijk dat mailtje erbij.

Ik heb ook nog geen verzendbevestiging hoor, komt vanzelf

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-11-21 23:55 



 
Profiel   

Sterrenpony schreef
Wie gebruikt er hier cob dekjes van ps of sweden en onder welke inch zadel? Ik heb op de gok 2 cob dekjes gekocht ( cranberry en scarlet)

Ik hoop zo dat ze goed zullen zijn voor op me Haflinger van 1.43 :=


Ik heb nog de lush in cob, had hem onder een 17,5 inch maar die moet wel weg. Dat paard heeft nu een westernzadel dus heb er niks meer aan en voor faros en anastasia heb ik liever full

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-11-21 23:57 



 
Profiel   

anoukwendy schreef
Ik heb nog de lush in cob

Ohh de lush <3

Link naar dit berichtGeplaatst: 01-12-21 00:01 



 
Profiel   

maartje_h schreef
anoukwendy schreef
Ik heb nog de lush in cob

Ohh de lush <3


Je mag hem overnemen hoor _O-
Oud en nieuw komt eind december hier dus dan kan ie mee naar nl :P

Link naar dit berichtGeplaatst: 01-12-21 07:56 



 
Profiel   

Super graag *\o/* ,ik moet zo aan het werk, daarna pb ik je even

Link naar dit berichtGeplaatst: 01-12-21 07:58 



 
Profiel   

maartje_h schreef
Super graag *\o/* ,ik moet zo aan het werk, daarna pb ik je even


Geen haast, hij loopt niet weg haha
Maar is dus wel een cob he, weet niet of je dat gelezen had?

Link naar dit berichtGeplaatst: 01-12-21 08:05 



 
Profiel   

Verkopen jullie alleen dekjes of ook wel eens kleding? Ik wil mijn beide ES shirts (Champion Top Bordeaux en Vision Top Emerald/Amazonite) wel verkopen maar geen idee of mensen hier wel op zitten te wachten. De kleding is echt bijna nieuw, paar keer aan gehad en de Emerald zelfs maar één keer tijdens een fotoshoot.. Maar ik moet eerlijk zeggen dat ik zelf nooit kleding tweedehands koop.. Mocht je zoiets wel kunnen aanbieden, wat vragen jullie er dan over het algemeen zo voor?

Link naar dit berichtGeplaatst: 01-12-21 08:57 



 
Profiel   

Texas02 schreef
Verkopen jullie alleen dekjes of ook wel eens kleding? Ik wil mijn beide ES shirts (Champion Top Bordeaux en Vision Top Emerald/Amazonite) wel verkopen maar geen idee of mensen hier wel op zitten te wachten. De kleding is echt bijna nieuw, paar keer aan gehad en de Emerald zelfs maar één keer tijdens een fotoshoot.. Maar ik moet eerlijk zeggen dat ik zelf nooit kleding tweedehands koop.. Mocht je zoiets wel kunnen aanbieden, wat vragen jullie er dan over het algemeen zo voor?

Ik heb mijn knitted polo van ES wel verkocht, en nog een prima prijs voor gekregen :j

Link naar dit berichtGeplaatst: 01-12-21 09:02 



 
Profiel   

Bedankt, ik denk dat ik het dan ook maar gewoon ga proberen. Ik zal ze er vanavond op zetten, ik denk maar met bij prijs bieden, want ik heb geen idee :+

Link naar dit berichtGeplaatst: 01-12-21 09:31 



 
Profiel   

Helft van de nieuwprijs?

Link naar dit berichtGeplaatst: 01-12-21 09:34 



 
Profiel   

Texas02 schreef
Verkopen jullie alleen dekjes of ook wel eens kleding? Ik wil mijn beide ES shirts (Champion Top Bordeaux en Vision Top Emerald/Amazonite) wel verkopen maar geen idee of mensen hier wel op zitten te wachten. De kleding is echt bijna nieuw, paar keer aan gehad en de Emerald zelfs maar één keer tijdens een fotoshoot.. Maar ik moet eerlijk zeggen dat ik zelf nooit kleding tweedehands koop.. Mocht je zoiets wel kunnen aanbieden, wat vragen jullie er dan over het algemeen zo voor?


Ik koop het idd niet tweedehands, maar ik heb ook heel vaak mn vriends werkshirts/truien aan tijdens het rijden := ik hecht niet super veel waarde aan paardenkleren op die manier en koop het dan ook alleen met extreme kortingen zoals thehorselet nu

Link naar dit berichtGeplaatst: 01-12-21 09:37 



 
Profiel   

Texas02 schreef
Verkopen jullie alleen dekjes of ook wel eens kleding? Ik wil mijn beide ES shirts (Champion Top Bordeaux en Vision Top Emerald/Amazonite) wel verkopen maar geen idee of mensen hier wel op zitten te wachten. De kleding is echt bijna nieuw, paar keer aan gehad en de Emerald zelfs maar één keer tijdens een fotoshoot.. Maar ik moet eerlijk zeggen dat ik zelf nooit kleding tweedehands koop.. Mocht je zoiets wel kunnen aanbieden, wat vragen jullie er dan over het algemeen zo voor?


Welke maat is de emerald?
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 01-12-21 10:13 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 452 van de 516 [ 12887 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 449, 450, 451, 452, 453, 454, 455 ... 516  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen