Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 516 van de 516 [ 12887 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 512, 513, 514, 515, 516
Plaats een nieuw onderwerp

PS of Sweden & Equestrian Stockholm 2.0

 
Profiel   

Haha, het is maar goed dat we er niet over uitgepraat raken! Maar ook veel te verslavend, ik heb het afgelopen jaar mijn collectie verdubbeld van 15 naar 29 dekjes, ondanks dat ik ook wat verkocht heb.

Als jullie nou gewoon snel het derde topic vol kletsen, dan kom ik in deel 4 weer mee kletsen! Vind mijn bankrekening vast niet erg dat ik een topic oversla. ;)
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-01-22 12:07 



 
Profiel   

Ahh kom gewoon in topic 3 meedoen. Zand erover.

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-01-22 14:23 



 
Profiel   

Ja vind ik ook! Altijd leuk om jouw knappe paarden te zien ook <3

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-01-22 15:43 



 
Profiel   

Tof lijstje Daphara, respect. Leuk om te zien en gewoon weer lekker meekletsen in deel 3 :))

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-01-22 17:15 



 
Profiel   

Lief van jullie, maar het is echt prima zo, het is mijn keuze.

Er zijn achter de schermen wat opmerkingen gemaakt, waardoor het voor mij nu echt even de lol er af is.

Ik stop niet met dekjes sparen, maar moest sowieso eens gaan minderen op mijn aankopen van dekjes, peesjes, oornetjes enz. Ik beloof dat ik in het “Mix & Match setjes” topic en het “gat in de hand” topic nog wel eens wat aankopen, setjes en foto’s van mijn paarden in matchy outfit zal delen.

Dus hup, jullie lekker verder in het andere ES & PS topic en daar genieten van elkaars verzamelingen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-01-22 18:31 



 
Profiel   

Ik snap je hoor!! Je hebt een hele mooie collectie. We zien je wel weer verschijnen. Je kan altijd je collectie indammen als je wil blijven sparen (als je daar zelf blij van wordt).

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-01-22 18:34 



 
Profiel   

Okee wat een niveau zeg..

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-01-22 18:53 



 
Profiel   

Was heel erg van plan niet meer te reageren, maar omdat het blijkbaar nodig is ook hier nog eenmalig mijn kant van het verhaal.

Gisteren heb ik van Daphara meerdere zeer onaangename PB’s gehad met opmerkingen die wat mij betreft over de lijn gingen. In mijn eerste antwoord heb ik uitgelegd wat mijn intentie was en waarom haar post mij kwetste. Ik heb toen ook direct mijn excuses aangeboden aan Daphara en mijn post aangepast.
Na mijn tweede -korte- antwoord ben ik gestopt met reageren om te voorkomen dat het zou escaleren, waarna er openbaar een bericht is geplaatst waarin mijn woorden enorm zijn verdraaid. Ook daarop heb ik niet gereageerd in de hoop dat het dan over zou waaien.

Kunnen we nu alsjeblieft verder met de dekjes?

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-01-22 19:03 



 
Profiel   

Wordt het niet eens tijd dat dit topic op slot gaat? :')

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-01-22 19:16 



 
Profiel   

Okeee, bijzondere wending. Ik mis geloof ik het een en ander. :=
Slot lijkt me een goed idee.

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-01-22 19:22 



 
Profiel   

Denk dat het goed is dat er een slotje komt aangezien iemand hier flink aandacht te kort komt. :o

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-01-22 19:30 



 
Profiel   

Aangezien er een nieuwe topic hierover is geopend en dit topic over de 500 pagina’s is plaats ik hier een slotje. Veel plezier in het nieuwe topic.
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-01-22 19:35 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 516 van de 516 [ 12887 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 512, 513, 514, 515, 516
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen