PS of Sweden & Equestrian Stockholm 2.0

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Iriscope

Berichten: 8603
Geregistreerd: 08-03-04
Woonplaats: Windhoek, Namibia

Re: PS of Sweden & Equestrian Stockholm 2.0

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-20 08:51

Wow, ik ga 1 weekendje op wedstrijd en ik mis ZOVEEL.
Gave opening zeg, echt heel tof gedaan! Wat een rotstreek dat PS bestellingen moest annuleren.
Ik begin eigenlijk steeds minder fan te worden van de service O:)
Mijn collectie foto zou niet zo indrukwekkend zijn als jullie denken, want ik denk dat 70% van mn spullen nog in Nederland ligt!

Sunny deed het super op wedstrijd, als ik niet zo nerveus was geweest, dan had ie nog beter gelopen, maar hij was super braaf. Mn White Bordeaux is wel echt TE wit op hem, dus er moet maar een Prosecco ofzo komen, als ik die nog vinden kan.

Kelszz_
Berichten: 1885
Geregistreerd: 04-06-08
Woonplaats: Emmer-Compascuum

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-20 09:01

EarthFocus schreef:
Weet iemand van jullie hoe de halsters van ES vallen?

Ik wil graag de Pink van Ruitergoed (heb een cadeaubon) maar er is alleen nog maat cob en normaal heeft Aquito full.



Afbeelding
Mijn tinker hengst veulen past nu de cob op zijn kleinst. Word wel een joekel met verwachte eind maat van 1,65 m. Onze kwpner met een wat fijner hoofdje past hem ook overigens. Vind hem alleen op zijn groots dan minder sjiek staan dan dat hij op zijn kleinst of het tweede gaatje zit.

anoukwendy

Berichten: 4503
Geregistreerd: 01-01-10
Woonplaats: Zweden

Re: PS of Sweden & Equestrian Stockholm 2.0

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-12-20 09:04

Iris ik wil toch een foto zien <<)
En in pb ook een stukje tekst en een foto van je paarden. Want het mag een keer veranderd worden en jij kan niet ontbreken natuurlijk

Iriscope

Berichten: 8603
Geregistreerd: 08-03-04
Woonplaats: Windhoek, Namibia

Re: PS of Sweden & Equestrian Stockholm 2.0

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-20 09:05

Ahw das lief zeg. Ik zal er later vandaag even een maken dan! Kan nu heeeeel even geen paarden meer zien.

anoukwendy

Berichten: 4503
Geregistreerd: 01-01-10
Woonplaats: Zweden

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-12-20 09:06

Iriscope schreef:
Ahw das lief zeg. Ik zal er later vandaag even een maken dan! Kan nu heeeeel even geen paarden meer zien.


Hahah _O- het heeft geen haast hoor, heb het zelf ook druk met werk zoeken dus moet er zelf ook een gaatje voor vinden :D

Iriscope

Berichten: 8603
Geregistreerd: 08-03-04
Woonplaats: Windhoek, Namibia

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-20 09:08

anoukwendy schreef:
Iriscope schreef:
Ahw das lief zeg. Ik zal er later vandaag even een maken dan! Kan nu heeeeel even geen paarden meer zien.


Hahah _O- het heeft geen haast hoor, heb het zelf ook druk met werk zoeken dus moet er zelf ook een gaatje voor vinden :D

Ja verdorie, wat een onwijs rotnieuws zeg! Veel succes!!!

SteffiiY

Berichten: 22540
Geregistreerd: 26-04-06

Re: PS of Sweden & Equestrian Stockholm 2.0

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-20 10:27

Hier ook helemaal geen fan van de service van PS. Inmiddels wacht ik al 1,5 week op antwoord op een mailtje, men reageert gewoon niet.

anoukwendy

Berichten: 4503
Geregistreerd: 01-01-10
Woonplaats: Zweden

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-12-20 10:50

SteffiiY schreef:
Hier ook helemaal geen fan van de service van PS. Inmiddels wacht ik al 1,5 week op antwoord op een mailtje, men reageert gewoon niet.


Wel raar eigenlijk, via instagram krijg ik altijd binnen een paar uur antwoord. Zal toch niet aan de taal liggen mag ik hopen?

Getup

Berichten: 8280
Geregistreerd: 27-01-07

Re: PS of Sweden & Equestrian Stockholm 2.0

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-20 12:45

Ben niet zo van de PS, maar zo al helemaal niet, als ik dit lees. Jammer

Sky_As

Berichten: 4724
Geregistreerd: 12-05-10
Woonplaats: naast de buren

Re: PS of Sweden & Equestrian Stockholm 2.0

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-20 12:54

Ik vind PS een heel mooi merk, alleen niet over alles even goed nagedacht. Net zoals zo'n limited edition. Maak dan niet zo veel reclame als je maar 100 stuks van een product hebt. Ik bedoel, als je naar zo'n 20 landen (minimaal?) levert, dan zou dat betekenen dat je per land max. 3-4 dekjes uit te delen hebt. Natuurlijk gaat dat niet werken en moet je heel veel mensen teleur stellen. (+ het systeem wat maar half werkt/vast loopt). Erg jammer!

kimwilliam

Berichten: 1167
Geregistreerd: 04-04-19
Woonplaats: 's-Gravendeel

Re: PS of Sweden & Equestrian Stockholm 2.0

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-20 12:55

ik ben ook weer van de partij!

Jenara

Berichten: 1558
Geregistreerd: 30-09-17
Woonplaats: Gent

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-20 13:03

Wauw, alweer 5 pagina's ver jongens!!
Hele leuke OP Anouk!!
Ik ga mezelf echt wat meer moeten inhouden dit jaar, haha wij beginnen in januari onze lening af te betalen en er hoort dan nog wat gespaard te worden ook :+

Ik denk dat er max. 2 dekjes nog mogen bijkomen dit jaar voor mij.
Maar ik wil wel graag mooie foto's van al mijn setjes, dat is ook al een doel op zich :D

Anoniem

Re: PS of Sweden & Equestrian Stockholm 2.0

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-20 13:04

Morgen komt mijn vanilla aan. Heb verder nog niet echt iets op het oog, eigenlijk de soft lilac nog. Ik ben zoetsappig geworden geloof ik :=

Drico

Berichten: 4492
Geregistreerd: 14-06-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-20 13:11

Sky_As schreef:
Ik vind PS een heel mooi merk, alleen niet over alles even goed nagedacht. Net zoals zo'n limited edition. Maak dan niet zo veel reclame als je maar 100 stuks van een product hebt. Ik bedoel, als je naar zo'n 20 landen (minimaal?) levert, dan zou dat betekenen dat je per land max. 3-4 dekjes uit te delen hebt. Natuurlijk gaat dat niet werken en moet je heel veel mensen teleur stellen. (+ het systeem wat maar half werkt/vast loopt). Erg jammer!


Nou precies dit inderdaad! 100 sets terwijl je wereldwijd verzend...
Ze namen het limited dus wel heel serieus op deze manier :')

darkadia

Berichten: 5248
Geregistreerd: 08-09-05
Woonplaats: Bussum

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-20 13:50

Hier is mijn Horselet pakketje er ook nog niet. The ik geen reactie op mail dus ben ook via Insta gaan contacten. Daar wel antwoord maar blijkbaar apart team dus zij gaan het nu weer door zetten (nadat ik zei dat ik geen tijd had om te gaan bellen met ze).
Hopelijk komt het nog goed en is het niet al bij het UPS punt en straks retour ofzo... dacht ik geef het nog een kans, maar heb er alweer spijt van...

Dekjes zelf vind ik wel echt heel fijn... maar de service... :(

anoukwendy

Berichten: 4503
Geregistreerd: 01-01-10
Woonplaats: Zweden

Re: PS of Sweden & Equestrian Stockholm 2.0

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-12-20 14:00

Ik denk dat het echt met het buitenland te maken heeft lijkt wel. Want ik had mn pistage van de kerstkalender binnen 5 dagen binnen..

maessie

Berichten: 5747
Geregistreerd: 22-04-02
Woonplaats: Hurdegaryp/Bornwird

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-20 14:04

Ik las ook al ergens dat ze de ruby nog een x uit gaan brengen. Dat zou dan helemaal banketstaaf zijn voor degenen die hem nu al gekocht hebben als le.

Iris jij hoort idd ook in de opp hoor, dat niet alles er op staat is geen ramp, we moeten ook nog wat leuks voor later overhouden! :D

Ik zag dat vandaag weer nieuwe collectie word geshoot, ben heel benieuwd!!

Ik ben blij, heb de ps Georgie jas in wine nog kunnen vinden, dus die is nu onderweg naar hier vanuit finland. *\%/* Het is mijn nieuwe favoriete kleur geloof ik :D nu alleen nog de bandages zien te vinden voor een leuk prijsje. (Hoop op nog een leuke kerstactie ofzo)

anoukwendy

Berichten: 4503
Geregistreerd: 01-01-10
Woonplaats: Zweden

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-12-20 14:15

maessie schreef:
Ik las ook al ergens dat ze de ruby nog een x uit gaan brengen. Dat zou dan helemaal banketstaaf zijn voor degenen die hem nu al gekocht hebben als le.

Iris jij hoort idd ook in de opp hoor, dat niet alles er op staat is geen ramp, we moeten ook nog wat leuks voor later overhouden! :D

Ik zag dat vandaag weer nieuwe collectie word geshoot, ben heel benieuwd!!

Ik ben blij, heb de ps Georgie jas in wine nog kunnen vinden, dus die is nu onderweg naar hier vanuit finland. *\%/* Het is mijn nieuwe favoriete kleur geloof ik :D nu alleen nog de bandages zien te vinden voor een leuk prijsje. (Hoop op nog een leuke kerstactie ofzo)


Volgens nij heb ik de bandages nog nieuw, als ik me niet vergis := maar dan mogen ze wel weg, moet je alleen we wachten tot er weer gereisd mag worden. Wil best hiervandaan verzenden maar denk dat het niet goedkoop is

Ik heb ps gevraagd en zelf zeggen de dat deze kleuren niet opnieuw uitkomen. Ik wilde ook die rode maar volgens hun is het dan pech

Nymeria
Helen Langehanenberg fan

Berichten: 5656
Geregistreerd: 10-02-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-20 14:22

maessie schreef:
Ik las ook al ergens dat ze de ruby nog een x uit gaan brengen. Dat zou dan helemaal banketstaaf zijn voor degenen die hem nu al gekocht hebben als le.

Iris jij hoort idd ook in de opp hoor, dat niet alles er op staat is geen ramp, we moeten ook nog wat leuks voor later overhouden! :D

Ik zag dat vandaag weer nieuwe collectie word geshoot, ben heel benieuwd!!

Ik ben blij, heb de ps Georgie jas in wine nog kunnen vinden, dus die is nu onderweg naar hier vanuit finland. *\%/* Het is mijn nieuwe favoriete kleur geloof ik :D nu alleen nog de bandages zien te vinden voor een leuk prijsje. (Hoop op nog een leuke kerstactie ofzo)


Ik zag t ook! Mijn instructrice heeft weer model gestaan dit weekend en zit me al lekker te maken... Is er wel een met lichte rand zo te zien, vind ik voor mijn fjord vaak niet zo, maar ze zei dat dit wel mooi ging passen
Nieuwsgierig!!

Lindor92
Berichten: 7000
Geregistreerd: 14-05-07
Woonplaats: Hardenberg

Re: PS of Sweden & Equestrian Stockholm 2.0

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-20 14:25

Oeh ben benieuwd!

Ik wil nu de Wine en de Jade nog. En misschien ook nog wel de Moss :p

Lindor92
Berichten: 7000
Geregistreerd: 14-05-07
Woonplaats: Hardenberg

Re: PS of Sweden & Equestrian Stockholm 2.0

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-20 14:26

Is het misschien een idee dat er nog vergelijkingsfoto's hier in dit topic komt? Bij de opening? Dan wordt die wel erg lang :p

Daphara

Berichten: 7211
Geregistreerd: 05-08-16
Woonplaats: Aan de IJssel

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-20 14:53

Iriscope schreef:
Wow, ik ga 1 weekendje op wedstrijd en ik mis ZOVEEL.
Gave opening zeg, echt heel tof gedaan! Wat een rotstreek dat PS bestellingen moest annuleren.
Ik begin eigenlijk steeds minder fan te worden van de service O:)
Mijn collectie foto zou niet zo indrukwekkend zijn als jullie denken, want ik denk dat 70% van mn spullen nog in Nederland ligt!

Sunny deed het super op wedstrijd, als ik niet zo nerveus was geweest, dan had ie nog beter gelopen, maar hij was super braaf. Mn White Bordeaux is wel echt TE wit op hem, dus er moet maar een Prosecco ofzo komen, als ik die nog vinden kan.


Bij ruitergoed in de aanbieding!
Alleen nog Cob, maar PS valt groot.

https://www.ruitergoed.nl/Webwinkel-Pro ... r-pad.html

Sunnda

Berichten: 7839
Geregistreerd: 28-12-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-20 15:03

Ik kijk graag weer mee. :j
Net twee nieuwe Equito dekjes gekocht dus even een maandje wachten voor er weer gespendeerd mag worden. :+

Matheno

Berichten: 7942
Geregistreerd: 06-01-11
Woonplaats: Luttelgeest

Re: PS of Sweden & Equestrian Stockholm 2.0

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-20 15:11

OH NO, ik was het nieuwe topic gewoon kwijt :O

zodiacje

Berichten: 6354
Geregistreerd: 20-06-08
Woonplaats: Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-20 15:19

Wat gaaf al die collectie foto's! <3
Ik was een stiekeme mee lezer en verhuis ook lekker mee naar dit nieuwe topic om stiekem mee te kwijlen.
Ik heb nu
Es amazonite
Es steel blue
Ps walnut

En heb net voor een hele goede deal 2 ps dekjes besteld; de ice coffee en de merlot.
Eigenlijk vind ik de es dekjes fijner maar dit was zo'n scherpe prijs dat het geld verdienen was haha :')

Oh en aanvulling dan heb ik ook een ps hoofdstel (flying change en borsttuig)

Blijf vooral lekker posten meiden, ik geniet er van!


Afbeelding