Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 459 van de 516 [ 12887 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 456, 457, 458, 459, 460, 461, 462 ... 516  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

PS of Sweden & Equestrian Stockholm 2.0

 
Profiel   

Mooi Urbiezira!!! Is dat de Grace baselayer? Klopt het dat hij iets dikker/ warmer is dan de Willows?
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-12-21 10:55 



 
Profiel   

Equestrian Stockholm heeft dus een quiz waar je voor 231 euro kunt winnen:

https://equestrianstockholm.com/quiz/?k ... 9a949e80b8

Juiste antwoorden
Spoiler:
Bordeaux, Duitsland, Bing Crosby (Dus niet MARIAH CAREY), necklace, Love Top


Laatst bijgewerkt door Ania op 03-12-21 11:49, in het totaal 1 keer bewerkt

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-12-21 11:47 



 
Profiel   

Ania schreef
Equestrian Stockholm heeft dus een quiz waar je voor 231 euro kunt winnen:

https://equestrianstockholm.com/quiz/?k ... 9a949e80b8

Juiste antwoorden
Spoiler:
Bordeaux, Duitsland, nat cole (Dus niet MARIAH CAREY), necklace, Love Top



Bing Crosby ipv Nat cole

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-12-21 11:48 



 
Profiel   

Matheno schreef
Ania schreef
Equestrian Stockholm heeft dus een quiz waar je voor 231 euro kunt winnen:

https://equestrianstockholm.com/quiz/?k ... 9a949e80b8

Juiste antwoorden
Spoiler:
Bordeaux, Duitsland, Bing Crosby (Dus niet MARIAH CAREY), necklace, Love Top



Bing Crosby ipv Nat cole


Ik was het al aan het aanpassen :P

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-12-21 11:50 



 
Profiel   

Ik ben (een klein beetje) op zoek naar een bruin dekje met gekleurde rand; dus bijv bruin met blauw, rood oid. Heeft ES/PS dergelijke dekjes?

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-12-21 12:30 



 
Profiel   

Wauw, heel mooi Urbiezira! Moet zeggen dat ik eerst niet zp weg was van de suede collectie, maar deze set is toch wel erg mooi.

Zijn er toevallig mensen die bij thehorselet een second assortment rijbroek hebben besteld en deze al binnen hebben? hebben jullie het al opgemerkt of is het haast niet zichtbaar? Ik heb er zelf eentje besteld die onderweg is en ben gewoon zo benieuwd :+

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-12-21 12:37 



 
Profiel   

Lottekuhh_x schreef
Wauw, heel mooi Urbiezira! Moet zeggen dat ik eerst niet zp weg was van de suede collectie, maar deze set is toch wel erg mooi.

Zijn er toevallig mensen die bij thehorselet een second assortment rijbroek hebben besteld en deze al binnen hebben? hebben jullie het al opgemerkt of is het haast niet zichtbaar? Ik heb er zelf eentje besteld die onderweg is en ben gewoon zo benieuwd :+


Ik ben ook aan het wachten, vriendin van me doet dit regelmatig en is altijd super tevreden dus ik heb de gok genomen

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-12-21 12:44 



 
Profiel   

urosa schreef
Mijn Horselet bestelling is binnen. Alessandra base layer en Minna Polo. Zitten beide mooi, vallen goed op maat en goede kwaliteit. Ik ben er blij mee :D

Nog even de foto's zoals beloofd :o
[ img ]
[ img ]

Nieuwe dekje van ES hoef ik ook niet, scheelt weer. Ik wil ook niet meer dan 10 dekjes dus als ik wat nieuws wil moet er ook wat weg >;)

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-12-21 12:57 



 
Profiel   

Lottekuhh_x schreef
Wauw, heel mooi Urbiezira! Moet zeggen dat ik eerst niet zp weg was van de suede collectie, maar deze set is toch wel erg mooi.

Zijn er toevallig mensen die bij thehorselet een second assortment rijbroek hebben besteld en deze al binnen hebben? hebben jullie het al opgemerkt of is het haast niet zichtbaar? Ik heb er zelf eentje besteld die onderweg is en ben gewoon zo benieuwd :+


De Kim was een second assortment met de melding dat er mogelijk kleurverschil of strepen in zouden zitten… net als aan mijn 2nd assortment broek van vorig jaar nog niks kunnen ontdekken. Zie foto’s in eerdere post

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-12-21 13:29 



 
Profiel   

Tango1979 schreef
Mooi Urbiezira!!! Is dat de Grace baselayer? Klopt het dat hij iets dikker/ warmer is dan de Willows?


Inderdaad de Grace baselayer! Is geloof ik wel iets dikker dan de Willow ja, maar heb ze alleen maar kort aangehad dus kan het niet met zekerheid zeggen. Grace is wel een stuk meer aangesloten dan de Willow, dus kan ook gevoelsmatig zijn.

Ik vind de suede collectie stiekem dus erg mooi :o Had de burnt orange ook nog wel graag gewild, maar dat werd echt te veel van het goede!

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-12-21 13:56 



 
Profiel   

Oh wat een prachtige spullen heeft PS of Sweden toch!! Jammer dat ik geen eigen paard heb en op het moment ook geen verzorg paard om spullen voor te kopen... En ik vind het dan zonde om toch dekjes enzo te kopen als ik geen paard heb om mooi aan te kleden... :(

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-12-21 14:33 



 
Profiel   

Urbiezira schreef
Robijntjah schreef
Hahahahaha heel herkenbaar. Ik denk ook in kortingen en oh daar kan ik dit van kopen _O-

Ik twijfel nog over de hunter green eigenlijk.


Bedoel je deze? Ik vind hem erg mooi! Ook bij deze meteen de melding dat mijn bestelde rijbroek in maat 38 als gegoten zit!


[ [url=m/U3g5zL.jpg]Afbeelding[/url] ]

[ [url=m/JmtwIO.jpg]Afbeelding[/url] ]

[ [url=m/fL7uPN.jpg]Afbeelding[/url] ]


Oeh gaaf! Staat je goed ook!

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-12-21 14:47 



 
Profiel   

urosa schreef
urosa schreef
Mijn Horselet bestelling is binnen. Alessandra base layer en Minna Polo. Zitten beide mooi, vallen goed op maat en goede kwaliteit. Ik ben er blij mee :D

Nog even de foto's zoals beloofd :o
[ [url=m/BxYOG8.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/1xqM2C.jpg]Afbeelding[/url] ]

Nieuwe dekje van ES hoef ik ook niet, scheelt weer. Ik wil ook niet meer dan 10 dekjes dus als ik wat nieuws wil moet er ook wat weg >;)


Woow bij jou is die minnah veel langer! Nu baal ik er nog meer van haha

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-12-21 14:51 



 
Profiel   

De Grace baselayer is een fractie dikker dan de Willow baselayer, maar het is alsnog een dunne stof. Niet zoals de Bianca baselayer (helaas, is mijn favoriet :P ).

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-12-21 14:55 



 
Profiel   

Iemand die de grace baselayer heeft, en een Wine/Moss baselayer ter vergelijking? De wine en moss zijn wat dikker met zo'n fleecevoering, echt heerlijk! Was benieuwd of de Grace dat ook heeft. :j ooh zo te zien heeft Lorette net mijn vraag beantwoord :+ de wine en moss zijn zeker de bianca?

Urbiezira prachtige set zo! Welke baselayer is dat? (De groene?)

Mooi Urosa!

Ir2021 Es heeft een bruine met bordeauxrode rand (en de omgekeerde versie daarvan) dat is wel een iets oudere collectie.

Ania dat is geloof ik nog niet bekend wanneer die exact uitkomt, ze hebben zelf nog niks er over gemeld.

De quiz kan ik helaas niet openen, ondersteund mijn browser niet ofzo. (Zit op mn telefoon, dat zou gewoon goed moeten zijn.. )

Ik kwam nog een vergelijk tegen..
[ img ]

En de Ps nr2 van de kalender <3

[ img ]

[ img ]

[ img ]

[ img ]
Deze gaat hier toch wel zeker komen ben ik bang, en de es ook vast wel 1 of 2 uit die glittercollectie.. Ik ga maar eens even mn kast schiften geloof ik.. :Y)

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-12-21 14:56 



 
Profiel   

Pff, nou dames, ik snap het niet meer :') Dus hopelijk kunnen jullie me helpen.
Ik heb al regelmatig bij The Horselet besteld en afgezien van de lange levertijd soms, ging dat altijd goed. Maar nu kreeg net als nog een aantal uit dit topic, een mail van UPS dat ik belastingen etc moet gaan betalen. Ik dacht in eerste instantie dat dit een foutje zou zijn, maar inmiddels heb ik het nagevraagd en lijkt het er toch op alsof ik inderdaad straks bij ieder pakket nog 21% BTW moet gaan betalen.. -O-
Het klinkt nu alsof de prijzen op de website voortaan exclusief BTW zijn en dat je het percentage aan BTW dat voor jouw land geldt, er bij ontvangst van je pakket nog bovenop moet betalen.. Maar is dit nou echt zo? En zo ja, waarom is dat dan zo? Zweden hoort toch gewoon bij de EU en dan is dit toch een hele rare constructie?
Ik begrijp het echt niet.. Maar ik zou het echt niet grappig vinden als er nou bovenop al mijn aankopen (ik heb nog best wat besteld met BF) nog eens 21% BTW moet worden betaald.. -O-
Kan iemand me dit helpen verklaren/weet iemand hoe dit in elkaar steekt?

[ img ]

[ img ]

[ img ]

[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-12-21 15:03 



 
Profiel   

Maessie: wat is die prachtig!!! Wijkt genoeg af van mijn favoriet (Wine)met die rand. Die gaat er bij mij ook komen!!

Met de RG korting zeker, volgens mij komt hij ook bij RG?

Figo88: gek, op de PS site staat dat de prijzen inclusief taxes zijn? Zou de Horselet dat anders doen?

Customs and import fees gelden niet voor Zweden als mede EU land.


Laatst bijgewerkt door Tango1979 op 03-12-21 15:14, in het totaal 1 keer bewerkt

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-12-21 15:09 



 
Profiel   

Raar Vigo, dat zou binnen europa niet van toepassing moeten zijn.

Tango, ja volgens mij krijgt RG die ook :j

Er is nu volgens mij een veel grotere oplage, alles is nog wel ergens te bestellen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-12-21 15:09 



 
Profiel   

maessie schreef
Raar Vigo, dat zou binnen europa niet van toepassing moeten zijn.

Tango, ja volgens mij krijgt RG die ook :j

Er is nu volgens mij een veel grotere oplage, alles is nog wel ergens te bestellen.



Bij RG kan je checken hoeveel ze nog in voorraad hebben... :D Ik heb vanochtend de Teal ingevoerd en kon er 50 bestellen *\o/*

Handig als je twijfelt of je de gok wilt nemen om te wachten op de sales...

Tip van Tango om geld te besparen ;)

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-12-21 15:17 



 
Profiel   

Mmm ik vraag me af of de Christmas Calender uberhaupt verkrijgbaar gaat zijn in maar cob..
Want de eerste twee waren ook alleen in full leverbaar, als dat zo is hoef ik sowieso niks bestellen :')

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-12-21 15:20 



 
Profiel   

maessie schreef
Raar Vigo, dat zou binnen europa niet van toepassing moeten zijn.

Tango, ja volgens mij krijgt RG die ook :j

Er is nu volgens mij een veel grotere oplage, alles is nog wel ergens te bestellen.


Nee, dat dacht ik dus ook, of ja, binnen Europa kan het wel van toepassing zijn, maar niet binnen de EU. Maar blijkbaar gebeurt er nu toch iets raars..?

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-12-21 15:21 



 
Profiel   

Ik heb de mails van UPS ook gehad. Vind het ook heel raar. Heb bericht van vertraging van de levering en van de toeslag gehad.
Heb het even gecheckt, maar PS rekent wel degelijk inclusief btw. Staat op m’n orderbevestiging. Dus het kan haast niet dat je dat nog een keer moet gaan betalen.

@anoukwendy; mijn Minna shirtje valt ook vrij lang hoor :j vind het geen buik-kruip-truitje

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-12-21 15:25 



 
Profiel   

Als je bestelde, kreeg je de waarschuwing dat het maar tot een x bedrag in pond zonder belasting was. Dus wij zijn daar steeds onder gebleven, hebben in 2x besteld want dat was goedkoper dan belasting etc te betalen. Bij het afhalen hebben we dus ook geen kosten betaalt.

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-12-21 15:32 



 
Profiel   

lideli schreef
Ik heb de mails van UPS ook gehad. Vind het ook heel raar. Heb bericht van vertraging van de levering en van de toeslag gehad.
Heb het even gecheckt, maar PS rekent wel degelijk inclusief btw. Staat op m’n orderbevestiging. Dus het kan haast niet dat je dat nog een keer moet gaan betalen.

@anoukwendy; mijn Minna shirtje valt ook vrij lang hoor :j vind het geen buik-kruip-truitje


Ik heb inderdaad ook een mail gehad over vertraging ivm slecht weer. En ik heb het nagekeken en bij mij staat inderdaad ook de BTW op de factuur. Dus dan kunnen ze echt niet nog een keer BTW rekenen. Ik heb ze nog een keer een mail gestuurd en ben erg benieuwd..

Zijn er mensen die hun pakket van The Horselet al binnen hebben van BF? En hebben jullie iets moeten betalen?

Het is even afwachten, maar ik vind het wel echt raar.

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-12-21 15:33 



 
Profiel   

Hier ook de mails gehad van UPS. Inmiddels is de laatste status dat de aflevering 1 dag vertraagd is en zou dan dinsdag geleverd worden.
Ik ga bij de Horselet altijd van 2 weken uit, dan is dit nog best snel.
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-12-21 15:37 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 459 van de 516 [ 12887 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 456, 457, 458, 459, 460, 461, 462 ... 516  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen