Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 365 van de 516 [ 12887 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 362, 363, 364, 365, 366, 367, 368 ... 516  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

PS of Sweden & Equestrian Stockholm 2.0

 
Profiel   

Doet Kentucky ook mee in de winkel? Wil al zo lang een dekje daarvan maar die prijs houd me iedere keer toch tegen
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-09-21 17:11 



 
Profiel   

Vraagje, nooit zo op gelet, naar nu is die bij Hypostore inderdaad uitgesloten. Is de equestrian stockholm white perfection silver wel eens met korting te krijgen?

Van de nieuwe PS of Sweden wil ik misschien de groene wel. Maar niet perse heel graag, dus wacht wel of ie misschien lang genoeg te koop blijft voor een kortingsactie.

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-09-21 17:11 



 
Profiel   

urosa schreef
Vraagje, nooit zo op gelet, naar nu is die bij Hypostore inderdaad uitgesloten. Is de equestrian stockholm white perfection silver wel eens met korting te krijgen?

Van de nieuwe PS of Sweden wil ik misschien de groene wel. Maar niet perse heel graag, dus wacht wel of ie misschien lang genoeg te koop blijft voor een kortingsactie.


Ik ben net bij hypostore geweest en ik heb de wit met goud ES dekje gewoon met 25% korting gekocht.
Es gaat dus gewoon met 25%

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-09-21 18:02 



 
Profiel   

Ik veronderstel dat de kortingscode niet online geldt maar ES wel in de winkel zelf met korting gekocht kan worden :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-09-21 18:06 



 
Profiel   

Oh balen! Het is voor mij 1 uur en 22 min rijden dus langs gaan wordt hem niet.. als iemand hem voor mij mee wil nemen en opsturen heel graag :+

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-09-21 18:27 



 
Profiel   

Dat geldt vast niet voor de nieuwe ES kleuren? :+

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-09-21 18:48 



 
Profiel   

Voor mij is hypostore helaas 4u rijden :') Dus dat gaat hem ook niet worden
Ik wil zo graag een nieuwe KEP kopen, maar enkel met korting.. :o

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-09-21 18:54 



 
Profiel   

Ik heb de Orchid Bloom binnen, en ben echt verliefd! <3

Helaas nog geen foto met m'n paard, ben er super blij mee! Echt een mooie kleur.
[ img ]

Voor de liefhebbers heb ik nog een PS Of Sweden Velvet Plum set liggen. (Jump)

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-09-21 19:09 



 
Profiel   

De nieuwe orchid lag niet in de winkel, heb er alleen een vestje en oornetje van gezien. Kentucky lag nog wel wat van. De losse dozen niet meer, de rekken hangen nog wel vol. :j

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-09-21 19:25 



 
Profiel   

Hebben jullie met de ES kleding ook dat het zo omhoog kruipt? Ik heb dat zowel bij mijn Bordeaux shirt als bij de Emerald. Echt irritant, want daarom heb ik het dus bijna nooit aan. PS doet dit niet. Zelfs gewoon zo doet ES dat, niet eens alleen op paard.. Ik zit er echt over te denken om beide shirts op marktplaats te zetten, al zijn ze echt super mooi..

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-09-21 19:28 



 
Profiel   

Is er iemand die naar Hypostore gaat en voor mij een ES Bordeaux maat full dressuur mee wilt nemen? (Alleen als deze met 25% korting is).

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-09-21 20:20 



 
Profiel   

Farjen schreef
Voor mij is hypostore helaas 4u rijden :') Dus dat gaat hem ook niet worden
Ik wil zo graag een nieuwe KEP kopen, maar enkel met korting.. :o

Bij de Epplejeck kan je tijdens kortingsacties in de winkel ook KEP Italia net korting kopen :j wel dus alleen in de winkel en niet online

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-09-21 20:59 



 
Profiel   

Ik heb mezelf overtuigd. Ik mag een ps of Sweden dekje kopen (floret sand). Maar kan geen leuk bijpassend shirt vinden _O- of althans, op een website waar het dekje met korting verkocht wordt.
Als hij zo weg is lig ik er ook niet wakker van, paard is nog geen 1,5

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-09-21 21:42 



 
Profiel   

KB12 schreef
Er staat een nieuwe tekst op de website. Ik begrijp er niets van... Is al dit gedoe nou echt om die 3 ribstofdekjes? -O- -O-


En een nieuw logo. _O-

Beetje dramatisch.

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-09-21 21:47 



 
Profiel   

Ik ben nog benieuwd of de beige baselayer gaat matchen met zadeldek Ruffle Sand.

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-09-21 22:16 



 
Profiel   

Ik vind die bruine wollen trui met dat patroontje wel leuk, maar niet voor dat geld.

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-09-21 22:17 



 
Profiel   

Matheno schreef
KB12 schreef
Er staat een nieuwe tekst op de website. Ik begrijp er niets van... Is al dit gedoe nou echt om die 3 ribstofdekjes? -O- -O-


En een nieuw logo. _O-

Beetje dramatisch.


Ik had hier vandaag zelfs de wekker voor gezet. Ik ben echt teleurgestel nu. En als ik mijzelf nou nog kon troosten met een nieuw dekje, maar ik vind ze niet eens mooi. |(

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-09-21 22:23 



 
Profiel   

Ik ben wel benieuwd in hoeverre de kleur van de ribgroene lijkt op de moss... vind de ribbroek wel mooi.. maar 2 dezelfde kleuren... dat wordt de moss weer verkopen ben ik bang...

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-09-21 22:30 



 
Profiel   

Texas02 schreef
Hebben jullie met de ES kleding ook dat het zo omhoog kruipt? Ik heb dat zowel bij mijn Bordeaux shirt als bij de Emerald. Echt irritant, want daarom heb ik het dus bijna nooit aan. PS doet dit niet. Zelfs gewoon zo doet ES dat, niet eens alleen op paard.. Ik zit er echt over te denken om beide shirts op marktplaats te zetten, al zijn ze echt super mooi..


Ik heb echt precies hetzelfde. Ik kan hem alleen heel ver in mijn rijbroek dragen, anders loop ik constant in een crop top. :') Daarnaast vond ik het ook erg tegenvallen dat de Ice Blue baselayer erg afwijkt qua kleur van het dekje. Ik bestel dus geen matchende kleding meer.

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-09-21 01:09 



 
Profiel   

Precies dat dus.. Zelfs voor de fotoshoot die ik laatst had met een vriendin die de foto's gemaakt heeft wilde dat Emerald shirt niet even normaal blijven zitten en moest ik hem dus bij de rijbroek in stoppen.. Gister had ik hem thuis gewoon zo even aan om te kijken wat hij dan doet en weer precies hetzelfde.. Kleding van ES koop ik dus niet weer.. Wat kun je voor zo goed als nieuwe ES kleding vragen? De Emerald kost nieuw €69 maar heb ik al in de aanbieding gezien voor €45 en de Bordeaux kostte nieuw €89 maar staat nu op de ES site voor €45.. Ik ga denk ik wel even wachten totdat ES en een aantal winkels geen aanbiedingen meer met deze twee hebben :+ Maar als ik dan naar mezelf kijk, koop ik kleding eigenlijk niet van Marktplaats / Facebook groepen, wordt dat tweedehands wel een beetje verkocht of kan ik me de moeite net zo goed besparen?

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-09-21 03:01 



 
Profiel   

Kidde schreef
Farjen schreef
Voor mij is hypostore helaas 4u rijden :') Dus dat gaat hem ook niet worden
Ik wil zo graag een nieuwe KEP kopen, maar enkel met korting.. :o

Bij de Epplejeck kan je tijdens kortingsacties in de winkel ook KEP Italia net korting kopen :j wel dus alleen in de winkel en niet online


Echt? Ik dacht dat ze ook in de winkel zouden uitsluiten. Bedankt voor de tip :D

Ik vind de groene heel mooi, maar heb net de Oak van Lemieux besteld. Ik vrees dat het dezelfde kleur gaat zijn..

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-09-21 05:21 



 
Profiel   

Gaat lekker daar…
[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-09-21 06:52 



 
Profiel   

Ik las wel in een story dat de nieuwe PS website niet enkel om de nieuwe drop gaat maar dus veel meer zou bevatten. En iemand hier schreef al dat de oude website eerst offline moet gaan om de nieuwe te kunnen gebruiken, dus waarschijnlijk is er zoiets aan de hand?
Maar als ik hun story op Instagram zie, denk ik bijna dat het bewust gedaan is :+

*edit

[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-09-21 07:04 



 
Profiel   

Slordig dit allemaal van PS. Vind de corduroy dekjes nou niet echt bijzonder. Maar wie weet wat er nog komt :=

Begin deze maand voor het allereerst een cross les gereden in de PS moss <3
[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-09-21 07:18 



 
Profiel   

Weet iemand of le mieux oak vergelijkbaar is met Olive of Forest green?
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-09-21 08:18 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 365 van de 516 [ 12887 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 362, 363, 364, 365, 366, 367, 368 ... 516  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen