PS of Sweden & Equestrian Stockholm 2.0

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Lapach
Berichten: 96
Geregistreerd: 21-10-20

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-21 16:12

k_m schreef:
Monaco Blue vandaag voor een portfolio shoot voor mijn fotografie (met @equicor op instagram). Zo mooi!!
[ [url=m/s5ZArU.jpg]Afbeelding[/url] ]


Wauw!! Heel mooi <3

Lapach
Berichten: 96
Geregistreerd: 21-10-20

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-21 16:13

Mosh schreef:
Tijdje niets meer gekocht :+ merk dat ik toch geen stapel dekjes in gebruik heb. Misschien is hier interesse in? Het gaat om de ES Dark Sky (aantal keer gebruikt), ES Parisian Blue (nieuw in plastic), PS Sea Ruffle (nieuw in plastic), ES Champagne (gebruikt), PS Neptuna met bijpassend jasje PS (1x gebruikt).


Ik heb je een privé gestuurd!

Figo88

Berichten: 2645
Geregistreerd: 07-01-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-21 16:17

k_m schreef:
Monaco Blue vandaag voor een portfolio shoot voor mijn fotografie (met @equicor op instagram). Zo mooi!!
[ [url=m/s5ZArU.jpg]Afbeelding[/url] ]


Wauw! Prachtige foto! <3

k_m

Berichten: 5332
Geregistreerd: 03-02-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-21 16:22

Ja ik heb echt zooo veel mooie foto's gemaakt met deze set vandaag! Nu wil ik zelf ook natuurlijk :+

Afbeelding

AlwaysH

Berichten: 11275
Geregistreerd: 28-10-14
Woonplaats: The Hidden World

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-21 16:34

Er is korting van Jill Huijbregts bij t Ruiterhuis geloof ik? JILL15 is de code.
Afbeelding
Afbeelding

Figo88

Berichten: 2645
Geregistreerd: 07-01-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-21 16:43

k_m schreef:
Ja ik heb echt zooo veel mooie foto's gemaakt met deze set vandaag! Nu wil ik zelf ook natuurlijk :+

[ [url=m/Sjf4Da.jpg]Afbeelding[/url] ]


Echt ontzettend mooi! Ik snap dat je zelf nu ook wilt, ik zou ook wel zulke foto's willen <3

Ik ben echt helemaal fan van de PS (boven)kleding, maar qua dekjes blijf ik toch echt trouw aan LeMieux :o
Maar nu wil ik toch ook de rijbroeken gaan proberen, eens kijken of ze Montar van de troon kunnen stoten :Y)

Kan iemand iets zeggen over de pasvorm van de Zoë? Ik heb eigenlijk altijd maat 36. Bij Montar adviseren ze vaak om een maat groter te nemen, maar daarvan heb ik ook gewoon maat 36. Bij de Zoë adviseren ze een maat kleiner te nemen, maar ik vind maat 34 wel heel klein klinken..

GekOpFjorden

Berichten: 343
Geregistreerd: 13-10-21
Woonplaats: Leiden

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-21 16:59

Figo88 schreef:
k_m schreef:
Ja ik heb echt zooo veel mooie foto's gemaakt met deze set vandaag! Nu wil ik zelf ook natuurlijk :+

[ [url=m/Sjf4Da.jpg]Afbeelding[/url] ]


Echt ontzettend mooi! Ik snap dat je zelf nu ook wilt, ik zou ook wel zulke foto's willen <3

Ik ben echt helemaal fan van de PS (boven)kleding, maar qua dekjes blijf ik toch echt trouw aan LeMieux :o
Maar nu wil ik toch ook de rijbroeken gaan proberen, eens kijken of ze Montar van de troon kunnen stoten :Y)

Kan iemand iets zeggen over de pasvorm van de Zoë? Ik heb eigenlijk altijd maat 36. Bij Montar adviseren ze vaak om een maat groter te nemen, maar daarvan heb ik ook gewoon maat 36. Bij de Zoë adviseren ze een maat kleiner te nemen, maar ik vind maat 34 wel heel klein klinken..


Ik heb de zoe net binnen gewoon in mijn eigen maat, zit zelfs iets strakker dan mijn HH legging

Tango1979

Berichten: 2539
Geregistreerd: 21-08-09
Woonplaats: Noord Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-21 17:03

De Zoe vind ik een maat kleiner mooier vallen. Maar het is niet zo dat hij opvallend heel ruim is in je eigen maat, er zit gewoon erg veel stretch in. Ik heb een maat kleinere taille dan heup, heb altijd gapende broeken bij mijn onderrug, maar de zoe een maat kleiner is perfect.

Maar een stalgenootje van mij heeft gewoon haar eigen maat en dat misstaat absoluut niet. Die heeft wrs dezelfde maat taille en heup ;)

Sterrenpony

Berichten: 562
Geregistreerd: 16-03-17

Re: PS of Sweden & Equestrian Stockholm 2.0

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-21 19:03

Vandaag gelest in de bronze gold <3

Afbeelding


Ik heb de Zoë ook besteld in gewoon mijn eigen maat, heb ze nog niet ontvangen

GekOpFjorden

Berichten: 343
Geregistreerd: 13-10-21
Woonplaats: Leiden

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-21 19:18

Ik wil ieder geval geen andere rijdbroeken meer hij zit heerlijk,

Ben wel benieuwd naar de andere want zien er vaak hetzelfde uit alleen andere naam

Nynkex01
Berichten: 1130
Geregistreerd: 05-07-21

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-21 19:55

Matheno schreef:
Nynkex01 schreef:
Zouden de beige rijbroeken bij de bruine rand van de royal classic passen? Of zouden ze te licht zijn?


Bedoel je dan dat blauwe dekje van Equestrian Stockholm? Daar past beige niet perse bij.

[ [url=m/u1FFlJ.jpg]Afbeelding[/url] ]


Bij die bruine weer wel


[ [url=m/iSCPW9.jpg]Afbeelding[/url] ]


Hm had gehoopt dat ie ong dezelfde kleur zou zijn als de rand, of de rand van golden olive. Zoek nog een broek bij die randjes

darkadia

Berichten: 5251
Geregistreerd: 08-09-05
Woonplaats: Bussum

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-21 20:25

Nynkex01 schreef:
Hm had gehoopt dat ie ong dezelfde kleur zou zijn als de rand, of de rand van golden olive. Zoek nog een broek bij die randjes


De golden Olive heeft een lichtere rand dan de Royal classic. Die van de GO is champagne, de ander donkerbruin/coffee volgens mij.

Texas02

Berichten: 4704
Geregistreerd: 21-04-16

Re: PS of Sweden & Equestrian Stockholm 2.0

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-21 20:58

Wat een prachtige foto's met de Monaco Blue, k_m!! <3

Ik zit erover te denken om mijn PS of Sweden Royal Blue full jump te verkopen omdat het precies dezelfde kleur is als mijn Equito Navy Rose Gold. Hebben jullie enig idee wat je daar voor kunt vragen? En vanwege de PS of Sweden Marine twijfel ik ook nu ik Monaco Blue heb, ookal is het een hele andere kleur..

Nynkex01
Berichten: 1130
Geregistreerd: 05-07-21

Re: PS of Sweden & Equestrian Stockholm 2.0

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-21 22:15

Oeh yes ik heb de ice blue op de kop getikt! Heb momenteel geen paard haha, maar wel een zwart bijrijpaard en binnenkort weer een Fries hier op stal dus hopelijk staat het mooi op zwart en niet te flets

_Lorette_

Berichten: 12111
Geregistreerd: 27-09-04
Woonplaats: Onder Zwolle

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-21 23:27

Texas02 schreef:
Wat een prachtige foto's met de Monaco Blue, k_m!! <3

Ik zit erover te denken om mijn PS of Sweden Royal Blue full jump te verkopen omdat het precies dezelfde kleur is als mijn Equito Navy Rose Gold. Hebben jullie enig idee wat je daar voor kunt vragen? En vanwege de PS of Sweden Marine twijfel ik ook nu ik Monaco Blue heb, ookal is het een hele andere kleur..


Voor mijn gevoel had de PS royal meer een zweem paars erdoor dan de Equito navy rose gold, maar dat is dus niet zo?

Texas02

Berichten: 4704
Geregistreerd: 21-04-16

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-21 23:31

_Lorette_ schreef:
Texas02 schreef:
Wat een prachtige foto's met de Monaco Blue, k_m!! <3

Ik zit erover te denken om mijn PS of Sweden Royal Blue full jump te verkopen omdat het precies dezelfde kleur is als mijn Equito Navy Rose Gold. Hebben jullie enig idee wat je daar voor kunt vragen? En vanwege de PS of Sweden Marine twijfel ik ook nu ik Monaco Blue heb, ookal is het een hele andere kleur..


Voor mijn gevoel had de PS royal meer een zweem paars erdoor dan de Equito navy rose gold, maar dat is dus niet zo?


Nee, dat vind ik niet, het is echt bijna dezelfde kleur, misschien dat de PS een heel klein beetje donkerder is dan de Equito maar het scheelt echt niet veel.

Bielsje

Berichten: 1402
Geregistreerd: 17-09-09

Re: PS of Sweden & Equestrian Stockholm 2.0

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-21 01:09

Bij de PS rijbroek Karen staat "neem een maat kleiner". In de maattabel val ik precies tussen 36 en 38 in.

Ik heb normaal de Pikeur Candela in 36 lang en Pikeur Laure in 38 lang. Iemand een idee of ik weg zou kunnen komen met de Karen in 34 of toch 36 zou moeten hebben? :?

GekOpFjorden

Berichten: 343
Geregistreerd: 13-10-21
Woonplaats: Leiden

Re: PS of Sweden & Equestrian Stockholm 2.0

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-21 07:10

Als ik bij de zoe de maattabel zou volgen zou ik 40 moeten hebben.
Ik ben blij dat ik mijn eigen maat 42 heb genomen.

Kimley

Berichten: 9163
Geregistreerd: 04-10-12
Woonplaats: Oudemirdum

Re: PS of Sweden & Equestrian Stockholm 2.0

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-21 07:50

Ik heb beide broeken een maatje groter genomen.. heb nog een ps rijbroek in mijn eigen maat en die zit erg strak bij de buik.. dan maar een riem om :D
Ben heel benieuwd wanneer ze binnen komen en waar :D

k_m

Berichten: 5332
Geregistreerd: 03-02-10

Re: PS of Sweden & Equestrian Stockholm 2.0

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-21 09:36

Die Karen rijbroek valt bij mij netjes op maat (42) zit echt mega lekker!

billionache

Berichten: 6587
Geregistreerd: 06-12-06
Woonplaats: België

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-21 10:30

Net mijn bestelling binnen met oa de Pink Pearl. Hadden ze hem in 4 geplooid en met de rest van mijn bestelling in zo'n kleinere kubusvorm doos gepropt :\

Zitten nu dus allemaal kreukels in... Iemand een idee of die er zo nog uit gaan als ik hem netjes op hang, of ik beter een mail kan sturen en hem retour doe? Baal er best van, ben zo zuinig met mijn ES dekjes en duurde al ruim een week voordat mijn bestelling verzonden werd...

Afbeelding

Devic
Berichten: 1038
Geregistreerd: 04-04-20

Re: PS of Sweden & Equestrian Stockholm 2.0

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-21 10:33

Jeetje was asociaal! Ik zou ze mailen dat je hem een week tijd geeft om uit de kreukels te komen en dat hij anders retour komt. Ik denk zelf dat je het wel gaat blijven zien maar ik weet het ook niet zeker

Iriscope

Berichten: 8606
Geregistreerd: 08-03-04
Woonplaats: Windhoek, Namibia

Re: PS of Sweden & Equestrian Stockholm 2.0

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-21 10:53

Bijna al mijn dekjes komen zo uit de doos nadat ze naar Namibie zijn verzonden en bij geen een zie je de kreukels nog!

SpikkelFire

Berichten: 6696
Geregistreerd: 14-06-05

Re: PS of Sweden & Equestrian Stockholm 2.0

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-21 11:16

Even uithangen inderdaad, eventueel in de badkamer. Dan trekt het wel strak :j

Bielsje

Berichten: 1402
Geregistreerd: 17-09-09

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-21 13:29

FjordOtis schreef:
Als ik bij de zoe de maattabel zou volgen zou ik 40 moeten hebben.
Ik ben blij dat ik mijn eigen maat 42 heb genomen.


Oh jee... Dit gaat nog spannend worden denk ik :')

Bedankt voor de reacties allemaal!