PS of Sweden & Equestrian Stockholm 2.0

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
corientjuhh

Berichten: 9820
Geregistreerd: 19-11-07
Woonplaats: In een hunebed

Re: PS of Sweden & Equestrian Stockholm 2.0

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-21 16:07

Nou inderdaad. Jatten van je eigen stalgenoten, dat kun je dan toch ook niet verbergen? Want bij je eigen paard kan je het niet gebruiken, want de eigenaar herkent zn spul wel terug.
Heb dat ook wel eens ergens gehad. Met peesbeschermers, waren ook opeens weg. En degene die dacht dat ze daar de baas was had opeens ook zulke beschermers (het waren zeker weten de mijne), heb ze terug gejat toen ze ergens onbeheert lagen en mn naam er in gezet. Ook direct een kastje er neer gezet om alles in te doen en af te sluiten. Na 1.5 jaar ofzo was ik daar ook weer weg

maessie

Berichten: 5758
Geregistreerd: 22-04-02
Woonplaats: Hurdegaryp/Bornwird

Re: PS of Sweden & Equestrian Stockholm 2.0

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-21 17:08

Volgens mij komen er 2 kleuren velvets. Ruitergoed krijgt een witte (16 stuks, al te preorderen) en die andere is pearl off white. Featherdressage had ook de witte.

kimwilliam

Berichten: 1173
Geregistreerd: 04-04-19
Woonplaats: 's-Gravendeel

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-21 17:23

maessie schreef:
Volgens mij komen er 2 kleuren velvets. Ruitergoed krijgt een witte (16 stuks, al te preorderen) en die andere is pearl off white. Featherdressage had ook de witte.


waar kan je pre orderen bij ruitergoed. ik heb een account van hun

Lotte_Wessel

Berichten: 3587
Geregistreerd: 12-05-08
Woonplaats: Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-21 17:26

kimwilliam schreef:
maessie schreef:
Volgens mij komen er 2 kleuren velvets. Ruitergoed krijgt een witte (16 stuks, al te preorderen) en die andere is pearl off white. Featherdressage had ook de witte.


waar kan je pre orderen bij ruitergoed. ik heb een account van hun


Stond op facebook dat je ze kon mailen volgens mij. Jammer dat ze alleen die nieuwe dekjes allemaal in dressuur doen. Had hem graag gewild in veelzijdig/ springen.

kimwilliam

Berichten: 1173
Geregistreerd: 04-04-19
Woonplaats: 's-Gravendeel

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-21 17:27

Lotte_Wessel schreef:
kimwilliam schreef:


waar kan je pre orderen bij ruitergoed. ik heb een account van hun


Stond op facebook dat je ze kon mailen volgens mij. Jammer dat ze alleen die nieuwe dekjes allemaal in dressuur doen. Had hem graag gewild in veelzijdig/ springen.

oh bedankt dan kijk ik straks als ik thuis ben op hun facebook

Lotte_Wessel

Berichten: 3587
Geregistreerd: 12-05-08
Woonplaats: Amsterdam

Re: PS of Sweden & Equestrian Stockholm 2.0

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-21 17:28

Afbeelding

anoukwendy

Berichten: 4505
Geregistreerd: 01-01-10
Woonplaats: Zweden

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-01-21 17:54

Ik wil graag de es pistage maar die is echt onmogelijk om in full dressuur nog te vinden. In springmaat kom ik hem wel heel vaak tegen maar daar heb ik niks aan..

_Lorette_

Berichten: 12099
Geregistreerd: 27-09-04
Woonplaats: Onder Zwolle

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-21 17:59

Net de PS marine gekocht met neptuna jasje. Hopelijk leuk op mijn oranje kerel. :)

En ik kreeg een mailtje dat mijn champagne beschermers deze maand ook kwamen. Ik wist dat ik een paar maanden moest wachten tot de kleur weer uitgebracht werd, maar aangezien ik de kleur lastig te matchen vind, heb ik het maar gedaan.

DiscoDipp

Berichten: 2872
Geregistreerd: 29-09-14

Re: PS of Sweden & Equestrian Stockholm 2.0

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-21 18:03

Ik ben aan t twijfelen of ik mijn Emerald toch weg wil doen, ergens vind ik hem heel mooi, maar toch wat groot voor op mijn pony. En ik rij voornamelijk met Anky’s..

Choices choices

Lotte_Wessel

Berichten: 3587
Geregistreerd: 12-05-08
Woonplaats: Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-21 18:11

Wat fijn Lorette dat ze nu toch komen nog! Denk trouwens dat de Neptune vast leuk staat op een vos!

Hier heb ik de ES emerald, de ES pink pearl en de ES Merlot Crystal nog op m'n lijstje staan. Eerst maar even doorsparen :=

Wel kwam vandaag mijn ES pakket met steel blue oor netje en beschermers en rose breeze bandages en oor netje om mijn setjes compleet te maken. Een steel blue halster en deken zou ook gaaf zijn als ze die uit zouden brengen!

Oh en heb mijn PS halsters van thehorselet. Staat toch leuk op mijn knapperds <3 mijn oude man van bijna 18, mijn merrie van anderhalf en mijn jaarling van januari 2020, samen met mijn vriend en ik <3

Afbeelding

Edit - oh my! Op ruitergoed net een purple gold kunnen bemachtigen!! Die was volgens mij overal uitverkocht! *\o/*
Laatst bijgewerkt door Lotte_Wessel op 15-01-21 18:18, in het totaal 1 keer bewerkt

Anoniem

Re: PS of Sweden & Equestrian Stockholm 2.0

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-21 18:18

Wat zou mooier zijn op een zwarte, Moss of Olive gold?

anoukwendy

Berichten: 4505
Geregistreerd: 01-01-10
Woonplaats: Zweden

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-01-21 18:21

Lotte_Wessel schreef:
Wat fijn Lorette dat ze nu toch komen nog! Denk trouwens dat de Neptune vast leuk staat op een vos!

Hier heb ik de ES emerald, de ES pink pearl en de ES Merlot Crystal nog op m'n lijstje staan. Eerst maar even doorsparen :=

Wel kwam vandaag mijn ES pakket met steel blue oor netje en beschermers en rose breeze bandages en oor netje om mijn setjes compleet te maken. Een steel blue halster en deken zou ook gaaf zijn als ze die uit zouden brengen!

Oh en heb mijn PS halsters van thehorselet. Staat toch leuk op mijn knapperds <3 mijn oude man van bijna 18, mijn merrie van anderhalf en mijn jaarling van januari 2020, samen met mijn vriend en ik <3

[ [url=m/1VZRBk.jpg]Afbeelding[/url] ]

Edit - oh my! Op ruitergoed net een purple gold kunnen bemachtigen!! Die was volgens mij overal uitverkocht! *\o/*


Oeh leuk :D lekker geshopt

Leuk lorette dat je ze eindelijk krijgt!

Sammie, zodra mn moss er is kan ik een vergelijksfoto maken en een foto op mn zwarte van beide
Heb wel een foto van de golden olive al laten zien, krijg hem nu niet geladen om de een of andere reden

anoukwendy

Berichten: 4505
Geregistreerd: 01-01-10
Woonplaats: Zweden

Re: PS of Sweden & Equestrian Stockholm 2.0

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-01-21 18:22

Afbeelding

Nu lukt t wel

Anoniem

Re: PS of Sweden & Equestrian Stockholm 2.0

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-21 18:25

Golden olive heb ik ook gehad op mijn zwarte, dacht dat ik de Moss mooier vond dus had hem verkocht, en nu twijfel ik of ik hem terug ga kopen of toch voor de Moss ga

Keizerinnnn

Berichten: 1218
Geregistreerd: 09-09-15

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-21 18:25

Ohh anoukwendy dat pak sneeuw erbij <3

Staat heel knap.

Vandaag lag de emerald bovenop van de foto's dus die gepakt. Blijft ook wel erg mooi.Afbeelding

Drico

Berichten: 4493
Geregistreerd: 14-06-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-21 18:38

Hier vandaag ook de Emerald op gehad :D

Afbeelding

anoukwendy

Berichten: 4505
Geregistreerd: 01-01-10
Woonplaats: Zweden

Re: PS of Sweden & Equestrian Stockholm 2.0

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-01-21 18:41

Moooi! <3

Tango1979

Berichten: 2530
Geregistreerd: 21-08-09
Woonplaats: Noord Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-21 19:03

Ik zie weinig verschil tussen Moss en Olive. Heb de ES Olive in dekje en de PS Gina Moss jas. Die kleuren matchen volgens mij 100%. Ik zou kijken welke rand je mooier vind :)
Afbeelding

Iriscope

Berichten: 8603
Geregistreerd: 08-03-04
Woonplaats: Windhoek, Namibia

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-21 19:19

anoukwendy schreef:
Ik wil graag de es pistage maar die is echt onmogelijk om in full dressuur nog te vinden. In springmaat kom ik hem wel heel vaak tegen maar daar heb ik niks aan..

Ik zal nog eens voor je zoeken, maar heb ook voor Stef al gezocht. Toen heb ik hem bij Cavalor gevonden, maar volgens mij hebben die hem nu niet meer?

aniek1985
Lid Nieuwsredactie

Berichten: 13190
Geregistreerd: 18-05-05
Woonplaats: Schagen

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-21 19:39

_Lorette_ schreef:
Hoe gaat dat nu met the Horselet bestellingen? Het was daar toch zo'n chaos?

Het lijkt nu beter te gaan. Ik heb afgelopen maandag middag besteld en gister al een verzend bevestiging.

anoukwendy

Berichten: 4505
Geregistreerd: 01-01-10
Woonplaats: Zweden

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-01-21 19:43

Iriscope schreef:
anoukwendy schreef:
Ik wil graag de es pistage maar die is echt onmogelijk om in full dressuur nog te vinden. In springmaat kom ik hem wel heel vaak tegen maar daar heb ik niks aan..

Ik zal nog eens voor je zoeken, maar heb ook voor Stef al gezocht. Toen heb ik hem bij Cavalor gevonden, maar volgens mij hebben die hem nu niet meer?


Als je wil graag! Maar niet de pistage white, wel echt de pistage :P

Iriscope

Berichten: 8603
Geregistreerd: 08-03-04
Woonplaats: Windhoek, Namibia

Re: PS of Sweden & Equestrian Stockholm 2.0

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-21 19:47

Ooooh, nee, de pistache white was al nergens te vinden, kan me niet voorstellen dat de gewone ergens nog is. Sorry :(

anoukwendy

Berichten: 4505
Geregistreerd: 01-01-10
Woonplaats: Zweden

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-01-21 19:53

Iriscope schreef:
Ooooh, nee, de pistache white was al nergens te vinden, kan me niet voorstellen dat de gewone ergens nog is. Sorry :(


Nee dat denk ik ook niet idd..
Pistage white heb ik al :P

f4bjheu
Berichten: 987
Geregistreerd: 09-03-13
Woonplaats: op de aarde

Re: PS of Sweden & Equestrian Stockholm 2.0

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-21 20:03

@jolynne zou kijken of ze er toch een zaak van kunnen maken of misschien met de verzekering overleggen of zij er wellicht een zaak van kunnen laten maken. Snap dat bewijs behoorlijk lastig gaat zijn maar is niet alsof het een groot mysterie is oid. Zeker als je bijvoorbeeld de marktplaats advertenties kan achterhalen

Verder; wat een gave dekjes komen er weer voorbij!
Storen jullie je er niet aan dat ze zo schuiven?
Ben zelf beetje aan het twijfelen of ik er ook voor ps/es zal gaan. Is een schimpie en voor mn zwarte dressuurzadel. Heb al petrol, taupe en navy (LM & E)

orion456
Berichten: 571
Geregistreerd: 27-04-11
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-21 20:14

Heeft iemand toevallig een foto met de Morrocan Blue van ES en het jasje van PS Isabella Neptuna? Ben benieuwd of de kleuren overeen komen.

*Edit: ik heb een foto gevonden van de 2 dekjes naast elkaar in de openingspost (Dank daarvoor voor degene die die gepost heeft). verschilt maar heel iets, maar zou je het merken als ik op ES morrocan blue dekje een jas of shirt van de PS neptuna erbij aan heb?