PS of Sweden & Equestrian Stockholm 2.0

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
_Lorette_

Berichten: 12114
Geregistreerd: 27-09-04
Woonplaats: Onder Zwolle

Re: PS of Sweden & Equestrian Stockholm 2.0

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-20 13:40

Zit het logo zo hoog op de citadel?

DianneKV
Berichten: 4
Geregistreerd: 23-12-20

Re: PS of Sweden & Equestrian Stockholm 2.0

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-20 13:45

Ik ben toch maar eens lid geworden na het regelmatig lezen van de forums van Bokt. :')

Kan iemand mij vertellen hoe 'mooi' dat de dekjes blijven na het wassen? Uiteraard op 30 graden, maar bij mij krimpen soms dekjes waardoor ze niet meer onder mijn zadel passen. Hebben jullie daar ook last van met ES dekjes?

Jessie2020
Berichten: 779
Geregistreerd: 21-05-20

Re: PS of Sweden & Equestrian Stockholm 2.0

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-20 14:04

Ja ik ben ook wel benieuwd welke dekjes je wil verkopen Anouk....

orion456
Berichten: 571
Geregistreerd: 27-04-11
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-20 14:14

[/quote]

Wat zonde van je dekje! Ik heb ook een keer slijtage aan een es dekje gehad. Ik had deze alleen wel minder lang dan jij, maar denk niet dat dat veel uit maakt. Ik heb toen ook contact opgenomen met es, maar had het dekje daar niet gekocht, dus hun zeiden dat ik eerst contact op moest nemen met de winkel waar ik het gekocht had. Ik heb toen contact gehad met Hypostore en zij vervolgens weer met es. Ik kon toen het dekje gratis terug sturen en het aankoopbedrag terug krijgen of het dekje houden en 50% van mijn geld terug krijgen. Toen werd er iig niet moeilijk over gedaan en kreeg ik netjes m'n geld terug. Weet alleen niet of ze dat na een x aantal jaar nog steeds doen, maar proberen kan altijd. Hoop dat ze nog iets voor je kunnen doen.[/quote]

Het is ook echt het enige dekje waarbij dit is en ik heb er inmiddels al 7. Ik heb gewoon gemaild omdat ik altijd rechtstreeks bij ES bestel. Ik zie wel wat ze ermee doen, nee heb ik en ja kan ik misschien krijgen. Ik vind het gewoon jammer, denk niet persee van het wassen want mijn moeder wast ze op de hand in het bad maar anders moet hij maar gerepareerd maar jammer blijf ik het wel vinden[/quote]

IK moest meteen aan muizen denken toen ik je gaten zag. Kan dat? weet niet waar je ze opslaat?

Drico

Berichten: 4493
Geregistreerd: 14-06-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-20 14:15

Robijntjah schreef:
Eigenlijk wil ik de blueberry ook nog wel _O-


Moest jij nou full of kon cob ook? Als ik ergens nog de Neptuna in de sale kan vinden wil ik mijn blueberry verkopen :+

aniek1985
Lid Nieuwsredactie

Berichten: 13251
Geregistreerd: 18-05-05
Woonplaats: Schagen

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-20 14:16

Gaaf die vergelijkingsfotos maessie.

lideli schreef:
Wat zonde Michelle!

Ik had gister de Beluga Black Ruffle onder mijn nieuwe dressuurzadel <3
[ [url=m/fWJfi5.jpg]Afbeelding[/url] ]

Die staat heel chique <3

Robijntjah schreef:
:7 Gekocht

Haha, heel herkenbaar dit.

The Horselet heeft weer uitverkoop Eerste Kerstdag voor degene die het nog aandurven.

Afbeelding

orion456
Berichten: 571
Geregistreerd: 27-04-11
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-20 14:16

DianneKV schreef:
Ik ben toch maar eens lid geworden na het regelmatig lezen van de forums van Bokt. :')

Kan iemand mij vertellen hoe 'mooi' dat de dekjes blijven na het wassen? Uiteraard op 30 graden, maar bij mij krimpen soms dekjes waardoor ze niet meer onder mijn zadel passen. Hebben jullie daar ook last van met ES dekjes?


Als je ze op 30 graden wast blijven ze goed qua formaat. Ik heb mijn eerste ES dekje wel eens op 40 graden gewassen en die ging wel krimpen. Doe ik nu dus ook nooit meer..... :o Verder blijven ze heeel mooi vind ik. Als je ze maar binnenstebuiten in de wasmachine doet, zodat het logo aan de buitenkant geen krassen krijgt van het wassen.

Drico

Berichten: 4493
Geregistreerd: 14-06-08

Re: PS of Sweden & Equestrian Stockholm 2.0

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-20 14:20

@maessie

Thanks! De Neptuna is ook wel echt erg chique :j

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-20 14:22

Drico schreef:
Robijntjah schreef:
Eigenlijk wil ik de blueberry ook nog wel _O-


Moest jij nou full of kon cob ook? Als ik ergens nog de Neptuna in de sale kan vinden wil ik mijn blueberry verkopen :+


Ik vrees dat cob ook kan :+

Drico

Berichten: 4493
Geregistreerd: 14-06-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-20 14:33

Robijntjah schreef:
Ik vrees dat cob ook kan :+


Ik heb de Chocolate ook nog :+

Anoniem

Re: PS of Sweden & Equestrian Stockholm 2.0

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-20 14:35

Die staat (nog) niet op mijn whislist maar ik heb vandaag geleerd dat dat snel kan veranderen _O-

XiiaaooNaa

Berichten: 2866
Geregistreerd: 06-07-11
Woonplaats: Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-20 14:55

_Lorette_ schreef:
Zit het logo zo hoog op de citadel?


reden dat ik weinig PS heb, hun logo kan op gekke plekken zitten...
bij mij zat hij een keer tegen de onderste rand van het dekje aan, die is teruggestuurd omdat dat echt niet mooi was en ik stoorde mij er mateloos aan.

Keizerinnnn

Berichten: 1221
Geregistreerd: 09-09-15

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-20 15:01

anoukwendy schreef:
SteffiiY schreef:
Waar staat de Citadel te koop :oo

Bij mij _O-


Heb je een vergelijking van de steelblue en citadel? Heb anders wel interesse in de hele set... oh wat erg ben ik weer. Heb van jou toch ook de minimal grey set gekocht?

anoukwendy

Berichten: 4516
Geregistreerd: 01-01-10
Woonplaats: Zweden

Re: PS of Sweden & Equestrian Stockholm 2.0

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-12-20 15:28

Afbeelding
Afbeelding

Heb wel meerdere pb’s ook gekregen hoor. En jij kocht idd mn minimal grey laurian :P

Zal later eens kijken wat eventueel weg mag maar denk dat het voornamelijk eskadron is en misschien maar 2/3 ps sets

Keizerinnnn

Berichten: 1221
Geregistreerd: 09-09-15

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-20 15:42

Okee hmmm hij lijkt toch wel heel erg op de steel blue.

Nog steeds blij met de minimal grey!!

Edit, de iceblue is ook wel heel erg gaaf!

Art_Ificious
Berichten: 12790
Geregistreerd: 30-06-13

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-20 15:47

Ik vind het prachtige dekjes en die beige/champagnekleuren al helemaal.


Alleen de prijs is véél te duur vind ik dus blijft het bij kijken.

maessie

Berichten: 5771
Geregistreerd: 22-04-02
Woonplaats: Hurdegaryp/Bornwird

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-20 16:02

Die iceblue is inderdaad wel supermooi! Zag er gisteren op een facebookgroep nog 1tje te koop, maar die was flink aan de prijs.

Lorette, ik denk dat mijn citadel een maat cob is, maar weet het niet helemaal zeker. Labeltje mist er uit, en verschil is minimaal met de rest qua grootte. Wel als full gekocht, maar ja.. valt zo in het rijtje wel op. Al zie ik nu dat hij bij die van Anouk net zo zit..

anoukwendy

Berichten: 4516
Geregistreerd: 01-01-10
Woonplaats: Zweden

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-12-20 16:13

Denk dat dat labeltje heel erg verschilt aan hoe de stof gesneden is en hoe het motiefje dan word? Of naaien ze het motiefje er pas op als het dekje in elkaar zit?
Ik dacht altijd dat dat meters stof waren met al vulling en binnenkant en dat daar het motiefje al opzit en daarna de dekjes pas worden uit gesneden

Afbeelding
Zo is ook te zien dat de motiefjes op verschillende plekken zitten

anoukwendy

Berichten: 4516
Geregistreerd: 01-01-10
Woonplaats: Zweden

Re: PS of Sweden & Equestrian Stockholm 2.0

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-12-20 16:15

Hier trouwens vanmiddag de olive gebruikt <3 een van mn eerste, geruild tegen een eskadron moon trademark _O-
Afbeelding
Afbeelding

_Lorette_

Berichten: 12114
Geregistreerd: 27-09-04
Woonplaats: Onder Zwolle

Re: PS of Sweden & Equestrian Stockholm 2.0

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-20 16:32

Het lijkt alsof ze bij eerdere dekjes keken hoe het patroon viel en bij de nieuwe dekjes zo goed als hetzelfde uitkomen, zodat het labeltje op de goede plek kan.

xXutopiaXx

Berichten: 10044
Geregistreerd: 08-02-05
Woonplaats: Zundert

Re: PS of Sweden & Equestrian Stockholm 2.0

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-20 17:03

Whaha Jolijn op strooptocht :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-20 17:04

xXutopiaXx schreef:
Whaha Jolijn op strooptocht :')


jouw schuld _O-

Iriscope

Berichten: 8606
Geregistreerd: 08-03-04
Woonplaats: Windhoek, Namibia

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-20 17:23

Ik heb ES vanmiddag gemaild over de problemen met FedEx en nu al een antwoord.
Groot contrast met de service van PS, waarbij Steffie al 1,5 week op antwoord wacht om een fout van de kant van PS. Hier kan ES niet eens zelf iets aan doen, maar ze reageren binnen een paar uur...

Ik heb me voorgenomen om als er 2 kleuren zijn die op elkaar lijken, voor de ES te gaan vanaf nu. En broeken koop ik ook wel van een ander merk. Er zijn genoeg merken die de klant wel serieus nemen. Misschien dat ik af en toe een sale product niet kan weerstaan, maar ben echt geen fan van bedrijven steunen die je geld willen maar geen service verlenen.

Voor de duidelijkheid; Heel erg tevreden met ES, die nemen me tenminste serieus als er toch iets mis gaat!
Laatst bijgewerkt door Iriscope op 23-12-20 17:46, in het totaal 1 keer bewerkt

Ania

Berichten: 6107
Geregistreerd: 25-12-04
Woonplaats: Kampen

Re: PS of Sweden & Equestrian Stockholm 2.0

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-20 17:34

Ik ben net los gegaan op de Sale bij ES zelf.. En nu lees ik het gedoe van Iriscope.. Hoop dat het bij mij wel goed gaat want na heel lang twijfelen toch de knoop doorgehakt en voor veel geld besteld...

Iriscope

Berichten: 8606
Geregistreerd: 08-03-04
Woonplaats: Windhoek, Namibia

Re: PS of Sweden & Equestrian Stockholm 2.0

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-20 17:41

Nee, ES is prima! FedEx is enkel ruk als je naar Namibie verstuurt! Het is PS die niet reageert op klanten die problemen hebben, die teveel afschrijft, die dingen verkoopt die ze niet hebben en die hun Sale nooit op orde heeft!