Jin Stirrup Air

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Organa

Berichten: 172
Geregistreerd: 29-01-19

Jin Stirrup Air

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-01-21 13:06

Hoi!
Heeft iemand ervaring met de Jin Stirrup Airs? Ik rij momenteel met freejumps maar heb meerdere keren gehoord dat deze niet altijd meebuigen/breken na een val en je hierdoor alsnog blijft vastzitten. Ik ben zelf opzoek gegaan naar wat ervaringen met de airs van Jin Stirrup maar kan niet zoveel vinden :')
Het zijn niet de goedkoopste beugels dus ik wil graag weten dat ik de goede keuze maak!
Alvast bedankt :o

JustLizz
Berichten: 1299
Geregistreerd: 11-01-11
Woonplaats: Dongen

Re: Jin Stirrup Air

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-21 13:11

Zelf geen ervaring mee. Mocht je ze kopen en je freejumps willen verkopen, mag je me een PB sturen, ik overweeg om over te gaan op die beugels

Organa

Berichten: 172
Geregistreerd: 29-01-19

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-01-21 14:35

JustLizz schreef:
Zelf geen ervaring mee. Mocht je ze kopen en je freejumps willen verkopen, mag je me een PB sturen, ik overweeg om over te gaan op die beugels


Ik heb een testpaar. Mochten ze bevallen dan komen mijn freejumps zeker te koop. Ik zal je op de hoogte houden!
Laatst bijgewerkt door Organa op 06-01-21 14:53, in het totaal 1 keer bewerkt

Lena82

Berichten: 225
Geregistreerd: 04-07-13
Woonplaats: Arnhem

Re: Jin Stirrup Air

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-21 14:38

Hi, heb er ook interesse in. Waar kun je ze testen?

elinedeau95

Berichten: 1193
Geregistreerd: 05-10-09
Woonplaats: Brabant

Re: Jin Stirrup Air

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-21 14:40

Ik zet even een stipje, ik heb hetzelfde dilemma.

Organa

Berichten: 172
Geregistreerd: 29-01-19

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-01-21 14:55


Lena82

Berichten: 225
Geregistreerd: 04-07-13
Woonplaats: Arnhem

Re: Jin Stirrup Air

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-21 22:38

Thnx!

Organa

Berichten: 172
Geregistreerd: 29-01-19

Re: Jin Stirrup Air

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-01-21 23:35

Ik heb vandaag met de Jin Stirrup beugels gereden! Vind ze echt super fijn en een stuk minder massief dan ik in de eerste instantie had gedacht. Ik vind het grote voetstuk lekker rijden en heb ontzettend veel grip. Ik vind ze ook heel mooi, niet geheel onbelangrijk ;p

Ketly

Berichten: 5927
Geregistreerd: 27-02-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-21 14:50

Ik heb deze beugels gewonnen :D Ze komen zo spoedig mogelijk mijn kant op dus hoop dat ik dan ook mijn ervaring met jullie kan delen.

Organa

Berichten: 172
Geregistreerd: 29-01-19

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-02-21 16:18

Ketly schreef:
Ik heb deze beugels gewonnen :D Ze komen zo spoedig mogelijk mijn kant op dus hoop dat ik dan ook mijn ervaring met jullie kan delen.


Ik heb ze nu ondertussen zelf en vind ze echt heeerlijk rijden. Beste beugels waar ik tot nu toe mee gereden heb! Heel benieuwd wat jij ervan vind. Super lucky dat je ze gewonnen hebt :D

Edit: En wow wat heb je een prachtig paard :oo
Kan ik jullie ergens volgen?

Ketly

Berichten: 5927
Geregistreerd: 27-02-10

Re: Jin Stirrup Air

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-21 16:27

Ik ben heel benieuwd :D Wat vind je het verschil met andere beugels? Ik heb er momenteel vrij goedkope kunststof beugels aan hangen maar omdat ik zelf een wat stabielere zit wil wilde ik al nieuwe bestellen, maar dat hoeft nu niet meer haha.

Bedankt! We hebben een volgtopic :D

[PP] [volg] Mijn nieuwe knappe vriendje: Autan Lastuques S!

Organa

Berichten: 172
Geregistreerd: 29-01-19

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-02-21 16:38

Ketly schreef:
Ik ben heel benieuwd :D Wat vind je het verschil met andere beugels? Ik heb er momenteel vrij goedkope kunststof beugels aan hangen maar omdat ik zelf een wat stabielere zit wil wilde ik al nieuwe bestellen, maar dat hoeft nu niet meer haha.

Bedankt! We hebben een volgtopic :D

[PP] [volg] Mijn nieuwe knappe vriendje: Autan Lastuques S!


Ik had hiervoor zelf Freejumps en heb ook even met de bow balance gereden. Prima beugels maar ik vind ze niet heel speciaal, al helemaal niet voor die prijs. Met de Air's heb ik veel meer grip en veel minder last van m'n enkels na het rijden. Ik twijfelde echt ontzettend over het brede voetstuk maar dit zijn oprecht de fijnste beugels die ik tot nu toe heb geprobeerd! Mijn instructrice heeft ook een tijdje mijn paard gereden en vond de beugels ook erg fijn, zij heeft ze zelf ook besteld :D
Daarnaast vind ik ze ook heel gaaf staan. Ook niet geheel onbelangrijk :P

Capriootje

Berichten: 6751
Geregistreerd: 09-02-11
Woonplaats: Bollenstreek

Re: Jin Stirrup Air

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-21 13:50

Ik ben benieuwd of er ook al ervaringen zijn van mensen die deze hebben (getest) die hiervoor met de gewone Jin beugels hebben gereden. Deze heb ik al jaren en bevallen goed maar op stukje veiligheid met springen en crossen vind ik deze wel interessant.