Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 276 van de 600 [ 14999 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 273, 274, 275, 276, 277, 278, 279 ... 600  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

Ervaringen met LeMieux #2!

 
Profiel   

Ooh wat vind ik de truffel zo mooi op een donker paard!!
[ img ]
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-10-21 22:22 



 
Profiel   

Op sommige foto's vind ik de truffle supermooi, maar op die foto vind ik de bies to much..
Bijna een glow in the dark randje :+

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-10-21 22:39 



 
Profiel   

Farjen schreef
Op sommige foto's vind ik de truffle supermooi, maar op die foto vind ik de bies to much..
Bijna een glow in the dark randje :+


Haha ik vind het contrast wel erg mooi! De rosé kleurige dekje vind ik daarentegen heeeel flets. Ik zou die niet snel kopen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-10-21 22:44 



 
Profiel   

Farjen schreef
Bij deze mijn oak-dekjes met de kramer jas :)

[ [url=m/K6GLJN.jpg]Afbeelding[/url] ]


Hij matcht inderdaad minder dan ik voor ogen had, maar ach, jas gaat toch vaak uit na even rijden :+

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-10-21 22:54 



 
Profiel   

Ik vind die nieuwe collectie eigenlijk tegenvallen. Vind de kleurencombinatie niet zo leuk, misschien als het "normale" loire's waren in dezelfde kleur dat ik er wel eentje zou kopen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-10-21 23:44 



 
Profiel   

Damelza schreef
https://hypostore.nl/lemieux-ss-21-sage ... eldek.html

ik vind deze zo mooi, maar las dat ze bij hypostore nog steeds niet binnen zijn? weet iemand nog een adresje waar ze te bestellen zijn?

Ik heb dit dek op 2 april besteld (pre-order) en de leverdatum zou toen 14 mei zijn. Inmiddels is 'ie doorgeschoven naar eind november zonder ooit leverbaar geweest te zijn (i.v.m. corona). Dat zal op andere plekken dan bij Hypostore net zo zijn.

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-10-21 07:07 



 
Profiel   

Ik vind de nieuwe kleuren wel mooi, maar passen absoluut niet op mijn paard.
Wat me wel opvalt, is dat de beide kleuren met elkaar gematcht kunnen worden? Dus de truffle heeft een rosé bies en andersom?

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-10-21 07:38 



 
Profiel   

Emoreoa schreef
Hier vandaag de Oak gekocht bij de Epplejeck. Erg mooie kleur zeg <3

Ik zag dat er korting was, dus ik al helemaal blij... Niet op nieuwe wintercollecties -O-

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-10-21 09:35 



 
Profiel   

Goldie schreef
Emoreoa schreef
Hier vandaag de Oak gekocht bij de Epplejeck. Erg mooie kleur zeg <3

Ik zag dat er korting was, dus ik al helemaal blij... Niet op nieuwe wintercollecties -O-


Ja dat is altijd |o
Laatst met 2+1 gratis op hoofdstellen, zadeldekken, halsters, dekens etc. Dus ik dacht mooi nu kan ik een een keer het hoofdstel, een dekje en een mooie frontriem aanschaffen. Hoofdstel werd geclassificeerd als multibridle en niet als hoofdstel, losse frontriemen gelden niet en dekje was ook van de nieuwe collectie. :+

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-10-21 12:53 



 
Profiel   

EJ heeft altijd stomme acties, 25% op een artikel naar keuze en dan krijg je een hele waslijst met waarop het niet geldt. Dacht mooi kan ik kijken naar een nieuwe winterjas maar idd nieuwe collectie viel er weer niet onder... en oude collectie is er bijna allemaal uit.

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-10-21 13:09 



 
Profiel   

Ja die kortingen slaan echt nergens op. Voor ongeveer €200 euro aan spullen gekocht gister en dan nog geen €10 korting..

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-10-21 13:50 



 
Profiel   

Kleur vergelijking:

[ img ]
[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-10-21 19:29 



 
Profiel   

Ik heb de Musk en de Champagne maar vind dus de Rosé en de Truffel ook mooi. Ik weet nu niet wat ik moet :')

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-10-21 21:11 



 
Profiel   

De Musk vind ik wel echt paars, mn instructrice noemt hem altijd Milka paars :+

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-10-21 21:23 



 
Profiel   

Damelza schreef
EJ heeft altijd stomme acties, 25% op een artikel naar keuze en dan krijg je een hele waslijst met waarop het niet geldt. Dacht mooi kan ik kijken naar een nieuwe winterjas maar idd nieuwe collectie viel er weer niet onder... en oude collectie is er bijna allemaal uit.


Helaas heeft ej het niet voor het zeggen bij de meeste merken. Ik weet toevallig dat meerdere merken het zelf zo beslissen dat het niet mee mag doen met acties (zoals eskadron mag … maanden niet meedoen met acties) en dat is met Kentucky en Lemieux net zo helaas..

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-10-21 23:04 



 
Profiel   

Bij https://paardenspullenshop.nl/paard/sjabrakken/1/ 25% korting op heel veel Lemieux dekjes..

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-10-21 23:49 



 
Profiel   

Mn eerste loire dekje besteld. Iets dat ik nooit zou doen, want dan is het hek van de dam.

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-10-21 12:01 



 
Profiel   

kimmie1 schreef
Bij https://paardenspullenshop.nl/paard/sjabrakken/1/ 25% korting op heel veel Lemieux dekjes..


Dankjewel! Meteen een kerstinkoop gedaan :+

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-10-21 20:02 



 
Profiel   

Plop1997 schreef
kimmie1 schreef
Bij https://paardenspullenshop.nl/paard/sjabrakken/1/ 25% korting op heel veel Lemieux dekjes..


Dankjewel! Meteen een kerstinkoop gedaan :+


Ik de Oak besteld, en ik heb er al een stuk of wat nieuw liggen omdat ik niet kan rijden :')

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-10-21 23:01 



 
Profiel   

Ik had de ice blue in m'n mandje en stond op punt te betalen en toen heb ik de website weggeklikt. Trots :+

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-10-21 08:41 



 
Profiel   

Bij Ooteman is de Ink blue suede te krijgen voor €32,45.... just saying

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-10-21 09:01 



 
Profiel   

lideli schreef
Bij Ooteman is de Ink blue suede te krijgen voor €32,45.... just saying


Ga weg jij! Sadist! :+



Oke. Besteld. :Y) :Y)

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-10-21 09:09 



 
Profiel   

Prijs is net weer aangepast bij Ooteman. Was net niet snel genoeg door de kassa heen

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-10-21 09:34 



 
Profiel   

Dan was ik mooi op tijd.

Ik had de ink blue in loire. Maar vorige week verkocht aangezien ik het stofje echt te glad vind.
Dus was dit niet nodig maar wel wenselijk want het is een toffe kleur op wit.

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-10-21 10:34 



 
Profiel   

Is er iemand die mij kan vertellen hoe het liberte vest valt? De maten gaan van 34/36 naar 36/38. Normaal heb ik gewoon 36. Wat kan ik het beste kiezen? Ik neig zelf naar 36/38, maar dan moet het niet superruim vallen.
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-10-21 13:34 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 276 van de 600 [ 14999 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 273, 274, 275, 276, 277, 278, 279 ... 600  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen