Ervaringen met LeMieux #2!

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
xxxmh

Berichten: 3487
Geregistreerd: 21-06-11

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-21 22:13

Aah okee, bedankt!

Wel grappig dat agradi dan nog de oude foto gebruikt.

Figo88

Berichten: 2642
Geregistreerd: 07-01-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-21 22:14

Granoek schreef:
Figo88 schreef:

Ik heb geen eigen foto's, maar hier zie je de productfoto's van de oude en de nieuwe peacock. De foto op Agradi is de oude, de foto op EJ de nieuwe.

Oude peacock:
https://www.agradi.nl/lemieux-zadeldekje-luxury-square-dressuur-peacock-groen.htm

Nieuwe peacock (bij EJ heet hij turquoise):
https://www.ej.nl/paard/zadels-toebehoren/zadeldekken/zadeldek-lemieux-square-suede_12442.html?colorId=10041


En als ik die van EJ bestel, krijg ik dan ook de kleur zoals op die foto? Want die vind ik wel groener (en mooier)


Ja, dan krijg je inderdaad de nieuwe peacock. Ik vind die ook veel mooier en groener :)

Saskia9
Berichten: 12295
Geregistreerd: 18-09-03
Woonplaats: Sprang Capelle

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-21 22:15

Ik heb hem dus bij hypostore besteld, daar staat de oude foto nog. Maar wel de tekst erbij dat het dekje groener is als op de foto.

Xxxmh die staat wel echt prachtig op je haf zeg <3

Belker

Berichten: 15307
Geregistreerd: 28-05-01
Woonplaats: Veluwezoom

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-21 22:15

Je wordt er zo hebberig van. Het is alleen zo jammer dat er in zadelvorm/numnah, zo weinig kleur is. Mijn ijsco verdwijnt in een Lemieux dekje. Zo jammer.......

ZoeyDercks

Berichten: 3662
Geregistreerd: 23-09-09
Woonplaats: Knegsel

Re: Ervaringen met LeMieux #2!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-01-21 22:17

En de S/M? Scheelt niet heel veel, maar toch

Figo88

Berichten: 2642
Geregistreerd: 07-01-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-21 22:20

ZoeyDercks schreef:
Hij ligt bij mij in de OP juist bij de groene omdat ik hem daar meer op vind lijken.
Het verschil tussen de foto's van mij hierboven en die 2 van de nieuwe vind ik ook heel klein moet ik zeggen.


Ik heb ook het idee dat de kleur bij de oude peacock niet echt constant was. Op de ene foto (in het vorige topic) vond ik hem erg blauw en op de andere foto weer groenig. En ik hoorde er ook veel mensen over dat de kleur bij hun in het echt anders was dan wat je dan weer op foto's zag. Nou zijn veel kleuren ook echt lastig op de foto te krijgen, maar ik kreeg het idee dat de ene peacock ook echt de andere niet was. En toen ik hem uiteindelijk bestelde vond ik hem toch te blauw (terwijl ik op wat meer blauw-groen had gehoopt). En nu de nieuwe peacock groener oogde op de foto's heb ik nog een poging gewaagd en de peacock die ik nu heb gekregen is i.i.g. veel groener dan de oude peacock die ik heb gekregen.
Snappen jullie het nog? :+ :')

Riviera87
Berichten: 416
Geregistreerd: 05-05-20

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-21 22:22

Ik meld me ook!
Mijn collectie:
- Citron
- French Rose
- Lavendel
- Navy
- Carbon mesh navy
- ice blue loire

Wenslijstje
- ice blue suede
En misschien toch ook de peacock als ik de foto's hierboven zo zie :)

xxxmh

Berichten: 3487
Geregistreerd: 21-06-11

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-21 22:24

Saskia9 schreef:
Ik heb hem dus bij hypostore besteld, daar staat de oude foto nog. Maar wel de tekst erbij dat het dekje groener is als op de foto.

Xxxmh die staat wel echt prachtig op je haf zeg <3


Dankje, heb ook nog de frensh rosé. Day was mijn eerste dekje en ik ben echt fan. Ze is mijn bijrijdpaard dus wil er ook niet teveel dekjes voor kopen haha. De Hunter green en de mint vind ik ook heel mooi en staan ook wel op mijn lijstje.

Afbeelding

Afbeelding

Frensh rosé <3
Boven is ze in wintervacht en onder geschoren en dan is ze erg licht van kleur.

Figo88

Berichten: 2642
Geregistreerd: 07-01-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-21 22:25

Saskia9 schreef:
Ik heb hem dus bij hypostore besteld, daar staat de oude foto nog. Maar wel de tekst erbij dat het dekje groener is als op de foto.

Xxxmh die staat wel echt prachtig op je haf zeg <3


Ik zie het nu inderdaad bij Hypostore staan. Raar dat ze nog steeds de oude foto's gebruiken, maargoed. En wel apart dat iedereen het er nu mee eens is dat de nieuwe peacock groener is, terwijl in het vorige topic werd gezegd dat de oude juist groener was en de nieuwe blauwer. Ik begon al aan mezelf te twijfelen, terwijl ik toch echt zeker weet dat mijn huidige paecock veel groener is.
Hoe dan ook, ik ben ontzettend blij met deze prachtige kleur! *\o/* <3

Figo88

Berichten: 2642
Geregistreerd: 07-01-05

Re: Ervaringen met LeMieux #2!

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-21 22:28

Voor het geval iemand nog de peacock wil bestellen (levertijd is nu wel pas begin april) dan is hij nu het goedkoopste bij Divoza met 25% keuzekorting. Ze hebben ook nog een paar andere kleuren, maar niet zoveel als Agradi, EJ en Hypostore.

xxxmh

Berichten: 3487
Geregistreerd: 21-06-11

Re: Ervaringen met LeMieux #2!

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-21 22:29

Iemand de ice Blue op een haflinger? Vind die toch ook erg mooi.

Saskia9
Berichten: 12295
Geregistreerd: 18-09-03
Woonplaats: Sprang Capelle

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-21 22:31

Eigenlijk moet zoey die nieuwe inderdaad hebben en dan samen met de oude op de foto zetten :D

Xxxmh, jaaa die french rose vind ik ook prachtig! Staat mooi op een haf ook. Mijn pony is bruin, weet niet of dat wel mooi gaat zijn daarop..
Iemand een foto van french rose op een bruin paard toevallig? O:)

Laura_
Berichten: 5382
Geregistreerd: 01-04-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-21 22:31

Dit is mijn oude peacock
Afbeelding
Helaas geen hele duidelijke foto.
Laatst bijgewerkt door Laura_ op 17-01-21 22:32, in het totaal 1 keer bewerkt

ViveChopin07

Berichten: 80
Geregistreerd: 18-03-17

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-21 22:32

Is er toevallig iemand met een foto van de peacock op een bruine? Ik wil de collectie graag uitbreiden maar wil eerst weten hoe het staat 8-)
Het is voor deze meneer

Afbeelding

ZoeyDercks

Berichten: 3662
Geregistreerd: 23-09-09
Woonplaats: Knegsel

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-01-21 22:32

Saskia9 schreef:
Eigenlijk moet zoey die nieuwe inderdaad hebben en dan samen met de oude op de foto zetten :D

Xxxmh, jaaa die french rose vind ik ook prachtig! Staat mooi op een haf ook. Mijn pony is bruin, weet niet of dat wel mooi gaat zijn daarop..
Iemand een foto van french rose op een bruin paard toevallig? O:)


Wie sponsort mij :+
Just kidding maar toch :=

xxxmh

Berichten: 3487
Geregistreerd: 21-06-11

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-21 22:32

Saskia9 schreef:
Eigenlijk moet zoey die nieuwe inderdaad hebben en dan samen met de oude op de foto zetten :D

Xxxmh, jaaa die french rose vind ik ook prachtig! Staat mooi op een haf ook. Mijn pony is bruin, weet niet of dat wel mooi gaat zijn daarop..
Iemand een foto van french rose op een bruin paard toevallig? O:)


Heb ik ook, op een manegepaard:


Afbeelding

Majabeestje
Berichten: 3808
Geregistreerd: 07-02-14

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-21 22:37

Ik zoek de mink loire, iemand enig idee waar je die kan kopen nog?
En op de site van epplejeck staan 2 vesten van Le mieux in de kleur light brown, is dat mink?

Saskia9
Berichten: 12295
Geregistreerd: 18-09-03
Woonplaats: Sprang Capelle

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-21 22:44

xxxmh schreef:
Saskia9 schreef:
Eigenlijk moet zoey die nieuwe inderdaad hebben en dan samen met de oude op de foto zetten :D

Xxxmh, jaaa die french rose vind ik ook prachtig! Staat mooi op een haf ook. Mijn pony is bruin, weet niet of dat wel mooi gaat zijn daarop..
Iemand een foto van french rose op een bruin paard toevallig? O:)


Heb ik ook, op een manegepaard:


[ [url=m/KlhiVn.jpg]Afbeelding[/url] ]


Ohh thnx voor de foto!

Hmmmm twijfel.. Staat mooier op de haf is mijn mening. Hij gaat op mijn twijfel lijstje :+

Luna02
Berichten: 153
Geregistreerd: 23-02-15

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-21 22:46

Majabeestje schreef:
Ik zoek de mink loire, iemand enig idee waar je die kan kopen nog?
En op de site van epplejeck staan 2 vesten van Le mieux in de kleur light brown, is dat mink?


Nee light Brown is champagne. Mid Brown is Mink

Majabeestje
Berichten: 3808
Geregistreerd: 07-02-14

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-21 22:47

Luna02 schreef:
Majabeestje schreef:
Ik zoek de mink loire, iemand enig idee waar je die kan kopen nog?
En op de site van epplejeck staan 2 vesten van Le mieux in de kleur light brown, is dat mink?


Nee light Brown is champagne. Mid Brown is Mink


Oke dankje!

Figo88

Berichten: 2642
Geregistreerd: 07-01-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-21 22:49

ViveChopin07 schreef:
Is er toevallig iemand met een foto van de peacock op een bruine? Ik wil de collectie graag uitbreiden maar wil eerst weten hoe het staat 8-)
Het is voor deze meneer

[ [url=m/uCcsQj.jpg]Afbeelding[/url] ]


Ik heb nu alleen deze foto. Beetje onduidelijk omdat mijn paard er maar half op staat :') De kleur komt op deze foto echt totaal niet tot zijn recht en hier oogt hij ook weer blauwer.
Ik kan komende week nog proberen of ik de kleur wat beter vast kan leggen, maar misschien krijg je zo toch een beetje een idee. Ik vind 'm in ieder geval echt prachtig staan op bruin! En in de winter is mijn paard wat meer rood-bruin, maar ook dat staat super vind ik :)

Afbeelding

In de zomer is hij meer zoals jouw paard, alleen daar toen had ik de peacock nog niet, dus daar heb ik nog geen foto van.


Afbeelding
Laatst bijgewerkt door Figo88 op 17-01-21 22:57, in het totaal 2 keer bewerkt

Figo88

Berichten: 2642
Geregistreerd: 07-01-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-21 22:51

Luna02 schreef:
Majabeestje schreef:
Ik zoek de mink loire, iemand enig idee waar je die kan kopen nog?
En op de site van epplejeck staan 2 vesten van Le mieux in de kleur light brown, is dat mink?


Nee light Brown is champagne. Mid Brown is Mink


Dat is inderdaad de mink. De champagne is er helaas niet als kleur in kleding. Alleen de mink is uitgebracht als kleding.

bliksemflits
Berichten: 1632
Geregistreerd: 04-11-19

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-21 23:03

Luna02 schreef:
Majabeestje schreef:
Ik zoek de mink loire, iemand enig idee waar je die kan kopen nog?
En op de site van epplejeck staan 2 vesten van Le mieux in de kleur light brown, is dat mink?


Nee light Brown is champagne. Mid Brown is Mink


Er is geen Champagne kleding, dus in dit geval is het wel de Mink.
EDIT: Figo88 was mij voor :)

ViveChopin07

Berichten: 80
Geregistreerd: 18-03-17

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-21 23:22

Figo88 schreef:
Ik heb nu alleen deze foto. Beetje onduidelijk omdat mijn paard er maar half op staat :') De kleur komt op deze foto echt totaal niet tot zijn recht en hier oogt hij ook weer blauwer.
Ik kan komende week nog proberen of ik de kleur wat beter vast kan leggen, maar misschien krijg je zo toch een beetje een idee. Ik vind 'm in ieder geval echt prachtig staan op bruin! En in de winter is mijn paard wat meer rood-bruin, maar ook dat staat super vind ik :)

[ [url=m/vDRa6r.jpg]Afbeelding[/url] ]

In de zomer is hij meer zoals jouw paard, alleen daar toen had ik de peacock nog niet, dus daar heb ik nog geen foto van.


[ [url=m/sTYjh7.jpg]Afbeelding[/url] ]


Dankjewel! Hij staat inderdaad goed op een bruine, dus waarschijnlijk komt de peacock er wel :D

Pally

Berichten: 2924
Geregistreerd: 08-07-04
Woonplaats: Tussen de stal en mijn werk

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-21 23:23

Ik zoek nog kleding en beschermers voor bij mijn dekjes.

Mulberry, Blush pink, Blackcurrant, Benneton blue, Hunter green, Peacock (de oude) en Turquoise?