Ervaringen met LeMieux #2!

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Suzannexx

Berichten: 51
Geregistreerd: 15-02-21

Re: Ervaringen met LeMieux #2!

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-22 19:54

Is het heel erg om cadeaubonnen (van Epplejeck) te vragen voor je verjaardag ipv gwn geld zodat je een goed excuus hebt om nieuwe dekjes te gaan halen O:) :')

Plop1997

Berichten: 1404
Geregistreerd: 27-02-21
Woonplaats: Limburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-22 19:59

Suzannexx schreef:
Is het heel erg om cadeaubonnen (van Epplejeck) te vragen voor je verjaardag ipv gwn geld zodat je een goed excuus hebt om nieuwe dekjes te gaan halen O:) :')


Nee :Y)

Gewoon doen. Verjaardags geld is er voor om lekker uit te kunnen geven aan iets waar jij plezier van hebt!

Suzannexx

Berichten: 51
Geregistreerd: 15-02-21

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-22 20:01

Plop1997 schreef:
Suzannexx schreef:
Is het heel erg om cadeaubonnen (van Epplejeck) te vragen voor je verjaardag ipv gwn geld zodat je een goed excuus hebt om nieuwe dekjes te gaan halen O:) :')


Nee :Y)

Gewoon doen. Verjaardags geld is er voor om lekker uit te kunnen geven aan iets waar jij plezier van hebt!


Haha dat dacht ik ook! Duuus dat word shoppen eerdaags :j

ziyadah
Berichten: 634
Geregistreerd: 06-03-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-22 10:12

Suzannexx schreef:
Is het heel erg om cadeaubonnen (van Epplejeck) te vragen voor je verjaardag ipv gwn geld zodat je een goed excuus hebt om nieuwe dekjes te gaan halen O:) :')


Nee is niet raar toch? Ik zou het gewoon doen, weet je zeker dat je er iets van koopt waar je lang en veel plezier van hebt!

Suzannexx

Berichten: 51
Geregistreerd: 15-02-21

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-22 10:28

ziyadah schreef:
Suzannexx schreef:
Is het heel erg om cadeaubonnen (van Epplejeck) te vragen voor je verjaardag ipv gwn geld zodat je een goed excuus hebt om nieuwe dekjes te gaan halen O:) :')


Nee is niet raar toch? Ik zou het gewoon doen, weet je zeker dat je er iets van koopt waar je lang en veel plezier van hebt!


Was meer gekheid, heb het ook zeker gedaan

Straww_

Berichten: 1539
Geregistreerd: 27-12-10
Woonplaats: Midden van het land

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-22 12:08

YentlShots schreef:
Ben even benieuwd naar jullie mening. Ik heb een champagne suede dekje en wil daar een wat warmere jas bij matchen. Ik heb wat baselayers maar die draag ik met dit weer eigenlijk niet. Toch wil ik graag matchen, in de winter rij ik eigenlijk vooral in mijn zwarte kingsland jas en dat vind ik toch zonde van alle mooie dekjes :')

https://www.kramer.nl/Ruiter/Dames-bove ... .XS..OG%3E

Ik zag deze , voor een supermooie prijs ook nog eens. Zou deze leuk zijn op een champagne of mink dekje? Of teveel kleurverschil? Ik twijfel...

Anders ga ik voor de kers voor op de chili red of de oregano voor op de sage . Die kleuren komen beter overeen


De champagne is vrij warm van kleur, als ik me goed kan herinneren is deze kleur bruiner. Misschien wel een goede match bij de mink! Het is sowieso een heel fijn vestje, niet heel warm vind ik.

Plop1997

Berichten: 1404
Geregistreerd: 27-02-21
Woonplaats: Limburg

Re: Ervaringen met LeMieux #2!

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-22 01:11

Afbeelding
Afbeelding

Bestelling van Horze is binnen! En wat is hij ongelofelijk mooi! _/-\o_

YentlShots

Berichten: 3076
Geregistreerd: 28-01-12

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-22 09:14

Straww_ schreef:
YentlShots schreef:
Ben even benieuwd naar jullie mening. Ik heb een champagne suede dekje en wil daar een wat warmere jas bij matchen. Ik heb wat baselayers maar die draag ik met dit weer eigenlijk niet. Toch wil ik graag matchen, in de winter rij ik eigenlijk vooral in mijn zwarte kingsland jas en dat vind ik toch zonde van alle mooie dekjes :')

https://www.kramer.nl/Ruiter/Dames-bove ... .XS..OG%3E

Ik zag deze , voor een supermooie prijs ook nog eens. Zou deze leuk zijn op een champagne of mink dekje? Of teveel kleurverschil? Ik twijfel...

Anders ga ik voor de kers voor op de chili red of de oregano voor op de sage . Die kleuren komen beter overeen


De champagne is vrij warm van kleur, als ik me goed kan herinneren is deze kleur bruiner. Misschien wel een goede match bij de mink! Het is sowieso een heel fijn vestje, niet heel warm vind ik.

Thanks voor je reactie! Ik zit eraan te denken om mijn champagne suede dan te verkopen en een loire mink ervoor terug te kopen. Even goed nadenken :D

YentlShots

Berichten: 3076
Geregistreerd: 28-01-12

Re: Ervaringen met LeMieux #2!

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-22 09:17

Wat is die navy loire chique zeg! Op productfoto’s vind ik hem altijd wat saai maar op deze foto’s echt heel netjes!

Ik heb net in een gekke bui de snugboots besteld bij Hypostore! Eindelijk, ik zit al een jaar te wachten op korting of marktplaats rond te struinen. Nu hebben ze 30% ! Wel meer dan een week wachttijd dus ben benieuwd hoelang het gaat duren :o

Farjen

Berichten: 7985
Geregistreerd: 20-07-03
Woonplaats: Oost-Vlaanderen, België

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-22 10:59

Ter vergelijking :)

Mink
Afbeelding

Champagne
Afbeelding

AnnieHorseJarig
Berichten: 11
Geregistreerd: 14-04-20

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-22 15:55

Hoi allemaal! Ik heb begin december mijn eerste lemieux dekje gekocht! De kleur Azure! Maar na bijna 2 maanden gebruiken is er nu al een stiksel los. 2x gewassen. Is dit normaal? Mijn singel of zadel raakt het ook niet.
Afbeelding

DenieesB

Berichten: 479
Geregistreerd: 11-05-16

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-22 15:57

AnnieHorse schreef:
Hoi allemaal! Ik heb begin december mijn eerste lemieux dekje gekocht! De kleur Azure! Maar na bijna 2 maanden gebruiken is er nu al een stiksel los. 2x gewassen. Is dit normaal? Mijn singel of zadel raakt het ook niet.
[ [url=m/4tYY0n.jpg]Afbeelding[/url] ]


Ik heb zo iets nog nooit gehad bij mijn dekjes, die zijn echt vrijwel onverwoestbaar. Wellicht een productiefoutje?

Ik zou in elk geval de shop berichten waar je hem vandaan hebt, misschien kunnen zij iets voor je betekenen.

Spenk
Berichten: 21768
Geregistreerd: 30-08-05

Re: Ervaringen met LeMieux #2!

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-22 16:14

Ik zou de webshop even berichten ja :j

Mijn oudste lemieux is nu 5 jaar oud en die heeft nog geen enkel gebrek.

Fangio

Berichten: 2559
Geregistreerd: 28-11-04
Woonplaats: Home is where the heart is

Re: Ervaringen met LeMieux #2!

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-22 17:36

Mijn oudste is 3 jaar en ik was ze na iedere keer rijden en zien er allemaal nog als nieuw uit. Zou ook even vragen of er nog iets aan gedaan kan worden. Ik heb deze ervaring helemaal niet iig.

AnnieHorseJarig
Berichten: 11
Geregistreerd: 14-04-20

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-22 20:52

Ik heb de epplejeck een berichtje gestuurd! Bedankt voor de reacties!

vaaleriee

Berichten: 2744
Geregistreerd: 17-04-06
Woonplaats: Omgeving Breda

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-22 21:32

Mijn verzameling is ook weer aangevuld de laatste maand!
Ik heb de Oak gekocht en olive verkocht, de Chili voor €32 bij horze en de mosterd, in top staat, via marktplaats. Helemaal blij mee :) voorlopig… tot er weer een nieuwe collectie komt :Y)

pantarhei

Berichten: 9064
Geregistreerd: 09-01-02
Woonplaats: Naast het bos

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-22 23:07

YentlShots schreef:
Wat is die navy loire chique zeg! Op productfoto’s vind ik hem altijd wat saai maar op deze foto’s echt heel netjes!

Ik heb net in een gekke bui de snugboots besteld bij Hypostore! Eindelijk, ik zit al een jaar te wachten op korting of marktplaats rond te struinen. Nu hebben ze 30% ! Wel meer dan een week wachttijd dus ben benieuwd hoelang het gaat duren :o

Hoe kom jij aan 30% korting op site staat 25%

saltshaker23
Berichten: 176
Geregistreerd: 22-04-20

Re: Ervaringen met LeMieux #2!

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-22 10:35

Net een sage carbon mesh met 30% korting kunnen kopen van hypostore!

_Anneruth

Berichten: 5142
Geregistreerd: 15-03-07
Woonplaats: Annerveenschekanaal

Re: Ervaringen met LeMieux #2!

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-22 11:11

Ik heb net de Fleece Edge Mesh Brushing Boots binnen gekregen. Ze lijken me nog wat klein. Vanmiddag maar even passen en een foto maken. Ze zien er wel echt supermooi uit!! 0

Plop1997

Berichten: 1404
Geregistreerd: 27-02-21
Woonplaats: Limburg

Re: Ervaringen met LeMieux #2!

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-22 11:32

Afbeelding

Met de Navy Loire erbij zijn mijn hangers ook officieel op. :=

Met een kingsland dekje ertussen vind ik dat ik binnen 2 jaar tijd dit topic wel eer aan gedaan heb. *\o/*

maya12333

Berichten: 379
Geregistreerd: 11-06-11
Woonplaats: Gouda

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-22 12:40

_Anneruth schreef:
Ik heb net de Fleece Edge Mesh Brushing Boots binnen gekregen. Ze lijken me nog wat klein. Vanmiddag maar even passen en een foto maken. Ze zien er wel echt supermooi uit!! 0


Ben heel erg benieuwd. Wil ze zelf ook kopen, maar paardlief heeft van de mesh brushing boots maat S voor en M achter. En maat S wordt niet gemaakt in deze uitvoering helaas. Maar als ze klein uitvallen misschien een beetje hoop.

JenniferU
Berichten: 2212
Geregistreerd: 10-02-10
Woonplaats: alkmaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-22 15:00

maya12333 schreef:
_Anneruth schreef:
Ik heb net de Fleece Edge Mesh Brushing Boots binnen gekregen. Ze lijken me nog wat klein. Vanmiddag maar even passen en een foto maken. Ze zien er wel echt supermooi uit!! 0


Ben heel erg benieuwd. Wil ze zelf ook kopen, maar paardlief heeft van de mesh brushing boots maat S voor en M achter. En maat S wordt niet gemaakt in deze uitvoering helaas. Maar als ze klein uitvallen misschien een beetje hoop.


Ik zal ze morgen ook even passen bij mijn tuiger. Ik heb M voor en L achter van de gewone fleece brushing boots en deze in M besteld.
De mesh brushing boots in L voor waren te krap en XL achter was weer te lang.

Deempjexxx

Berichten: 375
Geregistreerd: 12-12-18
Woonplaats: Groningen

Re: Ervaringen met LeMieux #2!

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-22 16:22

Ik ben zoooo chagrijnig! Mijn navy Loire werd geannuleerd. En mijn zusje had hem later besteld en zij heeft hem binnen gekregen. Grrr, maar weer wachten op een nieuwe aanbieding :Y)

Wijsneus_DP
Berichten: 40
Geregistreerd: 06-01-22
Woonplaats: Twello

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-22 18:24

YentlShots schreef:
Wat is die navy loire chique zeg! Op productfoto’s vind ik hem altijd wat saai maar op deze foto’s echt heel netjes!

Ik heb net in een gekke bui de snugboots besteld bij Hypostore! Eindelijk, ik zit al een jaar te wachten op korting of marktplaats rond te struinen. Nu hebben ze 30% ! Wel meer dan een week wachttijd dus ben benieuwd hoelang het gaat duren :o


Heeft HypoStore nog steeds 30% korting op LeMieux?

_Anneruth

Berichten: 5142
Geregistreerd: 15-03-07
Woonplaats: Annerveenschekanaal

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-22 19:27

Niet de mooiste foto maar je kan de pasvorm wel zien. Ik heb een groot paard met normaal tot fijn beenwerk. Ik vind ze erg mooi zitten. Helemaal blij mee *D

Afbeelding