Ervaringen met LeMieux #2!

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Waidida
Berichten: 752
Geregistreerd: 30-11-22

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-23 11:23

Enzo_Ollie schreef:
Waidida schreef:

Klopt, dat was ik! Ze zijn wel erg mooi! maar ik twijfel nog steeds over de mist, op elke foto lijkt de kleur weer anders ik word er helemaal hoorndol van.
Ook wel een beetje raar dat ze nu opeens ook andere namen hebben of ligt dat aan mij?


Dat zijn 'gewoon' weer andere kleuren, dus die Denim is niet de Mist. Afgelopen wintercollectie hadden ze dat ook. Mist heb ik vd week in het echt gezien en het was gewoon echt heel lichtblauw, wel heel mooi overigens. Wilde alleen de Wisteria maar toen ging ik wel twijfelen :+

Ze houden het daar precies wel graag lekker simpel he bij lemieux? :+
Als het heel lichtblauw is twijfel ik toch weer hoor, weet niet of dat leuk gaat staan op mijn merrie, volgens hun website zou het wel heel mooi staan op bay, maar er zo veel verschillende soorten bay dat dat niet altijd overeenkomt wanneer je dus een roodbruine hebt :')

Enzo_Ollie

Berichten: 779
Geregistreerd: 24-09-20
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-23 11:26

Ja inderdaad hahaha, als je in die mail naar de poloshirts kijkt heten die wel weer kiwi en mist.

Ze staan ook op Dress My Horse, daarop kan je handig kijken of het past :Y)

Waidida
Berichten: 752
Geregistreerd: 30-11-22

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-23 11:27

Enzo_Ollie schreef:
Ja inderdaad hahaha, als je in die mail naar de poloshirts kijkt heten die wel weer kiwi en mist.

Ze staan ook op Dress My Horse, daarop kan je handig kijken of het past :Y)

helaas is die niet beschikbaar voor mijn telefoon, ik heb te nieuwe software blijkbaar, of dat is toch wat ze me zeiden toen ik het wou downloaden :')

Enzo_Ollie

Berichten: 779
Geregistreerd: 24-09-20
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-23 11:28

Waidida schreef:
Enzo_Ollie schreef:
Ja inderdaad hahaha, als je in die mail naar de poloshirts kijkt heten die wel weer kiwi en mist.

Ze staan ook op Dress My Horse, daarop kan je handig kijken of het past :Y)

helaas is die niet beschikbaar voor mijn telefoon, ik heb te nieuwe software blijkbaar, of dat is toch wat ze me zeiden toen ik het wou downloaden :')


Oh -O-

Waidida
Berichten: 752
Geregistreerd: 30-11-22

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-23 11:29

het leven zit me echt niet mee de laatste tijd :')

_MelisS

Berichten: 2979
Geregistreerd: 05-08-05
Woonplaats: Den Helder

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-23 11:43

Afbeelding

Weet niet of je hier wat aan hebt voor de kleur van de mist?
Ik dacht dat het dezelfde kleur zou zijn als mn iceblue van ES maar vind er toch wel een flinke verschil in zitten, en toch donkerder als ik verwacht had!

Waidida
Berichten: 752
Geregistreerd: 30-11-22

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-23 11:53

_MelisS schreef:
[ [url=m/IHkuFW.jpg]Afbeelding[/url] ]

Weet niet of je hier wat aan hebt voor de kleur van de mist?
Ik dacht dat het dezelfde kleur zou zijn als mn iceblue van ES maar vind er toch wel een flinke verschil in zitten, en toch donkerder als ik verwacht had!

Dat is inderdaad een handige vergelijking, ik denk dat ik gewoon echt een keer naar de epplejeck moet en de mist, sage en ice blue naast elkaar leggen zodat ik een keuze kan maken :')

Maartje_M

Berichten: 9368
Geregistreerd: 09-04-07
Woonplaats: Aarle-Rixtel

Re: Ervaringen met LeMieux #2!

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-23 12:02

De IceBlue van LeMieux is volgens mij wel echt donkerder. En Sage is meer een groene tint

xLiez

Berichten: 1894
Geregistreerd: 11-08-14
Woonplaats: Joure

Re: Ervaringen met LeMieux #2!

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-23 12:19

Mocht iemand dit acoustic oornetje verkopen, ik wil hem graag van je overnemen. Natuurlijk wil ik weer iets wat nergens meer te krijgen is :') hij is bruin met beige.

Afbeelding

Drico

Berichten: 4492
Geregistreerd: 14-06-08

Re: Ervaringen met LeMieux #2!

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-23 12:38

Heeft er iemand de Le Mieux ProKit Lite Grooming Bag? Ik vind eigenlijk weinig informatie/foto's van de binnenkant. Iemand die mij kan vertellen hoe en wat?

Waidida
Berichten: 752
Geregistreerd: 30-11-22

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-23 12:53

Maartje_M schreef:
De IceBlue van LeMieux is volgens mij wel echt donkerder. En Sage is meer een groene tint

Klopt! Ik wil ze niet perse in het echt zien om de kleuren te vergelijken maar gewoon zodat ik de echte kleur zie en beter kan zien of het op mijn paard past :)

Waidida
Berichten: 752
Geregistreerd: 30-11-22

Re: Ervaringen met LeMieux #2!

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-23 13:00

ik denk dat de burgundy ook wel leuk op haar kan staan, alleen hebben ze daar geen shirtjes van met korte mouwen en van de sage wel :') ik denk dat de mulberry wat te fel is voor mij en dat de lichtblauwe versies die ik zo mooi vind niet zo mooi gaan staan op haar roodbruine vacht

Maartje_M

Berichten: 9368
Geregistreerd: 09-04-07
Woonplaats: Aarle-Rixtel

Re: Ervaringen met LeMieux #2!

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-23 13:11

ik snap je. Welke kleur heeft je paard?

Waidida
Berichten: 752
Geregistreerd: 30-11-22

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-23 13:18

ze is roodbruin
Afbeelding
het beestje in kwestie :)
EDIT: ik was even vergeten dat ik zelf wel wat van photoshop ken dus ik heb even de kleurtjes erop gezet en ik denk dat het de sage gaat worden! de blauwe dekjes passen er echt niet op :')

Waidida
Berichten: 752
Geregistreerd: 30-11-22

Re: Ervaringen met LeMieux #2!

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-23 13:57

Moest er iemand de sage baselayer te koop zien ergens in maat 32 of xxs hoor ik het graag, korte of lange mouw, andere merken die goed matchen met deze kleur mogen ook aangeboden worden!

Maartje_M

Berichten: 9368
Geregistreerd: 09-04-07
Woonplaats: Aarle-Rixtel

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-23 14:44

Afbeelding
Afbeelding
Sage en IceBlue op mijn iets minder rode bruine. Denk dat Sage een mooie keuze is

romyvs

Berichten: 390
Geregistreerd: 23-11-13

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-23 14:47

Drico schreef:
Heeft er iemand de Le Mieux ProKit Lite Grooming Bag? Ik vind eigenlijk weinig informatie/foto's van de binnenkant. Iemand die mij kan vertellen hoe en wat?


Hebben wij :)
Binnenvak is gewoon 1 groot vak. En 2 ritsen aan de voorkant.

Varekaj
Berichten: 22068
Geregistreerd: 07-11-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-23 15:01

Ik heb de lemieux pro grooming bag, het andere model. Die heeft binnenin aparte vakjes die je door klittenband kan aanpassen, je kan de tussenvakjes soort van verplaatsen zeg maar (of er tussenuit halen).

Een poetskist met 1 groot vak of van die kunststof wiebelige tussenvakjes werd altijd een gigantische rotzooi. Deze kan ik heel makkelijk netjes geordend houden, flessen passen er prima in, neemt beduidend minder plek in de kast in (ondanks zelfde inhoud) en supermakkelijk om te dragen en gebruiken.

kimmie1

Berichten: 2343
Geregistreerd: 24-02-04

Re: Ervaringen met LeMieux #2!

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-23 16:39

Afbeelding
Afbeelding

Deze heb ik, geen idee welke dat is, wel heel handig met verplaatsbare klitteband vakken.

Varekaj
Berichten: 22068
Geregistreerd: 07-11-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-23 17:26

Dat is dezelfde als de mijne :j

Maddy_Paola

Berichten: 1330
Geregistreerd: 19-04-17

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-23 19:34

Waidida schreef:
_MelisS schreef:
[ [url=m/IHkuFW.jpg]Afbeelding[/url] ]

Weet niet of je hier wat aan hebt voor de kleur van de mist?
Ik dacht dat het dezelfde kleur zou zijn als mn iceblue van ES maar vind er toch wel een flinke verschil in zitten, en toch donkerder als ik verwacht had!

Dat is inderdaad een handige vergelijking, ik denk dat ik gewoon echt een keer naar de epplejeck moet en de mist, sage en ice blue naast elkaar leggen zodat ik een keuze kan maken :')


Als ik eraan denk zal ik van het weekend deze 3 in loire naast elkaar leggen, heb mn 3 dekjes binnen namelijk, dus mn loire collectie is compleet 8-)

tot er weer een nieuwe collectie uit komt :x

Celebi
Berichten: 3658
Geregistreerd: 04-11-20

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-23 19:42

@Waidida Kramer heeft hele fijne shirtjes voor bij de Sage. Volgens mij heet die kleur daar Jade. Is niet een 100% match, maar het lijkt er flink op! Ik heb ze bij de Carbon Mesh Sage.

Haf_Woezel

Berichten: 457
Geregistreerd: 18-09-21

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-23 20:09

Het spijt me.. ik heb nog geprobeerd om aan Woezel zijn mannelijkheid te denken, maar helaas het was sterker dan mezelf :+

*\o/*

Afbeelding

Waidida
Berichten: 752
Geregistreerd: 30-11-22

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-23 20:11

Celebi schreef:
@Waidida Kramer heeft hele fijne shirtjes voor bij de Sage. Volgens mij heet die kleur daar Jade. Is niet een 100% match, maar het lijkt er flink op! Ik heb ze bij de Carbon Mesh Sage.

Oh dankje!

BranwenGC

Berichten: 380
Geregistreerd: 10-01-23

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-23 20:13

Haf_Woezel schreef:
Het spijt me.. ik heb nog geprobeerd om aan Woezel zijn mannelijkheid te denken, maar helaas het was sterker dan mezelf :+

*\o/*

[ [url=m/GcYg52.jpg]Afbeelding[/url] ]


Echte mannen dragen roze toch ;)

Ik ben hier ook gesneuveld voor nog een dekje :j

Afbeelding

al weet ik niets een welke kleur het precies is eigenlijk…
Edit: volgens mij is het mulberry
Laatst bijgewerkt door BranwenGC op 29-03-23 20:15, in het totaal 1 keer bewerkt