Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 295 van de 600 [ 14999 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 292, 293, 294, 295, 296, 297, 298 ... 600  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

Ervaringen met LeMieux #2!

 
Profiel   

Heb net een lemieux merino+ dresuur half lined en de nieuwe brushing boots fleece edge mesh besteld bij horze *\%/* **\O/**
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 05-12-21 20:15 



 
Profiel   

LeMieux Oak Loire, wij zijn helemaal verliefd <3
[ img ]

Figo88 Musk is echt één van mijn favorieten en ik had hem bijna verkocht :+ besloten dat ie niet meer weg gaat.

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-12-21 17:19 



 
Profiel   

Mijn lemieux oak aankoop bij agradi heeft me nu een cadeaubon van 50€ opgeleverd :D had een review met foto geplaatst en kreeg net de kortingscode in mijn mailbox *\o/*

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-12-21 17:22 



 
Profiel   

Gaaf paard heb je toch ook!

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-12-21 20:01 



 
Profiel   

urosa schreef
LeMieux Oak Loire, wij zijn helemaal verliefd <3
[ [url=m/MPMpw6.jpg]Afbeelding[/url] ]

Figo88 Musk is echt één van mijn favorieten en ik had hem bijna verkocht :+ besloten dat ie niet meer weg gaat.

Moet ik niet zien dit! Mijn paard is exact dezelfde kleur, en ook zulke mooie lange blonde manen. Niet te lang naar kijken… Staat prachtig!!! <3

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-12-21 20:05 



 
Profiel   

Granoek schreef
Mijn lemieux oak aankoop bij agradi heeft me nu een cadeaubon van 50€ opgeleverd :D had een review met foto geplaatst en kreeg net de kortingscode in mijn mailbox *\o/*


Dat zijn nog eens leuke dingen! Kun je weer een nieuw kleurtje van uitzoeken :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-12-21 21:56 



 
Profiel   

Ik heb ook eens een lemieux gekocht, kei mooi. Maar het dekje is te lang, en door die verharde stukken op de singelplek duwt mijn singel het dekje naar boven. Wil ik met dit dek kunnen rijden moet ik dus een andere kortere singel NOT. Nooit meer....

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-12-21 22:27 



 
Profiel   

mrie schreef
Ik heb ook eens een lemieux gekocht, kei mooi. Maar het dekje is te lang, en door die verharde stukken op de singelplek duwt mijn singel het dekje naar boven. Wil ik met dit dek kunnen rijden moet ik dus een andere singel NOT. Nooit meer....

Er bestaan ook kleinere maat (s/m maat denk ik) dekjes. En kan het ook zijn dat je singel te lang is? Want bij geen enkel merk dekje wil je dat je singel over de dekje gaat denk ik.

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-12-21 22:36 



 
Profiel   

Granoek schreef
Mijn lemieux oak aankoop bij agradi heeft me nu een cadeaubon van 50€ opgeleverd :D had een review met foto geplaatst en kreeg net de kortingscode in mijn mailbox *\o/*

Wat gaaf! Gefeliciteerd

Link naar dit berichtGeplaatst: 07-12-21 09:41 



 
Profiel   

En dan komen er nog 3 Lemieux dekjes aan _O- totaal straks 16 Lemieux dekjes [ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 07-12-21 13:48 



 
Profiel   

Hebben jullie tips welke maat ik het beste kan nemen van lemieux voor een 17” dressuurzadel?
Vind zelf de Full versie altijd wat groot lijken en heb daarom nu een Cob besteld, al lijkt deze net wat kort.
Ik twijfel…

Link naar dit berichtGeplaatst: 07-12-21 18:16 



 
Profiel   

Ik vind beide niet misstaan.

Dit is S/M
[ img ]

Dit is full
[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 07-12-21 18:23 



 
Profiel   

Ik vind S/M mooier passen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 07-12-21 18:33 



 
Profiel   

PeerAppel Thanks voor het voorbeeld met foto’s! Hier vind ik inderdaad toch de Cob maat mooier.
Alleen lijkt mijn zadel wel echt langer als die van jou kwa kussens, lastig..

Link naar dit berichtGeplaatst: 07-12-21 19:04 



 
Profiel   

Ik heb nu zelf S/M maar ik heb ook een 16 inch zadel, maar heb ze ook wel met de hoop dat ze ook onder een 17 inch passen indien ik die later nodig heb voor mijn grotere pony (nu nog veulen). Ik kan zelf prima af met 16, maar als er ook anderen op gaan is 17 wat praktischer

Link naar dit berichtGeplaatst: 07-12-21 20:16 



 
Profiel   

apollootje schreef
PeerAppel Thanks voor het voorbeeld met foto’s! Hier vind ik inderdaad toch de Cob maat mooier.
Alleen lijkt mijn zadel wel echt langer als die van jou kwa kussens, lastig..


Ik heb inderdaad wel korte kussens! :j

Link naar dit berichtGeplaatst: 07-12-21 20:22 



 
Profiel   

beegee schreef
Ik vind S/M mooier passen.


Sluit ik me bij aan :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 07-12-21 20:41 



 
Profiel   

Morgen ga ik even testen bij mijn eigen paardjes, ben benieuwd! Zal een foto delen :) Thanks!

Link naar dit berichtGeplaatst: 07-12-21 20:51 



 
Profiel   

Een s/m zou onder mijn 17" dressuurzadel weer minder mooi liggen
Ik heb er een L onder.
[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 07-12-21 21:08 



 
Profiel   

Goldie schreef
Een s/m zou onder mijn 17" dressuurzadel weer minder mooi liggen
Ik heb er een L onder.
[ [url=m/BWJ6Ze.jpg]Afbeelding[/url] ]


Mooie kleur dekje. Welke is dit?

Link naar dit berichtGeplaatst: 07-12-21 21:34 



 
Profiel   

Thanks allen voor de tips en adviezen!

Nou moet ik er ook nog eerlijk bij melden dat ik dus geen enkel paard heb, slechts pony's in de C/D/E maat. Vandaar dat ik al sneller neig naar de Cob versie. Anders heb je meer dekje dan pony :+

Link naar dit berichtGeplaatst: 07-12-21 21:35 



 
Profiel   

[ img ]

Dit is ook een maat L onder een 17 inch zadel op een D pony. Heb het nog nooit aangedurfd om een S/M te kopen, terwijl dat volgens mij echt we past :=

Link naar dit berichtGeplaatst: 07-12-21 21:54 



 
Profiel   

[ img ]
Hoe is jullie ervaring met het wassen en de glans van de loire? Vind de rioja een prachtige kleur maar de glans toch wat te heftig :o zou dit minder worden na een paar keer wassen en gebruiken? Anders toch maar verkopen en de suede aanschaffen, nu 1 keer gebruikt.. :Y)

Link naar dit berichtGeplaatst: 07-12-21 22:05 



 
Profiel   

MarloesNatje schreef
[ [url=m/nTBdg6.jpg]Afbeelding[/url] ]
Hoe is jullie ervaring met het wassen en de glans van de loire? Vind de rioja een prachtige kleur maar de glans toch wat te heftig :o zou dit minder worden na een paar keer wassen en gebruiken? Anders toch maar verkopen en de suede aanschaffen, nu 1 keer gebruikt.. :Y)


Bij mijn zwarte en navy loire bleef de glans heel mooi, ook na het wassen

Link naar dit berichtGeplaatst: 07-12-21 22:34 



 
Profiel   

ava_krause schreef
MarloesNatje schreef
[ [url=m/nTBdg6.jpg]Afbeelding[/url] ]
Hoe is jullie ervaring met het wassen en de glans van de loire? Vind de rioja een prachtige kleur maar de glans toch wat te heftig :o zou dit minder worden na een paar keer wassen en gebruiken? Anders toch maar verkopen en de suede aanschaffen, nu 1 keer gebruikt.. :Y)


Bij mijn zwarte en navy loire bleef de glans heel mooi, ook na het wassen


Hier dezelfde ervaring, glans blijft!
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 07-12-21 22:35 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 295 van de 600 [ 14999 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 292, 293, 294, 295, 296, 297, 298 ... 600  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen