Ervaringen met LeMieux #2!

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Granoek
Blogger

Berichten: 10470
Geregistreerd: 26-11-13

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-21 14:56

Afbeelding
Dit staat in hun insta story, voor wie nog aan het wachten is. Ook data voor de mulberry en ink Blue loires

Iriscope

Berichten: 8603
Geregistreerd: 08-03-04
Woonplaats: Windhoek, Namibia

Re: Ervaringen met LeMieux #2!

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-21 14:58

Is toch wel een beetje van de zotte dat de nieuwe collectie uit is maar de vorige nog geleverd moet worden :=

Hilli

Berichten: 22948
Geregistreerd: 28-07-04
Woonplaats: My home is where my horse is...

Re: Ervaringen met LeMieux #2!

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-21 15:01

Zolang men koopt en blijft kopen maakt een 'schoonheidsfoutje' als een dik leveringsprobleem niet uit. Sterker nog: je kan het er mooi mee toedekken vermoed ik (alhoewel LM kwaliteit is speelt men qua marketing in op kwantiteit).

Bielsje

Berichten: 1376
Geregistreerd: 17-09-09

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-21 16:08

Fly_high schreef:
Ik kom even binnenvallen, weet iemand waar ik suède dekje in Hunter green zou kunnen vinden? Maat cc full, jammer genoeg lijkt het overal uitverkocht te zijn :(

Vandaag sage suède binnengekregen en bijpassend shirtje is onderweg, yay! als het leuk op een van mijn merries staat wordt het (een van) onze cross outfit(s) :o momenteel gebruik ik daarvoor benetton blue, ook blij mee! :)

[ [url=m/NvV86Q.jpg]Afbeelding[/url] ]

Daarna is het nog ff uitzoeken welke kleur welk paard beter staat := Hunter green had ik eigenlijk meer voor de donkerbruine in gedachten, maar ik moet het sowieso eerst weten te vinden

[ [url=m/55MP13.jpg]Afbeelding[/url] ]


https://www.ruiterhuys-groenendaal.nl/i ... ct_id=3793

Sorriso

Berichten: 4889
Geregistreerd: 07-08-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-21 21:21

Friesfanaat schreef:
JenniferU schreef:
Horze heeft nu de seizoens kleuren dressuur in de aanbieding, toch 12% korting



Met de code SAVEMORE krijg je nog meer korting! :D

Ik ga even mn slag slaan :D

Had jij hem nog besteld Friesfanaat? Al iets ontvangen?
Ik heb nog niks gehoord van mijn bestelling. Stond wel bij ‘partnerproduct, 5 dagen extra levertijd’ of iets in die trant, maar de indicatie was 10-12 oktober. Hopelijk hoor ik morgen wat.

Friesfanaat

Berichten: 1341
Geregistreerd: 16-12-08
Woonplaats: Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-21 21:27

Sorriso schreef:
Friesfanaat schreef:


Met de code SAVEMORE krijg je nog meer korting! :D

Ik ga even mn slag slaan :D

Had jij hem nog besteld Friesfanaat? Al iets ontvangen?
Ik heb nog niks gehoord van mijn bestelling. Stond wel bij ‘partnerproduct, 5 dagen extra levertijd’ of iets in die trant, maar de indicatie was 10-12 oktober. Hopelijk hoor ik morgen wat.


Ik heb nog een bestelling gedaan inderdaad. Verwachte leverdatum staat op de 14e. Dus normaal gesproken moet ik morgen/overmorgen meer horen. Keep u posted! :)

Saaams

Berichten: 13262
Geregistreerd: 20-01-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-21 13:37

Bij de ruitershop hier in de buurt zag ik vandaag nog een mint dressuur hangen. Het kriebelde wel. :+

Maar dan overweeg ik toch om de azure Loire te verkopen. Heb toch liever suede.

Rianne1807
Berichten: 693
Geregistreerd: 15-02-12

Re: Ervaringen met LeMieux #2!

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-21 14:30

Snap ik, de mint vind ik ook super mooi, die gebruik ik best vaak.

Welke blijft liggen steeds is de lavender, niet omdat ik m niet mooi vind, maar omdat ik die voor mn vorige paard, inmiddels overleden, had gekocht.
T steekt toch elke keer als ik die zie liggen dus overweeg om m te verkopen

ava_krause

Berichten: 550
Geregistreerd: 27-01-20

Re: Ervaringen met LeMieux #2!

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-21 18:05

Heeft iemand van jullie ook weleens GLS gehad als bezorgdienst welke melden op de track and trace dat het pakket bezorgd is maar er helemaal niks is?.... :(

Haf_Woezel

Berichten: 457
Geregistreerd: 18-09-21

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-21 18:43

Fly_high schreef:
Ik kom even binnenvallen, weet iemand waar ik suède dekje in Hunter green zou kunnen vinden? Maat cc full, jammer genoeg lijkt het overal uitverkocht te zijn :(

Vandaag sage suède binnengekregen en bijpassend shirtje is onderweg, yay! als het leuk op een van mijn merries staat wordt het (een van) onze cross outfit(s) :o momenteel gebruik ik daarvoor benetton blue, ook blij mee! :)

[ [url=m/NvV86Q.jpg]Afbeelding[/url] ]

Daarna is het nog ff uitzoeken welke kleur welk paard beter staat := Hunter green had ik eigenlijk meer voor de donkerbruine in gedachten, maar ik moet het sowieso eerst weten te vinden

[ [url=m/55MP13.jpg]Afbeelding[/url] ]



je mag de mijne overkopen als je wilt :D 1x gebruikt voor 28 minuten

Sorriso

Berichten: 4889
Geregistreerd: 07-08-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-21 19:12

Friesfanaat schreef:
Sorriso schreef:
Had jij hem nog besteld Friesfanaat? Al iets ontvangen?
Ik heb nog niks gehoord van mijn bestelling. Stond wel bij ‘partnerproduct, 5 dagen extra levertijd’ of iets in die trant, maar de indicatie was 10-12 oktober. Hopelijk hoor ik morgen wat.


Ik heb nog een bestelling gedaan inderdaad. Verwachte leverdatum staat op de 14e. Dus normaal gesproken moet ik morgen/overmorgen meer horen. Keep u posted! :)

Ah bij mij nu ook een update naar 14 oktober. Vind het zo angstvallig stil, ben dan gewend een mail te krijgen met de geplande leverdatum. Ben benieuwd, op zich goede ervaringen met Horze maar onze korting zullen ze niet heel blij mee zijn :+.

Friesfanaat

Berichten: 1341
Geregistreerd: 16-12-08
Woonplaats: Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-21 19:15

Sorriso schreef:
Friesfanaat schreef:

Ik heb nog een bestelling gedaan inderdaad. Verwachte leverdatum staat op de 14e. Dus normaal gesproken moet ik morgen/overmorgen meer horen. Keep u posted! :)

Ah bij mij nu ook een update naar 14 oktober. Vind het zo angstvallig stil, ben dan gewend een mail te krijgen met de geplande leverdatum. Ben benieuwd, op zich goede ervaringen met Horze maar onze korting zullen ze niet heel blij mee zijn :+.


Haha, dat denk ik ook niet nee! Heb de suéde dekjes voor 47 euro kunnen kopen en de loires voor 62 + de baselayers voor 38 euro :x Groot ingeslagen voor een klein prijsje *\%/*

Fly_high

Berichten: 3298
Geregistreerd: 01-09-20

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-21 09:09

Haf_Woezel schreef:
Fly_high schreef:
Ik kom even binnenvallen, weet iemand waar ik suède dekje in Hunter green zou kunnen vinden? Maat cc full, jammer genoeg lijkt het overal uitverkocht te zijn :(

Vandaag sage suède binnengekregen en bijpassend shirtje is onderweg, yay! als het leuk op een van mijn merries staat wordt het (een van) onze cross outfit(s) :o momenteel gebruik ik daarvoor benetton blue, ook blij mee! :)

[ [url=m/NvV86Q.jpg]Afbeelding[/url] ]

Daarna is het nog ff uitzoeken welke kleur welk paard beter staat := Hunter green had ik eigenlijk meer voor de donkerbruine in gedachten, maar ik moet het sowieso eerst weten te vinden

[ [url=m/55MP13.jpg]Afbeelding[/url] ]



je mag de mijne overkopen als je wilt :D 1x gebruikt voor 28 minuten


Jammer genoeg als ik de foto mag geloven is die van jou dressuur variant :( en ik zoek cc

Ik heb mijn sage suède binnen, met foto's op het paard wacht ik nog tot ik ook de baselayer heb, ik vind het wel een leuk kleurtje. Toos vond het ook de moeite waard om eens kijkje te nemen :P

Afbeelding

Staat niet verkeerd in combinatie met een zwartbonte 8)7

Friesfanaat

Berichten: 1341
Geregistreerd: 16-12-08
Woonplaats: Groningen

Re: Ervaringen met LeMieux #2!

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-21 21:20

Sorriso, heb jij al iets gehoord weer van Horze? Ik niks, dus gok dat ze de 14e niet gaan halen :Y)

Sorriso

Berichten: 4889
Geregistreerd: 07-08-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-21 21:54

Friesfanaat schreef:
Sorriso, heb jij al iets gehoord weer van Horze? Ik niks, dus gok dat ze de 14e niet gaan halen :Y)

Nee niks. Irritant hè? Hoop dat ze wel nog gaan leveren. Zouden ze wachten tot we het opgeven door de korting die we hadden?
Jij had wel helemaal vet ingeslagen zeg, hahaha. Ik heb me ingehouden dit keer. Alleen Oak suede.
Hoop voor jou al helemaal dat ze gewoon gaan leveren.

Lukasje
Berichten: 11221
Geregistreerd: 06-01-15

Re: Ervaringen met LeMieux #2!

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-21 01:35

Wat een geweldig konijn!

elinedeau95

Berichten: 1192
Geregistreerd: 05-10-09
Woonplaats: Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-21 09:39

Granoek schreef:
[ [url=m/7mZNbC.png]Afbeelding[/url] ]
Dit staat in hun insta story, voor wie nog aan het wachten is. Ook data voor de mulberry en ink Blue loires


Helaas staat de mesh er niet bij. Of valt die ergens speciaal onder?

FleurSandro

Berichten: 1804
Geregistreerd: 06-10-12

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-21 13:29

De Oak Green op mijn haflinger! Helemaal blij mee!
Afbeelding

hamsterfan

Berichten: 4246
Geregistreerd: 09-11-07
Woonplaats: Velserbroek (bij Haarlem)

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-21 15:06

Hi allen!
Ik heb al even rond gekeken in het topic, maar kwam er niet helemaal uit.

Met welke kleur kan ik de Mid red (volgens EJ) vergelijken, met de chili? :o

Wil heel graag mijn eerste Lemieux aanschaffen, vind ze schitterend maar rijd zelf voornamelijk met mijn western zadel dus moest mezelf even overtuigen dat ik vaak genoeg met die andere rijd :D

Komt op een grijze fjord te liggen, dus twijfel nog een beetje omdat ik plum of oak ook erg mooi vind, maar zelf staat mij rood het beste :+

ava_krause

Berichten: 550
Geregistreerd: 27-01-20

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-21 16:13

hamsterfan schreef:
Hi allen!
Ik heb al even rond gekeken in het topic, maar kwam er niet helemaal uit.

Met welke kleur kan ik de Mid red (volgens EJ) vergelijken, met de chili? :o

Wil heel graag mijn eerste Lemieux aanschaffen, vind ze schitterend maar rijd zelf voornamelijk met mijn western zadel dus moest mezelf even overtuigen dat ik vaak genoeg met die andere rijd :D

Komt op een grijze fjord te liggen, dus twijfel nog een beetje omdat ik plum of oak ook erg mooi vind, maar zelf staat mij rood het beste :+


Mid red is inderdaad de chili red :) Ik denk dat op een grijze fjord de Plum ook wel heeuuul gaaf staat!

b000tje
Berichten: 65
Geregistreerd: 15-08-13

Re: Ervaringen met LeMieux #2!

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-21 16:23

Heeft iemand de groene kleur van Pk al een keer naast de Oak van Lemieux gehad? Die lijken zo ver ik online kon zien wel verdacht op elkaar

Melisje_92

Berichten: 1095
Geregistreerd: 02-12-12

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-21 20:31

hamsterfan schreef:
Hi allen!
Ik heb al even rond gekeken in het topic, maar kwam er niet helemaal uit.

Met welke kleur kan ik de Mid red (volgens EJ) vergelijken, met de chili? :o

Wil heel graag mijn eerste Lemieux aanschaffen, vind ze schitterend maar rijd zelf voornamelijk met mijn western zadel dus moest mezelf even overtuigen dat ik vaak genoeg met die andere rijd :D

Komt op een grijze fjord te liggen, dus twijfel nog een beetje omdat ik plum of oak ook erg mooi vind, maar zelf staat mij rood het beste :+


Geen grijze fjord, maar wel een grijs geschoren valk :')
Azure zal ook heel mooi staan hahah

Afbeelding

Fabienne_Z

Berichten: 392
Geregistreerd: 05-02-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-21 21:27

ava_krause schreef:
Heeft iemand van jullie ook weleens GLS gehad als bezorgdienst welke melden op de track and trace dat het pakket bezorgd is maar er helemaal niks is?.... :(


Toevallig deze week hetzelfde gedoe gehad. Maandag zou iets geleverd worden, keurig een mail dat het bezorgd was, getekend en wel. Maar niets te vinden. Meteen dinsdag met de verkoper gebeld voor een onderzoek en vanmiddag lag het ineens in de brievenbus.. :') Schijnbaar komt het vaker voor dat bezorgers zelf tekenen als ze het niet redden om te bezorgen om zo wel de targets te halen en het dan later of op een andere plek rondom huis of in de straat bezorgen..

ava_krause

Berichten: 550
Geregistreerd: 27-01-20

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-21 09:01

Fabienne_Z schreef:
ava_krause schreef:
Heeft iemand van jullie ook weleens GLS gehad als bezorgdienst welke melden op de track and trace dat het pakket bezorgd is maar er helemaal niks is?.... :(


Toevallig deze week hetzelfde gedoe gehad. Maandag zou iets geleverd worden, keurig een mail dat het bezorgd was, getekend en wel. Maar niets te vinden. Meteen dinsdag met de verkoper gebeld voor een onderzoek en vanmiddag lag het ineens in de brievenbus.. :') Schijnbaar komt het vaker voor dat bezorgers zelf tekenen als ze het niet redden om te bezorgen om zo wel de targets te halen en het dan later of op een andere plek rondom huis of in de straat bezorgen..


Ughhh.. zo vervelend. Mijne blijkt verkeerd gescand te zijn waardoor het pakket 'kwijt' was. Is nu weer in een depot en wordt vandaag als het goed is geleverd bij een parcelshop :') *\o/*

Lindeeee
Berichten: 776
Geregistreerd: 26-06-13
Woonplaats: NB, bij Breda

Re: Ervaringen met LeMieux #2!

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-21 11:25

Iemand die weet hoe het nu precies zit met bestellen vanuit UK/HorseHealth? Ik heb nu een bestelling klaarstaan die uitkomt op €140 inclusief verzenden, dit scheelt meer dan €100 met bestellen in Nederland. Komen hier nog andere kosten bij?
Afbeelding